Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Yes, I'm stupid~ za aug 01, 2015 8:57 am
Mensen
Omg, Cirogeval, ik mag jou wel~ Ja, ik doe mee, ik geef je ons adres wel, hihi. Kippen zijn amazing btw~ En omg, vuur? Omg~ Mensen doden is niks voor mij, eerder gewoon wat pijn doen... Beetje veel <3 En donuts overal... Wtf Riddle... Waarom zou je mijn vis willen eten?
Onderwerp: Re: Yes, I'm stupid~ za aug 01, 2015 9:56 am
new call from: Tawnee & Unknown & Flippy
"Oeh, wat doe ik het toch in mijn broek, maar Flippy is één of ander fictief peronage die... Biseksueel schijnt te zijn, er zijn foto's van jullie twee en hij en... Mannen. Arceusdomme, wil bijna de donut uit braken bij die gedachte.. Oeh, alvast bedankt Tawnee! Chocolade donuts zijn een must. "
Onderwerp: Re: Yes, I'm stupid~ za aug 01, 2015 10:36 am
"Nog liever dan die ranzige donuts.... maar ik wil dat sowieso niet eten, ik eet geen Mneme's" ".... WAT?!... FOTO'S.... WHAT?!" *stilte* "WIE HEEFT ONS GESPIONEERD?!"
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Yes, I'm stupid~ za aug 01, 2015 11:13 am
Mensen
Omg ahaha, wat een heerlijke, overbodige informatie hahaha omg hahahahahha, jij moet vast in trauma zijn, Ciro, hahahahahaha HAHAHA *gaat neer*
Onderwerp: Re: Yes, I'm stupid~ zo aug 02, 2015 6:59 pm
"What the Muk hebben jullie allemaal gedaan?!" "En wat is dat toch met die Flippy, tekeningen en.... politieagenten?!!"
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Yes, I'm stupid~ zo aug 02, 2015 7:24 pm
Mensen
Shhhhhh Riddle. Het is simpel. Kipman vermoorde een agent, stal zijn donuts, noemt Nathan een Flippy en daar zijn tekeningen van. Klinkt toch logisch? Dus shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het komt allemaal ooit wel eens goed~
Onderwerp: Re: Yes, I'm stupid~ ma aug 03, 2015 11:13 am
Nathan Malone is texting
Nou, het zijn niet echt geheimen.. Eeder dingen waar we nooit meer over spreken omdat het.. Ugh. Jij? Altijd gelijk hebben Tawn? Echt niet. Was het niet de pain bus, Ciro?