Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
"Arceusdomme, ik herken die stem. Dat animé.. manga geval vriendin van Na-Herstel, Flippy? Wacht, jij en Tawnee zijn zussen? En een politieagent maar.. Hij stalkte mij! En net toen hij bijna dood was voegde Tawnee mij doodleuk toe aan een gesprek waarin er enkel 'STERF' wordt geschreeuwd. Gezellige zussen zijn jullie... "
*W... wat?! Ja... ik wilde iemand hebben die mij zou beschermen tegen dit rare kind wat erbij is gekomen!* *En wie the Muk is Flippy....?* *En... anime? Manga? Wat?* *En ja toevallig zijn wij zussen he, Tawnee... Ik hoop dat je sterft op die wc boven <3*
"Sorry, ze is een cosplayer die over haar otaku leven ontkent, dát moet wel! OEH! Doodswensen. Entertainment, geweldig. Hopelijk had het agent popcorn bij zich... Ik heb enkel veel bloed en vlees hier... WAAR ZIJN DIE DONUTS WAAR ZE BEKEND OM STAAN?"
*KIND JIJ BELDE MIJ OMDAT JE AAN HET SCHIJTEN WAS EN GEEN WC PAPIER HAD!!!* *En... what the hell is een cosplayer? En wat is een Flippy? En... Nathan... wat?* *Ik hoop dat ie stikt in zijn donuts <3*
"Ontkennen heeft géén zin. Waarom gaat dit over stront? Is dat een code woord voor iets of... Weet je, wil het niet weten.... IK HEB DONUTS BEMACHTIGD! MUHAHAHAHA! *omnomnom*"
*Pfff.... ik vroeg of je aan het schijten was en je zei misschien, wtf is dat voor een antwoord?!* *Mag ik nu ook weten wat de naam is van dat eu... kind? Want like... ja dat zou wel fijn zijn* *Dan kan ik hem even laten weten wie er hier iets ontkent....* *En haal die achterlijke donuts weg... willen jullie mij laten kotsen ofzo??*
... Bedankt Riddle, dit is nog erger dan sterven... Ten eerste, ik ben niet aan het schijten, ten tweede, WTF KIND JIJ LUST GEEN DONUTS???? En wat is er mis met jou, Cirogeval?
"De naam is Ciro, dank je en nee er is niets mis met mij. Ik houd van kippen, mensen doden en vuur. Beeldige introductie. Maar.. GENIET VAN DONUTS, MENS! Flippy, aar woont ze? Dan drop ik wat donut's bij haar huis... Een hele lading. Moet te doen zijn. Tawnee, help je mee?"
Je vergeet nog iets heel belangrijks Ciro; je kan op sommige momenten zo slim zijn als een Goldeen goudvis. EN STOP MET ME GODVERDOMME FLIPPY NOEMEN! Als je het echt zo nogdig wilt weten waar we wonen, Anistar City. EN STOP MET DIE DONUTS!
*Tawnee, verdomme, stel je niet zo aan! En ja donuts zijn vies, bah* *Dan eet ik nog liever Mneme op!* *Ciro.... ah oke.... die naam heb ik ergens eerder gehoord dacht ik* *Maar nee, zoals ik al zei ga weg met die DONUTS!!!!* *ANDERS KOM IK JOU OOK HALEN* *En ja Nathan bescherm me, sla 'm of zo.... en wie the Muk is Flippy?*