Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2015 1:41 pm

Ondanks dat hij zwaar op zijn armen aan het leunen was en dat de pijn in zijn schouder bijna niet te houden was, drongen haar woorden fel tot hem door. Zo fel dat zijn hoofd naar de andere kant schoot zodat hij haar recht kon aankijken. In tegenstelling tot wat hij verwacht had, zag hij geen ontkenning in haar ogen. Ze leek niet aan het liegen te zijn, maar leek juist de waarheid uit te spreken. Voor een normale verliefde zou deze bevestiging een teken van de zevende hemel zijn. Voor een normale verliefde was dit het teken dat het gevoel wederzijds was en dat hij al zijn zorgen kon vergeten, want de persoon van wie hij hield, hield ook van hem. Maar dit leverde voor Kaito enkel meer vervelende gevoelens op. Hij had gehoopt dat ze hem zo erg zou haten dat ze hem zou laten gaan, maar hij nam aan dat dit niet het geval ging zijn. Toch speelde in zijn hoofd het idee dat hij haar na vandaag ook moeilijk kon laten gaan. Hij wilde dit geregeld hebben voor hun beiden zodat ze beiden geen kopzorgen meer zouden hebben, maar het leek dat wat hij ook koos het altijd kopzorgen bleef opbrengen. Als hij met haar samen zou zijn, wachtte hem een spannend leven af vol ruzies en als hij haar zou negeren, zou hij aan haar blijven denken. Daardoor was de keuze die hem gesteld werd veel moeilijker. Hij draaide zijn hoofd van haar weg, sloot zijn ogen even om haar van zijn gedachten af te sluiten. Het resultaat was dat hij haar enkel van zijn zicht afsloot, maar zelfs in de donkere omgeving in zijn hoofd bleef dat rode haar en die felle ogen nog rondspoken. Hij moest een keuze maken. Liet hij haar gaan of nam hij dit aan? Hij wist dat als hij nu zijn keuze zou maken dat het definitief zou zijn. Dat was in elk geval iets dat vaststond. En hij wist ook dat hij dit op geen enkele manier kon beëindigen. Zijn gevoelens zouden voor het blijven, of hij nu voor de eerste of voor de tweede optie koos. ‘Oké,’ sprak hij zachtjes tegen zichzelf toen hij een keuze had genomen. Hij draaide zich langzaam om en wilde naar haar wandelen, maar zijn schouder had andere plannen. Hij greep naar zijn schouder en leunde kort tegen het deurtje van de wc, maar schudde koppig zijn hoofd en dwong zijn voeten om vooruit te stappen. Het duurde niet lang voordat hij voor haar stond, maar voor hem voelde het als eeuwen aan. Hij legde een hand op haar schouder en ging vervolgens naast haar zitten. ‘Ik kies optie een,’ mompelde hij zachtjes. ‘Ik wil dat het gaat verminderen dat je me zo hard haat.’ Het klonk half spottend, want ze wisten beiden dat Ragya’s haatgevoelens voor hem niet zo heel snel gingen afnemen. Ook voelde hij zich raar omdat hij nu zo half en half had toegegeven dat hij een relatie met haar wilde. Wat dat dan ook mocht betekenen. Liefde was niet aan hem besteed en ze zou echt niks aan hem hebben, maar hij kon het niet helpen dat hij dit aangreep omdat ze wederzijdse gevoelens voor hem had. ‘Maar ik ben echt een Seedot,’ sprak hij waarschuwend. ‘Ik ben niet het beste vriendje voor je en ik zal je meer kwetsen dan dat ik je echt blij maak. Al zal ik wel mijn best doen om je te beschermen.’ Dat laatst voegde hij er zachtjes aan toe. Alleen zijn blozende wangen bewezen dat hij dit echt oprecht meende, want tegen andere vrouwen kon hij dit zeggen zonder blikken of blozen. Hij wendde zijn gouden ogen van haar af en slikte. Wat ging zij kiezen?

OOC: Sorry dat je zo lang moest wachten :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2015 4:32 pm

Ragya had het er maar moeilijk mee. Ze had geen spijt van de verwondingen die ze de ander aangebracht had, of ja, Aldrei. Een deel voor haar wou gewoon wraak nemen, hem zien leiden en er van genieten. Het meeste van allemaal wou ze zich gewoon sterk voelen terwijl ze dit deed, hem afwees en zonder problemen door kon gaan. Maar al’las. Ze was zoals altijd weer te zwak. Want hoe erg het ook klonk ze was nog altijd verliefd op de ander, al kwam dit deels omdat ze nooit goed kon omgaan met haar gevoelens. De roodharige had haar blik star op de ander gehouden, alsof ze het antwoord uit hem wou dwingen. Ze wou hem heus geen tweede kans geven, maar iets in haar zei dat dit gewoon moest, voor haar eigen helderheid. Uiteindelijk kwam de bekende naast haar zitten en voelde ze zijn hand op haar schouder. De aanraking hielp niet echt met het hoofd koel houden. Want wederom had ze de keuze voor zich hem te slaan of juist vertrouwd te zijn met zijn aanwezigheid. Maar omdat ze geen goede reactie wist, bleef ze maar gewoon zitten. Blijkbaar koos Kaito dat ze haar haat moest minderen. Goede keuze, misschien niet al te realistisch. Zacht knikte ze, nog wantrouwend over dit alles. Daarbij was ze een bom van agressie en naja, kort lontje. Zonder haat zou in geen enkele relatie met haar voorkomen. Maar hey, ze kon het proberen, ze wou een poging wagen voor de witharige. Ze wou een poging wagen mét hem. Want tja, helemaal rozengeur en maneschijn zou het nooit worden. Beiden hun karakters stonden er gewoon niet toe. Kaito ging weer verder, en ze keek op. “Alsof ik dat nog niet wist” Reageerde ze bij zijn eerste opmerking. Natuurlijk was hij een Seedot, dat was de voornaamste reden waardoor ze bij elkaar waren gekomen en ook weer uit elkaar waren gegaan. Bij de rest van zijn woorden haalde ze even diep adem en keek weg, naar de vos die ze zag als raadgeefster. Deze keek haar streng aan, alsof ze een vuurbal op beiden af zou schieten als ze ja zou zeggen. De roodharige zuchtte en keek de ander recht aan. Sorry Aldrei. “Ik wil het er op wagen Fjársjóður” Besloot ze uiteindelijk te zeggen na een vrij lange stilte. Ze pakte zijn hand, en nog wel degene waar geen brandwond hogerop zat. “Want ik neem aan dat je nu weet dat ik gekwetst worden heel goed op neem” Ze lachte zachtjes en liet hierna weer een stilte komen. Ragya was duidelijk een jaloers typ, wat niet zo goed moest komen in deze relatie. Maar Kaito had hopelijk zijn lesje redelijk geleerd. En anders? Zou ze heus nog wel eens doen. Ze had het er voor over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptydi nov 10, 2015 9:59 pm

Kaito rolde kort met zijn ogen toen ze zijn woorden beaamde, maar grinnikte toch. Dat hij een Seedot in de buurt was van meisjes was al bewezen voordat hij met Ragya brak. Echter was nog nooit een meisje zo hard blijven hangen in zijn hoofd. Hij was nog nooit op deze smekende manier teruggekeerd naar een meisje en hij durfde te wedden dat als de grootste drama weer voorbij was dat de roodharige hem hier nog hard mee ging pesten. Maar dat maakte de witharige niks uit. En het maakte hem ook niks uit dat ze niet bij Team Rocket wilde. Hij wilde haar misschien toch liever niet bij die organisatie. Hij wist dat ze een herrieschopper was en dat ze veel kon verdragen, maar wat zij soms meemaakten tijdens Quests en missies… nee, hij wilde niet dat ze daar een deel van uitmaakte. Dat ze veranderde in een meedogenloos monster zoals hem. Hij had haar nog altijd niet over zijn oppas verteld en vroeg zich af of hij dat ooit wel moest doen. Ragya was niet snel bang te krijgen, maar misschien zou ze toch denken dat hij gestoord was en zou ze hem verlaten. Hij zou met Psycho nooit een actie tegen haar uit durven te voeren. Zij deed dat misschien wel met haar Ninetales, maar hij was zo niet ingesteld. Ook zou hij haar nooit pijn doen. Andere meisjes konden hem gestolen worden, maar van haar bleven ze af. Hij gaf een kneepje in haar hand toen zij de zijne vastpakte en voelde een warme gloed door hem gaan bij haar woorden. Hij was verbaasd over de gevoelens die hij voor haar had, maar hij moest toegeven dat ze zeker niet onaangenaam waren. En dit was echt, want normaal gezien voelde hij helemaal niks als een meisje zijn hand vastpakte. Bij Ragya had hij vanaf het begin al iets gevoeld, maar had dat stom genoeg weten te negeren. Het was gewoon gelukkig hebben dat ze bij hem teruggekomen was, een geluk die hij zeker niet wilde verpesten door zijn eigen trots en koppigheid. ‘Misschien,’ sprak hij plagerig. Hij schoof wat dichter naar haar toe en drukte een kus op haar wang terwijl hij zijn hand door haar rode haren liet glijden. ‘En kun je me nu dan uit dit vreselijke ziekenhuis redden? Ik voel me écht niet sexy zo,’ gromde hij. Om zijn woorden te verduidelijken wees hij naar het achterlijke ziekenhuiskleed dat ze naast hem hadden gelegd, maar die hij geweigerd had om aan te trekken. Hij had enkel een jeans met een riem aan en een ontbloot bovenlijf. Zag je zijn prachtige verband erg goed zitten. Bah. Hij haatte ziekenhuizen. ‘Ik voel me harstikke goed,’ beweerde hij ondanks dat hij daarnet nog op zijn benen had staan trillen toen hij tegen haar praatte terwijl hij tegen de wc-deur leunde. Trillerig probeerde hij om overeind te komen om het haar te bewijzen, maar zijn voeten lieten het afweten en zacht grommend zakte hij terug op bed. Hij liet zijn hoofd verslagen tegen Ragya’s schouder zakken en gromde wat na in haar hals, haar heerlijke geur opsnuivend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptywo nov 11, 2015 11:13 am

Voor de roodharige was het nog altijd niet prettig. Al was er toch iets troostend in het feit dat ze weer iemand had die naar haar omkeek. En geloof haar, ze wou niet zo’n dramatisch typ zijn dat hier nu ineens weer alles goed had. En echt, ze wou hem nog altijd eens tegen het gezicht slaan, maar dat kwam later, vandaag had ze hem al verbrand. Ze was dus zelf ook geen perfect iemand een relatie mee te hebben, vooral niet met haar instabiliteit. Maar het kwam heus wel goed, voor in ieder geval een weekje. Wat er daarna weer gebeurde zag ze dan wel. Waarschijnlijk zou ze ook meteen weer bij hem intrekken, omdat ze nog altijd geen vaste verblijfplaats had. Als het moeilijk ging kon ze altijd nog Kaito zijn eigen huis uitgooien. Ook dit was allemaal maar weer voor later. Eerst nu. Het tweetal had elkaar nog veel te vertellen, want ze kende niks van elkaars verleden. Misschien wist de witharige de vanzelfsprekende dingen van haar, zoals dat ze hier niet geboren was en al heel haar leven reisde. En natuurlijk van Gray. Maar verder? Hij moest eens weten dat ze niet altijd was zoals ze nu is. En aangezien dit alles haar vrij gevoelig lag, zou hij er waarschijnlijk nooit achter komen ook. Ze was over het algemeen vrij open over zichzelf, waardoor je al snel vergat dat ze nog meer dingen achterhield. Kaito kneep zacht in haar hand en ze zuchtte even uit. Het voelde goed, al knaagde er nog een beetje aan haar dat dit verkeerd was, maar toch won het vertrouwde meer van het slechte. Ze vond het nog altijd verschrikkelijk dat iemand haar gevoelens zo makkelijk kon beïnvloeden, zo simpel als dat Kaito haar hand vastpakte. Het was een zwak iets, ze wou niet zwak zijn. Maar het voelde te goed om er echt tegen in te gaan, het was maar iets waar ze mee moest leren leven. Bij zijn woorden grijnsde ze zachtjes, voornamelijk door het kleed wat naast hem lag. Ze wou net antwoorden toen hij heel moedig op probeerde te staan. Ragya besloot hem niet tegen te houden, deels omdat hij toch zichzelf wou bewijzen en omdat ze het gevoel het dat ze er niks tegen in kon brengen. Al snel moest hij echter weer gaan zitten en voelde ze zijn hoofd tegen haar schouder. Ze drukte hem lichtjes tegen haar aan, duidelijk nog niet helemaal meer op haar gemak na al dit gebeuren. Dat kwam wel weer terug. “Ik denk dat je zelf al antwoord hebt gegeven op die vraag” Sprak ze met een scheef grijnsje. Hierna leunde ze licht tegen de ander op. “Nu is het nog vers, over een paar uur zal of je zenuwen afsterven of juist worden zoals bij een verse wond. Morgen is de pijn dus weg, of erger” Goede troost, maar ze zei het zo kalm en rustgevend dat het bijna zo leek. Ze kende het proces en het had iets. “Morgen mag je waarschijnlijk pas weg, daarna kan ik helpen” voegde ze toe met een kleine schouderophaal. Natuurlijk kon ze helpen, want wie kon je beter vertrouwen met een brandwond dan een pyromaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptyvr nov 13, 2015 8:01 pm

Kaito rolde met zijn ogen en wilde eigenlijk als een klein kind tegen haar in gaan, wilde haar bewijzen dat hij wel degelijk recht kon staan en dat dat van daarnet gewoon een simpel teken van zwakte was geweest. Maar aangezien hij drieëntwintig was en zich niet kon permitteren om kinderachtig te doen, noch om net te doen alsof het ging terwijl dat helemaal niet het geval was, hield hij zichzelf koest. Het was dan ook een geluk te noemen dat ze zijn pruillip niet kon zien die hij onbewust had getrokken toen hij zijn hoofd half in haar nek verborg. Het was aangenaam om op deze manier naar haar zachte, aangename stemgeluid te luisteren, haar te voelen ademen en haar geur in zich op te nemen. Want ondanks dat het voornamelijk naar vuur rook dankzij zijn verbrande shirt die verderop lag, kon hij haar parfum nu heel goed ruiken. Of het was geen parfum. Misschien was het wel haar eigen geur. In dat geval had ze echt een heerlijke geur waar hij echt lang van kon genieten. Hij fronste zijn wenkbrauwen toen hij haar woorden hoorde. ‘Bedankt voor de troostende informatie,’ zei hij op een sarcastische manier tegen haar. Misschien zou zijn schouder morgen helemaal gevoelloos worden. Dan zou hij daar niks meer mee kunnen doen. Wie weet zou hij nooit meer naar de sportschool kunnen gaan. De gedachte alleen al maakte hem misselijk. Het was een stevige verbranding, dus hij vreesde het ergste. Natuurlijk was het wel goed verzorgd, dus er was een kans dat zijn zenuwen het niet zouden begeven en dat hij nog steeds gevoel zou hebben in zijn schouder. Of dat zijn zenuwen het slechts deels zouden overleven en dat hij het wel nog kon bewegen, maar dat hij gewoon niks meer zou voelen daar. Of dat het gevoelig zou zijn. Maar goed, dat zag hij dan wel weer. Een brede grijns sierde zijn gezicht toen hij haar woorden hoorde en hij haalde zijn hoofd uit haar nek. Een geniepige glimlach lag om zijn lippen terwijl hij haar met twinkelende gouden ogen aankeek. ‘Oh, ik zie het al helemaal voor me,’ zei hij grijnzend tegen haar. ‘Jij in zo’n verpleegsterpakje. Hell yeah.’ Hij lachte met zijn eigen woordkeuze en grinnikte. Ze zou het vast niet appreciëren en haar Ninetales helemaal niet, maar mocht hij even lol hebben ja? Hij was immers hard verbrand geweest en als het morgen nog meer pijn deed, was dat haar schuld. Als hij achteraf bekeek hoe het was verlopen tussen hun, vond hij de pijn het misschien toch wel waard. Niet dat hij dat ging zeggen tegen haar. Dan kreeg ze nog meer ego dan ze nu al had én dan werd uiteindelijk duidelijk dat hij een softie was in haar buurt. Nee. Dat gingen ze dus niet doen. ‘Mijn favoriete eten is een pizza funghi. Die mag je best voor me halen als je medelijden met me voelt.’ Hij grinnikte even. In dat geval zou hij nooit zijn pizza krijgen. ‘En af en toe een kusje is ook wel welkom.’ Hij lachte, draaide haar hoofd naar zich toe met zijn hand en boog zich voorzichtig voorover, geen idee hebbende hoe ze zou reageren als hij haar nu zou zoenen. Zijn gouden ogen keken haar vragend en indringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2015 5:34 pm

Blijkbaar werd haar manier van opbeuren niet zo gewaardeerd. Ach ja, het deerde de roodharige niet. Hij moest ondertussen ook maar weten dat je voor medelijden niet naar haar toe moest komen. Ze deed haar best, en dat zei eigenlijk al genoeg. Daarbij geloofde Ragya niet dat hij al het gevoel in zijn schouder kwijt zou raken, misschien alleen de huid. Waarschijnlijk alleen de huid. Ze pakte de hand van Kaito en legde zijn wijsvinger op haar handpalm. Ze voelde er nauwelijks wat van, de aanraking wel, anders kon ze niks meer vastpakken. Maar het gevoel was vervormd toen de huid zacht werd door nieuwe huid. Ze voelde er ook geen warmte. Net iets te vaak haar handen gebrand. “Zo erg is het niet” Sprak ze dus veelzeggend, al toch met weinig genade. Jammer genoeg werd de rest van haar poging tot een fatsoenlijk gesprek verkeerd opgevat. Meteen kwam haar typische zelf terug en keek de jongen dreigend aan. Maar het leek niet te werken, hij ging door terwijl haar blik ijskoud in de zijne lag. “Teveel morfine gehad? Ik denk dat je waanbeelden ziet” Wat was ze ook vriendelijk. Toch moest het even heel goed duidelijk gemaakt worden dat ze nooit of te nimmer een verpleegsterpakje aan ging doen. Toch kwam er hierna een klein grijnsje op haar gelaat terwijl ze haar gedachtegang hardop vervolgde. “Als ik ooit in zo’n outfit terecht kom denk je toch niet dat ik getuigen achter ga laten?” Meende ze dit? Waarschijnlijk wel. Sinds wanneer ze zo moordlustig was wist ze ook niet, misschien te veel rond gehangen met slechte invloeden. Kaito ging ondertussen vrolijk verder. Net toen ze hem een hele goede comeback wou geven op de pizza boog hij naar voren. Gelijk besloot haar lichaam dat dit het perfecte moment was om bloed naar haar wangen te sturen, wat dankzij haar bleke huid een mooi contrast vormde. Damnit, ze wou niet blozen. Toch weerde ze de blik niet af, al leek ze te twijfelen. Ze wou het wel, daar niet van, maar ze was ook niet zó makkelijk weer terug op goede voet te krijgen. Ze was gebruikt, gedumpt en vervangen. Een nieuwe lading van haar boosheid kwam weer omhoog, en ze leunde met haar voorhoofd tegen de zijne aan. Uitdagend dichtbij, maar het zei al genoeg dat het nu niet ging gebeuren. “Ik zou niet rekenen op een pizza en heel veel medelijden fjársjóður” Hierna ging ze weer recht zitten en keek hem even aan, terwijl haar wangen nu pas weer hun normale kleur kregen. “En aan dat laatste, dat ligt helemaal aan jezelf” Was ze gemeen? Ja, dat zeker, en ze was er trots op. Als ze hier nu gelijk kusje kusje love aan het doen zou zijn was er wel heel wat mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptywo dec 02, 2015 5:53 pm

Kaito rolde met zijn ogen. Hij had ook niet verwacht dat Ragya met het plan in zou stemmen, dus voor nu moest hij het even bij fantasieën houden. Maar geen zorgen. Zodra hij weer beter zou zijn en het zou Halloween of Carnaval zijn, zou hij haar wel in dat pakje krijgen. Hij wist immers precies hoe hij haar moest manipu… eh, overtuigen! Nee. Hij mocht zo niet denken. Het was niet aan hem meer om zoiets te doen. Hij kon Ragya niet manipuleren. Dat zou hij niet kunnen en ook niet meer willen doen. En ja, hij wist dat hij verliefd klonk, maar hij wilde het echt niet. Hij had haar vreselijk gekwetst en dat wist hij, maar hij wist dat hij een tweede kans van haar kreeg en dat hij die ook goed ging gebruiken. Hij wist dat hij verliefd op haar was geworden en dat dat raar was voor zijn doen, noem maar gerust onmogelijk. Het wilde niet zeggen dat hij niet meer naar andere vrouwen zou kijken – want hij dacht immers ook niet dat Ragya vanaf nu haar ogen van alle mannen ging houden – maar hij zou er in elk geval niet meer aan zitten en dat was een belofte die hij aan zichzelf maakte. Zelfs als een knappe vrouw met een grote buste zich aan hem op zou dringen, zou hij er niet op in gaan. Zo wilde hij niet meer zijn. Hij wilde echt loyaal zijn aan Ragya, al had hij geen idee hoe. De verbazing over het feit dat ze door hem bloosde liet hem even zijn gedachten vergeten en fronsend keek hij zijn vriendin aan, maar daarna grijnsde hij triomfantelijk. Het voelde eerlijk gezegd raar om haar als vriendin te benoemen, maar het was een term waar hij wel aan zou kunnen wennen. Hij had echter geen idee of hij het zo tegen Ragya zou zeggen, want hij had geen idee of ze dat van hem zou appreciëren. Ook nu rolde hij weer met zijn ogen, maar hij grijnsde wel naar haar. ‘Goed hoor, snoes,’ sprak hij. Hij had de bijnaam expres gebruikt om haar te irriteren net zoals zij hem irriteerde met haar vreselijke IJslandse bijnaam voor hem. Zijn blik gleed echter naar haar lippen en hij likte verleidelijk even over de zijne. Daarna leunde hij uitdagend naar achteren en deed hij net alsof hij niet in de gaten had dat hij haar weer eens aan het uitdagen was. ‘Blijf je vannacht bij me slapen?’ vroeg hij zo neutraal mogelijk. ‘Als je zegt dat het voor je verzekeringen is of iets anders doms, geloven ze het vast wel. Of je verstopt je natuurlijk gewoon zodat ze je niet zien.’ Dat zou wel iets voor haar zijn en hij keek haar uitdagend aan met een grijns om zijn lippen.


OOC: Kusje kusje love... dat is een goede! Ik gebruik altijd kissie kissie mwah mwah, hahaha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2015 10:33 pm

De roodharige keek even opzij naar Kaito en probeerde zijn gezicht af te lezen. Dit was echter nooit gemakkelijk geweest bij de jongen. Daarbij lag haar talent daar ook niet, wat het ook allemaal niet hielp. Haar poging hiertot verdween echter helemaal toen ze ineens een bijnaam kreeg. En je kon haar op het woord geloven dat ze al veel bijnamen had. Waaronder Roodkapje en Dorrito Head. Ze was dus zeker wat gewent. Maar die Snoes, die gewoon over de streep. Snoes was iets schattigs, en als ze ook ding niet wou zijn was het dat vervloekte S woord. Het was al moeilijk genoeg ietwat bedreigend te zijn vanaf haar perspectief en laat staan als degene naast je dit nog ging zeggen. Maar de meid kende de ander nu al lang genoeg dat dit gewoon uitlokken moest zijn. Dus ze haalde even diep adem en ging er niet verder op in, wat al haar zelfbeheersing gebruikte. Echter was een korte maar ijskoude blik niet te vermijden. Rustig aan Kaito, zo lang waren ze niet meer bij elkaar, en nee zeggen kon altijd nog. You’re under aim. Maar ze waren nog niet klaar, want fjársjóður ging gewoon weer verder. Als dit een echte relatie ging worden moest hij toch maar eens leren leven met het feit dat ze heel erg makkelijk aangesproken was. Dat met een kort lontje en dat ze redelijk jaloers was. Succes. Toen hij vroeg of ze bij hem kwam slapen grijnsde ze even. “Pas als je weer thuis bent, tot die tijd..” Ze leunde naar voren, grijnsde even en ging met haar hand naar zijn broekzak. Het was duidelijk dat ze enkel zijn sleutel probeerde te kapen, en aangezien hij nu niet meer zo behendig was. “Ik neem immers aan dat ik niet via het raam naar binnen moet?” Zelfs al kreeg ze de sleutel niet, ze vond wel een manier binnen. Ze zag immers ook geen rede op straat te blieven als ze een warm bed kon hebben. En die optie had ze nu op een zilveren dienblad gekregen. Ze was een proviteur, dat zeker, maar in ieder geval betekende dit ook dat ze weer bij hem kwam wonen. En dat was natuurlijk ook wat waard met de geweldige bonussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptyma dec 14, 2015 8:01 pm

Kaito grijnsde jongensachtig toen hij de koude blik naar hem geworpen kreeg. Hij kreeg die blikken wel vaker naar zich geworpen van meisjes, maar dat liet hem nooit zo erg grijnzen als Ragya nu deed. Plus hij kreeg die blikken altijd naar hem geworpen als hij de dames heel hard dumpte door ze gewoon te zeggen dat het gedaan was. Niet dat er ooit iets was gestart of zo, maar dat meenden ze dan altijd bij hem, hè. Zo had hij eens een keertje een meisje gehad die de dag erna voor een examen weg moest. Ze had het examen gehaald en had duidelijk verwacht dat hij met rode rozen op haar zou wachten. En als de gentleman die hij was had hij dat ook gedaan. Hij had er in zijn beste handschrift een briefje geschreven en aan één wat minder mooie roos geplakt. Daarin stond dat hij klaar met haar was en dat ze op moest rotten. De meid had hem een ijskoude blik gegeven, maar was toen huilend weggerend. Boehoe. Hij wist nog dat hij toen had staan grijnzen omdat hij iemands gevoelens had gekwetst, net zoals ze bij hem hadden gedaan toen ze hem vertelden dat zijn ouders omgekomen waren. Nee, hij zou dat soort dingen niet tegen Ragya vertellen en hij zou haar dit ook zeker niet meer flikken. Want hoe erg hij het ook wilde ontkennen, hij was gewoon verliefd geworden op haar en hij kon aan haar reactie merken dat ze hetzelfde voor hem voelde. ‘Opwindend dat je dit wilt doen in een ziekenhuis, maar ik denk dat je toch nog even moet wachten, hoor,’ zei hij op een droge manier. Natuurlijk was hij niet dom. Hij wist dat ze zijn sleutel wilde hebben en zuchtte. Het was niet dat hij haar kon tegenhouden of zo. Niet alleen omdat hij last had van zijn schouder, maar hij wilde haar ook niet tegenhouden. Hij wilde niet dat ze op straat rondzwierf. Hij wilde dat ze een veilig onderkomen had en als dat zijn huis was, so be it. Jeetje, hij begon echt een softie te worden, zeg. ‘Maar je onderhoudt samen mee het huis als je bij me komt wonen. Het geld groeit niet op mijn rug,’ probeerde hij op een kille manier te zeggen alsof hij net in zijn gedachten niet beschermend over haar was geweest. ‘En je laat geen vreemde mannen binnen en…’ Hij beet op de binnenkanten van zijn wangen. Shit. Had hij dat er nu echt uitgefloept? Ze mocht echt niet weten hoe beschermend hij kon zijn, hoor. ‘… en je mag iets lekkers voor me koken als ik weer terug thuiskom. En je moet me elke dag komen bezoeken. Maar blijf je niet nog heel even?’ Hij legde zijn hand plagerig tegen haar bovenbeen aan en gaf een rukje zodat ze dichter naar hem toe zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptyma dec 14, 2015 9:40 pm

Ragya sloot haar hand om de sleutel heen en trok hem terug, met een triomfantelijk grijnsje op haar gelaat. Echter kon haar fjársjóður zijn mond niet houden, en maakte weer een opmerking. Het was dat hij leuk was, met vlagen. Echt, de roodharige wist niet waarom maar haar manier van liefhebben betekende ook veel haatgevoelens erbij. Lag gewoon in haar karakter blijkbaar. Ze gaf dus een gepast antwoord terug. “Dat is nieuw om te horen” Er lag een klein grijnsje op haar gelaat. Kaito stond over het algemeen nogal voor Lust. Hij had al veel meiden gehad en dat wist ze. Ze begreep ook dat hij niet zomaar zou stoppen en hij zijn aandacht nodig had. Maar evengoed wist Kaito dat zij een stuk minder makkelijk was. Al was ze makkelijk te manipuleren, wat de jongen ook moest weten. In ieder geval had ze nu een sleutel. Dat was toch een voordeel? Geen kleffe Pokécenters meer of kille panden. Dit betekende wel dat zowel fjársjóður als Aldrei in één huis moesten wonen… Dat kwam niet goed. Over Aldrei gesproken, die was ondertussen al gevlucht en de deur aan het bewaken. Bij de woorden van de ander trok de roodharige haar wenkbrauw op. “Je weet dat ik vrijwel blut ben toch? Niet voor niks een reiziger. Maar ik wil mijn verdiensten van de fokkerij wel bijleggen” Ze haalde haal schouders op. Het ging toch vooral uit naar eten, en ze nam aan dat ze dat nu met Kaito ging doen. Maar de witharige ging verder met zijn regeltjes en ze begon te lachen. Geen vreemde mannen? “Als je daar drukt om maakt ken je me nog niet” Ten eerste was ze niet zo sociaal, ten tweede had ze heus al erger meegemaakt dan vreemde mannen. Maar dat wist de jongen niet, ze wisten niks van elkaars verleden. Die grijns bleef ook nog even hangen. “Een pyromaan laten koken? Op eigen risico, maar mijn lamsbout is geweldig” Het was bij haar thuis gewoon geweest om te leren koken, al was het snel duidelijk dat ze niet zo heel brandveilig was geweest. Toch kon ze nog redelijk wat gerechten maken. “Dat laatste kan ik niet beloven, je weet dat ik niet goed op één plek blijf. Maar nu kan ik nog wel blijven” Ze leunde voorzichtig tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Emptyma dec 14, 2015 9:51 pm

Kaito rolde met zijn ogen, maar grijnsde toch toen Ragya al een antwoord klaar had. Het heerlijke wat hij aan haar vond was dat ze zo snel een antwoord terug op hem had. De meesten zouden met hun mond vol tanden staan of gewoon dom grijnzen, maar Ragya niet. Dan had je nog alle andere dingen van haar karakter waar hij van hield en natuurlijk dat goddelijke uiterlijk waarvan hij zich af vroeg hoe ze er aan kwam. Misschien dacht ze zelf wel dat ze het verpest had met al die littekens en brandwonden, maar Kaito besefte zich nu pas dat hij geen perfect meisje wilde hebben. Die bestonden niet. Hij kon niet van Ragya verwachten dat ze in het perfecte meisje zou veranderen en dat wilde hij ook niet. Ze was goed genoeg voor hem en het feit dat hij verliefd op haar was geworden, iets wat hem nog nooit gebeurd was, bevestigde dat. Hij vond het nog steeds een vreemd idee dat hij echt verliefd op haar was geworden en dat ze vanaf nu samen zouden zijn. Dat hij vanaf nu niet meer naar andere meisjes mocht fluiten of ze in zijn bed kon lokken. Dat hij vanaf nu loyaal aan haar moest zijn. En dat woord kwam er bij hem nog altijd niet goed binnen, maar hij merkte ook wel dat hij voor haar bereid was om een uitzondering te maken. Anders zou hij zijn hart niet zo voor haar geopend hebben en niet blij zijn dat ze op de één of andere manier hem toch een tweede kans wilde geven, met hoe veel tegenzin dat dan ook was. ‘We verzinnen wel wat,’ had hij een tikkeltje afwezig geantwoord. Hij wist dat Ragya blut was, maar hij wist ook dat ze makkelijk aan werk kon geraken als ze dat wilde. Wie weet kon hij haar nog steeds overhalen om in Team Rocket te komen, maar daar moest ze wel voor open staan en de laatste keer dat ze het daar over hadden gehad was dat niet het geval geweest. ‘Goed genoeg,’ grijnsde hij. ‘Anders halen we wel iets.’ Niet dat hij zo goed was in koken of zo. ‘Hmm,’ antwoordde hij op haar woorden zonder echt te zeggen wat hij er van vond. Hij was inmiddels gaan liggen en trok haar zonder pardon met zijn goede hand naar haar toe zodat ze tegen hem aan kon liggen als ze dat wilde. ‘Even wat knopjes uitproberen…’ Zijn hand gleed naar de afstandsbediening die zich aan zijn bed had gevestigd. Hij drukte op één knopje en merkte dat het bed naar boven ging. Dat ging echter zo traag vooruit dat Kaito een extra knopje induwde. Plotseling maakte het bed een krakend geluid en ging er een trilling door het ding heen. Vervolgens schoot zijn rugleuning naar voren. Kaito vloekte. ‘Wat een achterlijk ding,’ klaagde hij. ‘Ik wil naar huis. Kan ik niet mee gaan? Kom, kleed me aan en dan gaan we naar huis.’ Hij bewoog al met zijn hand naar het draadje dat ze aan zijn arm hadden gevestigd voor de één of andere reden en wilde er al aan trekken.

OOC: Kaito en zijn gevecht met z'n bed... ik ging even dood hier xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]   Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Poké Fair] Unlikeable isn't being Fair[+Jayde Margrave]
» [poke fair] Let's go to the fair [cooper brimstone]
» { Fair with strangers [Poké Fair]
» Come and Get It [+Ragya Airon]
» Where are we + Ragya Airon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: