Just go home with me~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Just go home with me~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Just go home with me~ Empty
BerichtOnderwerp: Just go home with me~   Just go home with me~ Emptydi jul 28, 2015 10:01 pm

Met rustige passen wandelde de zwartharige verder. Zijn oog ging even heen en weer over de stad. Hm niks te zien hier. Hij keek even schuin neer op Mary, die zich in het zand van het strand aan het werken was. Vuil beest dat het was. Hij zuchtte even lichtjes en wandelde rustig verder over het strand. Hij had een redelijke shirt aan, waardoor zijn prachtige lijf toch wel goed te zien was. Zonder deze zwarte shirt zou het wel nog mooier zijn. Misschien deed hij die shirt van hem nog uit, kon ie wat bruinen. De Trapinch keek even lichtjes op en maakte een zacht geluidje waarna hij even zuchtte. Ja het was een stom beest, punt uit. Zucht. Ah wat kon het ook. Hij draaide zich even lichtjes om naar het golvende water achter hem. Hm... Neh hij wilde niet zwemmen. Hij wilde eigenlijk gewoon iets heel anders om eerlijk te zijn.

{Ravenna}
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Just go home with me~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go home with me~   Just go home with me~ Emptydo jul 30, 2015 1:23 am


ravenna dreyar

Somebody shine a light
I'm frozen by the fear in me


Haar diep groene ogen lagen op de zee gericht terwijl ze haar voeten in het zand duwde en achterover leunde met een zachte glimlach op haar roze lippen. Niet zo lang geleden had ze hier een tijdelijke intrek gemaakt om haar jeugd droom te voltooien. Hoewel deze droom haar verder weg bracht van haar eigenlijke doel dan ze ooit had durven denken. Ze raakte steeds meer haar zusje uit het zicht terwijl de greep van hun grootvader dieper en dieper om haar heen kwam. Rave was bang, doodsbang dat als ze ooit haar kleine zusje terug zou krijgen deze totaal veranderd zou zijn en dat niet in een goede manier. Het zou goed mogelijk zijn dat op dit moment haar zusje hetzelfde onderging dat Rave mee had gemaakt en dat was een lot waar ze niet aan wou denken.

Nee inplaats daarvan staarde ze voor zich uit niet helemaal lettend op haar Plusle die een zandkasteel probeerde te maken. Ze deed maar, over inteligentie was niet te spreken bij dat ding dus tja. Waarom zou ze nog iets proberen. Het geluidje van Plusle deed haar echter opkijken zodra de jonge pokemon bijna wegstoof in richting van wat leek op een Trapinch en een donkerharige man er vlak bij. Zacht zuchtte ze en kwam omhoog het zand van haar lichaam afvegend sinds ze in een extreem kort broekje liep en stapte maar op de man af in de hoop dat ze Plusle nog kon onderscheppen voor deze zich op de arme Trapinch gesmeten had.

Somebody make me feel alive and shatter me

Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Just go home with me~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go home with me~   Just go home with me~ Emptyma aug 10, 2015 4:05 pm

Het beest maakte weer een geluid... Ugh... Die stomme TRapinch was ook gewoon niet te geloven... Zucht... Wat was er nu weer? Ugh... Kom op beest bek toe en gewoon verder met je vuile ding. Gewoon dat doen man... Ugh. Hij haatte het gewoon daarom, omdat het zo'n vuil beest was... Verder had hij nogal weinig problemen ermee... Zucht. Echter toen hij zijn blik legde op haar, kon hij zien hoe ze even zat te staren naar een Plusle en een vrouw die hen benaderde. Oh. Hallo daar. Hij trok even grijnzend een wenkbrauw op. Ze kwam ook duidelijk zijn richting uit, dus hij bleef even haar blik vasthouden. "Ook een hallo," merkte hij even met een klein lachje op. Tja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

Just go home with me~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go home with me~   Just go home with me~ Emptyza aug 22, 2015 7:27 pm


ravenna dreyar

Somebody shine a light
I'm frozen by the fear in me


Hmm meneer had haar opgemerkt leuk. ZAcht grinnikte ze en keek hem aan. Hij zag er niet bepaald slecht uit maar dat betekende nog niet dat Rave er intresse in had. "Hallo daar." Ze grinnikte zachtjes en rekte zichzelf uit. "Die Trapinch an jou?" Vroeg ze met een glimlachje.

Somebody make me feel alive and shatter me

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Just go home with me~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go home with me~   Just go home with me~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just go home with me~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Shalour City-
Ga naar: