| Ordering Human Food[+Lori Campbell] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lori CampbellPunten : 213
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] za jul 04, 2015 11:14 pm | |
| "Ah, wacht, je bent zeker zo'n otherkin persoon? Daar heb ik alle respect voor, hoor, no worries. Ik vraag me wel af hoe je tegenwoordig nog aan onbewerkt voedsel komt, want voor zo ver ik weet is alles tegenwoordig bewerkt op de een of andere manier.." |
|
| |
Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] zo jul 05, 2015 12:07 am | |
| "Otherkin? Iemand anders had er een beter woord voor, iets in de trant van 'Tarzan' ofzo?
Ik jaag gewoon in de jungle of ander terrein voor eten. "
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] zo jul 05, 2015 7:18 pm | |
| "Ah, fictionkin. Of liever Tarzankin? Ik vind 't allemaal prima. In de jungle jagen lijkt me wel heel tof. Natuur is soms zo veel fijner dan die stadslucht, zelfs een stadsmens ziet dat in." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] zo jul 05, 2015 8:55 pm | |
| "Ik begrijp eerder de 'kin-gedeelte niet. Nou, dat merk ik eerlijk gezegd amper. Er komen amper mensen naar de bossen waar ik in zit. "
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] wo jul 15, 2015 11:02 pm | |
| "Oh, nou... Ik zal je de uitleg maar besparen, het is best ingewikkeld. Daar heb je dan wel geluk mee though. 'k Dacht dat veel trainers op zoek gaan naar Pokémon in bossen." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] ma jul 20, 2015 8:17 pm | |
| "Awh, nou raak ik des te nieuwsgieriger. Nou ja, zo te zien niet. Ergens is het logisch, ik denk niet dat ieder ander persoon in mijn leefomgeving heelhuids voor twee dagen kon overleven. Zelfs met Pokémon."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] vr jul 24, 2015 10:54 am | |
| "Als je internet hebt kan je het daar altijd op opzoeken, ik weet namelijk ook niet of ik alle details goed weet. Maar wacht, je leeft dus echt in de bossen? Opgevoed door Pokémon ofzo?" |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] vr jul 24, 2015 11:29 am | |
| "Bedoel je Goomygle?
Klopt, ik ben opgevoed door een Mightyena in een jungle rond Fortree City"
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] vr jul 24, 2015 12:17 pm | |
| "Yup! Bijvoorbeeld. Damn, ik had niet gedacht dat dat soort mensen echt bestaan. Je praat wel bijzonder verstaanbaar. 'k Dacht dat dat soort mensen alleen maar konden grommen enzo." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] vr jul 24, 2015 10:22 pm | |
| "... Ik heb het communiceren op jullie wijze al vier jaar geleden aangeleerd.
Grommen doe ik degelijk nog wel *grinnik* .. Vooral tegen Pokémon."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] zo aug 02, 2015 5:03 pm | |
| "Nou ik ken mensen die al ouder zijn die het veel minder verstaanbaar spreken dan jij, dus dat doe je goed." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] zo aug 02, 2015 5:40 pm | |
| "Aah, bedankt! Niet echt verwacht dat eens te horen..."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] ma aug 24, 2015 12:19 pm | |
| "No problemo! Iedereen verdient wel eens een complimentje. Bovendien zeg ik 't alleen maar omdat 't zo is. Sommige kinderen bakken er tegenwoordig echt niks meer van." |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Ordering Human Food[+Lori Campbell] | |
| |
|
| |
|