| The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lori CampbellPunten : 213
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] zo jul 05, 2015 7:22 pm | |
| *lacht* "Sorry, ik kan niet anders. Ik ben een Capricorn, m'n best doen zit in m'n bloed." |
|
| |
Member Alex BeaumontPunten : 52
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] ma jul 06, 2015 4:21 pm | |
| Lori <3 *grinnikt* "De sterren liegen niet, huh? Dan zit ik binnenkort met twee Capricorns opgescheept."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] wo jul 15, 2015 11:06 pm | |
| "Je laat het bijna klinken alsof dat een probleem is." *grinnikt* |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] zo jul 26, 2015 1:26 am | |
| Lori <3 *nep-drama stem* "Nou dan voel ik me wel een beetje out-numbered, hoor. Ik heb nog geen Pisces in m'n team..."
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] zo aug 02, 2015 5:04 pm | |
| "Wordt tijd dat je er eentje krijgt, dan. Ik kan wel een vis voor je breeden? Heb er een tijdje terug een paar bij gekregen." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] di aug 25, 2015 10:42 pm | |
| Lori <3 *enthousiast* “Oh? Welke heb je dan gekregen?”
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] zo sep 13, 2015 4:33 pm | |
| "Barboach, Chinchou en Magikarp onder andere. Hopelijk kan Hayley binnenkort een paar mooie babies krijgen!" |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] za sep 19, 2015 10:24 pm | |
| Lori <3“Ah je bent met Hayley aan het breeden? Sagittarius heeft me ook al wat geld opgeleverd. Allemaal centjes om jouw kant op te komen, heh.”
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] za sep 19, 2015 10:37 pm | |
| "Yep! Hopelijk willen de visjes een beetje bijten. Snap je? Want vissen verkoop?" *grinnik* "Ik kan niet wachten tot je hier bent en ziet hoe goed het met iedereen hier gaat, man..." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] ma sep 21, 2015 2:13 pm | |
| Lori <3“Ha-ha, nog altijd een grappenmaker, hoor ik? *geamuseerde lach* Ik kan ook niet wachten. Binnenkort, though, binnenkort.”
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] za sep 26, 2015 3:27 pm | |
| "Jazeker, en die grapjes worden alleen maar erger. Pas maar op, zodra je hier bent krijg je de volle lading." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] za sep 26, 2015 6:37 pm | |
| Lori <3 *zucht* “Ik kijk er al naar uit om met je samen te werken, haha.”
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] di sep 29, 2015 10:38 am | |
| "Gelukkig maar. Wou je nog iets vertellen of was dat het? Want eigenlijk was ik aan het schoonmaken in de daycare." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] di sep 29, 2015 10:42 am | |
| Lori <3 “Oh, nee, dat was het wel. Dank je Dolan. Dat had ik even nodig.”
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] ma okt 05, 2015 2:23 pm | |
| "Geen dank joh. Ik kan mijn Gooby toch niet zomaar met een probleem laten zitten? Serieus, jouw belletjes zou ik zelfs nog opnemen als ik een beroemde popster ben die midden in het optreden zit." |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell] | |
| |
|
| |
|