Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jul 27, 2015 2:47 pm
20:42
Unknown Caller
"Wel, dat is dan hun probleem, want ik kan je vertellen dat het fijn voelt om eindelijk eens wat meer dan iemand anders te weten. Niet... niet dat het erg is om niet veel te weten, natuurlijk. Maar uh... Ja! Tennisballen kan je inderdaad ook bij een speelgoedwinkel kopen. Alleen niet per stuk - meestal moet je er meerdere tegelijk kopen."
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] zo aug 02, 2015 7:40 pm
Unknown Caller
"Als je tennisballen al zo geweldig vindt, dan vind je stuiterballen waarschijnlijk al helemáál fantastisch! Oh, en skippyballen! Ahh, die zijn al helemaal geweldig!"
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] di aug 18, 2015 6:09 pm
Unknown Caller
"Op dezelfde plek als de tennisballen! Gewoon in een speelgoedwinkel! Aahh... Als je een keer in Kalos bent, dan zal ik je meenemen naar een speelgoed winkel, okay? Dan mag je van mij net zoveel ronde, stuiterende dingen uitkiezen als je maar wilt!"