Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jun 15, 2015 11:18 am
20:42
Unknown Caller
"Natuurlijk neem ik het serieus! Het ouderschap is een serieus beroep, weet je? Het enige wat je toch echt nog wel zelf zal moeten doen is je billen afvegen - daar moet je onderhand toch wel oud genoeg voor zijn. Daar ben je oud genoeg voor, right?"
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jun 15, 2015 3:14 pm
Unknown Caller
"Ohoho! Mijn kleine jongen is al een heuse man geworden! Het is eigenlijk niet gepast om zo'n soort vraag te stellen aan je moeder, maar vooruit dan maar. Alleen maar omdat jij het bent. Ik ben 16 jaar oud."
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jun 15, 2015 3:22 pm
Unknown Caller
"Pff, mijn verjaardag duurt nog eeuwen. Ik wilde het je eigenlijk niet vertellen, maar.......... ik ben een tijdreiziger. Sorry dat je het zo te weten moet komen."
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jun 15, 2015 3:27 pm
Calling with Cooper
"Hé bah. Een tijdreiziger, huh? Dus je komt uit het verleden, anders lijkt het mij stug dat je jonger dan ik kan zijn. Schijnbaar was het mogelijk dat zelfs individuen van het mannelijk geslacht jongen konden produceren. Touché?"
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jun 15, 2015 3:32 pm
Unknown Caller
"Yeah. De technologie in het verleden is veel beter dan de technologie die we nu hebben, trust me. Heb je ooit gehoord van floppy disks? Casette recorders? Yeah... die shit hebben ze daar. Veel geavanceerder dan de dingen die we nu hebben."
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jun 15, 2015 3:43 pm
Unknown Caller
"Och mijn kind... De floppy disk is uiterst geavanceerde technologie om data mee op te slaan. De casette recorder wordt gebruikt voor het opnemen en afspelen van... hoe zegt de jeugd van tegenwoordig dat ook alweer... muziek?"
Onderwerp: Re: Chattin' Tarzan-style[+Cooper] ma jun 15, 2015 3:51 pm
Unknown Caller
"Huh, muziek? Nou ja, je weet wel hoe het geluid maakt als je op je buik trommelt? Dat is soort van muziek, alleen is muziek meestal met meerdere rare voorwerpen - die worden ook wel instrumenten genoemd. Moet ik het eens laten horen?"