the one that needs help [Oskar Helvig]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 the one that needs help [Oskar Helvig]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyza mei 23, 2015 12:34 pm

.

Terwijl Jun aan het rondkijken was voor een goeie plek, voor zijn fokkerij. Kreeg hij een berichtje binnen via zijn HolloCaster. De jongen wat hem een berichtje stuurde, kende Jun niet. Maar blijkbaar werd hij lastig gevallen door iemand. En zocht hij hulp. Iets wat geen probleem was van Jun. En de jongen ook graag wou helpen. Al gauw kwam hij er achter dat hij in Laverre City was. Een plek waar de blond harige dicht bij zat. En eigenlijk ook wou gaan kijken voor een mooie plek voor zijn fokkerij. De gene dat om hulp vroeg, zei dat hij naar het pokémon centrum ging. Jun was blij dat hij een plek koos, wat Jun ook makkelijk kon vinden. Gauw daarna stopte hij zijn Holocaster weer in zijn broek zak. En liep richting Laverre City.

Gelukkig was hij er niet zo heel veel vandaan en was hij er ook zo. Eenmaal aangekomen te zijn in Laverre City liep hij meteen door naar het pokémon centrum. Toen hij eenmaal binnen was wachte hij een beetje bij de voor deur. Wel zo dat hij niet in de weg stond voor anderen. Maar wel goed de centrum in kon kijken. In de hoop dat hij gauw en berichtje kreeg. Over informatie hoe de jongen er nou eigenlijk uit zag. Ook keek de blond harige al goed om zich heen. Of hij geen mensen zag verstoppen, of probeerde te verschuilen achter iets.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyma mei 25, 2015 9:56 pm

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Als je haar maar goed zit, zeiden ze altijd. Nou, dit bewees wel weer het tegendeel, want Oskar’s haar zat beter dan ooit en het resultaat was dat hij gevolgd werd door een vreemde man. Het beviel hem maar niks. Vooral omdat de man hem schijnbaar niet aan durfde te spreken, want Oskar had hem zelf al een keer geprobeerd te begroeten. Dat was nergens op uitgelopen en sindsdien kon Oskar de vreemdeling niet meer normaal aankijken. Zijn Holocaster bericht werd gelukkig al snel beantwoord en de ongelukkige, of misschien juist gelukkige, die zijn berichtje had ontvangen wilde hem graag te hulp staan. Vandaar dat Oskar zijn best deed om zo snel mogelijk bij de afgesproken plek te zijn: het Pokécenter.

Oskar had er zelfs aan gedacht om een beschrijving van zichzelf te geven, maar dat had hij van de ander niet gekregen. Er was echter wel gezegd dat hij bij de ingang van het Center stond, en daar kon hij wel wat mee. Er stonden meerdere personen, maar aan de manier van typen koos hij de persoon die hij er het beste bij vond passen. Het was een dame met kort bruin haar. “Mijn reddende engel!” riep Oskar naar haar terwijl hij zijn armen spreidde, maar de dame keek hem verward aan. “Ga weg, engerd!” was haar antwoord, waarna ze hem in zijn gezicht sloeg met het tijdschrift wat ze in haar handen had gehad. Oeps. Was het dus toch de verkeerde. Met zijn handen tegen zijn pijnlijke gezicht gedrukt struinde hij een klein, onhandig stukje achterwaarts, om iets in zijn rug te voelen. Zo te voelen aan de warmte was het een persoon of een Pokémon. “Sorry!” riep hij dan ook meteen, terwijl hij weer een sprong naar voren deed en zijn handen uit zijn gezicht haalde om te zien tegen wie hij was op gebotst. Het was niet echt zijn dag vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyza mei 30, 2015 9:52 am

.

Terwijl Jun nog steeds aan het wachten was, op de gene wat zijn hulp nodig was. Hoorde hij op eens iemand naar binnen lopen, wat blijkbaar de verkeerde persoon redende engel noemde. Of was het wel de goeie, alleen mocht zijn vriendin of ex hem niet meer. Wat Jun best vreemd vond, aangezien de jongen er best goed uit zag. Maar waarschijnlijk was zijn karakter rot geweest. De jongen wat net naar binnen was gelopen, kreeg een flinke klap in zijn gezicht. Hij stond versteld en zag hem ook langzaam op hem afkomen lopen. Alleen had de bruin harige dat natuurlijk niet door. Voor dat hij er iets op kon zeggen, was het al te laat. En botste hij tegen hem aan. “Nee is oke, gaat?” vroeg Jun. “Was het je vriendin of ex, wie je reddende engel noemde?” vroeg hij nieuwsgierig. Terwijl hij vlug op zijn holocaster keek of hij weer een berichtje had gehad, van de gene die hij moest helpen.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyma jun 01, 2015 11:00 am

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Oskar was tegen een blonde jongen op gebotst, blijkbaar. Hij schaamde zich best wel heel erg, en legde dan ook zoals gewoonlijk zijn hand in zijn nek. Er werd hem gezegd dat het oké was en hoewel hij daar tegenin wilde gaan en de jongen wilde aanbieden om het goed te maken, moest hij eerst een vraag beantwoorden die zijn kant op kwam. Of die dame van net zijn vriendin of ex was. Oskar raakte hier heel erg verward van. Vlug schudde hij zijn hoofd. “Nee! Nee nee nee, absoluut niet. Ik dacht dat ze iemand was met wie ik contact heb gehad via de Holocaster, maar schijnbaar had ik de verkeerde.” Hij fronste teleurgesteld. Ze had hem wel aardig geleken. Tot ze hem in zijn gezicht sloeg, natuurlijk. “Ik ben natuurlijk zo idioot om niet om een naam te vragen wanneer ik met iemand chat…” Zijn hand liet hij weer zakken. “Nogmaals sorry. Als je wil dat ik het goed maak, kan ik je wel trakteren op… eh, wat je ook maar lekker vind?” Hij wilde eerst koffie voorstellen, maar bedacht zich nog net op tijd dat niet iedereen daar van hield. Hij dronk het zelf ook niet zo veel, al vond hij de hele zoete variaties wel lekker. Toch had hij qua zoetigheid liever een donut of een muffin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyza jun 06, 2015 1:55 pm

.

De jongen schudde zijn hoofd en legte uit dat hij dacht dat hij met haar contact had gehad via de holocaster. Wat blijkbaar niet zo het geval was, al gauw daarna vertelde hij dat hij meestal vergeet namen te vragen. Iets waar Jun nu ook mee zat, meestal kende hij de gene ook wel waar hij mee chatte op dat moment. Wat hem bedacht dat hij misschien de jongen kon zijn dat gestalkt werd. Iets wat Jun wel kon begrijpen, zo'n knap ding als hij. “Hmm ja ken het probleem. Ik zit nu met het zelfde probleem,” zei hij nadenkend. Om meteen te vragen of hij de gene was of die gestalkt werd, leek hem ook geen slim idee. Echt verder over na denken kon het niet, aangezien de jongen weer zijn verontschuldigingen aanbood, en hem zelfs op iets wou trakteren. “Het is oke het kan de beste overkomen,” begon Jun “En dat Lekkers hoeft niet hoor, dat is veelste aardig van je,” vervolgde hij verder. “Daarlangs heb ik met iemand afgesproken hier. Alleen weet ik zijn naam niet, wel had hij me hulp nodig,” vertelde hij. Misschien was de jongen wat voor hem stond de genen, maar zeker van zijn zaak was hij niet. Voor het zelfde geld was het wel een lelijkerd met een rot karakter wat gestalkt werd.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptydi jun 09, 2015 8:35 pm

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Hij zat met hetzelfde probleem? Wat toevallig. Oskar wilde al bijna iets roepen over het lot wat ze hier samen had gebracht om te zoeken naar hun gesprekspartners, maar iets hield hem tegen. Het feit dat hij zich nog steeds schuldig voelde, namelijk, dus bood hij zijn excuses aan in plaats van een of ander willekeurig idee uit te kramen. Zijn aanbod voor iets te drinken werd helaas afgewezen, met als reden dat het veel te aardig van hem was. Daar moest de donkerharige jongen toch wel even om grinniken. Misschien was het inderdaad wat gul voor een vreemde, maar wie zei dat dat niet mocht? Liever te gul voor zijn aardige, knappe medemensen, dan dat hij zich volledig voor zijn omgeving afsloot.

De blonde jongen had schijnbaar een afspraak met iemand, waarop Oskar scheef grijnsde. “Oeh, een date?” vroeg hij nieuwsgierig. Hij besefte zich echter al snel dat dat misschien een iets te persoonlijke vraag was om aan een wildvreemde te stellen. “Sorry, ik plaag je maar,” voegde hij er daarom aan toe. Bovendien had bij een date de ander meestal geen hulp nodig. “Dat klinkt wel ernstig. Ik hoop niet dat die persoon net als ik door een vreemde achtervolgt wordt. Ik geloof niet dat ik hierheen gevolgd ben, maar je weet maar nooit…” Met die woorden kwamen zijn zorgen over de onbekende man terug en fixeerde hij een serieuze blik op de schuifdeuren van het Pokémon Center.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyza jun 13, 2015 10:58 am

.

Al gauw kwam Jun er achter dat de jongen waar hij nu mee aan het praten was. Zeker niet de jongen was waar hij mee sprak op de telefoon. “Nee, geen date,” reageerde hij non-chalant terug. “En is oke, ik bedoel wie wilt er nou niet met mij date,” reageerde hij terug met een knipoog. De jongen vertelde dat hij hoopte dat het niks ernstig was. En dat er geen vreemde werd achter volgt net zoals bij hem. Hij vertelde ook dat hij niet gevolgt is hier naar toe, maar dat hij het niet zeker wist. Door de woorden wat de bruin harige uit sprak, begon Jun toch weer te twijfelen en zei “Naja toevallig wacht ik op een jongen wat gestalkt werd.” Hij keek hem even aan en zei “Het zal toevallig zijn als er twee mannen gestalkt werd deze avond. En precies op de zelfde plek hadden afgesproken niet?” vervolgde hij verder. “Dus ben jij de jongen, dat mijn hulp nodig had?” vroeg hij daarna verder, terwijl hij de Holocaster op hield met het gesprek er in.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptydo jun 18, 2015 8:40 am

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Geen date, maar de blonde jongen had wel ontzettend veel zelfvertrouwen. Het bracht alleen maar een grote grijns op Oskar’s gezicht, want hij vond het prachtig als mensen zeker van zichzelf waren. Hij vertelde toen Oskar was uitgesproken dat hij eigenlijk wachtte op iemand die gestalkt werd, en dat zorgde er voor dat zijn grijns veranderde in een nadenkend gezicht. Hijzelf en de jongen dachten precies hetzelfde: twee stalkers op dezelfde dag in dezelfde stad was maar een klein kansje, dus misschien waren ze op zoek naar elkaar. Het Holocaster gesprek wat hem voor gehouden werd bevestigde dat alleen maar. “Yup! Dat ben ik!” Zijn grijns kwam al snel weer terug. “Dan ben jij dus mijn reddende engel. Aangenaam! Ik ben Oskar.” Hij stak zijn hand uit en wachtte tot deze werd aangenomen of afgeslagen, en keek toen weer achter zich. Een uitleg leek hem wel op zijn plaats, dus haalde hij diep adem om te spreken.

“Het begon een uurtje geleden of zo, toen merkte ik het voor het eerst op. Een lange man in een paars pak kwam precies in alle winkels waar ik ook was, en elke keer als ik wegging ging hij ook. Ik zag hem ook van een afstandje naar me staren en hij bekeek sommige van de spullen die ik ook vast pakte. Normaal durf ik mensen wel aan te spreken, maar hij gaf me de kriebels.” Zijn grijns was weer weg, en had plaats gemaakt voor een zorgelijke uitdrukking. Hij vond het echt geen leuke situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyzo jun 21, 2015 7:33 pm

.

De jongen kreeg een nadenkende blik, nadat Jun hem had verteld dat hij zelf ook op iemand aan het wachten was dat gestalkt werd. Gelukkig had hij zijn gesprek niet aan de verkeerde persoon laten zien. En was de jonge wat tegen over hem stond inderdaad de persoon waar hij hulp aan bied. Jun ruimde zijn Holo Caster weer op. De jongen stelde zich voor als Oskar en stak zijn hand uit, Jun pakte zijn hand en begon hem te schudden. “Aangenaam, ik ben Jun,” reageerde hij in de tussen tijd. Hij liet zijn hand weer los en liet zijn arm weer langs zijn lichaam hangen.

Zonder dat Jun er zelf om vroeg kreeg hij zelf het verhaal van de jongen te horen, wat er nou precies aan de hand was. Hij vertelde dat een man in het paars hem achter na zat. Normaal gesproken zou hij wel een gesprek maken met mensen, maar nu kreeg hij de kriebels van hem. Iets wat de blond harige goed kon begrijpen, ook de zorgelijke uitdrukking van de zwart harige. Echt goed wist Jun niet wat hij hier tegen moet doen. “Ow wat naar om te horen,” reageerde hij maar terug. Want een oplossing wist hij ook nog niet, voor het zelfde geld komt hij hem weer tegen. Iets wat ze ook niet moesten hebben. “Zie je hem hier toevallig? Of zie je hem buiten?” vroeg Jun. In de hoop dat hij gauw een oplossing weet.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptydi jun 23, 2015 10:09 am

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Direct nadat Oskar zijn verhaal verteld had, toonde Jun zijn medeleven. De donkerharige keek hem met zielige puppyogen aan, alsof hij echt heel zielig was – maar dat viel in werkelijkheid wel mee. Het kon net zo goed toeval zijn dat de man dezelfde winkels in ging als hij, maar Oskar was er zo op gefixeerd dat deze man hem stalkte dat hij dat niet wilde overwegen. Er werd hem gevraagd of hij de man toevallig in de buurt zag, waarop Oskar zijn blik eens goed rond het Pokécenter liet glijden. Geen mannen met paarse pakjes. “Nee, ik zie h-“ De donkerharige jongen maakte zijn zin niet af, maar snakte in plaats daar van geschrokken naar adem en sprong achter Jun. “Daar! Hij loopt net het Pokécenter binnen!” Oskar had geluk dat hij klein was in lengte, maar door zijn breedte was hij nog makkelijk achter Jun te zien. Voorzichtig keek hij langs de schouder van de blonde jongen. De man met de paarse kleding had hem nog niet gezien, en liep op zijn dooie gemak naar de toonbank om zijn pokémon te laten helen. “Zie je? Hij is me weer gevolgd,” fluisterde Oskar, duidelijk bang. “Wat wil hij van me?” Of hij echt antwoord wilde op die vraag of niet, twijfelde de jongen over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyma jun 29, 2015 9:56 am

.

De jongen keek even om zich heen om te kijken of hij de man zag wat hem gestalkt werd. In eerste instantie kon Jun merken dat hij nee wou zeggen, maar blijkbaar kwam de man hun kant op. De bruin harige jonge sprong achter hem, iets wat niet veel nut had voor Jun’s gevoel. Daarlangs zou hij veel zwakker zijn, dan de jongen dat nu achter hem stond. Want hij had niet zulke spiermassa getraind op zijn lichaam. In tegen deel zelfs, enigste waar hij misschien een beetje kracht training mee deed, was door middel van pokémon op te tillen. Jun volgde de man in het paarse pak, en zorgde er voor dat hij hem niet uit zijn ogen zou verliezen. “Ik weet ook niet wat hij van je wilt,” fluisterde Jun terug naar de jongen. “Alleen denk ik niet dat hij je nu nog gezien heeft,” antwoordde hij verder terug. Aangezien de man gewoon rustig zijn pokémon lieten helen. Ergens kreeg de blond harige wel het idee, dat de man in het paars misschien een fan moest zijn van de bruin harige. Iets wat hem niks zou verbazen, ook al wist hij niet echt goed wat Oskar deed in zijn leven.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptydo jul 02, 2015 1:01 pm

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Natuurlijk kon Jun de vraag niet beantwoorden. Oskar had een beetje hoop gehad – misschien was hij wel heel goed in het inschatten van mensen – maar helaas. Van achter de rug van de blonde jongen keek Oskar toe hoe de man zijn Pokémon naar de balie bracht en ze liet helen. Het leek alsof hij wel om zich heen keek, alsof hij met iets heel sneaky’s bezig was. Het beviel hem niet. Oskar voelde zich angstig, maar wilde eigenlijk ook wel antwoorden. Hij besloot het onzekere voor het zekere te nemen en zijn angsten opzij te schuiven, en zodra de man zijn Pokémon weer veilig had opgeborgen stapte hij van achter Jun weg en riep hij naar de man.

“Hey! U achtervolgde mij!” De man keek geschrokken op, maar ook een paar omstanders werden geïnteresseerd in wat er gezegd werd. Helaas werd er niet veel meer dan dat gezegd, want de man zette het op een lopen. “Wacht!” riep Oskar nog wanhopig, maar de man was het gebouw al uit en hij had nog steeds geen antwoorden. Snel keerde de zwartharige jongen zich tot Jun. “We kunnen hem niet laten ontsnappen! Er is hier duidelijk iets mis.” Ze hadden alleen een nadeel, want ze wisten niet waar de man heen was gerend en als ze nu achter hem aan zouden gaan, zou hij een flinke voorsprong op hen hebben. Toch wilde Oskar zijn antwoorden. Waarom deed die vent in het paarse pak zo raar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptydo jul 02, 2015 3:03 pm

.

Voor dat Jun het door had was de bruin harige jongen weer achter zijn rug en begon hij de man in het paars aan te spreken. In plaats van dat de jongen het subtiel aan pakte, ging hij er gewoon helemaal voor. De hele pokémon centrum kon mee genieten, wat de meeste ook wel deden. Ergens begon Jun zich ongemakkelijk te voelen, maar toen hij zag dat de paars harige weg rende. Wou hij er eigenlijk zo snel mogelijk achter aan, alleen hij wachtte even wat Oskar wou doen. “Oke kom op dan, dan rennen we er samen achter aan. Een van ons moet vast en zeker wel snel genoeg zijn niet?.” reageerde Jun enthousiast terug. Hij vond dit nu ook best wel een rare zaak worden, en wou er graag meer over weten. Helaas had hij geen pokémon wat kon vliegen. Anders kon hij die nog op pad sturen. “Heb jij toevallig een vlieg pokémon? Dat zou nu best wel goed van pas kunnen komen,” vroeg hij aan de jongen, terwijl hij uit de glazen deur probeer te zien welke kant de man op rende.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyvr jul 03, 2015 6:23 pm

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Jun wilde al meteen achter de man aan rennen en dat waardeerde Oskar zeer. Het voelde fijn dat hij er niet alleen voor stond, al had hij dat ook niet verwacht aangezien Jun ook al zijn hulp had aangeboden via de Holocaster. Het was echter heel makkelijk om je heldhaftig voor te doen via tekst en vervolgens in het echt een schijterd te zijn. Niet dat hij dat van Jun had verwacht, daar was Oskar veel te naïef voor.
“Een vliegende Pokémon heb ik niet nee…” antwoordde Oskar. Hij had wel ooit een Yanma gehad, welke nu goed van pas was gekomen. Helaas had hij die geruild voor Palladium en die kon niet vliegen. “Peridot is wel snel dus misschien kan zij hem vinden?” stelde hij vervolgens voor als alternatief. Het leek hem een goed idee, dus haalde hij de Pokéball tevoorschijn en liet hij de Furret er uit. “Perry! We zoeken een man in een paars pak. Kan jij hem voor ons vinden?” Peridot strekte zich uitgebreid uit bij het verlaten van de Pokéball en wachtte een moment voor ze liet merken dat ze Oskar had gehoord. Ze knikte om zijn vraag te beantwoorden en keek toen om zich heen, om een richting op te rennen die er voor Oskar willekeurig uit zag. Hopend dat de Furret hen de goede richting op zou leiden volgde Oskar haar naar waar ze maar heen zou rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Emptyza jul 04, 2015 1:26 pm

.

De antwoord wat de blond harige terug kreeg, had hij ergens al iets voelen aankomen. Ergens begon hij zich zelf de schuld te geven, aangezien hij geen normal fly pokémon in bezit had, of een vliegende Fairy type. Gelukkig vertelde de zwart harige dat hij een pokémon had genaamd Peridot, wat wel snel was. Jun knikte en zei “Ja dat is een goed plan.” Eigenlijk wist hij helemaal niet wat voor pokémon de Peridot was, maar hij geloofde de woorden van Oskar. Nadat de Furret zich georrinteert heeft, begon de pokémon te rennen. Ook zijn baasje ging aan het rennen, dus was geen andere keuze dan dat Jun ook moest gaan rennen. De Furret rende precies de kant op, waar de paarse man naar toe rende. Iets wat een goed teken was voor Jun, en de pokémon ook vertrouwde op zijn instinct.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

the one that needs help [Oskar Helvig] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the one that needs help [Oskar Helvig]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oskar Helvig
» Lost. [&OSKAR HELVIG]
» [Spring tournament - 1e Ronde] Oskar Helvig vs Ralph Edel
» How are you ? [oskar]
» Oskar's Pokédex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Laverre City-
Ga naar: