{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Scott} Surprise, surprise ~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Scott Krauss
Member
Scott Krauss
Punten : 462
Gender : Male ♂
Age : 19Y' [22/07]
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3009-scott-krauss https://pokemon-journey.actieforum.com/t3010-scott-s-pokedex#60585

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 1:25 am

scott krauss
no notes
risk the unusual or settle for ordinary .
Ze leek eindelijk door te hebben dat het niet zo’n heel goed idee was geweest. Scott trok zich er echter niet heel veel van aan. “Ach, wat maakt zo’n vent nou tegen ons twee samen?” vroeg hij met een nonchalante schouderophaal. “Of tegen mij alleen al,” bracht hij vervolgens geamuseerd uit. “Ik ben een harde. Immers moet ik elke dag met jou doorbrengen en ik leef nog.” Een plagerige grijns trok over zijn gezicht na deze woorden en hij keek haar wat geamuseerd aan. Nee, het was geen goed idee geweest. Dat paste juist bij hem. Wie zou Scott zijn zonder slechte ideeën?
Ze was niet bang en wilde rustig kennis maken. Zonder een irritante broer die haar voor paal zou zetten. Hij gniffelde eventjes. Ja, daar had ze een punt. Al weigerde hij dit toe te staan. Hij liet zijn Pokéball dan ook groter worden en al gauw stond er een jonge Bulbasaur naast hem. Hij werd gefeliciteerd en ze merkte op dat het alsnog een professor Pokémon was. Rustig hief hij zijn schouders. “Ach, Bulbasaurs zijn wel gaaf.” Het had veel slechter kunnen eindigen.
Dus, laat zien wat je hebt of ik pak ‘t af.” Iets met Sleep Powder misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kari Krauss
Member
Kari Krauss
Punten : 463
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 1:38 am

Every prince is a fantasy ~
Eventjes trok een licht geamuseerde grijns over haar lippen heen en ze schudde haar hoofd. "Lang niet zo hard als ik moet zijn kan ik je vertellen," merkte het meisje met een zucht op, waarna ze haar vingers tegen haar voorhoofd aandrukte. Nee, om met Scott samen te leven was het ook niet makkelijk. Voor je het weet lag je ergens in een vijver, daar had je niks te vertellen. Ze was nou eenmaal niet zo sterk en niet zo groot. "Ik wist niet dat je een ding had voor mannen in lange jassen, eet je toch van het andere walletje?" merkte ze met een grijnsje op. Ze wist prima dat haar broer op meiden viel. Ze had hem wel eens bezig gezien immers. Altijd leuk om 'm dan voor paal te zetten.
Maar de grijns werd van haar gezicht geveegd toen hij haar een ultimatum stelde. "Jij hebt niks te vertellen over wat ik met mijn Pokémon doe," merkte ze op, terwijl ze een stapje naar achter zette, haar hand beschermend over haar broekzak leggend. "Als je zonder toestemming in mijn broekzak zit, geef ik je aan voor ongewenste intimiteiten." sprak ze op een dreigende toon, nog een stapje achteruit zettend.
THANKS TO APRIL FROM CAUTION 2.0 !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott Krauss
Member
Scott Krauss
Punten : 462
Gender : Male ♂
Age : 19Y' [22/07]
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3009-scott-krauss https://pokemon-journey.actieforum.com/t3010-scott-s-pokedex#60585

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 1:54 am

scott krauss
no notes
risk the unusual or settle for ordinary .
Natuurlijk viel hij op mannen in lange jassen. Hij zuchtte eventjes. “Ja, al mijn vriendinnen waren enkel om de schijn op te houden. Nu heb je me door, hoor.” Oké, zijn stem klonk totaal niet overtuigend maar dat maakte niet uit. Er viel niet echt omheen te komen dat hij op vrouwen viel, dus zich uitleggen hoefde hij niet. Ze had waarschijnlijk meer van zijn vriendinnen gezien dan… Error: funny comparison not found.
Hij had niets te vertellen over wat ze met haar Pokémon deed en hij rolde even met zijn ogen. “Dus, Suthep. Pak d’r handjes maar,” sprak hij rustig, voor hij op haar af stapte en de ball uit haar broekzak viste. “Helaas zijn we familie, zussie. Da werkt nie zo,” grijnsde hij, voor hij weer een pas naar achteren zette en met een vlugge beweging de ball naar links hield, zodat het ding zou openen. “Laat haar maar los,” sprak hij ondertussen tegen zijn Bulbasaur. Hij was zich er niet eens van bewust dat ze niet gewoon eigenwijs was, maar onwetend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kari Krauss
Member
Kari Krauss
Punten : 463
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 1:35 pm

Every prince is a fantasy ~
Nu had ze hem compleet door. Het meisje knikte serieus, al vonkte er een plagerige glinstering op in haar ogen. "Ja, het verklaart alles, daarom heb je op dit moment geen vaste vriendin. Jammer dat de lange jas man je avances heeft afgeslagen." Ze begon eventjes zachtjes te giechelen. Nee, haar broer plagen was gewoon een favoriete hobby van haar. Niet nummer 1 hobby, maar het kwam vast en zeker wel in de buurt. Daarom bleef ze dan ook vrolijk doorgaan en het was nou niet dat het zo nu en dan niet geprovoceerd werd door broertje lief.
Uiteraard had hij een Pokémon met roedes. Het meisje gromde wat binnensmonds en probeerde haar handen los te trekken van de lianen. "Scott jij vieze, naar Trubbish stinkende galbak," gromde ze, terwijl ze nog naar zijn handen probeerde te trappen zonder haar evenwicht te verliezen. Hij had de Pokéball geopend, weer zonder dat ze het kon zien, Arceus verdomme. Toen ze los kwam, wilde ze zich dan ook direct op Scott storten om haar voorwerp terug te krijgen, die nu groot was. Hoe verkleinde je dat..? Het meisje haar blik viel echter op het mollige zeehondje wat op de stenen lag, een beetje slaperig gapend. "Aaaawhhh," bracht ze uit, waarna ze zich op haar knieën ernaast liet vallen en het over zijn hoofdje aaide. "Hey daar," sprak ze met een brede glimlach.
THANKS TO APRIL FROM CAUTION 2.0 !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott Krauss
Member
Scott Krauss
Punten : 462
Gender : Male ♂
Age : 19Y' [22/07]
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3009-scott-krauss https://pokemon-journey.actieforum.com/t3010-scott-s-pokedex#60585

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 1:45 pm

scott krauss
no notes
risk the unusual or settle for ordinary .
Hij werd een naar Trubbish stinkende galbak genoemd. Wat een liefde kreeg hij toch weer naar zich toe geworpen. Maar, hem maakte het niets uit en hij opende de ball. Zodra het bolle, blauwe wezen tevoorschijn was gekomen bleef hij even in stilte staan. “Een bolle kop met blauw haar… Ik denk dat jullie veel gemeen hebben.” Een grijns trok over zijn gezicht, voor hij even naar zijn Bulbasaur keek. Bulbasaurs waren gelukkig over het algemeen zeer rustige wezens, dus dit ding stond gewoon wat duf voor zich uit te kijken terwijl hij zich leek te realiseren dat hij nu voor een lange tijd vast zou zitten aan zijn nieuwe trainer. “Hier heb je je ball terug.” Hij had er nu niets meer aan immers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kari Krauss
Member
Kari Krauss
Punten : 463
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 2:09 pm

Every prince is a fantasy ~
Haar nieuwe Pokémon werd nu al beledigd door haar grote broer. Met een totaal ongeamuseerde blik keek Kari omhoog naar hem en stak haar tong eventjes kort uit. "Twee luie wezens die iets hebben met meisjes vastbin-" Ze stopte midden in haar zin en schudde haar hoofd, "laat maar, ik ga hier niet eens aan beginnen." Ze aaide haar nieuwe Pokémon over zijn hoofdje, ze had immers geen idee hoe de Pokémon heette en wat het kon, "ik ga je Samson noemen," merkte ze op met een brede grijns. Dan was het vanaf nu maar een Samson totdat ze had uitgevogeld hoe de Pokédex werkte. Want ze had nog niet de tijd genomen om vanochtend het handboekje te lezen. Het enige wat ze gedaan had was ophalen en daarna meteen haar broer terroriseren. Ze pakte de Pokéball aan en liet hem weer in haar tas glijden. Ze ging nu niet eens de moeite doen uit te vogelen hoe dat ding werkte. Dan zou hij immers zien dat ze het nog niet helemaal snapte. "Nu je hem gezien hebt, ben je nu dan klaar?" reageerde ze kalmpjes.

THANKS TO APRIL FROM CAUTION 2.0 !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott Krauss
Member
Scott Krauss
Punten : 462
Gender : Male ♂
Age : 19Y' [22/07]
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3009-scott-krauss https://pokemon-journey.actieforum.com/t3010-scott-s-pokedex#60585

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 2:22 pm

scott krauss
no notes
risk the unusual or settle for ordinary .
Twee luie wezens die wat hadden met meisjes vastbinden. Oi, oi! Dat was niet iets waar zij ook maar iets mee te maken had! Zijn wenkbrauwen schoten dan ook onmiddellijk omhoog. “Laten we je onschuld bewaren en daar nooit meer over beginnen,” besloot hij dan ook onmiddellijk te zeggen. Ze waren dan misschien even oud, hij beschouwde haar standaard als zijn jongere zusje en dat ging niet snel veranderen. Ondanks het feit dat ze enkele minuten scheelden.
Nu hij Samson gezien had, vroeg ze of hij klaar was. “Je moet je Pokéball verkleinen voor je hem weg stopt,” merkte Scott rustig op, voor hij zijn hoofd schudde. “Denk je nie dat ma en pa ze willen zien?” besloot hij vervolgens te vragen. Immers steunden ze hen in hun beslissing om te gaan reizen. Het was wel zo netjes om te laten zien wie hun reispartners zouden zijn, of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kari Krauss
Member
Kari Krauss
Punten : 463
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 2:38 pm

Every prince is a fantasy ~
Eventjes trok ze kort haar wenkbrauw op en grijnsde wat zwakjes in de richting van haar broer. "Welke onschuld?" reageerde ze met een zacht lachje. Nee, wat haar broer uitspookte wilde ze allemaal niet weten, ze was er alleen maar om zijn relaties te verpesten, verder kwam het niet. Al was ze natuurlijk even oud als hij dus hij had geen recht van spreken. Maar ze kon niet ontkennen dat ze op dat vlak onwetend wilde zijn.
Eventjes keek Kari verstoord op. Ja die bal moest kleiner, nee ze wist niet hoe. En dat wilde ze absoluut niet aan broertje lief kwijt. "Dat kan, maar nu is er toch genoeg ruimte in mijn tas voor een grote bal," reageerde ze kalmpjes. Flawless dit. Maar nu wilde Scott samen naar pap en mam. Ksst, pgg Scott. Normaal wilde je altijd met rust gelaten worden en nu moest het samen? Wat was deze muiterij! "Ik denk dat ik eerst eventjes naar het Pokémon center wil voor een check up van Samson," vertelde Kari rustig, "ga anders maar alvast." Kssst
THANKS TO APRIL FROM CAUTION 2.0 !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott Krauss
Member
Scott Krauss
Punten : 462
Gender : Male ♂
Age : 19Y' [22/07]
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3009-scott-krauss https://pokemon-journey.actieforum.com/t3010-scott-s-pokedex#60585

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 4:47 pm

scott krauss
no notes
risk the unusual or settle for ordinary .
Er was genoeg ruimte in haar tas. “Dan heb je niet genoeg ingepakt,” sprak hij rustig, voor hij een wenkbrauw hief. “Tenzij je van plan bent om elke dag terug te keren naar huis?” Een spottende grijns trok over zijn gezicht terwijl hij neerkeek op zijn zusje. Wat was hij toch een vervelende broer om te hebben, eigenlijk. Maar, niet dat dat hem veel uitmaakte. Hij vond het allemaal wel best.
Ze wilde eerst een checkup maken van Samson en Scott sloeg zijn armen over elkaar. “Ik heb ma en pa beloofd meteen te komen kijken. Ik neem aan dat ze van jou hetzelfde willen,” sprak hij kalm. Tenzij ze nu al problemen wilde, natuurlijk. Hij wist dat ma en pa niet de allermakkelijkste konden zijn. Immers was ze hun enige dochter! Wie weet wat haar zou overkomen ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Kari Krauss
Member
Kari Krauss
Punten : 463
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 6:46 pm

Every prince is a fantasy ~
Dan had ze niet genoeg ingepakt. Wie dacht hij dat hij was, hun vader? Ze zuchtte en rolde met haar ogen, hopelijk duidelijk makend dat hij nu echt irritant bezig was. "Nee, natuurlijk niet, ik heb genoeg ingepakt," gromde ze hem toe. Echt hoor, hij moest nou niet de bezorgde grote broer gaan spelen, stiekem. Maar hij hield er nog niet mee op en ging nog eventjes door over dat ze méteen terug moest naar papa en mama. "Driehonderdvierenzestig dagen per jaar wil je dat ik je met rust laat en je kiest nu net deze dag om het om te gooien Scott en aan sibling bonding te gaan doen, werkelijk waar?" Verzuchtte het meisje, eventjes geërgerd in haar ogen wrijvend. "Ik ga wel naar pa en ma, zo meteen. Uurtje verschil kan er ook wel overheen."
THANKS TO APRIL FROM CAUTION 2.0 !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott Krauss
Member
Scott Krauss
Punten : 462
Gender : Male ♂
Age : 19Y' [22/07]
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3009-scott-krauss https://pokemon-journey.actieforum.com/t3010-scott-s-pokedex#60585

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2015 9:31 pm

scott krauss
no notes
risk the unusual or settle for ordinary .
Oh, dat gaat nog steeds op,” sprak Scott rustig, nadat Kari hem had gezegd dat hij driehonderd vierenzestig dagen per jaar wilde dat ze hem met rust liet. “Maar ik wil ook dat ma en pa mij rustig alleen laten reizen en als jij je nu al onverantwoordelijk gaat gedragen, willen ze dadelijk nog dat je met mij mee gaat en dat dacht ik toch ‘ns ff niet.” Uiteindelijk wilde hij het huis uit en niet meer die driehonderd vijfenzestig dagen per jaar aan zijn familie vastzitten. Nee, hij was toe aan het reizen. Zonder verantwoordelijkheden, zonder gezeur. “Dus je gaat gewoon mee, anders dráág ik je.” Iets met Sleep Powder enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kari Krauss
Member
Kari Krauss
Punten : 463
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2015 4:01 pm

Every prince is a fantasy ~
Kari slaakte een geërgerde zucht toen Scott zijn relaas begon. Hij wilde alleen reizen, zonder haar. Eventjes wreef ze over haar polsen heen. Die verdomde Bulbasaur. Als ze ooit iets had wat vuur kon spuwen zou het branden. Of kon Samson vuur spuwen. Ze had geen idee. Ze hoopte dat hij vuur kon spuwen. “Ik denk dat Pa en Ma nog altijd niet heel erg veel te vertellen hebben over of we samen reizen of alleen hoor,” snoof het meisje, waarna ze haar armen over elkaar heen sloeg. Maar nu werd het helemaal mooi, de jongen begon het over dragen te hebben. “Weet je heel zeker dat je tere ruggetje dat wel aankan?” Snoof ze. Ja, ze wist het wel zeker dat hij dat aan kon en zette een stapje naar achteren, want ze wist ook hoe vaak ze in een vijver beland was. ”Dat je nou een paar minuten ouder bent betekent nog niet dat je de baas over me bent.”

THANKS TO APRIL FROM CAUTION 2.0 !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott Krauss
Member
Scott Krauss
Punten : 462
Gender : Male ♂
Age : 19Y' [22/07]
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3009-scott-krauss https://pokemon-journey.actieforum.com/t3010-scott-s-pokedex#60585

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptywo mei 20, 2015 3:13 pm

scott krauss
no notes
risk the unusual or settle for ordinary .
Scott vernauwde zijn blik voor een moment toen het meisje begon te zeuren. Heilige Arceus. Hij zou de ouders op de thuisbasis wel even heel goed duidelijk maken dat hij weigerde op haar te passen tijdens de reis. Dat was niet waar hij zich voor opgegeven had. Daarom hief hij zijn schouders en keek hij haar even rustig aan. “Dan niet,” kwam er kalm uit. “Dan vogel je het állemaal maar zelf uit.” Een grijns trok over zijn gezicht. Hij wist zo zeker dat zijn onhandige zusje hier immers nog heel wat problemen mee krijgen zou. En met die woorden draaide hij zich om. “Kom op, Suthep,” sprak hij tegen zijn Bulbasaur, welke zonder twijfelen achter zijn trainer aan hupste. Hij stak zijn hand nog even op naar zijn zusje. “Ik zie je wel weer als ik mijn eerste badge heb.” Want die zou hij krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kari Krauss
Member
Kari Krauss
Punten : 463
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Emptydi mei 26, 2015 2:59 pm

Every prince is a fantasy ~
Een opgeluchte zucht verliet haar mond, haar broer was éindelijk klaar met zijn zeurfestijn en had besloten haar met rust te laten. Dat scheelde al een hele hoop deze dag. Dan kon ze eindelijk rustig uitvogelen hoe die Pokémon dex werkte en hoe ze in Arceus naam die Pokéball tot een functionerend ding kon krijgen. Want dat ging haar uiteraard sowieso lukken. Ze glimlachte liefjes naar haar broer en klopte hem eventjes kort op zijn rug. "Ik ben blij dat we het eens zijn dan, lief broertje van me," reageerde ze met een brede glimlach, waarna ze afstand nam en eventjes Samson over zijn hoofdje aaide. De Pokémon klapte enthousiast met zijn vinnen en Kari glimlachte er kort naar. Vreemde voetbal dat het was. "Ik zal in spanning afwachten tot je hem hebt, wie weet ben ik dan al wel bij de tweede gym," sprak het meisje met een knipoogje, waarna ze zachtjes begon te lachen. Waarschijnlijk niet, maar hey, een meisje mocht dromen. Ze zwaaide eventjes wat onschuldig naar haar tweelingbroer, stilletjes hopend dat hij zo snel mogelijk zou weglopen voordat hij door had dat haar kennis wat gebrekkig was.

THANKS TO APRIL FROM CAUTION 2.0 !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Scott} Surprise, surprise ~!   {Scott} Surprise, surprise ~! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Scott} Surprise, surprise ~!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Surprise!
»  Surprise
» Surprise
» Egg Surprise
» Surprise!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City-
Ga naar: