Celebrate the idiot. | &Yuzu!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Celebrate the idiot. | &Yuzu!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptydo aug 07, 2014 9:55 pm

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Xkxc7a
Taking this to the grave
Met een kleine frons op zijn gezicht, keek de roodharige jongen naar zijn Charmeleon, wie enthousiast op de rug van de vliegende Aerodactyl zat. Zijn Scizor, Garrett, stond naast hem en keek even twijfelend toe naar het tafereel, net buiten Lumiose City. Het was aardig vervelend dat de Aerodactyl, met zijn grootte en gewoonte om luid te krijsen, veel publiek leek te trekken. Het was niet gewoon dat fossiel Pokémon zich in het gebied begaven, maar hij wilde de Pokémon niet beperken tot zijn Pokéball. Hij was allang blij dat het zo goed klikte in zijn team, aangezien zijn Scizor een enorm respect had voor de Scizor, omdat hij erdoor verslagen was, en de Charmeleon scheen totaal niet veranderd te zijn na zijn evolutie, dus die vond nog altijd alles en iedereen aardig. Als iemand hem dan op zijn rug kon dragen en rondjes kon vliegen, maakte dat het alleen maar zoveel beter.

De roodharige jongen had niet door dat een vreemde naderde, tot de Aerodactyl recht voor dit persoon op de grond landde, zijn gigantische kop boven het meisje houdend. Hij snoof een keer hard en liet zijn kaken vlak voor haar gezicht op elkaar klappen, alsof hij haar duidelijk wilde maken dat als ze nog één stap zette, ze die tanden rond haar nek had.
Altaïr!” riep Aiden, duidelijk boos, en de Aerodactyl schoot weer omhoog, om een stukje verderop weer te landen. Aiden fronste even en liep op het persoon af wie de Aerodactyl half aangevallen had. Hij begreep het niet. In de stad, Lumiose, had de Aerodactyl zich gewoon gedragen. Misschien had hij het meisje niet aan zien komen en was hij van haar geschrokken..? Hij hoopte maar dat deze Pokémon geen problemen zou gaan veroorzaken, of in ieder geval niet meer dan hij nu al had gedaan.
Met snelle passen liep hij op het meisje af. “Gaat het?” vroeg hij met een schuldig fronsje.
First post for Yuzu. | 319 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuzu Inori
Member
Yuzu Inori
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t283-yuzu-inori https://pokemon-journey.actieforum.com/t289-yuzu-s-pokedex#3814

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptydo aug 07, 2014 10:34 pm




Met rustige passen wandelde Yuzu de stad uit. Haar Pokémon had ze uit voorzorgsmaatregel in de stad maar even gelaten waar ze waren; veilig in hun Pokéball aan haar riem. Het was voor haar en haar Pokémon al weer een tijdje geleden dat ze in de stad waren geweest; ze hadden voornamelijk in de kleine dorpjes gehaald wat ze moesten hebben. En natuurlijk kon ze bij haar moeder ook veel krijgen. Maar ondanks dat het meisje eigenlijk naar Kalos was gekomen om haar moeder beter te leren kennen, was ze veel buiten en besteedde ze het grootste deel van haar tijd aan haar Pokémon. Haar echte vrienden.

Op het moment dat haar hand boven haar eerste Pokéball zweefde, verstarde ze in haar bewegingen. Ze kon het niet helpen dat ze onelegant op haar achterste op de grond viel en met grote ogen keek naar de enorme – al leek hij misschien wel wat groter nu ze op de grond zat – Pokémon die plotseling dreigend boven haar uit torende. Wat was dit? Had ze iemand kwaad gemaakt? Om het nog erger te maken liet het grote draak-achtige beest zijn kaken meerdere malen voor haar gezicht dichtklappen, alsof hij zich klaar maakte om haar zo in drie grote happen door te slikken.
‘Altaïr!’ riep een onbekende stem op boze toon. Haast direct schoot de grote Pokémon opnieuw de lucht in, waarbij Yuzu voor het eerst de Charmeleon die op zijn rug meeliftte. Wat was dit?
Rustig stond ze op en nam enkele seconden de tijd om het stof van haar kleding af te kloppen, alvorens op te kijken in twee felle groene ogen. Heel even dacht ze dat er opnieuw een Pokémon voor haar stond, tot ze een menselijke stem ‘gaat het?’ hoorde vragen en verder keek dan alleen de ogen van de persoon. Kort schudde ze haar hoofd om de bizarre gedachten uit haar hoofd te verjagen. ’Ja. Ja, geen probleem. Ik geloof alleen dat je Pokémon me niet zo mag,’ glimlachte ze met een blik in de lucht. ’Aan mijn Pokémon zal het in ieder geval niet liggen,’ sprak ze met een ophalen van haar schouders en een blik op de ballen aan haar riem.
’Vergeef me mijn onbeleefdheid. Ik ben Yuzu.’



notes notes notes notes

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptydo aug 07, 2014 10:52 pm

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Xkxc7a
Taking this to the grave
Het luchtte enorm op toen het meisje weer opstond en haar kleding afklopte, maar toch besloot hij haar nog even te vragen of alles wel ging. Gelukkig antwoordde ze al snel. Ze zei dat het geen probleem was, maar zei ook te geloven dat zijn Pokémon haar niet zo mocht, waarna ze zei dat het in ieder geval niet aan haar Pokémon zou liggen. Aiden lachte even, opgelucht dat de Aerodactyl niet meteen haar hele hoofd had verpulverd, of zo. Dat zou toch wel heel erg zijn? Als hij schuldig was van moord door een Pokémon die hij net gevangen had… “Ah, gelukkig,” zuchtte hij daarom ook even. Ja, hij had niet graag gehad dat er echt iets gebeurd was.

Het meisje stelde zich voor als Yuzu, nadat ze om vergeving vroeg voor haar onbeleefdheid. Even lachte Aiden kort, voor hij met zijn hand door zijn rode haar ging. “Geloof me, het vergeten voor te stellen is wel het minste wat ik had verwacht,” glimlachte hij. Ja, stel je voor dat hij zo’n maniak was tegengekomen… Dan hing ze hem nu misschien wel in de haren.
Mijn naam is Aiden. De Aerodactyl daar heet Altaïr. Ik heb hem pas kort en hij is vreemden niet zo gewend,” sprak hij toen verontschuldigend. “Ik hoop dat je niet al te erg bent geschrokken,” glimlachte hij toen, waarna hij zag hoe de Aerodactyl over zijn schouder leunde met zijn kop – schijnbaar was hij dichterbij gekomen – om zijn neus zacht richting het meisje te duwen, alsof hij zich wilde verontschuldigen. De Charmeleon was ondertussen bij de Scizor gaan staan, enkele meters verderop.
268 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuzu Inori
Member
Yuzu Inori
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t283-yuzu-inori https://pokemon-journey.actieforum.com/t289-yuzu-s-pokedex#3814

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptydo aug 07, 2014 11:12 pm




’Vergeef me mijn onbeleefdheid. Ik ben Yuzu,’ had ze zich aan hem voorgesteld. Met een kleine glimlach om haar mond gooide ze haar roze haar over haar schouder en keek even naar een Scizor, die enkele meters verderop stond en blijkbaar ook van de jongen voor haar was. Of nouja, jongen… Hij was zeker van haar leeftijd, misschien wel ouder. Even lachtte de jongen kort om haar woorden. ‘Geloof me, het vergeten voor te stellen is wel het minste wat ik had verwacht,’ glimlachte hij haar toe. Toegegeven, was haar reactie misschien iets te goed van vertrouwen geweest. Wie wist wie de jongen was, en met welke bedoeling de Pokémon daar gestaan had? Misschien had hij haar hoofd er wel af gebeten op zijn commando’s, als ze niet achterover op haar kont gevallen was. Maar goed van vertrouwen was Yuzu haar hele leven al, en het leek er niet op dat dat snel zou gaan verdwijnen.
‘Mijn naam is Aiden. De Aerodactyl daar heet Altaïr,’ vertelde de jongen haar. Even keek ze naar de grote Pokémon. Een Aerodactyl dus. Goed om te onthouden. ‘Ik heb hem pas kort en hij is vreemden niet zo gewend,’ klonk zijn stem op verontschuldigende toon. ‘Ik hoop dat je niet te erg bent geschrokken.’ Even haalde ze haar schouders op, terwijl ze naar de grote kop van het dier leek. ’Dat valt wel mee. Mijn Growlithe is ook niet zo’n fan van vreemden. Alleen is dat niet zo’n indrukwekkend iets om kwaad voor je te hebben staan,’ grijnsde ze, terwijl ze moeite deed om niet haar hand uit te steken en het grote hoofd te aaien. ’Wie zijn de rest van je vrienden?’ sprak ze, doelend op de Scizor en Charmeleon enkele meters verderop.



notes notes notes notes

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptydo aug 07, 2014 11:24 pm

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Xkxc7a
Taking this to the grave
Terwijl het meisje sprak dat het wel meeviel, deed Aiden een poging de Aerodactyl’s hoofd terug te duwen naar achteren, wat na enige moeite lukte. Even gaf hij er een paar zachte klopjes op, hiermee de Pokémon zeggend dat het alweer goed was. Het meisje zei dat haar Growlithe ook geen fan was van vreemden, maar dat een Pokémon als die veel minder indrukwekkend was om kwaad voor je te hebben staan. Aiden lachte even kort bij het horen van het feit dat ze een Growlithe had. Nog één, zo iemand was hij een tijd terug ook al tegen gekomen. “Ah, Growlithes… Nou ja, tot je ze een vuursteen geeft… Dan kunnen ze best intimiderend zijn,” glimlachte hij. Hij had zelf een Growlithe gehad, maar niet lang aangezien iemand deze had geruild met een Scyther, die in de ruil evolueerde, waardoor Aiden nu een prachtige Scizor had.

Het meisje vroeg wie de rest van zijn vrienden waren en Aiden glimlachte kort. “De Charmeleon is Tyrion, mijn starterpokémon, en de ander heet Garrett,” sprak hij rustig. Als ze de Pokémon niet kende, zou het vast en zeker al snel voor zich spreken wie wie was, aangezien starterpokémon altijd van drie bepaalde types waren en gezien de vlammende punt op de staart van de Charmeleon was het niet te missen dat hij een vuurpokémon was. “Nogmaals mijn excuses,” sprak hij rustig. Al was hij normaal wel van het klieren en uitproberen bij interessante meisjes – dames – besloot hij nu dat hij haar wel wat schuldig was, dus dat ze voor één keer off the hook was. Hij zou proberen aardig te zijn.
Ook een trainer?” besloot hij te vragen, doelend op het feit dat ze gezegd had dat ze een Growlithe had. Aangezien ze niet was gaan huilen, of hem half had aangevallen, na de actie van de Aerodactyl, besloot hij dat ze wat pluspunten kreeg. Voor nu was ze dus oke.
319 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuzu Inori
Member
Yuzu Inori
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t283-yuzu-inori https://pokemon-journey.actieforum.com/t289-yuzu-s-pokedex#3814

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptydo aug 07, 2014 11:41 pm




Na enkele pogingen lukte het de jongen om het – ongetwijfeld zware – hoofd van de Aerodactyl van zijn schouder te duwen. Ze vertelde Aiden dat haar eigen Growlithe ook geen fan was van vreemden, maar niet zo intimiderend was. Er werd kort gelachen, terwijl ze hem even wat verbaasd aankeek. Zo grappig was het toch niet dat ze een Growlithe had?
‘Ah, Growlithes… Nou ja, tot je ze een vuursteen geeft… Dan kunnen ze best intimiderend zijn,’ glimlachte hij. Yuzu snoof even. ’Een vuursteen ja. Die ben ik nog nergens tegen gekomen.’ Het was niet per se dat ze vond dat haar Zjarr indrukwekkender moest. Maar ze was nu gewoon schattig. Straks werd ze met haar roze haar en ogen en een schattige puppy Pokémon over dezelfde kam geschoren als de rest. Niet volstrekt onlogisch natuurlijk.
Yuzu had hem gevraagd naar de rest van de Pokémon die hij bij zich had, kijkende naar de Scizor en Charmeleon achter hem. ‘De Charmeleon is Tyrion, mijn starterpokémon, en de ander heet Garrett.’ Ze knikte even, en nam de Charmeleon met intresse in zich op. De vriendelijke blik in haar ogen maakte dat ze naar hem toe wilde rennen en hem in een enorme knuffel wilde nemen. Maar misschien dat haar hoofd dan wél in de maag van een Pokémon terrecht zou komen. Je wist het maar nooit met die van een ander.
Ze onderdrukte een ‘is je Charmeleon aaibaar?’ en wachtte daarom of hij zelf nog iets te zeggen had, waarna hij nogmaals zijn excuses maakte. ’Het is echt geen probleem,’ glimlachte ze. ’Kan gebeuren met een nieuwe Pokémon.’
‘Ook een trainer?’ Het meisje knikte, terwijl ze onbewust haar hand even op de rood-witte ballen aan haar riem legde. ’Al is het maar net wat je trainer noemt, ik heb nog geen enkele badge behaalt,’ sprak ze met een stem vervuld van zelfspot. Bange schijtluis die ze was. ’Hoe reageren je vrienden op andere Pokémon?’ vroeg ze voor de zekerheid. Ze had geen zin in een compleet onnodig gevecht tussen haar dieren en de zijne.



notes notes notes notes

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptydo aug 07, 2014 11:51 pm

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje zei nog nergens een vuursteen tegen te zijn gekomen en Aiden grijnsde kort. “Ach, klein en schattig past ‘ie veel beter bij zijn trainer, is het niet?” vroeg hij met een kleine glimlach. Het was immers wel zo. Al was zij niet bepaald klein, zag ze er alles behalve angstaanjagend uit met haar roze haar. In tegenstelling tot hem. Hij deed niet eens moeite, maar met zijn felgroene ogen en zijn grootte namen ze vaak toch afstand. De Pokémon waarmee hij liep maakten dit niet veel beter. Misschien moest hij maar een Skitty vangen, of zo. Dan zou hij misschien eens een leuke griet lokken.

Het meisje zei dat het echt geen probleem was en zei dat het kon gebeuren met een nieuwe Pokémon. Aiden knikte even en glimlachte. “Ik ben echter niet gewend dat mijn Pokémon dit doen,” glimlachte hij toen. “De Charmeleon heb ik al vier jaar en ook de Scizor heeft nooit zoiets uitgespookt,” sprak hij toen met een fronsje. Nee, nu hij er zo over nadacht had hij het altijd maar makkelijk gehad. Als hij zou zeggen dat ze een koprol moesten doen… Nou, oké. Dan zou Garrett het niet doen. Garrett was eigenlijk vrij eigenwijs, maar hij had gewoon nooit de interesse in misdragen. Tyrion daarentegen wel, maar die was met één boze blik alweer braaf.
Yuzu zei nog geen enkele badge te hebben behaald, waarna ze vroeg hoe zijn vrienden reageerden op andere Pokémon. “Tyrion en Garrett goed, maar ik denk dat Altaïr ook geen problemen zou geven,” glimlachte hij rustig. “Overigens heb ik zelf pas sinds kort mijn eerste badge behaald, in Santalune City, dus zo erg is het niet om niets op zak te hebben,” glimlachte hij. Immers schatte hij haar net wat jonger dan hij was, dus dat zou betekenen dat ze – theoretisch gezien – haar eerste badge eerder kon halen dan hij.
313 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuzu Inori
Member
Yuzu Inori
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t283-yuzu-inori https://pokemon-journey.actieforum.com/t289-yuzu-s-pokedex#3814

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptyvr aug 08, 2014 12:15 am




Toen Yuzu enigszins mistroostig vertelde nog nergens een vuursteen tegen te zijn gekomen, grijnsde de jongen kort. ‘Ach, klein en schattig past ‘ie veel beter bij zijn trainer, is het niet?’ Ze beantwoordde de glimlach met een rol van haar ogen. Klein en schattig was leuk, roze haar ook, maar in combinatie ontstonden er toch wel erg veel vooroordelen. ’Toch is het veel leuker om rond te lopen met iets groots en intimiderends als jouw Aerodactyl,’ sprak ze met een licht schouderophalen. Die vuursteen die kwam er wel, evenals die Arcanine. Tot die tijd was ze met haar Growlithe ook dik tevreden.
‘Ik ben echter niet gewend dat mijn Pokémon dit doen,’ glimlachte hij, nadat ze nogmaals gezegd had dat het niet uit maakte en er aan toe gevoegd had dat je het nooit wist met nieuwe Pokémon. ‘De Charmeleon heb ik al vier jaar en ook de Scizor heeft nooit zoiets uitgespookt.’ Yuzu grijnsde, zich beseffende dat zij geheel andere ervaringen had met haar Pokémon. Of tenminste, met Zjarr was alles in het begin niet zo soepel verlopen.
’Dan heb je toch geluk. De eerste keer dat ik Zjarr, mijn Growlithe, uit haar bal liet na haar gevangen te hebben, hing ze haast direct in mijn been.’ Ze grinnikte, terwijl haar ogen een moment in de verte staarden en weer de maffe vuurpokémon in haar been zagen hangen. Bizar beest was het toch.
Als volgende had ze gevraagd of zijn dieren goed met andere Pokémon overweg konden. ‘Tyrion en Garrett goed, maar ik denk dat Altaïr ook geen problemen zou geven,’ sprak hij met een glimlach. ‘Overigens heb ik zelf pas sinds kort mijn eerste badge behaald, in Santalune City, dus zo erg is het niet om niets op zak te hebben,’ sprak hij terwijl ze het knopje van haar rode ballen indrukte en zo eerst haar Dewott en daarna haar Growlithe vrij liet. ’Het zal er snel genoeg van komen,’ antwoordde ze met een schouderophalen. ’Gedraag je,’ sprak ze Zjarr met een strenge blik toe.
’Mag ik je voorstellen, mijn Dewott Uje en Zjarr de nukkige Growlithe.’



notes notes notes notes

robb stark
[/b][/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptyvr aug 08, 2014 12:28 am

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje zei dat het veel leuker was om met iets groots en intimiderends rond te lopen als zijn Aerodactyl en Aiden lachte even. “Geloof me, lang niet altijd. Aerodactyls kunnen flink krijsen en laatst stond half Lumiose naar hem te staren,” zuchtte hij. “Maar, voor jou moet het natuurlijk wel goed zijn om een grote Pokémon te hebben, om al die enge mannen van je weg te lokken,” glimlachte hij toen. Wow! Een soort half indirect compliment. Smooth.
Nadat hij had gezegd dat hij nooit problemen had gehad met de andere twee, zei het meisje dat haar Growlithe de eerste keer nadat deze uit de bal kwam, al bijna direct in haar been hing. Aiden grinnikte even kort. “Garrett kwam van een jonger jochie en die noemde hem ook onhandelbaar,” glimlachte hij. Maar goed, het was ook vrij logisch dat zijn Pokémon luisterden. Hij had sowieso een vrij dominante uitstraling en zou ze flink laten zien wie de baas was als ze met opzet tegen hem in gingen.

De rozeharige sprak dat de badges er snel genoeg van zouden komen, nadat ze haar Pokémon uit hun balls had gelaten. Het pakken van de Pokédex was overbodig, aangezien hij de Dewott van Lilium al had gezien en zelf ooit een Growlithe had gehad. Het meisje sprak de Growlithe streng toe zich te gedragen en stelde ze voor als Uje en Zjarr, waarna Aiden even grijnsde.
De Scizor keek enkel met een zwaar duidelijke blik (‘Wie dichterbij komt moet dood’), terwijl de Charmeleon juist naar het meisje toeliep en haar vol enthousiasme aankeek, wachtend op aandacht. Aiden grijnsde even kort bij het zien van de rode hagedis. “Sorry, Tyrion is nogal ehm… Een mensenvriend,” glimlachte hij. Al ging de Pokémon ook geweldig met andere Pokémon, helaas schenen die hem vaak af te wijzen aangezien de meeste vuurpokémon wat sikkeneuriger leken te zijn.
311 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuzu Inori
Member
Yuzu Inori
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t283-yuzu-inori https://pokemon-journey.actieforum.com/t289-yuzu-s-pokedex#3814

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptyvr aug 08, 2014 8:22 am




Yuzu vertelde hem dat het veel leuker was om met iets als zijn Aerodactyl rond te lopen. Al was die toch wel érg groot. Hij vertelde dat het niet altijd leuk was, aangezien Aerodactyls aardig konden krijsen en laatste half Lumiose naar hem stond te kijken. ‘Maar, voor jou moet het natuurlijk wel goed zijn om een grote Pokémon te hebben, om al die enge mennen van je weg te lokken,’ glimlachte hij. Even grijnsde ze. ’Enge mannen moeten niet eens in de buurt komen. Wat ze overigens wel eens proberen,’ zuchtte ze. Misschien moest ze haar haar maar zwart verven. Dan leek ze misschien een wat minder makkelijk doelwit.
Ze had iets gezegd over dat de badges vast snel genoeg zouden komen, terwijl ze eerst Uje en vervolgens Zjarr uit hun balls haalde en ze aan de jongen voorstelde. De Scizor bleef op afstand. Echter stond de Charmeleon ineens naast haar omhoog te kijken. Lachend keek Yuzu hem aan, op het punt staande het beestje te aaien. Misschien moest ze het maar niet doen. Hmm.
‘Sorry, Tyrion is nogal ehm… een mensenvriend.’’Leuk,’ was het enige dat ze erop antwoordde. Uje had wat afstand van haar genomen, en stond met een gefascineerde blik naar de Aerodactyl te kijken. Echter was Zjarr – bizar genoeg – op de Charmeleon afgelopen en maakte een zacht, begroetend geluidje. Yuzu liet nog net haar mond niet open vallen. ’Je hebt een bizarre Charmeleon,’ was het enige dat ze er na even staren uit had weten te krijgen. ’Hoe is hij zo’n.. mensenvriend geworden?’



notes notes notes notes

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptyvr aug 08, 2014 3:07 pm

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje zei dat enge mannen niet eens in de buurt moesten komen, wat ze weleens probeerden. Even lachte Aiden kort. “Ah, ja,” zuchtte hij. “Maar, misschien trek je ze gewoon aan. Misschien ben ik ook wel heel eng,” sprak hij rustig. Er waren genoeg mensen die hem eng vonden, dus dat kon best. Vooral nu hij Altaïr had, aangezien ze hem met Garrett al angstaanjagend vonden.
Aiden keek rustig toe hoe de Dewott naar de Aerodactyl keek, wie voorover bukte en zijn neus tegen de otterpokémon aan duwde, alsof hij zo kennis wilde maken. De Charmeleon liet een enthousiast geluid horen richting de Growlithe en zijn vlam werd voor een moment iets groter.
Aiden lachte even en hoorde hoe het meisje zei dat hij een bizarre Charmeleon had, waarna ze vroeg hoe hij zo’n mensenvriend was geworden. “Hij is het niet geworden, zo is hij altijd geweest,” sprak Aiden rustig, voor hij de Charmeleon over zijn kop aaide, waar zijn bek even genietend van openviel. “Tyrion heeft altijd een te groot vertrouwen in anderen gehad,” glimlachte hij toen. Ja, in hem, in zijn vader… De Pokémon zou iedereen vergeven, al was het duidelijk dat hij enorm aan Aiden was gaan hangen, iets waar de jongen blij mee was.
209 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuzu Inori
Member
Yuzu Inori
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t283-yuzu-inori https://pokemon-journey.actieforum.com/t289-yuzu-s-pokedex#3814

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptyvr aug 08, 2014 11:05 pm




Yuzu had met een snuif gezegd dat enge mannen niet in haar buurt moesten komen, al deden ze wel eens een poging. Vieze creeps. Gelukkig had Zjarr ook geen hoge dunk van hen en liet ze hen al snel met brandplekken in hun broek de straat uit rennen. Of waar ze dan ook was.
‘Ah ja,’ zuchtte Aiden. ‘Maar, misschien trek je ze gewoon aan. Misschien ben ik ook wel heel eng.’ Het meisje lachte schamper. ’Jij? Eng?’ Ze schudde haar hoofd. Hij mocht dan misschien aparte ogen hebben, en als hij wilde kon hij vast ook wel intimiderend overkomen, maar eng vond ze hem toch echt niet. Tot nu toe was hij ook nog best aardig. Maar ze zag dan ook nooit het slechte in mensen, tot dit zich toch wel echt heel duidelijk onder haar neus manifesteerde.

Uje, haar Dewott, staarde nog steeds vol intresse naar de grote draak-achtige Pokémon. De Aerodactyl boog zijn grote kop naar de grond en duwde zijn neus tegen het blauwe beestje. Op zijn beurt hield Uje even zijn kop scheef, om vervolgens een soort glimlach om zijn snuit te krijgen en een vrolijk geluidje te maken. Soms wilde het meisje dat Pokémon konden praten.
Zjarr nam een speelse houding aan richting de Charmeleon, en zwierde af en toe met een sprongetje uit met haar achterkant. ‘Spelen?’ leek ze te vragen.
Yuzu had uit verbazing over het gedrag iets gezegd over dat Tyrion een bizarre Pokémon was, en als vervolgvraag had ze hem gevraagd hoe de Charmeleon zo’n mensenvriend was geworden. ‘Hij is het niet geworden, zo is hij altijd geweest. Tyrion heeft altijd een te groot vertrouwen in anderen gehad,’ glimlachte hij. Even knikte het meisje, terwijl ze naar haar eigen gestreepte Pokémon keek. ’Hij heeft haar zowaar weten te prikkelen. Dat is nog geen enkele Pokémon gelukt.’ Ze kon de verwondering niet uit haar stem houden.



notes notes notes notes

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Emptyza aug 09, 2014 10:48 pm

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Xkxc7a
Taking this to the grave
‘Jij? Eng?’ klonk er na een schamper lachje en Aiden trok één mondhoek omhoog. Kijk. Nu werd het leuk. Want, hij kon zich best vermaken met het feit dat meisjes hem vaak wat eng vonden. En als deze dat niet begreep, liet hij haar maar ál te graag zien dat ze niet bij iedereen de eerste indruk moest geloven.
Met één snelle beweging had hij haar hand beet en trok hij haar naar zich toe, waarna hij zijn andere arm rond haar middel sloeg en haar lippen langzaam naar haar oor bracht. “En nu?” vroeg hij zacht, waarna hij haar lachend losliet en haar met opgeheven wenkbrauwen aankeek, benieuwd of dit had geholpen. Oh yeah, smooth.

Toen de Growlithe leek te vragen om een spel, hield de Charmeleon zijn kop vragend schuin, niet begrijpend wat er nou aan de hand was. Immers waren de enige spellen die hij had gespeeld met zijn trainer, en… Oh ja! Plots herinnerde de Charmeleon zich hoe hij een tikspel had gespeeld met een andere Pokémon. Enthousiast tikte hij de Growlithe aan, waarna hij hard wegrende en een eind verderop afwachtend om keek, of de Growlithe achter hem aan zou komen.

Het meisje zei verbaasd te zijn dat de Charmeleon de puppypokémon had weten te prikkelen en zei dat nog geen enkele Pokémon dat gelukt was. “Tyrion schijnt de gewoonte te hebben het beste in anderen naar boven te brengen,” sprak hij kalm, zijn stem ietwat eentonig. Het sloeg ergens op zichzelf, maar dat was iets wat verder niet boeiend was. De Charmeleon had hem zo ver gekregen zijn thuis te verlaten en naar Kalos te reizen, enkel met een simpele blik in zijn ogen.
280 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celebrate the idiot. | &Yuzu!   Celebrate the idiot. | &Yuzu! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Celebrate the idiot. | &Yuzu!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Print "I'm an Idiot"[Open]
» Yuzu's Pokédex
» Yuzu Inori

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: