Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund] za apr 25, 2015 3:50 pm
>Ciro “Rapunzel kwam er tenminste zonder lelijke littekens vanaf. Jammer genoeg zaten er geen rozen aan die struik, dan viel al het bloed tenminste niet zo op. Al met al is het nog een wonder dat ik nog leef, al hadden die wonden van mij niet gehoeven.”
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund] za apr 25, 2015 3:53 pm
10:42
I guess I have to
"Hé, littekens zijn vet! Het is een teken dat ondanks een vreselijke gebeurtenis je nog steeds leeft. Had ik dat maar.... "
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund] za apr 25, 2015 3:57 pm
>Ciro “...Dank je...” *korte stilte* “Als meer mensen er zo over dachten, zou ik hier niet hebben gezeten met een volledig bedekte huid.”
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund] za apr 25, 2015 3:59 pm
I guess I have to
"Wat boeit dat? Je bent wie je bent; het is zonde dat burgers er niet hetzelfde in zien, maar hé, ze hebben meestal geen littekens. Ze leiden een gemakkelijk leven en zijn onwetend, totdat ook zíj ermee in contact komen. "
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund] za apr 25, 2015 4:17 pm
>Ciro “Bijvoorbeeld. Ik moet wel zeggen dat de prijs van de hotels hier wel meevalt. Daar moest ik ook altijd overnachten voordat ik mijn appartement had.”
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund] za apr 25, 2015 4:20 pm
I guess I have to
"Dat verwacht ik niet in zo'n... rijke regio. Of is het een een sterren hotel in een steeg in een buitenwijk van Lumiose City?"
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund] ma apr 27, 2015 6:40 pm
>Ciro “Gespaard, ja. Daar was ik wel al mee bezig voordat ik naar Kalos kwam, want ik was niet van plan om tot mijn dertigste bij mijn ouders te blijven wonen.”
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I guess I have to. [&Ciro Raedmund]