Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Puptastic [+Mabel Greene] zo mei 24, 2015 6:17 pm
Mabel ♪
Euh nou, Team Rocket heeft Lumiose in hun greep nu. Geen idee of je van ze gehoord hebt, maar ze stelen je pokémon...
Ik vermijd Lumiose in ieder geval en ik raad je aan om hetzelfde te doen. Maar ze kunnen overal zitten, dus wees vooral op je hoede.
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Puptastic [+Mabel Greene] zo mei 24, 2015 6:43 pm
16:04
Sunday, April 12
› slide to unlock
Alex
Team Rocket? Was dat niet een of andere rare mafia uit Kanto? Ik moet wel door Lumiose om in Vaniville te komen, maar ik vlieg er anders wel omheen op Silver. Is dat al lang zo? Dat ze de macht hebben?
Onderwerp: Re: Puptastic [+Mabel Greene] zo mei 24, 2015 10:44 pm
Mabel ♪
Dat klopt.
Ik weet er het fijne niet van, maar het is toch al een tijdje bezig, dus als je er nog omheen kunt reizen dan zou ik dat gewoon blijven doen
Al ben ik er ook van overtuigd dat jouw pokémon wel hun mannetje kunnen staan, maar ik neem aan dat je liever het zekere voor het onzekere neemt.
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Puptastic [+Mabel Greene] ma mei 25, 2015 1:32 pm
16:07
Sunday, April 12
› slide to unlock
Alex
Ik zal wel gewoon oppassen zoals iedereen. Maar goed, ik app je wel als ik de kans zie wat af te spreken, dus als ik weer in Kalos ben, en dan zien we elkaar binnenkort?