Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Daar heb ik Mercy voor, ze kan Water Pulse ^-^ Mercy is heel verlegen en zo, ze heeft tot nu toe niemand anders vertrouwt dan mij. Ze is bang voor jongens om het zo maar te zeggen, nare ervaringen met haar Cute Charm ability. Ik hou haar liever bij mij, maar als het er op aan komt is zij waarschijnlijk de beste vechter van mijn 'team'. Silver houdt niet zo van vechten, anders zou hij de beste zijn. Als mega is hij wel indrukwekkend.
Oh, wat zonde... Het spijt me dat te horen. Misschien is het dan slimmer als ik me die dag als een meisje kleed? Dat heb ik er wel voor over, zelfs al zegt mijn gevoel die dag wat anders
Tenminste, ik neem aan dat ik je pokémon dan mag ontmoeten? Ik zou hetzelfde tegen jou willen zeggen, maar ik weet niet in hoe verre dat een slim idee is. Zeker niet met Scorpio, die wordt nogal... Touchy. Al heeft ze dat alleen met mij tot nu toe.
Ik heb met Mercy meegedaan aan een contest, het was verrassend leuk C: Mja, misschien wel, maar ze is altijd bijzonder verlegen, al slaat ze wel om in het vechten. Niet dat ze dat vaak doet. En natuurlijk mag je ze allemaal ontmoeten, ik bedoel, er is geen reden waarom dat niet zo mogen.
Ach, het publiek kent je niet, dus als je iets raars doet gaat niemand je er op aanspreken of zo, aan de andere kant.. het is wel op tv. Ik heb leren improviseren, dat moet je als je een bende pokémons moet sturen. Ik snap niet hoe trainers het volhouden, ik heb al moeite met drie.. of eigenlijk alleen moeite met Amy xD
Bedankt! Ja, maar een Tournament is iets heel anders dan een contest, ik moest niet vechten en kon me van tevoren voorbereiden. Bij een Tournament moet je veel meer improviseren! Maar het ging goed, toch?
Hahaha dat klopt ja, maar bij een Contest moet je ook supergoed opletten en alles moet perfect gaan anders raak je punten kwijt. In een gevecht ligt dat anders.
Jazeker! Beter dan ik eigenlijk verwachtte
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Puptastic [+Mabel Greene] zo apr 19, 2015 11:58 am
15:37
Sunday, April 12
› slide to unlock
Alex
Mercy heeft wel gewonnen. Al was het voor ons allebei ons eerste contest. Ik denk dat ik het wel nog eens wil doen, een contest. Ik ben gewoon niet echt iemand die graag vecht met pokémons, maar coördinator zou ik ook weer niet willen worden.
Bedankt! En ik snap je helemaal. Met Mercy kan ik knuffelen, ze is niet erg groot, en Silver is ook een grote knuffelbeer. Alleen Amy niet, maar pubers willen nooit knuffelen xD
Mijn Blitzle knuffelt niet, al durf ik te wedden dat hij het stiekem wel wilt. Mijn Seviper daarentegen... Die laat me niet meer los zodra ze me heeft.