|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Athan DestroyPunten : 534
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:08 pm | |
| - Lubbock Nighte schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Dominique Lane schreef:
- Ik moet actiever worden xD
Yep! En minder accounts aanmaken :'D Ik moet allebei deze dingen xD Ik moet geen van deze dingen ;D |
|
| |
Member Mabel GreenePunten : 268
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:14 pm | |
| Ik ben zo moe, 5 uur vrijwilligerswerk doen op een kinderboerderij is vermoeiender dan je zou denken, en een baksteen is zwaarder dan die er uit ziet *-* Moet maar eens beginnen met posten en Mabel weer naar Kalos halen.. als de uitslag van het contest binnen is :3 |
|
| |
Member Manolo SuarezPunten : 126
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:17 pm | |
| - Athan Destroy schreef:
- Lubbock Nighte schreef:
- Alyss Timer schreef:
Yep! En minder accounts aanmaken :'D Ik moet allebei deze dingen xD Ik moet geen van deze dingen ;D Same. Ik kan ze allemaal gelukkig actief houden tot nu toe :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:26 pm | |
| - Manolo Suarez schreef:
- Athan Destroy schreef:
- Lubbock Nighte schreef:
- Alyss Timer schreef:
Yep! En minder accounts aanmaken :'D Ik moet allebei deze dingen xD Ik moet geen van deze dingen ;D Same. Ik kan ze allemaal gelukkig actief houden tot nu toe :'D En als ik ze eens een dag niet kan actief houden, houd ik ze de week erna wel weer actief. RPG is een hobby, niet mijn leven. Het duurde een tijdje voordat ik dit begon te beseffen en ik kan nu veel makkelijker sommige dingen wegwuiven, zoals gisteren. Gisteren was ik gewoon te moe om te posten en dus heb ik dat ook niet echt gedaan (: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:31 pm | |
- En als ik ze eens een dag niet kan actief houden, houd ik ze de week erna wel weer actief. RPG is een hobby, niet mijn leven. Het duurde een tijdje voordat ik dit begon te beseffen en ik kan nu veel makkelijker sommige dingen wegwuiven, zoals gisteren. Gisteren was ik gewoon te moe om te posten en dus heb ik dat ook niet echt gedaan (:
Precies dat dus. Gelukkig ben ik een post verslaafde en hou ik van mijn karakters hier. Ik vind het vooral heerlijk als er actief wordt teruggepost so thanks for everyone who does that <3 |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:32 pm | |
| ik houd de chars actief die me op dat moment boeien, want ik moet zin hebben in de RPG, anders lukt tniet c:.
Vandaag is zon dag waarop ik helaas in niemand zin heb. ~ Tyler en Aiden doen t verder over t algemeen goed, al heb ik Aiden wat overused en is ie ff aan t uitstomen nu XD |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:48 pm | |
| Whoohoo, me is happy met nieuwe setje xD & nu maar eens bijposten en mij niet laten afleiden door de Sims, zo gaat mijn Zweilous nooit level 64 halen x] .-.
Ik post actief wie ik actief wil houden en als ik er inspiratie voor heb. Zodra ik mezelf ga dwingen om met een bepaald char te posten is het niet meer leuk en heb ik er ook totaal geen zin meer in. Het moet gewoon leuk blijven ^^ |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:51 pm | |
| - Floyd Duncan schreef:
- Whoohoo, me is happy met nieuwe setje xD
& nu maar eens bijposten en mij niet laten afleiden door de Sims, zo gaat mijn Zweilous nooit level 64 halen x] .-.
Ik post actief wie ik actief wil houden en als ik er inspiratie voor heb. Zodra ik mezelf ga dwingen om met een bepaald char te posten is het niet meer leuk en heb ik er ook totaal geen zin meer in. Het moet gewoon leuk blijven ^^ Jij ook al? Ik ben nu aan t werk aan t installeren c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:52 pm | |
| #Rolo: Ik probeer actief terug te reageren, is dat ook goed? :P
|
|
| |
Member Leroy NightePunten : 399
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:55 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Floyd Duncan schreef:
- Whoohoo, me is happy met nieuwe setje xD
& nu maar eens bijposten en mij niet laten afleiden door de Sims, zo gaat mijn Zweilous nooit level 64 halen x] .-.
Ik post actief wie ik actief wil houden en als ik er inspiratie voor heb. Zodra ik mezelf ga dwingen om met een bepaald char te posten is het niet meer leuk en heb ik er ook totaal geen zin meer in. Het moet gewoon leuk blijven ^^ Jij ook al? Ik ben nu aan t werk aan t installeren c: Ik wilde gisteren random PJ chars als kiddies maken, maar toen besloot mijn laptop om uit te vallen ;^; |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 8:57 pm | |
| Anita Jups, enkele dagen geleden terug geïnstalleerd en weer helemaal verslaaft geraakt ^^ maar Arceus, ik ben veel te gemeen voor mijn arme sims xD Lubbock(te lui om naar je naam op je profiel te gaan kijken .-.) Mijn vorige laptop had dat ook, maar dat was omdat die oververhit raakten... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 9:02 pm | |
- #Rolo: Ik probeer actief terug te reageren, is dat ook goed? :P
Dat vind ik ook prima hoor x'D Als mensen zich er goed bij voelen. Like you said, RPGen is een hobby, geen verplichting. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 9:08 pm | |
| #Lubbock (hetzelfde probleem als Lisa hier: de grote boze luiheid): Had ik laatst ook, maar dat kwam omdat ik mijn batterij op een stand had staan waardoor hij te veel gebruikte en ik minder batterij over had als dat ik dacht (:
--
Zo, genoeg gepost voor vandaag. Morgen is weer 'n dag en voor Athan is volgende week weer 'n nieuwe week c:
Edit: Tot morgen PJ c: |
|
| |
Member Kirito MasakiPunten : 458
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do apr 09, 2015 9:44 pm | |
| Nu mag ik weer beginnen met bijposten... Yay~ Deels zin in, maar deels wil ik ook gewoon relaxen, het scheelt dat het gelukkig weinig topics zijn en ik niet in een Skype gesprek zit.. Bo.. NEE! |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 1:34 am | |
| Ik mag wel weer een nieuw topic van mezelf. Iemand die wil? *kan snelle posts niet altijd garanderen* |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|