|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Athan DestroyPunten : 534
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 7:25 am | |
| #Olga: Als je Skype nu eens gewoon zou uitzetten terwijl je post heb je daar ook geen last van. Als Skype wilt laten opstaan, moet je er ook niet over klagen als mensen je aanspreken :P |
|
| |
Member Jayce FaiPunten : 417
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 9:11 am | |
| #Butterfree: Nou, het zijn niet zo zeer de berichtjes, maar juist het daadwerkelijk bellen die mij nogal hinderen. Al gebeurd dat gelukkig niet al te vaak.
|
|
| |
Member Manolo SuarezPunten : 126
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 9:55 am | |
| De eerstvolgende persoon die lacht omdat ik m'n vriendin een kleine smooch op de lippen geeft, mag in die lach stikken van mij :D Zo, dat was weer de passief agressieve opmerking van vandaag.
Guys, Cecille is vandaag jarig en ik zie haar er wel voor aan om random mensen te texten op de Holocaster om uit te nodigen voor een groot feestje. Wie wilt er een (birthday)party topic? :D |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 9:58 am | |
| - Manolo Suarez schreef:
- De eerstvolgende persoon die lacht omdat ik m'n vriendin een kleine smooch op de lippen geeft, mag in die lach stikken van mij :D
Zo, dat was weer de passief agressieve opmerking van vandaag.
Guys, Cecille is vandaag jarig en ik zie haar er wel voor aan om random mensen te texten op de Holocaster om uit te nodigen voor een groot feestje. Wie wilt er een (birthday)party topic? :D Je mag Alyss altijd wel iets sturen? ;3 |
|
| |
Member Manolo SuarezPunten : 126
Rang : Vedetta
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 10:06 am | |
| - Alyss Timer schreef:
- Manolo Suarez schreef:
- De eerstvolgende persoon die lacht omdat ik m'n vriendin een kleine smooch op de lippen geeft, mag in die lach stikken van mij :D
Guys, Cecille is vandaag jarig en ik zie haar er wel voor aan om random mensen te texten op de Holocaster om uit te nodigen voor een groot feestje. Wie wilt er een (birthday)party topic? :D Je mag Alyss altijd wel iets sturen? ;3 Nice, dat is al één feestbeest. Het gaat dan een open topicje worden though, maar als je een Holocast gesprekje met dr wilt vind ik het ook goed? c: |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 10:10 am | |
- Alyss Timer schreef:
- Manolo Suarez schreef:
Guys, Cecille is vandaag jarig en ik zie haar er wel voor aan om random mensen te texten op de Holocaster om uit te nodigen voor een groot feestje. Wie wilt er een (birthday)party topic? :D Je mag Alyss altijd wel iets sturen? ;3 Nice, dat is al één feestbeest. Het gaat dan een open topicje worden though, maar als je een Holocast gesprekje met dr wilt vind ik het ook goed? c: Is goed ~ Maak jij? Whoop, bijna kan ik die gym uitdagen :DD |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 10:14 am | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 10:51 am | |
Daar had ik iets over gelezen en iemand had er een foto van gemaakt op een station(?) en leek nogal... "tegen" dat te zijn. Althans, ik zag het op FB ergens verschijnen. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 10:53 am | |
| - Jayce Fai schreef:
- Manolo Suarez schreef:
Daar had ik iets over gelezen en iemand had er een foto van gemaakt op een station(?) en leek nogal... "tegen" dat te zijn. Althans, ik zag het op FB ergens verschijnen.
Dat bleek een grote grap te zijn. Op de achtergrond staat iemand voor de gele lijn en dat mag officieel niet. Daar ging het om. Die foto kreeg allemaal van die "is wel een goede campagne!" "zo zie je dat de strijd tegen homohaat ook grappig kan zijn!" comments en ik dacht echt wth man. Sinds wanneer is haat, of de strijd ertegen, grappig? xD |
|
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 10:55 am | |
| Ik vind Tawn der team der nu echt heel mooi uitzien c:
Woop, woop, nog een 10k xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 11:17 am | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Jayce Fai schreef:
- Manolo Suarez schreef:
Daar had ik iets over gelezen en iemand had er een foto van gemaakt op een station(?) en leek nogal... "tegen" dat te zijn. Althans, ik zag het op FB ergens verschijnen.
Dat bleek een grote grap te zijn. Op de achtergrond staat iemand voor de gele lijn en dat mag officieel niet. Daar ging het om. Die foto kreeg allemaal van die "is wel een goede campagne!" "zo zie je dat de strijd tegen homohaat ook grappig kan zijn!" comments en ik dacht echt wth man. Sinds wanneer is haat, of de strijd ertegen, grappig? xD Aah, oké, gelukkig is het niet zon haters gonna hate-thingie geweest. Dat scheelt al een heleboel. --- *Tentamenweek komt bijna aan* Voor de verandering relax ik juist meer, maar ik leer natuurlijk wel even hard als normaal, maar... heb verassend genoeg ineens meer vrije tijd, terwijl ik bij de vorige tentamenweek tot 10 uur s'avonds aan het leren was? (Ik sta nu wel eerder op en ik heb ook minder leesstof c:) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 11:21 am | |
| - Jayce Fai schreef:
- Aah, oké, gelukkig is het niet zon haters gonna hate-thingie geweest. Dat scheelt al een heleboel.
Yep XD Wel een hele grote troll-actie though. Hoe typt men een 10k post man. Jaloers :c |
|
| |
Member Judah KanaPunten : 527
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 11:31 am | |
| Judah stuurt Cecille dan wel een felicitatie via de Holo Caster. Hij zit namelijk in Hoenn atm xD (Ralph kan wel random naar dat feest, because he can) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 11:43 am | |
| Judah lijkt me eerlijk gezegd ook geen feestbeest x'D Maar wel lief van 'm. Gezellig! Leert Cecille het getrouwd stelletje meteen kennen :'D |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr apr 10, 2015 12:12 pm | |
| @Bo2: Tawn en Viev hebben hetzelfde. Zien er lief en onschuldig uit, met een zeer angstaanjagend team aan pokémon xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|