|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Keith GrimPunten : 388
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 8:29 pm | |
| Als ik ooit een 10.000 woordenpost ga schrijven, ga ik er wss een zieklange droom in doen & een brief in zetten, die hij schrijft of beantwoord ofzo, dan kan ik lekker die post opvullen xD Waarschijnlijk zou 'ie dan ook vol onzin komen te staan.. |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 8:31 pm | |
| Het lijkt me wel gaaf om, als hij zes Pokémon heeft, eens een full-on battle te schrijven in 10.000 woorden en dan ook die 100 punten gebruiken voor lv ups. :3:
Zo. Gepost bij Keith, nu Abigail. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 9:28 pm | |
| Phieuw, heb in 3122 woorden een poging gedaan die Pokémon te vangen o: Nu even mijn post posten & dan maar hopen dat ik hem heb! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 9:43 pm | |
| Da's best veel. Kben benieuwd naar de Pokémon. :3: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 9:44 pm | |
| Ik kwam 'm toevallig tegen, ben nu verliefd op die Pokémon geraakt xD Hij past zo goed in Keith's team <3 Ik hoop dat 'ie gevangen wordt :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 9:46 pm | |
| Ah, Zorua. Zorua is cool xD
Ik ben echt totáál niet uit over wat er allemaal in Aiden's team gaat komen, aangezien er zoveel Pokémon zijn die ik hem zou willen geven. Golduck, Inkay, Medicham, Garchomp, Gengar, Jolteon.. T^T |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 9:50 pm | |
| Oh man, ze zijn allemaal idd vet! Garchomp is awesome tho, die zou ik als ik jou was sws nemen, hihi! Maar het is geheel aan jou ~
Ik ben van plan de rest van Keith's Team Dark Type Pokémon te maken. & Hij gaat nog een Solrock vangen, of een poging tot doen, maar die gaat 'ie dan vervolgens samen met Lunatone in de comp zetten c: Sws wil ik nog een Umbreon en eigenlijk ook een Houndoom, maar ik moet nog even kijken of ik die ga vangen xD |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:23 pm | |
| Yoo mensen, I'm back. :'D You guys were right, The Fault in our Stars is een tranentrekker ;x; |
|
| |
Member Miku AyanoPunten : 424
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:26 pm | |
| Hi, ik ben er ook weer. Ik heb iedereen verslagen bij t lasergamen. >D
Behalve mn zusje, maar die ging heel zwak steeds op mn jongste zusje schieten dus ik vind dat dat niet meetelt. xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:29 pm | |
| Babs; Ooooh, ben je naar TFIOS geweest? Hij is zielig hè? De eerste helft is echt heel leuk, en de tweede helft alleen maar huilen D: Heb je het boek ook gelezen?
Maaike; Aww, gefeliciteerd! Dat is idd wel een beetje zwakjes van haar. Hoe oud is je jongste zusje? c: |
|
| |
Member Miku AyanoPunten : 424
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:32 pm | |
| Nya, ze is al 13, maar nog wel de jongste van ons allemaal. xD M'n andere zusje is 18 en dan heb ik nog een broertje die 16 is. Allemaal pubers in huis, heel gezellig. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:37 pm | |
| Ach.. Ik voel je pijn, Maaike. Mijn broertje en zusje zijn nu 11 dus beginnen te puberen. Wat een verschrikking, zeg. ;^; |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:37 pm | |
| Maaike: Gezellige boel :'D Mijn zusje begint nu ook te puberen xD - Spoiler:
Een half jaar. Ze had het niks genoemd, maar na een half jaar hier gezeten te hebben, met al die limieten en beperkingen, was ze het enorm beu. Ze wilde weg, eruit en de wijde wereld ontdekken. Het was moeilijk om iedere dag dezelfde taken te vervullen, vriendelijk en lief te blijven en alles op te volgen wat je werd opgelegd. Ze had er een hekel aan, aan die mensen die dachten haar te kennen. Haar te kunnen veranderen in iets wat zij beter noemden, alsof ze haar van een soort ziekte wilde genezen. Ze was niet ziek. Waarom kon niemand dat begrijpen? Ja, ze was beschadigd, kapot, verdord misschien, maar dat viel niet meer te helen. Haar moeder was vroeg gestorven, ze had niet eens afscheid kunnen nemen van haar, en sinds een jaar was haar vader er ook niet meer. Hij was niet dood, nee, was hij dat maar. Hij was een crimineel, een terrorist. Nee, ze kon die man die haar zo verraden had geen vader meer noemen. Haar vertrouwen in hem had hij geschaad, waarom had hij tegen haar gelogen? Waarom deed hij zo aardig tegen haar, zodat ze hem in zijn hart had opgesloten? Het had een lelijk litteken op haar hart gemaakt, de pijn van het verraad van haar vader voelde ze nog steeds branden. Het was gewoon oneerlijk, kon ze niet gewoon één normale ouder hebben? De een dood, de ander gestoord. Waarom hadden andere kinderen meer geluk dan zij? Ze was een lief kind, beleefd zelfs, maar haar psychische wonden waren haar te groot geworden. Amanda ontkende het dan ook niet dat ze een probleemkind was, want dat was ze zeker weten. Ze gaf niets om de meningen van anderen, beukte zich overal doorheen als het nodig was. Het tienjarige kind dat ze eigenlijk zou moeten zijn was er niet meer, het vriendelijk, vrolijke meisje. Kalmte om op iets te wachten had ze niet, ze was zo ongeduldig als de pest en wanneer haar emoties eruit kwamen dan kwamen ze er als een echte vloedgolf uit. Het meisje had er een sport van gemaakt haar emoties op te proppen, natuurlijk niet gewild, en soms liep haar emmer gewoon over en vloeide alles eruit. Woede, verdriet, allerlei emoties overvielen haar dan en huilen of woedende bewegingen waren daar meestal het gevolg van.
Linn die een poging gaat doen tot de 10.000 woorden~ 380 woorden geschreven vol crap xD |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:40 pm | |
| Selma@ Ja ;x; Echt, wtf. Maar ik heb het boek niet gelezen though
Ben ik blij dat m'n broertje eindelijk een beetje klaar is met puberen..:') |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402