Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Who wants to fight? [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptyma jun 22, 2015 4:35 pm


North scheen erg zelfdestructief te zijn over het vergeten van het bestaan van een Pokécenter, en hoewel Sara vond dat dat best een beetje minder kon voelde ze zich niet verplicht om hem te wijzen dat hij zich er echt niet zo’n zorgen over hoefde te maken. “Het is maar goed dat ik er bij ben, dan. Of niet?” reageerde ze daarom in plaats daar van met een glimlach die best als arrogant te beschrijven was. Ze was niet de beste trainer ooit – dat besefte ze zich ook wel – maar als ze iets goed deed, dan wilde ze daar best even de credit voor aannemen.
Hij liet merken dat hij het niet waard vond om Sara’s medicijnen te gebruiken en eerlijk gezegd waardeerde de witharige dat heel erg. Ze had wel iets meer geld weten te winnen sinds ze een trainer was, maar het was nog steeds barweinig en ze besteedde het liever aan haar Pokémon als ze echt in kritieke toestand waren. Ze knikte, om te laten zien dat ze zijn keuze gehoord had en het er mee eens was. Hij keerde Hydro terug in de Pokéball en even overwoog Sara om dat ook met Vanilla te doen, maar eigenlijk droeg ze die veel liever in haar armen. In tegenstelling tot de Wartortle was de kleine Ralts gemakkelijk te dragen.

Dat North niet bekend was in Lumiose City, maakte Sara helemaal niet uit. Ze was er niet heel vaak of uitgebreid geweest, maar ze herinnerde zich nog wel waar de Pokécenters zaten en in tegenstelling tot heel veel andere mensen had zij wel een redelijk gevoel voor richting. “Sure. Volg me maar,” zei ze, zich eerst verplaatsend naar Cinnamon en de tassen met aankopen die ze gelukkig niet was vergeten. Ze had met Vanilla helaas nog maar één vrije hand, dus moest ze aan de Braixen vragen of hij bereid was om het te dragen. De vuur Pokémon leek er niet echt blij mee, maar tilde toch de laatste tassen op van het bankje, waarna Sara hem een aai over zijn hoofd gaf. Cinnamon gromde geïrriteerd naar haar. Wat was het toch ook een puberjoch.

De witharige negeerde het vijandelijke gedrag van haar Braixen, wetend dat deze haar toch wel zou volgen, en liep maar vast in de richting waarvan ze dacht dat het Pokécenter zat. “Als ik me niet vergis is het hier rechtdoor, en dan over vijf straten naar links,” legde ze uit. “Niet zo ver, dus.” De andere twee Pokécenters zaten veel verder weg. Ze besloot in de tussentijd een gesprek aan te knopen. “En, North, vertel eens: kom je hier uit Kalos of ben je één van die reizende trainers die alle leagues probeert uit te dagen?” Ze keek hem kort met een geïnteresseerde blik aan, maar keek tijdens het lopen toch liever voor zich uit. Dan zag ze beter waar ze heen ging, en kon ze de straten die ze passeerden tellen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptywo jul 08, 2015 9:45 pm

North was blij dat Sara wel leek te weten waar ze heen moesten gaan. Dan zou hij in elk geval geen blunder maken door de verkeerde kant op te lopen. Als er iets meer afgang was, dan was het wel eerst zo’n blunder maken zoals hij had gedaan en daarna beweren dat hij wel wist waar het Pokémon Center lag terwijl dat niet zo was, om vervolgens nog een blunder te maken door totaal de verkeerde kant op te lopen. Nee, hij had er goed aan gedaan door eerlijk te zijn. Eerlijkheid duurde immers het langste, zoals zijn vader vaak tegen hem zei. En dat had North niet met een korreltje zout genomen, want sindsdien was hij goudeerlijk tegenover iedereen geweest. Misschien soms een beetje te eerlijk, want hij zei zijn mening nogal direct tegen anderen. Hij zei precies wat hij dacht en dat leverde hem soms wel eens problemen op, maar niet echt zo erg dat het schokkend was. Het ergste wat hij ooit had meegemaakt was toen hij in Kanto agressief was geworden omdat een jongen met zijn handen aan zijn toenmalige vriendin had gezeten. Meer dan een klein vechtpartijtje was dat niet echt geweest, maar het was wel ontstaan omdat North eerlijk had verteld wat hij van de jongen dacht en die had dat niet echt leuk gevonden. North schrok op uit zijn gedachten toen hij Sara’s vraag hoorde. Ze had waarschijnlijk nog iets tegen hem gezegd over het Pokémon Center, maar dat had hij gemist. Jammer dan. Hij glimlachte bij haar vraag. ‘Ik kom niet uit Kalos, maar uit Kanto,’ sprak hij tegen haar. ‘Ik was eerst van plan om de league in Kanto uit te dagen, maar merkte dat ik daar nog niet klaar voor was. Voor ik echter een beslissing had kunnen maken om toch op reis te gaan, kondigden mijn ouders aan dat we zouden verhuizen naar Kalos. Ik vond dat niet echt een probleem, want daardoor ben ik alsnog een reis begonnen en het feit dat het in een onbekende omgeving is maakt het misschien juist spannend en leerzaam.’ Ja, spannend maakte het zeker, want hij had soms echt geen idee waar hij naartoe aan het lopen was. Dan wilde hij naar Camphrier Town gaan en nam hij per ongeluk de poort naar Laverre City. Hij was dan ook een tikkeltje te koppig om een fatsoenlijke map te kopen, hoewel Petal aandrong dat hij dat wel moest doen. Petal! Dat arme ding zat opgesloten in zijn Poké Ball. ‘Dit is mijn maatje,’ sprak hij. Hij gooide de Poké Ball van Petal met een zwierig gebaar naar voren en zag hoe de Pokémon nieuwsgierig om zich heen keek. ‘Hij heet Petal,’ grijnsde hij. ‘Maar kom jij dan wel uit Kalos?’ vroeg hij vervolgens aan haar, haar een wederkerende vraag stellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2015 11:15 pm


Zijn andere afkomst verklaarde een hoop. Er waren genoeg trainers die wel de weg wisten in Kalos zelfs als ze er niet woonden, en trouwens ook genoeg die niet de weg wisten terwijl ze er wel vandaan kwamen, maar meestal betekende het toch dat ze niet uit de regio kwamen als ze niet wisten waar één van de Pokécenters van Lumiose zat. Sara vond ze zelf niet moeilijk te vinden, maar dat kwam ook omdat zij goed de kaart had bestudeerd en altijd oplette als ze wegwijsbordjes zag staan of hangen. Het was een gewoonte die haar ouders haar flink hadden opgedrongen, maar ze was ze er ergens wel dankbaar voor. De kans dat ze verdwaalde was nu immers een stuk lager.

“Jeetje, dat is niet niks,” reageerde Sara. “Je hebt veel moed nodig om zo’n reis aan te gaan, zeker in een onbekende omgeving. Ik vind Kalos al heel wat en ik kom van een dorp hier verderop.” De reis van Camphrier Town naar Lumiose City had al heel wat avonturen met zich meegebracht. Ze kon zich niet voorstellen hoe anders het zou zijn in de rest van Kalos. Er waren nog zo veel plekken die ze niet had bezocht in de regio, en dat terwijl ze er toch al achttien jaar van haar leven woonde. Bijna negentien, zelfs. Nou was het zo dat haar ouders haar er altijd van hadden weerhouden om ver te reizen en ze nu ze meerderjarig was pas echt toestemming had om zo’n reis te maken. Heel erg vond ze het niet, want nu zou ze vast minder onredelijke dingen doen en had ze de pubertijd vast achter de rug. Hoe zou het wel niet zijn om tijdens je reis door de regio voor het eerst ongesteld te worden? Sara was blij dat ze al die dingen niet mee hoefde te maken, want ze kon zich voorstellen dat dat een ramp werd.

De Ivysaur van North kreeg een geïnteresseerde blik toegeworpen. Het was een Pokémon die hier niet heel vaak voor kwam en die eigenlijk helemaal Sara’s type niet was, maar ze vond het wel een geinig ding. “Hij ziet er gezond uit,” merkte ze op. Iets wat altijd een goed teken was, want als een trainer niet goed voor zijn Pokémon zorgde kon hij nooit gezond zijn. Nou kwamen er altijd nog andere factoren bij kijken en kon een Pokémon ook gewoon ziek worden zelfs met de beste verzorging, maar dat was bij Petal niet het geval. Sara wierp haar blik op Cinnamon. “Cin heb je al gezien, neem ik aan. Hij was mijn eerste Pokémon.” Waarschijnlijk ging North er van uit dat ze de Fennekin bij de professor had opgehaald, maar dat was niet zo en dat wilde de witharige dan ook direct er aan toevoegen. “Ik heb hem bij een breeder in de buurt opgehaald. Een familievriend, zelfs al zijn de banden wat verwaterd over de jaren. Ik wist echter al dat zijn Pokémon van topkwaliteit zijn, en daar wil ik ook best voor betalen.” Natuurlijk zouden de Pokémon van de professor ook van hoge kwaliteit zijn, maar Sara vertrouwde de breeder waar ze Cinnamon van had en ze had er geen moment spijt van gehad dat ze hem daar had gehaald. Bovendien had ze anders een flink stuk moeten reizen zonder Pokémon, en dat klonk nou ook niet bepaald aangenaam. Ze deed liever dingen zelfstandig, zonder dat anderen haar uit de brand moesten helpen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2015 10:31 pm

Sara beantwoordde de vraag niet echt direct, maar van haar opmerking kon hij ook wel opmaken dat ze weldegelijk uit Kalos kwam. Hij wist niet of het feit dat je uit dezelfde regio kwam als waar je ging reizen het direct makkelijker maakte om op reis te gaan. Er waren veel dingen waarvan je dacht verstand te hebben en als je er dan uiteindelijk was waren er heus wel weer nieuwe dingen die je verbaasden. Hij wist zeker dat als hij op reis zou gaan in Kanto dat hij van de helft van de dingen die hij dan zou zien het bestaan niet eens zou weten. Zo had hij vele dingen over Lavender Town gehoord en over de Pokémon Tower, maar was de plek nooit echt gaan bezoeken. Hij wist zeker dat het tien keer enger was dan dat ze beweerden en dat het ook een heel triestige achtergrond had, want het was immers de begraafplaats voor de overleden Pokémon in Kanto. Dat achtergrondverhaal voegde er gelijk weer een soort van geschiedenis aan toe wat North eigenlijk altijd wel trok naar dat soort plaatsen. North knikte aandachtig toen Sara begon te vertellen waar ze haar Braixen vandaan had gehaald. Dat klonk interessant. Hij wist zeker dat als hij voor Petal had moeten betalen met zijn eigen geld dat hij dat ook had gedaan. Het wilde niet per se zeggen dat Pokémon in het wild beter waren dan Pokémon die van een Breeder kwamen. Of Pokémon die van een professor kwamen slimmer waren dan Pokémon van een Breeder. Elke Pokémon had immers zijn eigen kwaliteiten. ‘Ik heb Petal van mijn vader gekregen. Hij was toen al een Bulbasaur, maar ik denk dat hij ook van een Breeder afkomstig is. Dan hebben we weer wat gemeen.’ Hij grinnikte even. ‘Maar jouw Pokémon ziet er ook goed verzorgd uit. En gelukkig.’ Hij glimlachte. Hij vond het altijd leuk om te zien dat een Pokémon gelukkig was. Hij was wel eens in van die ongure buurten in Saffron City geweest en was geschrokken over het feit hoe veel ongezonde Pokémon daar waren of trainers die het vertikten om naar hun Pokémon om te kijken. Als hij zoiets zag dan knapte er altijd wel iets in hem. Hij grijnsde toen hij het bekende rode dak van het Pokémon Center herkende. ‘Het goede nieuws van mijn verlies is dat Hydro is geëvolueerd. Al zal ze het zichzelf pas na een paar weken weer vergeven dat ze het gevecht heeft verloren. Ze is op dat vlak heel erg koppig en trots. Net als een Charmeleon,’ lachte hij waarna hij naar voren stapte zodat de schuifdeuren van het Pokémon Center opzij schoven. Because North’s in the house, bitches!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptyzo aug 30, 2015 7:13 pm


Sara grinnikte geamuseerd. Cinnamon? Gelukkig? Hij keek hartstikke nors voor zich uit met de tassen in zijn poten. Hij gedroeg zich als een waar puberjoch en de witharige zou zeker niet zeggen dat hij er vrolijk uit zag. Toch zag ze ergens een kern van waarheid in zijn woorden, want hoewel hij misschien nogal een chagrijn was, zag zijn vacht er wel netjes uit en zijn neus was goed vochtig, wat altijd op een goede gezondheid wees. “Ik weet niet of ‘gelukkig’ het beste woord is om bij Cinnamon te gebruiken,” zei ze met een glimlach. “Bij Vanilla zou ik het nog wel gebruiken, maar hij?” Ze wierp hem een blik toe wat hem duidelijk moest maken dat ze hem alleen maar aan het plagen was, maar toen hij zijn tong naar haar uitstak met een boze uitdrukking was het duidelijk dat hij haar positieve gevoelens niet had ontvangen. Ach, dat was zijn eigen probleem. Ze liet zich vaak frustreren door zijn gedrag, maar nu even niet. “Toch bedankt voor het compliment.” Sara richtte zich weer tot North. “Het verbaast me soms nog steeds dat ik dit allemaal doe, weet je. Voor hetzelfde geld had ik besloten om in een café te gaan werken als serveerster, maar ik koos er voor om de kost te verdienen door Pokémon te trainen. Niet echt de eerste keuze die de meesten van mij verwacht hadden…” Of gehoopt, voegde ze er zonder het uit te spreken aan toe, met haar gedachten gevestigd op haar ouders. Sinds het ongeluk van haar moeder wilden ze allebei nagenoeg niks meer van de wezens uit deze wereld weten. Sara vond het maar zonde, hoewel ze de keuze wel begreep. Ze vond het alleen onzin dat ze haar er in mee hadden proberen te trekken.

Bij het horen dat ze de trots van de Wartortle wat gedeukt had, liet ze een meelijdende blik zien. “Ah, sorry. Ik hoop dat ze snel leert dat verliezen alleen maar om van te leren is.” Ze liet haar blik kort op de schuifdeuren vallen, welke door de beweging van North zichzelf openden. Ze volgde hem naar binnen, naar de balie, terwijl ze de Pokéball van Vanilla tevoorschijn haalde. Ze herinnerde zich dat sommige Pokécenters machines hadden welke alleen met de bal werkten, dus als dat hier het geval was moest ze haar Ralts alsnog terugkeren. Het leek er echter op dat dit niet nodig was, want de Chansey die aan de balie verscheen schudde al snel haar kop bij het zien van de bal en strekte haar armpjes uit om de kleine Pokémon op te vangen. Sara vertrouwde het wezen met haar Ralts en omdat die opving dat Sara zich geen zorgen maakte om de vreemdeling liet ze zich doorgeven aan de Chansey.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptyvr sep 18, 2015 9:51 pm

North had lichtelijk moeten grinniken toen Sara zijn gevoelens tegensprak. Oké, de Braixen had misschien een norse uitdrukking, maar dat wilde niet per se zeggen dat hij niet gelukkig had. Hij kon de keren niet eens tellen dat zijn eigen Ivysaur een norse uitdrukking had. Deze leek van nature al nors en wantrouwend te kijken. En zijn opmerkingen maakten dat soms niet echt beter, maar North wist van zijn Pokémon dat hij oprecht gelukkig was met zijn trainer en zijn situatie. Hij had immers bij een veel ergere trainers kunnen belanden die altijd serieus was en nooit grapjes kon maken. Bovendien nam Petal hem ook geregeld in de maling, dus op dat vlak pasten ze wel goed bij elkaar. North was in elk geval blij dat hij zijn Pokémon had ontmoet. Hij zou zeker niet zonder Petal kunnen en hij wist dat het behoorlijk wennen ging worden als zijn Ivysaur op een dag zou evolueren in een Venusaur. Nu hij dichter in de buurt kwam van de hogere niveaus met zijn Pokémon, zou dat binnenkort ook zeker het geval zijn. Echter wilde North daar niet al te veel aan denken, dus concentreerde hij zich op wat Sara zei. Hij had lichtelijk zijn schouders opgehaald bij haar opmerking. ‘Je moet doen wat je zelf leuk vindt en niet wat anderen van je verwachten,’ had hij er als enige op gezegd. Inmiddels waren ze al in het Pokémon Center. Zijn blik gleed rond. De ruimte was in elk Pokémon Center precies hetzelfde: de balie met de zuster erachter of een Chansey, aan zijn linkerzijde een afgelegen salontafeltje met enkele stoelen er omheen waar trainers uit konden rusten, recht tegenover hem en rechts van de balie stonden verderop twee verkopers die producten verkochten zoals Potions en healing items en aan de linkerzijde van de balie bevond zich een kleedkamer. North achtervolgde Sara en gaf zijn Poké Ball af aan de Chansey nadat deze de Ralts van Sara in ontvangst had genomen. North draaide zich om en leunde met zijn ellebogen tegen de balie terwijl hij naar Sara keek. ‘Het zal waarschijnlijk niet te lang duren tot ze weer opgelapt zijn. Ik heb een beter idee gekregen. Nu we hier toch zijn, kunnen we net zo goed bij het cafetaria een broodje gaan eten? Het is immers net twee uur geworden en we hebben wel wat lekkers verdiend. Bovendien is alles zo duur hier in deze stad.’ Hij liet een zachte zucht volgen om in een dramatische manier uit te drukken hoe duur het hier wel niet was. Tenzij je natuurlijk een redelijk hoog budget had, maar dat had hij niet en dus was het voor hem duur. Wie weet dacht Sara er wel anders over. ‘Maar ik meende trouwens serieus wat ik daarnet zei,’ besloot hij even op ander onderwerp over te gaan. ‘Je moet echt doen wat je zelf leuk vindt en niet kijken naar wat de rest van je denkt of van je verwacht.’ Hij glimlachte bemoedigend naar haar.

OOC: Jouw punten-aantal is echt awesome xD Voor wat ben je aan het sparen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptyzo sep 20, 2015 7:58 pm


De neiging om aan de balie te wachten tot haar geliefde Ralts genezen was was erg groot, maar Sara wist nu al dat Cinnamon dat niet leuk ging vinden en hoewel er genoeg zitplaats was voor de Braixen om te zitten wachten tot Sara zich weer bij hem voegde, kon ze het al aan zien komen dat hij in zijn verveling kattenkwaad uit ging halen. Ze deed haar best om zich af te sluiten voor zijn kinderachtige gedrag, maar helaas wist ze dat als ze dat deed hij zich niet anders ging gedragen. Ze kon zich beter aanpassen dan hem buiten te sluiten, al hoopte ze natuurlijk nog altijd dat hij op een gegeven moment zou bijdraaien. Tot die tijd zou ze haar best doen om streng voor hem te zijn.

Op het voorstel om wat te gaan eten knikte de witharige. Ze wist af van de prijzen van Lumiose – ze had immers nog de tassen met spullen bij zich die ze voor het gevecht met North had gekocht. Ze berekende snel in haar hoofd hoeveel ze te besteden had en kwam tot de conclusie dat het oké was om een broodje te halen. “Prima, al moet ik wel op mijn uitgaven letten.” Ze bewoog haar hoofd kort in de richting van Cinnamon en de tassen. “Het is dat mijn hotel een stuk verderop is, anders had ik gevraagd of we daar eerst langs konden… Jammer voor Cin, want nou moet hij langer met mijn spullen sjouwen.” Ze keek hem aan om te zien of hij het gehoord had, en kreeg een chagrijnige blik teruggeworpen. Rebels zette hij de tassen op de grond en legde hij zijn armen over elkaar. Een glimlach en een grinnik kon Sara niet onderdrukken. “Je realiseert je dat het een grapje is, toch? Als ik Vanilla niet vast hoef te houden kan ik het zelf wel dragen. Je moet echt iets aan je humeur doen.” Natuurlijk maakten haar woorden de Braixen niet gelukkiger, maar dat was ook niet haar bedoeling geweest. Wel hoopte ze dat ze ooit tot hem doordrong, maar dat dat vandaag niet gebeurde verbaasde haar niet. Hier was veel meer tijd voor nodig.

In plaats van al haar aandacht aan Cinnamon te besteden liet ze haar blik weer op North vallen. Precies op dat moment herhaalde hij de bemoedigende woorden die hij eerder ook al gesproken had. Een kleine, bescheiden glimlach ontstond op Sara’s gezicht en ze moest toch even weer wegkijken. Ze was het niet gewend dat er zo in haar geloofd werd. Zelfs haar tante had haar eigen beeld van de wereld en drong haar, onbedoeld natuurlijk, snel haar mening op. “Dank je. Dat is ook precies wat ik van plan ben.” Ze hief haar hoofd weer op en liet nu de glimlach wat meer zelfverzekerdheid uitstralen. “Er is mij lang genoeg door anderen verteld wat ik moet doen. Nu ik achttien ben kan ik eindelijk mijn eigen ding doen.”
tell me can a heart be turned to stone?
OOC: Nou ik was aan het sparen tot ik 2015 punten had, maar zoals je kan zien heb ik dat inmiddels gehaald en ben ik aan het uitgeven gegaan. XD Voornamelijk de levels voor de komende gyms gaan veel punten kosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptyvr okt 16, 2015 8:40 pm

North grinnikte toen Sara aangaf dat ze op haar uitgaven moest gaan letten en liet zijn blik naar de tassen glijden die ze al had voordat ze gingen vechten. Hij durfde te wedden dat het voor het grootste deel uit kleren bestond. Hij kende geen enkele meid die niet gek was op kleding kopen. De meeste uitgaven van de dames werden daar dan ook aan besteed. Toen hij in Kanto een vriendinnetje had gehad, was haar favoriete gedeelte ook shoppen geweest en had ook zij voornamelijk kleding gekocht. North wilde echter niet te veel aan haar denken, want dan zou hij weer denken aan hoe het vroeger was en kreeg hij misschien weer heimwee. Pokémon uit Kanto in zijn team hebben wilde schijnbaar nog niet zeggen dat ze echt het thuisgevoel weer konden bezorgen. Natuurlijk bezorgden ze dat wel voor een klein deel, maar het bleef een feit dat hij zich in Kalos bevond en dat hij ver van Kanto was. Aan de ene kant vond hij dat nog steeds een vervelend feit, maar aan de andere kant begon hij ook lichtelijk te wennen aan Kalos en begon hij het hier zelfs wel leuk te vinden. De meeste mensen die hij tot nu toe had ontmoet waren aardig tegen hem geweest ondanks dat hij soms een beetje te bruut zei waar het op sloeg. Hij sloeg grijnzend even het schouwspel tussen trainer en Pokémon gade. De Braixen was overduidelijk snel geïrriteerd door zijn omgeving. Petal was dat niet echt, maar hij kon soms wel geïrriteerd op North reageren als deze weer eens in de problemen raakte of een opmerking maakte die de grass type niet zo leuk vond. ‘En anders kan Petal wel een deel dragen,’ sprak hij lacherig terwijl hij de Poké Ball van zijn Ivysaur tevoorschijn haalde. Het was de eerste keer sinds tijden dat hij eens met een andere Pokémon door de stad had gelopen dan met Petal. Petal zou zich vast wel eenzaam voelen, het arme ding. En dus liet North de Pokémon uit zijn Poké Ball. Petal kwam tevoorschijn en keek verward zijnde om zich heen. North gaf een tevreden knikje toen Sara haar opmerking maakte. ‘Precies ja,’ zei hij lachend tegen haar. ‘That’s the spirit.’ Vervolgens draaide hij zich naar Petal die hem verbaasd zijnde aankeek. ‘Je bent zo’n speciale Pokémon,’ begon North te slijmen. Petal trok een gezicht en deed een paar stappen achteruit terwijl hij North afwachtend aankeek. De Pokémon was inmiddels wel zo slim dat als North hem plotseling tevoorschijn haalde en meteen zo begon te slijmen dat hij iets moest doen voor zijn trainer. ‘Zo speciaal dat je die tassen mee mag helpen dragen,’ zei North terwijl hij zijn lach probeerde in te houden en naar Sara’s tassen wees. Petal maakte een verontwaardigd geluid. North grinnikte en wenkte Sara. ‘Laten we maar gauw iets gaan bestellen voordat deze twee boos op ons worden,’ zei hij met een plagerig knipoogje tegen haar. ‘Maar goed, dit is Petal. De chagrijnige, lelijke Ivysaur,’ zei hij trots. Deze wierp hem een boze blik toe, maar stak vervolgens zijn roede uit naar Sara om haar een ‘hand’ te geven. North draaide met zijn ogen en begon alvast naar de cafetaria te lopen.

OOC: Succes daarmee! :P Sorry voor de late reactie btw :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Emptywo okt 28, 2015 1:57 pm


Gelukkig duurde de behandeling van Vanilla niet al te lang en kreeg Sara al snel haar Ralts terug. Tussen het praten met North door wist ze de zuster een bedankje toe te werpen. Wetend dat de Pokémon nu waarschijnlijk liever rustte besloot ze om Vanilla direct terug de Pokéball in te laten. Waarschijnlijk was ze toch nog wat vermoeid van het gevecht, aangezien het er best heftig aan toe was gegaan. Sowieso zou Cinnamon niet veel langer haar tassen willen dragen. De woordwisseling tussen haar en haar Braixen was niet bedoeld als een aanleiding voor North om zijn Ivysaur tevoorschijn te halen. “Dat hoeft niet,” had ze gezegd op zijn voorstel, maar blijkbaar wilde hij zich gedragen als een ware gentleman en liet hij toch zijn Pokémon verschijn. Sara kon niet zeggen dat ze zich er prettig bij voelde. Hij kon net zo goed een dief zijn die er nu met haar spullen vandoor probeerde te gaan. Die gedachte zette ze snel van zich af, maar het volgende wat in haar op kwam raakte ze niet zo makkelijk kwijt. Hopelijk was het geen poging om te flirten, want dan moest ze hem op twee manieren teleurstellen. “Als Petal zich er niet prettig bij voelt, hoeft hij de tassen niet te dragen. Ik heb zelf armen.” Aan haar toon was te horen dat ze dit liever zelf deed. Ze wilde hem niet het verkeerde idee geven door hem zijn gang te laten gaan. Op de begroeting kon ze toch niet veel anders dan de roede aanpakken en licht glimlachen. “Als hij echt zo chagrijnig is als je beweert, worden hij en Cinnamon vast beste vrienden.” Ze wierp bij het noemen van de naam van haar Braixen een blik op de gele Pokémon, wie direct rebels zijn tong uitstak naar de gras type. Hoe kon het ook anders.

Of de tassen nou door Petal gedragen werden of niet, ze moest zelf ook iets in de hand hebben. Wat er los stond wat van haar was pakte ze daarom op. “Is er een broodjeszaak in de buurt?” vroeg ze. Ondanks dat ze wel vaker in Lumiose was geweest, kende ze niet alle eetzaakjes uit haar hoofd. Misschien wist North iets te vinden – en hopelijk was het dan ook niet te ongezond, want ze moest nog steeds op haar lijn letten.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who wants to fight? [OPEN]   Who wants to fight? [OPEN] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who wants to fight? [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: