Sinners and Saints | &Allison - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Sinners and Saints | &Allison

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Sinners and Saints | &Allison - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinners and Saints | &Allison   Sinners and Saints | &Allison - Pagina 2 Emptydi maa 03, 2015 9:51 pm

Raven accepteerde. Allison glimlachte na zijn woorden. “Nah, al kan een simpel krasje geen kwaad,” zei ze met een glimlach, waarna ze haar vinger op haar lip zette en om zich heen keek. “Kom aan, Lucy. Op deze manier kan jij beoordelen of Raven zich aan zijn woord houdt. Ik vertrouw je, ja?” vroeg ze liefjes aan de Lucario, welke gromde. Wat de twee betrof leek de Lucario af en toe meer op een norse elite leider dan Allison, maar dat maakte het duo wel origineler. Ze glimlachte naar Luca. “Dan kom jij met mij mee,” zei ze met een rustig glimlachje. “Wees gerust, je bent belangrijk en er zal dus niets gebeuren. We gaan samen Sewaddle halen,” zei ze, om vervolgens Raven aan te kijken. “Ik wil dat de boodschap duidelijk is. Ik wil geen last meer van ze hebben,” zei ze nog, voor ze zich omdraaide. “Ik zorg dat je de details te horen krijgt,” glimlachte ze vervolgens, om te beginnen met stappen. “Lucy, braaf zijn he?” Nu was het hopen dat Luca met haar mee stapte, want eigenlijk had ze het idee dat de twee Lucario’s dit plan minder makkelijk aan gingen dan zij en Raven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

Sinners and Saints | &Allison - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinners and Saints | &Allison   Sinners and Saints | &Allison - Pagina 2 Emptydi maa 03, 2015 9:51 pm

Raven bleef zwegen na het aanhoren van Allison's woorden, wat aantoonde dat hij er aan toe gaf. Hij draaide zich om naar Luca, die nog altijd in uiterste schok op zijn plek was blijven staan. "Luca, blijf bij Allison," commandeerde hij kort, om niet teveel door te laten schemeren hoe erg dit tegen zijn gevoel in ging. Hij wist dat de Lucario altijd zijn bevelen zou opvolgen, ongeacht wat. Die loyaliteit was het enige wat hem op dit moment had kunnen redden, en tot zijn opluchting leek Luca zich daar heel erg van bewust van. Hij liet geen tegenspraak horen, knikte enkel en liep, toen Raven zijn poot los liet, naar Allison. Lucy werd naar hem gestuurd en na de verdere uitleg van Allison gehoord te hebben, knikte hij kort en draaide hij zich om. Het was niet nodig om nog langer in Allison's buurt te blijven dan nodig was. Hij zou doen wat nodig was voor de test, dat had ze maar gewoon aan te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sinners and Saints | &Allison
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Spookhuis] All Saints' Wake
» All You Sinners, Stand Up, Sing Hallelujah [+Jane & Tiffany]
» [ Allison ] Go away!
» Here I am |Allison
» More trouble | &Allison

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: