|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lionell AgunaPunten : 426
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 9:38 am | |
| Hihihi, 8500 woorden ;3 Nog 1500 dan heb ik een shiny ball voor Al x'D |
|
| |
Member Yara CelicaPunten : 477
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 10:05 am | |
| - Aiden Stark schreef:
- Yara Celica schreef:
- Geen idee of ik dit in absent moet plaatsen, maar denk het niet. Omdat ik niet echt absent ben.
- Spoiler:
De mensen die met Yara en Leah posten. In het weekend kan ik gewoon volop reageren en door de weeks probeer ik iedere dag een karakter de aandacht te geven. Maandag ben ik begonnen met Leah, gisteren met Yara en dan vandaag weer met Leah als ik weer thuis ben van stage. Het kan goed zijn dat het misschien een avond niet luk of dat ik achter loop, maar dat kom dan door persoonlijke dingen ;) Niet dat mensen zich dan offendend ofzo gaan voelen, 'ow ze heeft wel bij die gepost, maar niet bij mij.' om dit soort dingen te verkomen dacht ik, ik meld het even ;)
Daarlangs leek het me toch stiekem wel leuk om in de pj skype gesprek te komen ^^ Hoeft in principe niet in absent en mensen moeten maar geduld hebben, haha. Rl gaat voor ;3;
En dan kan je geertwildersx (dont ask) toevoegen, dan gooi ik je er wel in. ah oke, ja klopt maar ik snap wel dat mensen soms vragen heeft. Ow nice altijd al geert wilders op me skype willen hebben |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 10:55 am | |
| - Aiden Stark schreef:
- Yara Celica schreef:
- Geen idee of ik dit in absent moet plaatsen, maar denk het niet. Omdat ik niet echt absent ben.
- Spoiler:
De mensen die met Yara en Leah posten. In het weekend kan ik gewoon volop reageren en door de weeks probeer ik iedere dag een karakter de aandacht te geven. Maandag ben ik begonnen met Leah, gisteren met Yara en dan vandaag weer met Leah als ik weer thuis ben van stage. Het kan goed zijn dat het misschien een avond niet luk of dat ik achter loop, maar dat kom dan door persoonlijke dingen ;) Niet dat mensen zich dan offendend ofzo gaan voelen, 'ow ze heeft wel bij die gepost, maar niet bij mij.' om dit soort dingen te verkomen dacht ik, ik meld het even ;)
Daarlangs leek het me toch stiekem wel leuk om in de pj skype gesprek te komen ^^ Hoeft in principe niet in absent en mensen moeten maar geduld hebben, haha. Rl gaat voor ;3; Amen. Ik heb een tijdje terug ruzie gehad omdat iemand vond dat ik afwezig was en dat volgens die persoon moest melden, terwijl ik wel gewoon elke dag online kwam. Fijn dat mensen het hier wel begrijpen. :') |
|
| |
Member Manolo SuarezPunten : 126
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 11:35 am | |
| Terwijl ik daarvoor heel lang niet online was gekomen zonder een melding te maken en??? dat was geen probleem xD Oh well. Daar zijn we vanaf :') |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 1:24 pm | |
| Dat is heel vaag. :/
Wat mij betreft mogen mensen gewoon verdwijnen en weer terug komen, haha. Kzal ze dan wel missen, maar ben dan meestal juist blij dat ze weer terug zijn. ;x; |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 1:48 pm | |
| Mensen moeten er maar gewoon aan wennen, like, ik post wanneer ik zin heb, met wie ik zin heb. En ja, daarvoor trek ik vaak Walter voor andere mensen, maar ja :') uiteindelijk post ik mn andere topics ook wel bij. Zodra ik de tijd ervoor heb, that is. |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 1:55 pm | |
| - Vivienne Williams schreef:
- Mensen moeten er maar gewoon aan wennen, like, ik post wanneer ik zin heb, met wie ik zin heb. En ja, daarvoor trek ik vaak Walter voor andere mensen, maar ja :') uiteindelijk post ik mn andere topics ook wel bij. Zodra ik de tijd ervoor heb, that is.
Dat dus. Als ik me minder voel en een bepaald topic heb waar ik heerlijk in post, dan post ik daar meer. XD Posten is geen verplichting, zeg. Gossie. Topics die niet leuk zijn lopen dood en anderen gaan door. XD |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 1:56 pm | |
| Gossie, ik ga koffie halen. Deze les stelt toch minder dan niets voor ... |
|
| |
Member Lana RiveraPunten : 539
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 2:48 pm | |
| Verpoept, ik wil actiever kunnen zijn damnit :I En meeeh, life, geef me topic ideeën, ik wil schrijven! D: |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 4:27 pm | |
| Gosh...eindelijk terug helemaal ingewerkt in school en heb het niet meer zo druk .-. ga zo blij zijn als ik weer stage heb xD |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 4:30 pm | |
| Ik heb weer eens een blaasje in mijn mond. Deze keer recht onder mijn tong... -.- |
|
| |
Member Mabel GreenePunten : 268
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 5:14 pm | |
| Ik ben er op de een of andere manier in geslaagd voor een Filosofie proef een 10 te halen zonder er echt voor te leren tenzij een keer doorlezen telt... Yay ^^
Nu met Fay reageren, en eigenlijk wil ik weer wat meer topics met Mabel... :I |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 5:18 pm | |
| - Rose Aberdeen schreef:
- Ik heb weer eens een blaasje in mijn mond. Deze keer recht onder mijn tong... -.-
Appelsap drinken ;3; |
|
| |
Member Austin DreamsPunten : 533
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 5:20 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Ik heb weer eens een blaasje in mijn mond. Deze keer recht onder mijn tong... -.-
Appelsap drinken ;3; Oeh, thanks! (: Waar kun je zoiets eigenlijk van krijgen? Ze zeggen dat het van een bepaald soort voedsel kan zijn... maar ik kom er eigenlijk nooit achter welke xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo maa 04, 2015 5:22 pm | |
| - Austin Dreams schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
Appelsap drinken ;3; Oeh, thanks! (:
Waar kun je zoiets eigenlijk van krijgen? Ze zeggen dat het van een bepaald soort voedsel kan zijn... maar ik kom er eigenlijk nooit achter welke xD - Citaat :
- Vaak steken ze de kop op bij een verminderde lichamelijke weerstand, een slechte mondhygiëne, overgevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen of stress. Ze kunnen ontstaan door het bijten op de tong of op de binnenkant van de wang, maar ook bij het eten van heet voedsel. Soms zijn aften het gevolg van een scherp randje aan een tand of kies of een slecht passend kunstgebit. Aften ontstaan niet door een vitaminetekort. Dat is een misverstand.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|