Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:12 pm
Kijk c: (ja die teksten zijn allemaal imagine dragons xD):
im bleeding out. so if the last thing that i do, is bring you down. im bleeding out for you. so i bare my skin and i count my sins and i close my eyes and i take it in. im bleeding out, im bleeding out for you. for you. so the hour is nigh, and hopelessness is sinking in. and the wolves all cry, to fill the night with hollering. when your eyes are red, and emptyness is all you know.
maybe if i fall asleep i wont breathe right. maybe if i leave tonight, i wont come back. i said it before, i wont say it again, love is a game to you, its not. maybe if i fall asleep tonight, i wont breathe right. can nobody hear me? i got a lotta things on my mind. i cannot breathe. can you hear it too?
oh, im gonna mess this up. oh, thats just my luck. over and over and over again. im sorry for everything, for everything ive done. from the second that i was born and since i had a lonely gun. and then i shot, shot, shot a hole through everything i loved. oh i shot, shot, shot a hole through every single thing that i loved.
who can you trust, who can you trust. when everything, everything, everything you touch turns to gold, gold, gold, gold. when everything, everything, everything you touch turns to gold! gold! whoo, gold. whoo, gold, whoo, gold, whoo gold.
you gotta fire up, you gotta let go. youll never be loved till you make your own. you gotta face up, you gotta get used. youll never know the top till you get too low. the song of us, were fired up. the song of us. im so sorry. the song of us, were fired up. the song of us. im so sorry! life isnt always what youd think itd be. turn your head for a second and the tables turn. and i know, i know that i did you wrong. will you trust me when i say that ill make it up to you somehow, somehow
so i, i bet my life, i bet my life, i bet my life on you. i, i bet my life, i bet my life, i bet my life on you. ive been around the world, and never in my wildest dreams, would i come running home to you. ive told a million lies but now i tell a single truth. theres you in everything i do. now remember when i told you thats the last you see from me. remember when i broke you down to tears. i know i took the path that you would never want for me. i gave you hell through all the years. so i, i bet my life, i bet my life, i bet my life on you. i, i bet my life, i bet my life, i bet my life on you. dont tell me that im wrong, ive walked that road before, and left you on your own. please believe them when they say that its left for yesterday, and the records that i play. please forgive me for all ive done.
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:14 pm
Lilium Florbelle schreef:
Lucien Raizel schreef:
Lilium Florbelle schreef:
Lucien@ Ik weet niet of ik dat leuk vindt :c
Je kan er nooit genoeg hebben :')
Ik maak gewoon alle Seedot's op PJ af met Cheshire :C
Ik kom je helpen~ zover dat kan met mijn schattige pokémon :'D
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Type : Trainer
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:16 pm
Latoya Aaker schreef:
Wieh~ Zelfs na een slechtere dag kan Lato me opvrolijken~ <3
Wie zou er nog een topic willen met deze meid? :3
Zoek je nog iemand? Want Lori mag van mij best nog een topicje er bij c':
Member
Fay Vayne
Punten : 534
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:20 pm
Kijken of het me gaat lukken, maar na grappige gesprekken met Luca besloten Fay er bij proberen te nemen als tweede actieve (en Kalos) account.. Ray ook maar een tweede kans gegeven :3
Member
Austin Dreams
Punten : 533
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:23 pm
Een post van 900 woorden... waarom ben ik niet gewoon voor de achievement gegaan en heb geen 1000 woorden geschreven? Omdat ik te lui was, yay ;D
Member
Noah Blackfell
Punten : 456
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:33 pm
Awh, hahahaha.
---
Ik miste altijd open topics, maar ik besefte me net dat ik gewoon kan kijken bij actieve topics van vandaag om ze op te sporen, hahaha.
Member
North Summer
Punten : 394
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:34 pm
Iemand geïnteresseerd in 'n topic met North? Het liefst iets grappigs (: Heb wel zin in wat lol (:
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:35 pm
Ik maak die van Fay morgen, ik moet nu van de com.. school en zo D:
Member
Latoya Aaker
Punten : 273
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:35 pm
Sara Sweets schreef:
Latoya Aaker schreef:
Wieh~ Zelfs na een slechtere dag kan Lato me opvrolijken~ <3
Wie zou er nog een topic willen met deze meid? :3
Zoek je nog iemand? Want Lori mag van mij best nog een topicje er bij c':
Okay! Ik maak wel c:
Member
North Summer
Punten : 394
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:43 pm
Mabel Greene schreef:
Ik maak die van Fay morgen, ik moet nu van de com.. school en zo D:
Doe maar rustig, hoor (:
--
Iemand grappig/melig/eng topic bij Scary House in Laverre? (:
Member
Judah Kana
Punten : 527
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:45 pm
North Summer schreef:
Iemand geïnteresseerd in 'n topic met North? Het liefst iets grappigs (: Heb wel zin in wat lol (:
Ik zou wel willen, maar ik heb al 3 topics met Judah en hij is mijn enige account atm, dus ik weet niet of dat wel handig is xD
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:46 pm
Judah Kana schreef:
North Summer schreef:
Ik zou wel willen, maar ik heb al 3 topics met Judah en hij is mijn enige account atm, dus ik weet niet of dat wel handig is xD
Als je denkt dat het te druk voor je is moet je het vooral niet doen. Niks forceren ;)
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:55 pm
Hehehe ik ben een beetje gemeen in mijn facebook timeline analyse over Deen denk ik
its mean xd:
Typografie: Voor deze facebook banner is tekst gebruikt. Het jammere is dat wat deze tekst doet. Ik weet niet of het de bedoeling is geweest maar de gehele tekst van lettertype naar plaatsing laat alles behoorlijk goedkoop en eigenlijk slecht lijken. Ik kan er zelfs niet lang naar kijken zonder mij af te vragen of dit een gapje is of serieus is bedoeld.
Kleurgebruik; De kleuren zijn van donkerrood naar heel lichtrood met heel veel drukke sterretjes in allerllei kleuren. Hoewel de rode tint bij Deen past is het heel jammer dat ze het blauwe compleet weggelaten hebben wat Deen nou juist herkenbaar maakt.
Beeldende elementen: Hier durf ik eigenlijk nieteens over te beginnen. Zoals ik al bij typografie heb gezegd zorgt de gehele afbeelding eigenlijk gewoon voor hoofdpijn. Het beeld van de man die scheinbaar Goochelaar moet voorstellen is een slechte kwaliteit en duidelij kgewoon een foto die in een hoog contrast zwart wit is neergezet. De ster die hij scheinbaar in zijn hand houd is slecht geplaatst en de afbeelding zorgt voor hoofdpijn. Als puntje op de ie (zie mijn sarcasme) staat de avatar van Deen er nog eens vreselijk slecht bij vanwege de witte achtergrond van de avatar en de rode achtergrond van de banner. Conclusie, ik kijk liever niet meer hiernaar.
Member
Lionell Aguna
Punten : 426
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:56 pm
Ravenna Dreyar schreef:
Hehehe ik ben een beetje gemeen in mijn facebook timeline analyse over Deen denk ik
its mean xd:
Typografie: Voor deze facebook banner is tekst gebruikt. Het jammere is dat wat deze tekst doet. Ik weet niet of het de bedoeling is geweest maar de gehele tekst van lettertype naar plaatsing laat alles behoorlijk goedkoop en eigenlijk slecht lijken. Ik kan er zelfs niet lang naar kijken zonder mij af te vragen of dit een gapje is of serieus is bedoeld.
Kleurgebruik; De kleuren zijn van donkerrood naar heel lichtrood met heel veel drukke sterretjes in allerllei kleuren. Hoewel de rode tint bij Deen past is het heel jammer dat ze het blauwe compleet weggelaten hebben wat Deen nou juist herkenbaar maakt.
Beeldende elementen: Hier durf ik eigenlijk nieteens over te beginnen. Zoals ik al bij typografie heb gezegd zorgt de gehele afbeelding eigenlijk gewoon voor hoofdpijn. Het beeld van de man die scheinbaar Goochelaar moet voorstellen is een slechte kwaliteit en duidelij kgewoon een foto die in een hoog contrast zwart wit is neergezet. De ster die hij scheinbaar in zijn hand houd is slecht geplaatst en de afbeelding zorgt voor hoofdpijn. Als puntje op de ie (zie mijn sarcasme) staat de avatar van Deen er nog eens vreselijk slecht bij vanwege de witte achtergrond van de avatar en de rode achtergrond van de banner. Conclusie, ik kijk liever niet meer hiernaar.
Hahahahhahahaha x'D & HEEEY MIMI
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma maa 02, 2015 8:56 pm
/kijkt lachend naar Cecille //lacht nog harder Femke doe het jezelf niet aan xD