Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 12:59 am
Alana
online.
▼
typing...
Hmpf dat hoop ik maar haha xd
Sjors de knuffel Blastoise, John de jaloerse Umbreon, Duncan de aanhankelijke Shiny Houndoom, Skarmory de chagrijnige Skarmory (goh), Bo de vrolijke Deerling en Erin de agressieve Electrike. Nu jij!
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 11:20 am
August Norwood is online
Dat klinkt als een veelzijdig team!
Mijn team bestaat uit Cascada de zelfverzekerde Dewott, Epona de elegante Rapidash, Sirius de wat stille Lucario, Gambler de overmoedige Pidgeotto en Vidar de kopstoot gevende Aron ;D
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 11:56 am
Alana
online.
▼
typing...
Haha snap ik! Ik heb Steel, Water en Grass voor de tweede gym om te gebruiken, ik denk dat ik een best goede kans heb (:
Pfft, mn vriendje doet gemeen, hij wilt z'n verjaardag niet vertellen aan me, dus als je hem ooit een keer tegenkomt; Wil je achterhalen wat zijn verjaardag is? Ik moet het weten D: xD
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 1:16 pm
August Norwood is online
Klinkt inderdaad als een effectief team. Ik heb ook aardig wat types die effectief kunnen zijn, zeker steel en fighting.
Hmm, ik zal eens zien als ik ene Connor tegenkom! Misschien kan je proberen om via een anoniem nummer berichtjes te sturen en iets uit hem te krijgen? Huehue.
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} di feb 24, 2015 10:54 pm
August Norwood is online
Als ik een Tim tegenkom geef ik 'm een dreun op z'n muil kaak voor je (A) I'm soo Sirius :'D Anyway, wanneer zullen we dan afspreken? Epona zal het leuk vinden om je weer te zien!
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} wo feb 25, 2015 10:09 am
Alana
online.
▼
typing...
Dankje, hoe meer klappen hij krijgt hoe eerder hij stopt met me te stalken :x Nou, Sirius, afspreken klinkt wel leuk! Ik heb Epona ook wel gemist hoor ;(