Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 12:24 am
Alana
online.
▼
typing...
Sure~ Er was zo'n gast. Lummock of Lubbock, die dacht dat ik via holocaster Tawnee was dus ik dacht ik haal een grap met m uit wjw. Naja, toen ik een keer op Tawnee's nummer kwam en haar dat vertelde werd ze boos, al is het nu weer opgelost ;)
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 12:34 am
August Norwood is online
Ach ja.. Het is allemaal ingewikkeld en al. Maar zij vindt mij leuk, ik vindt haar leuk.. So yeah.. Weet het gewoon niet zo goed te verwoorden, maar je snapt me wel. Zei toch dat ik een beetje badass ben geweest ;D
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 12:42 am
August Norwood is online
Ik zou me toch nog bijna schuldig gaan voelen zeg~ Oh, met Epona gaat het super hoor! Een tijdje geleden is ze geëvolueerd in een prachtige, kerngezonde Rapidash c:
Onderwerp: Re: Helluw~ {&Alana} zo feb 22, 2015 12:50 am
August Norwood is online
Als we binnenkort een keertje afspreken kan je d'r met eigem ogen zien! En ik heb m'n eerste badge al ja, binnenkort ga ik voor de tweede want ik geloof dat mijn team er klaar voor is.