Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Not stalking at all {&Lilium} vr feb 20, 2015 12:27 am
August Norwood is online
Wie weet heb ik dat ondertussen ook al wel gedaan, maar de handigheid om met meerdere mensen tegelijk te chatten is ook al uitgevonden. Vraag me wel af waarom je vindt dat ik een engerd ben, heb in mijn ogen niet echt veel verkeerds gedaan?
Onderwerp: Re: Not stalking at all {&Lilium} vr feb 20, 2015 12:30 am
Lilium Florbelle
Is typing...
Omdat je aangeeft me op te zoeken als ik je niet meer beantwoord en omdat je terwijl ik je één keer gezien heb, je mijn nummer op gezocht hebt. En aangezien je die ene keer dat ik je gezien heb, me gewoon volgde terwijl ik zei dat ik met rust gelaten wilde worden. Genoeg info?
Onderwerp: Re: Not stalking at all {&Lilium} vr feb 20, 2015 12:42 am
August Norwood is online
Mmm.. daar zit misschien wel iets in. .. Je doet zeker niet aan het geven van tweede kansen aan mensen met wie de eerste ontmoeting nie al te positief was?
Onderwerp: Re: Not stalking at all {&Lilium} vr feb 20, 2015 12:53 am
August Norwood is online
Als ik echt zou willen kan ik toch wel aan je locatie komen, so no worries c: Ik ben zo erg nog niet hoor. Kijk, als ik nou Team Rocket was zou ik je kunnen begrijpen, maar ik ben een doodnormale, onschuldige jongeman!
Onderwerp: Re: Not stalking at all {&Lilium} vr feb 20, 2015 12:54 am
Lilium Florbelle
Is typing...
Uiteraard, doodnormale jongemannen gaan willekeurige mensen appen die ze niet willen spreken en dreigen hun locatie uit te zoeken zodat ze ze kunnen stalken ofzo!