Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: How ya Doin'? |& Fay Vayne zo feb 15, 2015 12:40 pm
MESSAGE TO: FAY
Oh, dus je hebt naar meerdere mensen vriendschappelijke kaartjes gestuurd? Traitor! No, just kidding. xD Dit is Lynn, ja.
Member
Fay Vayne
Punten : 534
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: How ya Doin'? |& Fay Vayne zo feb 15, 2015 12:50 pm
12:50
Sunday, February 15
› slide to unlock
Lynn
Pfff, hoe moet ik nou weten wie mij een berichtje stuurt? Jij bent de enige met mijn nummer, maar je hebt van die random bellers... Hoe gaat het? En met Zara, en Pan, en Atlas?
Onderwerp: Re: How ya Doin'? |& Fay Vayne zo feb 15, 2015 1:16 pm
Yep, random bellers liggen overal op de loer. Waarschijnlijk omdat het Holo Caster Network nog zo nieuw is.. Maar met mij Zara, Pan en Atlas is alles wel goed, hoor. ^-^ Hoe is 't met jou en je team?
Member
Fay Vayne
Icon :
Onderwerp: Re: How ya Doin'? |& Fay Vayne zo feb 15, 2015 1:21 pm
13:21
Sunday, February 15
› slide to unlock
Lynn
Dat is goed om te horen, met mij en Angel is alles ook goed hoor~ Ik heb alleen Ray en Alex in de box gedaan, met TR en zo kun je ze maar beter verstoppen. Bovendien is eten best duur... Heb je nog nieuwe dingen?
Onderwerp: Re: How ya Doin'? |& Fay Vayne zo feb 15, 2015 1:25 pm
Ah, oké. Ooit zul je Alexis en Ray nog wel bij je kunnen houden, denk ik. Ik bedoel, als je Pokémon hebt die sterk genoeg zijn om hun teamgenoten te beschermen, is het al wat veiliger. Nieuwe dingen? Ehm.. Ik heb nu een piepjonge Cyndaquil in m'n team zitten, verder niet echt iets. c:
Member
Fay Vayne
Icon :
Onderwerp: Re: How ya Doin'? |& Fay Vayne zo feb 15, 2015 1:27 pm
13:27
Sunday, February 15
› slide to unlock
Lynn
Leuk! *heeft geen idee wat Cyndaquil is* Misschien moeten we weer eens afspreken, zoals we hadden beloofd, kun je dat Cyndadinges laten zien