Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Emptydo sep 03, 2015 4:23 pm

Rose luisterde geïnteresseerd naar Cooper’s reden waarom hij dat meisje zijn rivale noemde en waarom hij zo vastbijtend was in hun wedstrijd. Of weddenschap. Of wat het ook was. Ze fronste haar wenkbrauwen toen hij begon uit te leggen waarom hij zo in zijn wedstrijd verwikkelde wilde raken en ze knikte begrijpend. Als je hem zo zag leek het echt een jongetje van veertien dat niks beters te doen had, maar als je met hem praatte, merkte je dat hij eigenlijk heel volwassen was en heel realistisch in zijn doelen. Rose had nog nooit iemand zo gepassioneerd over zijn doelen horen praten. But then again, er was ook nooit iemand die aan trainingen en gevechten had gedaan omdat ze allemaal opgesloten zaten in die instelling. Ze hadden Rose proberen te helpen en hadden geprobeerd om haar trauma samen te verwerken door domme gesprekken te beginnen die niet eens zin hadden. Rose had er dan ook gauw schoon genoeg van. Gelukkig hadden ze, toen ze merkten dat Rose niet echt mee meewerkte in de gesprekken en meer met haar Pokémon bezig was dan met het programma dat zij opgesteld hadden zelf, besloten om haar dan toch maar te laten gaan. Ze hadden besloten dat zij zich weer onder de mensen kon bevinden, iets wat Rose wel fijn vond. ‘Dat klinkt echt heel interessant en logisch, Cooper,’ sprak ze en ze glimlachte naar hem terwijl ze nog een hap van haar pizza nam. Ze veegde haar zwarte lokken weg uit haar gezicht zodat ze zeker niet in de pizza zouden vallen. Want pizza met haar was nou niet bepaald haar ding. Ze schudde haar hoofd ontkennend toen ze de naam hoorde van zijn rivale. ‘Nee, sorry, haar ken ik niet,’ sprak ze terwijl ze nadacht aan de vrouwelijke personen die ze had ontmoet. Dat waren er echt heel weinig. Zo weinig dat Rose niet direct een naam in haar hoofd kreeg. Misschien best wel triest, zeker voor wat ze in haar verleden had meegemaakt. Ze ontmoette naar haar goesting dan ook iets te veel jongens en te weinig meisjes, maar aan de andere kant vond ze het wel een goed ding dat ze goed met die jongens overweg kon. Of met de meesten dan toch, want er waren er ook een paar bij geweest waar het stroef bij ging. ‘Ik reis zelf vooral alleen,’ zei ze. ‘Ik ontmoet soms mensen, maar het is niet dat ik daar veel contact mee houd. Dan moet ik ze echt toevallig tegenkomen of ze moeten zo interessant zijn dat ik hun nummer in mijn Holo Caster zet als ze dat zouden willen.’ Ze glimlachte naar Cooper. ‘Ik vind van mezelf dat ik ook vaak lastig vrienden maak omwille van hoe ik ben. Ik kan soms echt zo fel zijn,’ zei ze bedenkelijk terwijl ze nog een hap nam van haar pizza. Ze haalde haar schouders naar hem op. ‘Mocht je me toch op de één of andere manier appreciëren, dan is dat alleen maar goed,’ sloot ze af en ze lachte.

OOC: Ok, jij ook dan hè! c: Sorry voor de late reactie :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Emptydi sep 08, 2015 2:07 pm

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Smakelijk propte Cooper het laatste stuk van zijn pizza in zijn mond. Alhoewel hij het idee had dat het hem niet meer dan een paar happen had gekost om de pizza op te eten, had hij van elke hap volop genoten. Ah, hij zat gewoon propvol… Wat een heerlijk gevoel. Nou ja, vol, voor een tweede pizza of een toetje had hij altijd nog wel wat extra plek. Hij had verwacht dat de pizza het toppunt van zijn avond zou zijn, maar dat was het niet. Heh… Rose vond het leuk om samen met hem te zitten. Cooper glimlachte van oor tot oor. Niet alleen dat, maar het zwartharige meisje ging ook akkoord met zijn voorstel. Aw yis, dat was al één contactpersoon meer die niet zijn moeder was! “Een wedstrijdje, eh? Wel, dan moet ik je waarschuwen, ik ben erg goed in wedstrijden,” zei Cooper, die toekeek hoe Rose haar nummer schreef op een stuk papier dat ze uit haar tas tevoorschijn had getoverd. Wow… Dat was een groot handschrift… dacht ze misschien dat hij verziend was? Dat was hij in ieder geval niet. De nummers waren in ieder geval wel goed leesbaar – goed genoeg om er voor te zorgen dat hij er behoorlijk zeker van was dat de kans dat hij het verkeerd over zou nemen vrij klein was. “Thanks!” zei hij, dankbaar het briefje aanpakkend. “Mij kan je ook altijd een bericht sturen, of bellen als je dat liever hebt, als het nodig is.”

Cooper’s blik viel op het bord van Rose, waar nog behoorlijk wat pizza op lag. Had… had hij alles zo snel naar binnen gewerkt? Hij wist van zichzelf dat hij behoorlijk snel kon eten als hij iets lekker vond, maar dit was waarschijnlijk toch echt een record. Oh man… Misschien moest hij maar eens serieus gaan overwegen om aan zo’n eetwedstrijd mee te doen. De kans dat hij zou kunnen winnen leek nu al veel groter dan een week geleden! “Ah, nice. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een Pokémon Center geslapen, ik neem meestal een hotelkamer ergens,” zei hij. Ah… Ah! Dat was hij helemaal vergeten! “Ah, shit… Uhh… uhh…” begon hij. “Ik was vergeten dat ik een… soort van afspraak had? Zou je het heel erg vinden als ik zei dat ik nu moet gaan?” vroeg hij. Cooper fronste. “Mijn moeder had een pakketje opgestuurd, dat ik eigenlijk persoonlijk moet ontvangen en… ja…  Volgens mij ben ik al aan de late kant.” Cooper’s wenkbrauwen zakten nog wat verder naar beneden. Hoe onbeleefd was het nu van hem om nu al te vertrekken? Nou ja, zomaar… Hij zocht kort in zijn zakken, waarna hij twee biljetten van 2000 Pokédollar tevoorschijn haalde.  “Uhh… Ik weet niet hoe duur de pizza’s waren, maar… ik denk dat dit wel genoeg zou moeten zijn?” Cooper legde het geld op de tafel en pakte zijn Hippop op. “Ik – heel erg bedankt voor de pizza. Voor het samen eten. Ik ‘cast je nog, okay?” zei hij, om nog kort naar het meisje te glimlachen voordat hij vertrok.



ooc: Ik vond het kinda tijd om het topic een beetje te laten eindigen xd


Laatst aangepast door Cooper Brimstone op za okt 24, 2015 9:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Emptyma sep 21, 2015 9:11 pm

Rose voelde zich lichtelijk opgelucht toen Cooper ontkennend antwoordde in verband met het fel zijn. Mooi zo. Ze wist dat ze bij Zeke en een paar andere mensen wel fel was geweest, zoals bij Raven toen in dat steegje in Lumiose City. Het lag eigenlijk ook vooral aan de personen die bij haar waren en aan de situatie. Ze kon zich herinneren dat ze lastig was gevallen door een groepje mannen en dat Raven vervolgens schijterig had gedaan omdat ze zichzelf had verdedigd. Hé, wat had hij anders verwacht? In zo’n grote stad was het tegenwoordig een vereiste dat meisjes zichzelf konden verdedigen, zeker als het avond was. Ook kon je tegenwoordig als meisje geen rokjes of jurkjes meer dragen omdat er vast wel één of andere puber of oude vent vol met hormonen rondliep die het niet aankon om zich in bedwang te houden. Ze rilde al bij het idee en concentreerde zich daarom volledig op het gesprek met Cooper. ‘Ik denk dat je een vriendschap ook gewoon moet opbouwen en dat het in de meeste gevallen niet de eerste keer is dat je meteen kunt zeggen dat je vrienden bent,’ zei ze vriendelijk tegen de jongen om deels ook aan te geven dat het echt niet aan hem lag dat het van de eerste keer niet meteen lukte. ‘Maar het klopt dat je het met sommigen in het begin sneller kunt vinden dan met anderen. Je hebt ook vriendschappen waarbij je elkaar in het begin wel kunt uitroeien, maar die beter gaan naarmate je meer aan elkaar gewend raakt.’ Het voelde zo gewoontjes om over dit soort dingen te spreken, maar in de praktijk toepassen? Nee, daar was ze echt niet goed in. Ze had niet echt veel vrienden en daar was ze zich pijnlijk bewust van. Er moest altijd wel iets dramatisch gebeuren waardoor heel de vriendschap verpest werd. En als het niet aan de situatie lag, lag het wel aan haar. ‘Zippo,’ verbeterde ze hem, maar ze schoot toch in de lach. Ze zag het gezicht van Zippo al voor zich als ze de Pokémon voortaan ‘Flippo’ ging noemen. Dat zou hij écht niet leuk vinden en hij zou ook zeker de oorzaak van de bijnaam willen vinden. In dat geval kon ze Cooper beter niet meer voorstellen aan haar boze vriend, want anders kon dat nog wel eens mislopen. ‘Ik vind het ook leuk om met jou hier te zitten, Cooper,’ zei ze glimlachend tegen de jongen. ‘En ik zou het ook wel zien zitten om jou in mijn Holo Caster toe te voegen. Niet alleen om de dingen te doen die je net opsomde, maar ook om eventueel eens af te spreken om een gevechtje te doen of een grappig wedstrijdje.’ Ze knipoogde plagerig naar hem en haalde vervolgens uit haar tas een leeg blaadje tevoorschijn waar ze op kon schrijven. Ze had een extra pen in een apart vakje in haar tas zitten en schreef daar in grote cijfers haar nummer op. Daarna gaf ze het briefje af aan Cooper. ‘En wees niet bang om me te contacteren als je eens behoefte hebt aan een volwassen gesprek of als je in nood bent,’ grijnsde ze, sinds ze die situaties wel vaker leek aan te trekken. Ze haalde één hand door haar lange zwarte haren en keek naar de pizza waarna ze besloot dat ze na een paar happen echt wel genoeg zou hebben. Ze at niet erg veel en daar was ze zich pijnlijk bewust van. Ze liet haar blauwe ogen weer naar Cooper glijden. ‘Ik denk dat ik vanavond gewoon in het Pokémon Center blijf overnachten. Ik moet toch nog trainen met mijn Pokémon,’ zei ze grijnzend en ze nam een klein hapje, maar besloot daarna wel dat ze echt genoeg had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Emptyma okt 26, 2015 11:37 am

even if the day we hope for
doesn't     come
I'll sing until this sky clears up
Smakelijk propte Cooper het laatste stuk van zijn pizza in zijn mond. Alhoewel hij het idee had dat het hem niet meer dan een paar happen had gekost om de pizza op te eten, had hij van elke hap volop genoten. Ah, hij zat gewoon propvol… Wat een heerlijk gevoel. Nou ja, vol, voor een tweede pizza of een toetje had hij altijd nog wel wat extra plek. Hij had verwacht dat de pizza het toppunt van zijn avond zou zijn, maar dat was het niet. Heh… Rose vond het leuk om samen met hem te zitten. Cooper glimlachte van oor tot oor. Niet alleen dat, maar het zwartharige meisje ging ook akkoord met zijn voorstel. Aw yis, dat was al één contactpersoon meer die niet zijn moeder was! “Een wedstrijdje, eh? Wel, dan moet ik je waarschuwen, ik ben erg goed in wedstrijden,” zei Cooper, die toekeek hoe Rose haar nummer schreef op een stuk papier dat ze uit haar tas tevoorschijn had getoverd. Wow… Dat was een groot handschrift… dacht ze misschien dat hij verziend was? Dat was hij in ieder geval niet. De nummers waren in ieder geval wel goed leesbaar – goed genoeg om er voor te zorgen dat hij er behoorlijk zeker van was dat de kans dat hij het verkeerd over zou nemen vrij klein was. “Thanks!” zei hij, dankbaar het briefje aanpakkend. “Mij kan je ook altijd een bericht sturen, of bellen als je dat liever hebt, als het nodig is.”

Cooper’s blik viel op het bord van Rose, waar nog behoorlijk wat pizza op lag. Had… had hij alles zo snel naar binnen gewerkt? Hij wist van zichzelf dat hij behoorlijk snel kon eten als hij iets lekker vond, maar dit was waarschijnlijk toch echt een record. Oh man… Misschien moest hij maar eens serieus gaan overwegen om aan zo’n eetwedstrijd mee te doen. De kans dat hij zou kunnen winnen leek nu al veel groter dan een week geleden! “Ah, nice. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een Pokémon Center geslapen, ik neem meestal een hotelkamer ergens,” zei hij. Ah… Ah! Dat was hij helemaal vergeten! “Ah, shit… Uhh… uhh…” begon hij. “Ik was vergeten dat ik een… soort van afspraak had? Zou je het heel erg vinden als ik zei dat ik nu moet gaan?” vroeg hij. Cooper fronste. “Mijn moeder had een pakketje opgestuurd, dat ik eigenlijk persoonlijk moet ontvangen en… ja…  Volgens mij ben ik al aan de late kant.” Cooper’s wenkbrauwen zakten nog wat verder naar beneden. Hoe onbeleefd was het nu van hem om nu al te vertrekken? Nou ja, zomaar… Hij zocht kort in zijn zakken, waarna hij twee biljetten van 2000 Pokédollar tevoorschijn haalde.  “Uhh… Ik weet niet hoe duur de pizza’s waren, maar… ik denk dat dit wel genoeg zou moeten zijn?” Cooper legde het geld op de tafel en pakte zijn Hippop op. “Ik – heel erg bedankt voor de pizza. Voor het samen eten. Ik ‘cast je nog, okay?” zei hij, om nog kort naar het meisje te glimlachen voordat hij vertrok.



ooc: lmao ik had bij de vorige post perongeluk op edit ipv quote gedrukt om de table te krijgen dus die is nu uh... rip.... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cooper Brimstone
» In the end (+Cooper Brimstone)
» [poke fair] Let's go to the fair [cooper brimstone]
» It feels like Home[+Cooper Brimstone]
» There's Blood On My Hands [+Cooper Brimstone]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: