Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyma apr 20, 2015 6:53 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
Zoals Cooper al had verwacht, had Rose inderdaad al iets van een plan uitgestippeld voor de eerste gym. Ze had vooral bedacht welke Pokémon ze wanneer zou willen gebruiken in de gym, iets waar hij zelf absoluut niet aan had gedacht. Heel erg was dat eigenlijk ook niet, aangezien hij op het moment ook maar twee Pokémon had. Erg veel keuze zou er dan ook niet zijn. Wilde hij het vuurspuwende monster als eerste gebruiken, of wilde hij liever de roze bal des doods als eerste gebruiken? Het resultaat zou sowieso hetzelfde zijn: hij zou de gymbadge hoe dan ook bemachtigen. Rose’s plan was vooral om iets te gebruiken dat niet zwak was tegen Bug-Pokémon, wat eigenlijk niet eens zo’n heel slecht idee was. Het was zelfs een idee dat hij zou kunnen jatten. “Wel… Rocket heeft een vuur-kont, dus hij is volgens mij ook een vuur type. Vuur zou als het goed is sterk moeten zijn tegen bug, right? Dus met hem zit ik altijd goed in die gym,” beredeneerde hij. “Jetpack… Wel, volgens mij is ze niet echt zwak tegen bug types? Ze helpt me vaak als er spinnen in de douche zitten, dat soort dingen. Insecten doen haar volgens mij niet echt veel,” zei Cooper. “Volgens jouw strategie, het gebruiken van Pokémon die niet zwak zijn tegen Bug-Pokémon, zou ik eigenlijk automatisch het gevecht moeten winnen,” zei hij met een arrogante grijns.

Rose vroeg zich vervolgens af wat hij zou doen als het alsnog fout zou gaan, een vraag waar hij niet direct antwoord op wist te geven. “Hmm…” Hij rekende er meestal automatisch op dat dingen tijdens de eerste keer goed zouden gaan. Scenario’s waarin dingen fout gingen dacht hij meestal niet uit. “Wel… Als iets fout gaat, dan kan je daar eigenlijk alleen maar van leren, of niet soms?” zei hij uiteindelijk. “Je kan uiteindelijk alleen maar weten of iets wel of niet goed zal gaan door het gewoon te proberen. Als het de eerste keer niet lukt, dan is er altijd nog een tweede keer. Een derde keer. Oneindig veel keren. Net zo lang tot het lukt, weet je? Pas nadat je een fout al een keer hebt gemaakt kan je te weten komen hoe je er op reageert. Dat is in ieder geval hoe ik er over denk.” Cooper grinnikte. “Sure… Het is lang niet altijd even leuk om fouten te maken. Het is soms zelfs frustrerend. Maar als al het vlees perfect zou zijn, dan zouden we geen hotdogs hebben, right? Het is eigenlijk zoals daarstraks. Als je niet op je gezicht was gevallen, dan zou je nooit hebben geweten dat je nog wat meer moet oefenen met het maken van salto’s.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2015 8:27 pm

Rose wist niet wat ze het grappigste vond. Dat ze Jetpack de hele tijd als een mannelijke Pokémon voor had gehouden en dat het een vrouwtje bleek te zijn of het feit dat Cooper zijn Hoppip mee liet douchen. En dat hij haar voornamelijk gebruikte om spinnen uit de douche te jagen. Het zou niet haar stijl zijn om met haar Pokémon te douchen en ze te gebruiken als insectenjagers, maar iedereen had zo zijn eigen idee van wat goed was. Ze wist zeker dat als ze Zippo mee zou nemen in de douche – en dat ging nogal lastig omdat hij een fire type was – dat hij er het volgende uur getraumatiseerd uit zou komen. Haar Pokémon was dan ook nog niet veel naakte lichamen gewend en ze wist niet zeker hoe de rest van haar team erop zou reageren. Blizzard zou er misschien geen aandacht aan besteden en Storm zou zich daar niks van aantrekken, maar Zippo zou nooit weten hoe hij er mee om zou moeten gaan. Of misschien bleef de Hoppip gewoon in de buurt van Cooper en riep Cooper haar enkel als er een insect zat? Dat leek haar logischer dan dat hij zijn Pokémon bij zich liet douchen. Of misschien dacht ze gewoon te ver na over dit soort onderwerpen en moest ze gewoon niet meer nadenken. Dat was natuurlijk ook nog een optie. Ja, ze ging er gewoon over ophouden, want anders werd ze echt nog eens gek van zichzelf. Cooper’s volgende redenatie over fouten maken klopte helemaal en Rose knikte goedkeurend. Bij zijn voorbeeld schoot ze weer in de lach. Ze kon er niks aan doen. Als Cooper een logische redenering deed, gaf hij er altijd zo’n leuke voorbeelden bij dat ze er altijd van moest lachen. Hij had echt een gave om slim te zijn, maar tegelijkertijd ook over te komen als een onschuldig jochie. Aan zijn redenering te horen zou je juist denken dat hij ouder was, maar zijn voorbeeld die hij gaf verdoezelde dat weer en liet je weer denken dat hij rond de veertien was. Oh well. ‘Je hebt weer eens gelijk,’ zei ze glimlachend. ‘Maar ik denk dat ik dat met die salto’s niet lang ga blijven volhouden.’ Ze lachte. ‘Ik denk dat Pokémon trainen me meer zit. Als ik om de één of andere reden toch niet goed genoeg ben om alle gyms te verslaan, zal ik overwegen om bij het circus te gaan.’ Een grijns gleed om haar lippen terwijl ze naar de rosharige jongen keek. Nou ja. Zijn haren waren meer oranjekleurig. Geen idee. ‘Wat ga jij doen als trainer je niet helemaal ligt? Ook bij het circus?’ Ze grijnsde even. Vervolgens huiverde ze even toen een frisse wind langs haar waaide. Hopelijk werd het binnenkort wat warmer weer, zeg!

OOC: Cooper is echt zo slim voor zijn leeftijd (hij was op dit moment nog maar 14 geloof ik xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyvr mei 01, 2015 11:20 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
Vandaag was een goede dag. Hij had eindelijk eens een slim en verstandig persoon gevonden, iemand die het eindelijk eens was met alles dat hij zei. Cooper grijnsde van oor tot oor, maar zijn gezicht betrok snel nadat hij hoorde dat Rose niet door wilde gaan met haar salto’s. Ze vond op de een of andere manier dat Pokémon trainen haar beter lag. “Maar… maar waarom!” bracht Cooper uit. Waarom zou ze salto’s op willen geven? Goed, de laatste salto die ze had proberen te maken was niet helemaal gelukt, maar dat was toch nog geen reden om op te geven? Was dat niet het hele punt van het verhaal dat hij zojuist had voorgedragen? “Je… je wilt toch niet echt stoppen met het maken van salto’s? Ik bedoel… yeah, je hebt het nog niet helemaal onder de knie, maar je kan toch wel salto’s blijven maken tijdens het trainen?” vroeg Cooper. “Misschien kan je er een of andere speciale aanval van maken! Een salto aanval! Yeah! Je Charmeleon kan zoiets vast wel! Een salto en dan een… je weet wel… een coole aanval! Zo hoef je salto’s niet op te geven!” zei Cooper, die met de seconde meer gaf om de salto carrière van Rose.

De tweede vraag van Rose zorgde er voor dat hij kort stil viel. Wat hij wilde doen als het trainer worden niet zou lukken? Hmm… Wel… Dat was eigenlijk iets waar hij nog nooit over na had gedacht. Hij was er eigenlijk vanuit gegaan dat er wel iets op zijn pad zou komen als hij een trainer zou worden. Hij zou misschien, zoals Rose suggereerde, bij het circus kunnen gaan. Daar zouden ze iemand die zo geweldig was als hij vast wel kunnen waarderen. “Ik… ik weet het eigenlijk niet,” zei hij uiteindelijk met tegenzin. “Ik bedoel… Als ze mij als hoofdact in een circus willen… Dat zou wel nice zijn. Maar als het echt niks wordt, en ik ook geen aanbod van een circus krijg, dan… wel, dan ga ik denk ik terug naar huis?” zei hij uiteindelijk. “Mijn pa heeft vast wel een baan voor me, of wat dan ook. Het is niet echt iets waar ik me zorgen over maak.” Cooper haalde zijn schouders op. “Misschien blijf ik wel gewoon rondreizen met Jetpack. Zij is waarom ik ben begonnen met reizen, niet de Gym Challenge of iets dergelijks, hoe mooi mijn volle Badge Case er ook uit zou zien.” Hij wilde eigenlijk niet denken over wat hij zou doen als zijn prachtige trainer carrière niets zou worden.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2015 8:02 pm

Rose deed nu echt moeite om niet in lachen uit te barsten. Ze beet op de binnenkant van haar wangen om niet te grijnzen. Ze zag het Zippo al echt doen. Een salto maken en dan een aanval gebruiken. De Pokémon had de trainer aangekeken alsof hij gestoord was. Tot nu toe had de Charmeleon zich nog niet echt bemoeid met het gesprek, maar het idee om salto’s te maken, er voor te zorgen dat hij niet op zijn bek ging en tegelijkertijd vuurspuwend, zag hij echt niet zitten. Bovendien was wat zij daarnet deed ook niet echt een salto. Dat was gewoon op haar bek gaan en proberen het te maskeren door een goede smoes te verzinnen, die schijnbaar wel gewerkt had omdat Cooper het schijnbaar erg vond dat ze dit niet voort wilde zetten. Ze wierp haar ijsblauwe blik op hem toen hij verder op haar vraag antwoordde en ze gaf een knikje. Dat klonk vrij logisch. Als het trainer worden voor haar niks werd, ging ze Pokémon zoeken die ze met elkaar kon laten fokken en een pand zoeken om een fokkerij te beginnen. Als zo’n chagrijn als die gast die ze eerder had ontmoet had kon, kon zij het zeker, toch? Een coördinator zou ze echter nooit worden omdat ze dan Zippo vast en zeker kwijtraakte. Hij zag zichzelf liever als een vader dan een Pokémon die beoordeeld werd op hoe hij zijn aanvallen gebruikte. ‘Ik ga een fokkerij opstarten als dit niet lukt,’ zei Rose glimlachend. ‘Dan vang ik wel een paar Pokémon die ik toe kan voegen aan het team om een fokkerij te kunnen beginnen. Ik denk dat het best wel een zalig leventje is.’ Zeker als ze een pand zou vinden die gekoppeld was aan een huis. Zodat ze de begane grond kon gebruiken als fokkerij en de bovenverdieping als haar eigen woning. Maar goed, dat was een plan voor als alles zou mislukken. Ze zou er ook voor zorgen dat ze zo ver mogelijk uit de buurt van haar vader zou gaan wonen. Van de gevangenis waar haar vader verbleef dan. Om haar gedachten te verdrijven draaide de zwartharige haar hoofd naar de jongen toe. ‘Maar goed, we zullen er maar beiden gewoon vanuit gaan dat dit gaat lukken. Dan hoef ik geen saltocarrière te starten en jij hoeft dan ook niet bij het circus te gaan,’ grinnikte ze. Ze schrok toen ze haar maag voelde knorren. Ze keek naar de lucht en merkte nu pas voor het eerst dat het al wat begon te schemeren. Jeetje. Hadden ze dan zo lang staan kletsen!? ‘Wat dacht je er van als we eens iets gingen eten?’ vroeg ze. Zippo zuchtte een tikkeltje geërgerd omdat ze nu nog langer in de buurt van iemand anders zouden blijven, maar met een klein tikje van Rose hield hij daarmee op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyvr mei 22, 2015 8:14 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
Hoe serieus zijn antwoord ook was geweest, Rose scheen het, voor zover hij zag, enkel grappig te vinden. Was het zijn haar? Was het misschien te oranje? Te wortelig? Clowns hadden oranje haar, zij waren grappig. Was dat het soms? Cooper fronste, want voor zover hij wist was hij nooit zo’n geweldige grappenmaker geweest. Nee, sterker nog, elke keer als hij een grap probeerde te maken, kreeg hij meestal geïrriteerd gekreun als antwoord. Niet dat hij die reacties erg vond, maar er zat een behoorlijk verschil tussen gekreun en gelach. Wat ze precies grappig vond aan zijn bemoedigende speech zou hij waarschijnlijk nooit te weten komen, want Rose vertelde over wat haar eigen alternatief was. Ze wilde graag een breeder worden als het hele trainer gebeuren niet zou lukken. Cooper knikte begrijpend toen ze vertelde dat het haar een zalig leventje zou lijken. “Yeah, dat klinkt ideaal. Voor mij zou het alleen niets zijn, denk ik. Teveel stilzitten en afwachten, snap je?” gaf hij toe. Werken met baby Pokémon klonk verleidelijk – maar nee. “Bovendien, ik zou niet weten hoe ik voor zo’n baby wezen zou moeten zorgen. Luiers zijn al te ingewikkeld. Al die dingen die je vast moet plakken… Het zijn er echt teveel. Als ik één luier al niet aan kan, dan denk ik niet dat een heel gala aan baby Pokémon verstandig zou zijn. Teveel verantwoordelijkheid.”

Rose ging er gelukkig van uit dat ze beide zouden slagen, wat hem ergens wel gerust stelde, aangezien hij niet bepaald stond te popelen om bij het circus te gaan. Hij had de correcte haarkleur voor een circus artiest, maar daar bleef het op het moment bij. Ook wilde hij Rose niet kwetsen, aangezien hij waarschijnlijk behoorlijk goed in salto’s zou worden als hij eenmaal bij het circus zou zitten. Ja, hij zou zo goed worden, dat ze er waarschijnlijk behoorlijk jaloers op zou worden. Hij zou waarschijnlijk binnen een weekje beter zijn in salto’s dan zij was. De kans was groot dat het zelfs maar een paar dagen zou duren als alles een beetje mee zat. Dat was gewoon hoe goed hij was. Misschien zou hij het dan gewoon kunnen overwegen om voor de verandering eens een klein beetje aardig te doen. Hij zou bijvoorbeeld kunnen doen alsof hij verschrikkelijk was in salto’s als hij Rose ooit weer eens zou ontmoeten. Dat zou in ieder geval een oplossing zijn.

Zijn gedachten gang werd onderbroken door Rose, die hem vroeg of hij misschien zin had om iets te eten. We? Als in samen? Met elkaar? Cooper keek verward om zich heen, om er daardoor achter te komen dat er behoorlijk wat tijd was verstreken sinds hij het zwart harige meisje haar salto had zien falen. Eten? Cooper keek nu fronsend omlaag naar zijn maag, die spontaan luid begon te knorren. Eten. Cooper knikte. “Goed idee,” antwoordde hij met een brede grijns, zich herinnerend dat hij niet al te lang geleden nog zin in friet had gehad. Zijn zin in friet was inmiddels al weer langzaam overgewaaid, waardoor hij zich weer af begon te vragen waar hij trek in had. “Heb je enig idee waar je wil eten? Of… wil je liever kijken wat er open is als we eenmaal in de stad zijn?” vroeg Cooper, die zich intussen af vroeg hoe lang het zou duren voordat hij bij alle restaurants in Santalune City gegeten zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptydo mei 28, 2015 8:28 pm

Ze kon er niks aan doen dat ze steeds moest glimlachen als hij iets zei. Hij had dan ook zo’n grappige reacties overal op. Zijn reacties waren logisch, maar aan de andere kant ook weer zo passend voor zijn leeftijd. Hij was een heel ander persoon dan de meeste jongens die ze tot nu toe had ontmoet. Tot nu toe had ze alleen maar norse jongens ontmoet of jongens die iets van plan waren met haar. En dan dacht ze vooral aan Lumiose City, want de gasten die daar rondliepen, waren ook niet echt leuk. Cooper was eigenlijk tot nu toe de enige die een beetje relaxt was en waarmee ze het wel goed kon vinden. Bovendien was hij ook zeer interessant om mee om te gaan omdat hij vaak zo’n verschillende reacties gaf op verschillende dingen die ze zei dat het onvoorspelbaar werd hoe hij zou reageren. Hij had haar echter nog nooit gekwetst of iets gezegd waardoor ze zich slecht voelde. Ook had hij nog geen poging gedaan om haar aan te raken, iets wat ze ook wel op prijs stelde. Fysiek contact met een jongen – en zelfs met een meisje – was op dit moment nog veel te moeilijk voor haar. Eerst moest ze een paar dingen verwerken en dan zou ze wel verder zien. Ze grinnikte even kort toen Cooper’s knorrende maag haar uit haar gedachten bracht. Vervolgens, alsof het zo was afgesproken, begon haar maag ook te knorren. Het was vlak nadat zijn maag was opgehouden met knorren, maar dat maakte het niet minder gênant en bestraffend legde Rose haar hand zachtjes op haar buik. Jeetje. Als ze niet snel wat eten zou vinden, zou haar maag nog wel vaker geluiden maken als een stervende… als een stervende wat? Stantler? Tauros? Rhydon? Oh well. Bij zijn vraag trok ze haar schouders naar hem op. ‘We zullen wel zien. Ik heb niet echt iets specifieks in gedachten om te eten, hoewel een pizza me wel lekker lijkt.’ Het water liep haar al in de mond bij dat idee, maar ze was benieuwd of Cooper zelf een idee had van waar hij wilde gaan eten. Ze nam aan van niet omdat hij het aan haar gevraagd had en als hij zelf al iets had verzonnen, zou hij dat vast al voorgesteld hebben. Ze begon hem nu al wel een beetje te kennen, hoewel ze aannam dat Cooper het ook niet erg zou vinden als ze zouden gaan eten wat zij lekker vond. Voor haar was het het belangrijkste dat ze het allebei lekker vonden. ‘Ik weet wel een rustig restaurantje,’ zei ze opeens en ze wenkte hem terwijl ze haar tas goed over haar schouder schikte. Ze deed de rits dicht zodat er zeker niks per ongeluk uit zou vallen of er in elk geval niks uit gestolen kon worden. Kalm liep ze Santalune City binnen en ging meteen naar het centrum toe. ‘Achter het fonteintje met de Roselia heb je echt een prachtig restaurant waar je of pizza of lekkere pastagerechten kunt eten,’ vertelde ze hem. Daarna bleef ze stilstaan en keek hem vragend aan. ‘Tenzij jij iets beters weet?’

OOC: Ik vond deze wel toepasselijk:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyza mei 30, 2015 1:51 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
Ze zouden bijna een band kunnen beginnen, zoveel knorrende magen klonken er. De betaling? In eten natuurlijk. Cooper grinnikte kort. Net zoals hij, leek ook Rose nog niet bepaald een idee te hebben waar ze wilde gaan eten. Ze had echter wel zin in pizza, iets dat nog niet eens zo heel gek idee was. “Yeah, okay. Pizza. Dat klinkt goed,” stemde Cooper in. Hij kende inmiddels een aantal plaatsen waar ze in ieder geval pizza serveerden, maar dat zouden ze wel weer zien als ze eenmaal in de stad waren. “Ah, wacht!” zei Cooper, die zich plots iets herinnerde. Onhandig haalde hij een Pokéball tevoorschijn, waarna hij vragend omhoog keek. Ah, daar zat hij. Precies op de plek waar hij hem achter had gelaten.

“Rocket, keer terug!” riep Cooper, die de Pokéball zo hard mogelijk de boom in gooide. Een verontwaardigde kreet klonk, gevolgd door een zuigend geluid, waarna de Pokéball na een paar seconden weer naar beneden kwam gevallen. “Sorry,” verontschuldigde Cooper zich. “Ik was bijna vergeten dat Rocket nog in de boom zat. Jetpack zou me waarschijnlijk vermoorden als ik hem was vergeten,” legde hij uit. Hij glimlachte echter al snel weer. “Okay dan! Laten we die pizza’s eens een bezoekje gaan brengen!”  Ze waren al snel in de stad, waar bleek dat hij niet eens hoefde te proberen om zich te herinneren waar ze allemaal pizza serveerden. Rose wist een rustig restaurantje, ergens in de buurt van een of andere Roselia fontein. Ja, die fontein die herinnerde hij zich wel.

Cooper kneep een van zijn ogen dicht, in een poging om te herinneren of hij wist welk restaurantje ze bedoelde. Wel… hij kon zich vaag herinneren dat hij daar een restaurant had gezien. Of hij er gegeten had, durfde hij niet te zeggen. Hoogstwaarschijnlijk niet, want de kans was groot dat hij het zich dan wel had kunnen herinneren. “Okay, prima. Dan gaan we naar dat restaurant,” zei Cooper met een kort knikje. Een luid gerommel klonk opnieuw, aanduidend dat zijn maag niet veel langer zonder voedsel door het leven wilde gaan. “Laat maar zien waar het is, dan hobbelen wij wel achter je aan.” Nou ja, hij zou in ieder geval achter haar aan hobbelen. Jetpack die kwam vanzelf wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2015 8:46 pm

Rose sloeg haar hand tegen haar mond toen een lach haar mond verliet. Ze kon er niks aan doen. Het was gewoon grappig hoe hij zijn Chimchar terug in de Poké Ball keerde. Normale trainers zouden onder de boom gaan staan, ‘keer terug!’ roepen en vervolgens de Poké Ball omhoog houden zodat de Pokémon vanzelf terug in de bal gezogen werd. Maar Cooper’s actie hielp natuurlijk ook. Hoewel ze wel dacht dat als ze dat bij Zippo probeerde, hij haar de komende vijf weken zou proberen te flamberen. Blizzard zou vast super beledigd zijn en Storm zou dat niet veel uitmaken. Die zou de eerstvolgende keer dat Rose het nog eens probeerde er waarschijnlijk een spelletje van maken en met haar dikke staart proberen om de Poké Ball terug te meppen. Zo zag je maar weer dat elke Pokémon anders was. Nou ja, Cooper was het er in elk geval mee eens dat ze pizza’s zouden eten en ging zelfs akkoord met haar voorstel over een restaurant. Dat vond ze wel een medaille waard, want ze had verwacht dat de jongen zou protesteren en vervolgens een, in zijn ogen zijnde, betere restaurant voor zou stellen. Maar dat was dus niet gebeurd. Rose nam aan dat dat een goed teken was van een beginnende, vast hilarische vriendschap en ging hem voor. Ze ging voorbij de twee houten bankjes die uitzicht boden op de fontein en koos ervoor om naar links te gaan. De weg naar boven was niet gemaakt van een trap, maar van een steile helling. Ze durfde te wedden dat als het net had geregend dat je hier vooral niet moest proberen om rare streken uit te halen. Ze rende het hellinkje op. Het was niet eens zo heel hoog en ze durfde te wedden dat Cooper er ook wel over zou geraken. Ze opende de deur, hield deze een beetje open voor hem en stapte ondertussen zelf naar binnen. Ze glimlachte opgelucht toen een warme aangename lucht haar tegemoet kwam. Het rook er al naar lekker eten. Ze wees vragend naar een tafeltje voor twee personen. Ze hield er niet van als ze ging eten en er kwamen mensen naast haar zitten die ze niet kende. Bovendien was het tafeltje zo neergezet dat ze tegenover elkaar konden gaan zitten en dus zaten ze niet naast elkaar, waardoor elke kans om een aanraking te hebben vermeden kon worden. ‘Hier heb je een kaart,’ zei ze tegen hem waarna ze gauw een kaart van een ander tafeltje pikte en deze aan hem gaf. Ze ging zitten, sloeg haar eigen kaart open en keek naar de gerechten. ‘Ooit al eens een pizza funghi gegeten? Is echt heerlijk,’ zei ze grijnzend tegen hem. ‘Of een pizza tonno.’ De pizza tonno was met tonijn en de pizza funghi was met champignons, kaas en lekkere tomatensaus. Of wat het ook was. ‘Wat eet Jetpack eigenlijk?’ vroeg ze aan hem. Zou de Pokémon mee van zijn eigenaar mogen eten of…?

OOC: Ik moet dit topic nooit gaan bekijken als ik honger heb, dat weet ik nu al xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptydo jun 18, 2015 10:10 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
Nadat hij het zwartharige meisje ongeveer een klein kwartiertje op de voet gevolgd had, schenen ze eindelijk tot een halt te zijn gekomen. “Pancham’s Pizzaria,” las hij de naam van het restaurant hardop voor. Cooper fronste kort. Had hij een restaurant met zo’n naam echt niet onthouden? Dan moest hij er toch echt behoorlijk overheen hebben gekeken. “Wel, de naam rijmt, dus het eten zal vast en zeker lekker zijn,” besloot hij. Ze liepen naar de deur toe, die Rose kort voor hem open hield. “Bedankt,” zei hij, zich vaagjes herinnerend dat er iets zoals etiquette bestond. Hij herinnerde zich ook iets over dat een echte heer de deur voor een dame open moest houden, maar hij herinnerde zich ook dat hij zichzelf nog geen enkele keer in zijn leven een echte heer genoemd had, dus hij besloot dat het niet belangrijk was. “Ahh… Ik rammel,” zei Cooper, die inmiddels nog meer honger had gekregen door de talloze verschillende pizza geuren. Hij liet zich begeleiden naar het tweepersoonstafeltje, waar hij gretig de menukaart aanpakte.

Langzaam liet hij zijn blik over de vele verschillende gerechten glijden. Ah… zoveel soorten pizza die hij nog nooit had geproefd… Waren dit wel echte pizza’s? “Ah, sorry, Jetpack. Wil je het ook zien?” vroeg Cooper aan zijn roze Pokémon, die hij vervolgens op zijn schouder neerzette. Aangezien er niet bepaald wind in het restaurant was, was het voor zijn Pokémon niet langer mogelijk om deze te gebruiken om te zweven. Er zat voor Cooper dan ook niets anders op dan om zijn Cooper zelf een verhoginkje te geven. Zijn aandacht werd echter weer afgeleid, want het zwartharige meisje stelde een pizza funghi voor, of, wat nog beter was, een pizza tonno. Cooper’s gezicht verstrakte. “Een pizza Funghi? Als in… Fungus? Doen ze hier Pokémon op je pizza?” vroeg hij, half proberend zijn lach in te houden. Langer dan een paar seconden kon hij het echter niet volhouden, een grijns van oor tot oor verscheen al vrijwel direct weer op zijn gezicht. “Heh! Grapje. Natuurlijk ken ik die pizza’s – heerlijk zijn ze. Een quattro stagionni pizza lijkt me misschien ook wel lekker? Gewoon iets met veel vulling, weet je? Dan kan ik er weer even tegenaan. Zolang er maar geen Deerling of Sawsbuck ham op zit, ha-ha…” zei hij, bijna weer lachend om zijn eigen grap.

Rose vroeg wat hij zijn Pokémon te eten gaf, waar hij kort over na moest denken. “Wel, meestal geef ik Jetpack gewoon voer. Maar als we uit eten gaan, zoals vandaag, dan eet ze vaak wel met mij mee. Ze is niet echt een vlees eter, dat spul hoeft ze niet. Maar dat geeft niet, dan is er meer voor mij. Vandaag heb ik alleen niet zo’n zin om m’n voedselkeuze aan haar aan te passen. Ze krijgt gewoon wat tomaat en paprika, misschien wat champignons, maar niet teveel,” Cooper keek vlug om zich heen, om vervolgens wat voorover te buigen naar Rose om zo zijn zin fluisterend voort te zetten, “want daar wordt ze echt heel erg winderig van. Geloof me, daar wil je niet mee in een kamer zitten als ze champignons op heeft.” Cooper liet zich weer terug in zijn stoel zakken, om zich heen kijkend om te zien of niemand hem af had geluisterd. Zijn Pokémon zelf had echter al zijn woorden gehoord, maar deed niets anders dan breed grijnzen, alsof ze trots was op haar oh zo smakelijke champignon geurtjes. Wel, het was tenslotte waar ze haar naam aan te danken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptydi jun 23, 2015 8:30 pm

Rose kon alleen maar lachend knikken toen hij de pizza’s voorstelde. Het was nu niet dat ze de grapjes zo grappig vond, maar ze moest toch grijnzen omwille van het feit dat Cooper ze zo leuk vond dat hij er zelf hartelijk om lachte. En dat niet alleen, hij had ook nog eens een aanstekelijke lach. Het was grappig om te zien dat hij op z’n minst lol had met zijn eigen grapjes. Zij schudde alleen maar grijnzend haar hoofd en deed net alsof ze de grapjes ook heel lollig vond, wat zeker zo overkwam omdat ze met Cooper aan het lachen was. Natuurlijk was ze hem niet aan het uitlachen, maar gewoon een beetje met hem mee aan het lachen. Hem aan het toelachen? Ja, zoiets ja. Zeker niet uitlachen, want dat zou ze nooit doen. ‘Klinkt goed,’ zei ze dus. Ze gingen dus voor die laatste pizza. Ze had er nog nooit van gehoord, maar schijnbaar zat er volgens Cooper veel vulling in, dus dat klonk Rose ook wel lekker in de oren. Op haar volgende vraag werd algauw een antwoord gegeven en Rose fronste kort haar wenkbrauwen toen Cooper wat dichterbij kwam. Haar eerste neiging was om meteen haar rug in haar stoel te drukken zodat ze zoveel mogelijk afstand zouden bewaren, maar de jongen wilde duidelijk iets zeggen wat anderen niet mochten horen en Rose zou het sneu vinden als ze zijn humeur zou verpesten door haar eigen angst op te laten spelen. En dus behield het meisje met moeite haar evenwicht en onderdrukte de neiging om naar achteren te gaan door zich te concentreren op de woorden van Cooper. Die waren overigens moeilijk te horen omwille van het luide gepraat in de pizzeria, maar een grijns ontstond op haar gezicht toen ze begreep wat hij bedoelde. ‘Dan geef haar maar niet te veel nee,’ zei ze met een plagerig knipoogje tegen hem. De ober kwam eraan en Rose bestelde de pizza die wat Cooper had genoemd. Ze kon de naam maar met moeite uitspreken, maar de ober leek te begrijpen wat ze bedoelde. Ze nam aan dat die pizza’s wel zo groot waren dat ze er met hun tweeën van konden eten. Ze had gezien hoe ze dat deden hier. Ze gaven dan een schaal met twee plateaus. Op de ene plateau legden ze dan jouw pizza en op de andere plateau de keuze van diegene die met je mee was. Rose draaide haar hoofd weer naar Cooper toe. ‘Mijn Pokémon krijgen dat trouwens van uien. Vooral Zippo,’ zei ze en ze grijnsde bij het idee hoe boos hij naar haar zou kijken omdat ze dat deeltje had verraden tegen Cooper. Haar blauwe ogen richtten zich kort op de mensen die zich in de pizzeria. ‘En hoe vind je het hier in Kalos?’ vroeg ze aan hem. Als ze dan toch moesten wachten op die pizza, konden ze beter een praatje maken, niet dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyzo jun 28, 2015 10:26 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
Zoals Cooper’s Hoppip winderig werd van champignons, werden de Pokémon van Rose dat als ze uien aten. Vooral haar Charmelon scheen haar extra veel last van te hebben. “Hmm… Wel, dan moet hij denk ik voorzichtig zijn met z’n staart,” merkte Cooper op. “Ik weet niet hoeveel impact die dingen hebben, maar je wil er geen steekvlam mee veroorzaken, right? Het was net als wanneer je er een aansteker bij houdt – niet dat ik dat ooit heb gedaan – het is gewoon veel gevaarlijker dan je in eerste instantie zou denken,” vertelde Cooper. “Alles is grappig, totdat je er achter komt dat je achterwerk in de fik stond. Niet… niet dat mij dat ooit is overkomen. Echt niet. Nee, nou ja, ik had ooit een weddenschap afgesloten met een jongen uit de buurt. Wel, ik kan je vertellen; hij kon minstens een paar weken lang niet zitten.” Alhoewel het nu een grappig verhaal leek om te vertellen, was het destijds alles behalve grappig geweest. Zijn vader had naar hem gegild vanwege een of andere ‘rechtszaak’, maar ach, dat was niet bepaald iets nieuws. Het was gebruikelijk dat zijn vader dit soort dingen naar hem riep als hij iets verkeerds deed. Iemand een scheet aan laten steken was nog niet eens het ergste dat hij ooit gedaan had.

Het gesprek veranderde nu gelukkig van onderwerp, want Rose wilde weten wat hij tot nu toe van Kalos vond. Cooper haalde zijn schouders op. “Hmm, wel, er valt eigenlijk nog niet heel veel over te zeggen tot nu toe. Het uitzicht is redelijk mooi en het eten is zeker weten lekker, maar… ik heb het gevoel dat het gewoon nog niet ietsje beter kan. Het eten in ieder geval – aan het uitzicht valt weinig te doen, vooral de natuur gebieden. Die zijn prima zoals ze nu zijn. Het liefst zou ik nog naar Coumarine City gaan, want het schijnt dat ze daar heel veel geïmporteerd eten hebben. Maar… Hmm… Ik weet niet, ik denk dat ik daar vanzelf wel langs kom? Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik uit ben gekeken op Santalune City. Het is misschien niet zo groot als Shalour City – daar kom ik namelijk vandaan – maar het heeft wel wat,” besloot hij te zeggen. Kalos was Kalos voor hem. Hij kende eigenlijk niets anders. “Ah… uh, sorry als ik wat teveel doordraaf als ik praat,” verontschuldigde Cooper zich. “Genoeg over wat ik van Kalos vind. Uh, wat vind jij er van?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptydo jul 09, 2015 5:15 pm

Rose had haar hand tegen haar mond gehouden zodat Cooper niet te veel zou zien dat ze enorm moest lachen met zijn verhaal. Al vanaf het begin had ze heus wel doorgehad dat het iets was geweest waar Cooper sowieso ervaring in moest hebben, maar dat van die vriend was gewoon echt te leuk. Misschien niet op het moment zelf, maar het klonk zeker leuk nu hij het vertelde. Nu ze hier zo met de jongen zat, wilde ze dat ze ook zo onbezorgd kon zijn. Dat ze ook ervaringen van haar verleden kon vertellen en dat ze kon vertellen wat voor grappen ze had uitgehaald of wat voor weddenschappen ze had gesloten. Haar verleden was echter niets anders dan slecht. Oké, de tijd voordat ze vijftien werd was mooi, maar de tijd erna was vreselijk. Vooral wat er allemaal gebeurde na haar zestiende verjaardag. De mensen die haar hadden opgenomen in hun centrum hadden haar misschien wel weer veranderd en haar oude karakter weer naar boven gebracht, maar het was nooit meer hetzelfde. Haar vader bleef in de gevangenis zitten, haar moeder had haar in de steek gelaten en het feit dat ze nooit meer een normale relatie met een jongen kon beginnen bleef in haar hoofd hangen. Ze zou nooit fysiek contact kunnen hebben zonder in elkaar te krimpen of hysterische aanvallen te krijgen. Dankzij haar gedachten miste ze een klein gedeelte van wat Cooper vertelde over Kalos en daar had ze spijt van, want meestal kon hij het wel leuk verwoorden en kon ze wel goed met hem lachen. Misschien was de reden dat ze het met Cooper zo goed kon vinden ook gewoon omdat hij zo jong en onbezorgd was. Hij dacht nog niet over van die volwassen dingen na en de kans dat hij iets ging proberen was dan ook heel erg klein. Misschien stelde haar dat op de één of andere manier wel op haar gemak, hoe dom dat dan ook overkwam. De zwartharige grinnikte een tikkeltje schamper toen hij vroeg wat zij van Kalos vond. Ze haatte sommige delen van Kalos, maar dat ging ze niet tegen hem zeggen. Ook over Vaniville Town wilde ze het niet meer hebben. Het dorpje was te rustig naar haar zin. Mensen hadden nooit kunnen horen wat er met haar gebeurde omdat de huizen te ver uit elkaar stonden. Ze kuchte even, probeerde haar bittere gedachten opzij te duwen en probeerde zich te concentreren op een goed antwoord dat ze kon geven. ‘Sommige delen van Kalos zijn echt wel de moeite waard om te zien,’ sprak ze. ‘Maar ik denk dat ik toch liever naar een andere regio zou willen gaan.’ Ze glimlachte even snel naar Cooper. Gelukkig kwam daar net hun pizza aan zodat ze geen verklaring hoefde af te leggen voor haar afwijkende antwoord. Ze bedankte de bediende met een glimlach. Toen deze weg was, richtte ze haar aandacht weer op Cooper. ‘En ben je nog veel van plan?’ vroeg ze terwijl ze met haar mes en vork de pizza in mooie stukken begon te snijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptywo jul 15, 2015 1:42 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
In tegenstelling tot wat Cooper had verwacht, vond Rose enkel sommige delen van de Kalos regio de moeite waard om te zien. Hij had haar gezien als het type dat ervan hield om rond te reizen, iemand die er van genoot om nieuwe dingen te ontdekken, maar blijkbaar had hij er flink naast gezeten. Dat, of het lag gewoon aan Kalos zelf. Misschien had ze gewoon bar weinig met de regio, of had ze alles gewoon al zo vaak gezien dat het saai was geworden. Dat viel te begrijpen, hij vond oude dingen soms ook al snel saai worden. Ze wilde dan ook graag naar een andere regio toe. “Een andere regio, huh?” zei hij. Hij wilde door vragen, maar zijn aandacht werd afgeleid door de pizza die voor hem op tafel werd gezet. Als hij niet had geleerd hoe hij zich moest beheersen, dan was er waarschijnlijk een waterval aan kwijl uit zijn mond komen druipen.

“Pizza!” riep hij uit, alsof het een complete verrassing was dat hun eten eindelijk gearriveerd was. Gretig pakte hij zijn mes en vork op, om vervolgens de pizza aan te vallen alsof het zijn eerste maaltijd in jaren was. Oh! Wacht! Etiquette! “Eet smakelijk!” zei hij nog net voordat hij een stuk pizza in zijn mond propte. Tranen van genot sprongen bijna in zijn ogen. Ahh… Hij was vergeten hoe overheerlijk pizza wel niet was als je uitgehongerd was. Nou ja, uitgehongerd… Zijn laatste maaltijd had hij een paar uur geleden naar binnen geschrokt, dus voor zijn doen was hij behoorlijk uitgehongerd. Hij slikte zijn hap door, om zich plots weer te herinneren wat het as dat hij had willen vragen. “Ah! Uh… Naar welke regio zou je dan het liefst toe willen? Ik heb zelf gehoord dat Unova best wel nice zou moeten zijn, met al die legendes die ze daar hebben. Of had je nog niets in gedachten?” vroeg Cooper.

Hij sneed een tweede stukje van de pizza af, maar wachtte met opeten zodat hij haar andere vraag eerst kon beantwoorden. Praten met zijn mond vol… Nee, hij was toch nét ietsje beter opgevoed dan dat. Als hij alleen was, okay, dan kon het nog, maar in een restaurant? Terwijl hij samen met iemand aan het dineren was? No way. Dit was precies de situatie waar zijn ouders hem op voorbereid hadden. Ah, had al dat geschreeuw tijdens het eten toch nog ergens nut voor gehad. “Ik ben van plan om de eerste gym zo snel mogelijk uit te dagen, denk ik,” besloot hij te zeggen. “Mijn rivaal… Wel, ze ligt voor op mij als het gaat om gymbadges. Ik wil bewijzen dat ik niet voor haar onder doe, zelfs al ga ik op een iets langzamer tempo, snap je?” zei hij, om nu eindelijk het stukje pizza in zijn mond te schuiven. Hij kauwde uitvoerig op het eten, voordat hij het in één keer doorslikte. “Mijn team zoals het nu is… We moeten denk ik nog erg hard werken. Maar ik denk dat het wel moet lukken. Yeah.”


Laatst aangepast door Cooper Brimstone op vr jul 24, 2015 2:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptydo jul 23, 2015 8:39 pm

Het was lichtelijk grappig om te zien hoe Cooper reageerde toen hij de pizza zag. Ze moest lachen om zijn reactie. Hij riep namelijk heel vrolijk uit wat hij zag. Het deed haar denken aan haar eigen onbezorgde jaren. Toen ze een jaar of negen was. En als ze dan thuis pizza of frietjes aten, riep ze dat ook altijd blij uit. Ja, toen was het leven nog goed geweest. Ze slikte. Nee, aan dit soort dingen moest ze niet meer denken. Ze was een reis begonnen om dat soort dingen af te sluiten. Dat was een hoofdstuk dat ze ver weg wilde stoppen. Ze was niet van plan om het ooit tegen iemand te vertellen, want dan zou het misschien verteld worden aan anderen en zou ze, net als in die vervloekte instelling, weer medelijdende blikken op haar gericht krijgen. En ze haatte medelijdende blikken. Ze had die schorpioen niet voor niets op haar schouder laten zetten. Ze was een vechter en als mensen medelijden met haar hadden toonde dat enkel aan hoe zwak zijzelf was. En dat wilde ze koste wat het kost vermijden. Ze keek op toen Cooper een vraag stelde dat aansloot op wat zij eerder gezegd had nog voor de pizza echt tot hun gekomen was. Ze glimlachte naar hem. Hij gaf zelf al aan dat hij naar Unova wilde gaan, maar dat was niet direct haar eerste keuze. ‘Ik zou het wel leuk vinden om naar Johto of naar Sinnoh te gaan. Of als het even kan naar Hoenn, maar ik denk dat ik Johto toch het leukste blijf vinden. Ik hoop op een dag dan ook een Pokémon afkomstig van Johto in mijn team te hebben,’ legde ze uit. Ze had al een paar keer gedacht of ze niet gewoon naar de fokkerij kon gaan van die ene norse jonge die ze laatst in Lumiose City had ontmoet. Hij had iets over een fokkerij gezegd en had bovendien ook een Pokémon die uit Johto kwam. Ze geloofde dat het een Chikorita was. Ze luisterde aandachtig naar Cooper toen deze vertelde wat hij van plan was en grijnsde. Het klonk haar echt leuk in de oren om een rivaal te hebben, maar ook behoorlijk stresserend omdat je jezelf altijd moest vergelijken met die ander. ‘Ik zou als ik jou was alles op je eigen tempo aanpakken zodat je jezelf of je Pokémon niet al te veel pusht. Als je dat in je hoofd houdt, denk ik wel dat het je gaat lukken,’ zei ze bemoedigend tegen de jongen. Ze sneed nog een stuk van haar pizza, prikte deze aan haar vork en deed het stukje in haar mond. Nadenkend kauwde ze. ‘Maar ik snap wel wat je bedoelt, hoor,’ vervolgde ze vriendelijk. ‘Ik zou het alleen zelf niet doen, want dan zou ik het meer voor de competitie gaan doen dan omdat ik het echt leuk vind. Dan wordt de druk te groot. Ik ben echt geen wedstrijd-mens,’ zei ze lachend tegen hem. Ze at nog een paar stukjes van haar pizza. De pizza was echt heerlijk en ze had Cooper niet horen klagen, dus ze nam aan dat hij het ook wel heerlijk vond. ‘Maar wie is je rivale dan?’ vroeg ze nieuwsgierig. ‘Misschien heb ik haar wel eens eerder ontmoet. De kans is klein, want ik heb tot nu toe vooral mannelijke trainers ontmoet,’ zei ze grinnikend.

OOC: Cooper is echt zo leuk xD Hoop dat als dit topic zich ooit sluit dat we 'n nieuwe gaan doen. Ik amuseer me wel x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Emptyvr jul 24, 2015 2:52 pm

C A N ' T   S L O W   D O W N
I'M A ROLLIN'
FREIGHT TRAIN
“Sinnoh of Johto?” herhaalde Cooper de regio’s die Rose op had genoemd. Het liefst Johto. Johto… Hey, was er niets iets belangrijks met die regio? Iets dat hij eigenlijk had moeten onthouden? Hm… Rose vertelde over hoe ze een Pokémon uit Johto in haar team wilde hebben, waardoor Cooper zich weer herinnerde wat hij had willen onthouden. “Jetpack komt uit Johto,” merkte hij op nadat hij weer een stuk pizza naar binnen had gewerkt. “Yup! Speciaal geïmporteerd door m’n moeder! Alleen het beste van het beste is goed genoeg, niet waar, Jetpack?” zei hij, met een blik naar zijn Pokémon, die intussen probeerde om wat Champignons van zijn pizza te stelen. De Hoppip knikte vlug, waarna ze zo onschuldig mogelijk naar hem glimlachte. Cooper fronste, zich zorgen makend over hoe zijn kamer de komende nacht wel niet zou ruiken, maar hij besloot om het voor zich te houden. Hij zou wel aan het meisje in de aanliggende kamer vragen of hij haar deodorant mocht gebruiken. Alweer.

“Yeah… Ik denk ook wel dat het moet lukken als we het op ons eigen tempo doen, maar… Ik heb gewoon het gevoel dat ik achter lig, snap je? Nou ja, dat is waarschijnlijk ook omdat mijn rivaal eerder begon aan de gyms, maar het is nog steeds een voorsprong die ik wil proberen te overbruggen. Het gaat misschien niet vandaag of morgen lukken, misschien ook wel niet overmorgen, hel, misschien ben ik er over een paar jaar nog steeds mee bezig, maar… Ik wil gewoon bewijzen dat ik het kan. Niet alleen aan mijn rivaal. Gewoon… In het algemeen, denk ik?” Cooper haalde zijn schouders op. “Ik wil gewoon kunnen zien hoe ver ik kan komen als we er voor de volle 100% voor gaan,” legde hij uit. Het zou waarschijnlijk niet eens uit maken als hij het niet voor elkaar kreeg om ook maar één badge te winnen, zelfs al was dat toch echt het doel dat hij voor ogen had. Nee, het zou er uiteindelijk om gaan dat hij alles had gegeven dat hij kon. Dat was wat telde.

“Wie mijn rivale is?” herhaalde Cooper Rose’s vraag nadat hij weer een stuk pizza had weggewerkt. “Haar naam is Cecille. Ik noem haar steeds wel m’n rivale, maar… Ik weet niet eens zeker of zij er hetzelfde over denkt.” Cooper grinnikte. “Waarschijnlijk ben ik voor haar een of ander dom joch dat niet goed in bomen kan klimmen, maar weet je wat? Dat is goed genoeg. Het… het is eigenlijk een domme reden waarom ik haar mijn rivale noem. We hadden een weddenschap en… wel, ik verloor. That’s it. Ze speelde wel nogal vals, so… ik wil haar gewoon absoluut een keertje kunnen verslaan.” Hah. Het was eigenlijk zelfs belachelijk dat hij claimde dat Cecille zijn rivale was. Sterker nog, hij had nog niet eens tegen haar gevochten of wat dan ook. Het idee om haar te kunnen verslaan in iets was echter zó verleidelijk dat hij het niet had kunnen weerstaan.


OOC: Yeah, natuurlijk kunnen we dat! Gil als dit topic voorbij is maar een keer als je een nieuw topic wil xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]   Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bang bang into the ground. [&COOPER BRIMSTONE]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cooper Brimstone
» In the end (+Cooper Brimstone)
» [poke fair] Let's go to the fair [cooper brimstone]
» It feels like Home[+Cooper Brimstone]
» There's Blood On My Hands [+Cooper Brimstone]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: