|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member August NorwoodPunten : 212
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 9:48 pm | |
| @Q, door jou wil ik nu dus echt een shiny Haxorus x3 |
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 9:50 pm | |
| Zo ff alles bijposten met Alana xD |
|
| |
Member Aria LavonPunten : 220
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:04 pm | |
| Iemand ideeën voor animes die ik kan gaan kijken? |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:10 pm | |
| - Aria Lavon schreef:
- Iemand ideeën voor animes die ik kan gaan kijken?
Soul Eater, Pokémon, Avatar, Yu-Gi-Oh, Fairy Tail,.. Ik ken er niet veel, haha xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:18 pm | |
| SE ben ik net klaar mee, avatar al like 3x gezien en de andere vind ik echt niet leuk X"D |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:20 pm | |
| - Aria Lavon schreef:
- SE ben ik net klaar mee, avatar al like 3x gezien en de andere vind ik echt niet leuk X"D
Sword Art Online K-On Love Live! Akame Ga Kill Kill la Kill Black Rock Shooter Soul Eater NOT! http://myanimelist.net/animelist/Allonsyx Kies maar wat :') |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:25 pm | |
| Iedere keer als ik een zinnetje herken uit een liedje die mensen hebben gebruikt voor hun topictitel, zit ik de hele tijd dat liedje te zingen x) |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:30 pm | |
| @ Freedje; Same, maar dan in m'n hoofd en niet hardop xD
Ik vind het echt heerlijk dat Aiden ervan uitgaat dat Cecille om een rede drinkt. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:32 pm | |
| Heb ik ook Freedje XD
SAO gezien net als AgK Black Rock Shooter snap ik nie Love Live! vond ik nie leuk De rest ken ik nie dus zal eens kijken ^^ |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:32 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- @ Freedje; Same, maar dan in m'n hoofd en niet hardop xD
Ik vind het echt heerlijk dat Aiden ervan uitgaat dat Cecille om een rede drinkt. Aiden heeft - net als ik - altijd snel een oordeel overal van en gaat er net wat te snel van uit dat hij goed zit xD |
|
| |
Member Connor JacobPunten : 436
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:41 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Cecille Skarsgård schreef:
Ik vind het echt heerlijk dat Aiden ervan uitgaat dat Cecille om een rede drinkt. Aiden heeft - net als ik - altijd snel een oordeel overal van en gaat er net wat te snel van uit dat hij goed zit xD Dat snel een oordeel vormen ken ik, lol. En dan schaam ik me diep vanbinnen als mijn oordeel verkeerd lijkt te zijn. Als ik bv iemand op het eerste zicht niet leuk vind en die persoon blijkt de liefste schat ooit te zijn als ik haar beter leer kennen, dat is 'n goed voorbeeld xD Wat ik ook leuk vind is random mensen bijnamen geven. Zo noemde ik vroeger 'n pestkop bij ons op school Bugs Bunny omdat zijn voortanden... wel... ze leken er gewoon op! xD |
|
| |
Member Zoey GreenePunten : 403
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:48 pm | |
| - Connor Jacob schreef:
- Aiden Stark schreef:
Ik vind het echt heerlijk dat Aiden ervan uitgaat dat Cecille om een rede drinkt. Aiden heeft - net als ik - altijd snel een oordeel overal van en gaat er net wat te snel van uit dat hij goed zit xD Dat snel een oordeel vormen ken ik, lol. En dan schaam ik me diep vanbinnen als mijn oordeel verkeerd lijkt te zijn. Als ik bv iemand op het eerste zicht niet leuk vind en die persoon blijkt de liefste schat ooit te zijn als ik haar beter leer kennen, dat is 'n goed voorbeeld xD Wat ik ook leuk vind is random mensen bijnamen geven. Zo noemde ik vroeger 'n pestkop bij ons op school Bugs Bunny omdat zijn voortanden... wel... ze leken er gewoon op! xD Ik dacht dat Babs en ik nooit vrienden zouden worden. :) |
|
| |
Member Ezekiel DeimosPunten : 388
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:50 pm | |
| Ik moet eigenlijk 's Zeke's fokkerij op gaan zetten...
Maar niet vandaag. Vandaag ga ik slapen. Ik zie echt al de hele dag uit naar dit moment waarop ik gewoon lekker in mijn bedje kan gaan likken en een tukkie kan doen :') |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:56 pm | |
| - Zoey Greene schreef:
- Connor Jacob schreef:
- Aiden Stark schreef:
Ik vind het echt heerlijk dat Aiden ervan uitgaat dat Cecille om een rede drinkt. Aiden heeft - net als ik - altijd snel een oordeel overal van en gaat er net wat te snel van uit dat hij goed zit xD Dat snel een oordeel vormen ken ik, lol. En dan schaam ik me diep vanbinnen als mijn oordeel verkeerd lijkt te zijn. Als ik bv iemand op het eerste zicht niet leuk vind en die persoon blijkt de liefste schat ooit te zijn als ik haar beter leer kennen, dat is 'n goed voorbeeld xD Wat ik ook leuk vind is random mensen bijnamen geven. Zo noemde ik vroeger 'n pestkop bij ons op school Bugs Bunny omdat zijn voortanden... wel... ze leken er gewoon op! xD Ik dacht dat Babs en ik nooit vrienden zouden worden. :) Ik vond Anita eerst hartstikke engIk moet leren, hard leren, en wat gebeurt? Ik wil posten posten en nog eens posten. Wedden dat als ik volgende week vakantie heb, ik geen post meer wil plaatsen?xD |
|
| |
Member Athena StarkPunten : 161
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 10:57 pm | |
| - Lilium Florbelle schreef:
- Ik moet leren, hard leren, en wat gebeurt? Ik wil posten posten en nog eens posten. Wedden dat als ik volgende week vakantie heb, ik geen post meer wil plaatsen?xD
Dit heb ik mijn hele tentamenweek gehad :') en nu ik vakantie heb boeit het me niet meer xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|