Run Away - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Run Away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptyvr feb 27, 2015 5:57 pm

user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Als ik in Kanto zou zijn werd ik alleen maar omringt door mijn vijf irritante zusjes en een nieuwe omgeving is altijd spannend." Pfoe zij zou al gek worden met een klein zusje, maar gelukkig was ze als enigskind geboren. Anders was ze al veel eerder uit huis weggevlucht. "Klinkt als een druk leventje in kanto." Zuchtte ze. "Ach, ik doe er nu niet zoveel meer aan. Ik probeer contact te houden maar ik ben hun nummers vergeten en ik heb een nieuwe Holocaster." Ah.. dat klonk redelijk.. "Onhandig." Murmelde ze. "No offence."
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF

Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptyvr feb 27, 2015 6:01 pm

Run Away
"Klinkt als een druk leventje in kanto." zuchtte Caroline op zijn zusjes. Hij knikte even, "Jup en als enige man in dat huis word je ook gek daar." mompelde hij, terwijl hij even zijn achterhoofd krabte. "Onhandig." Hoorde hij vervolgens. "No offence." Jason haalde zijn schouders op. "Het was niet dat ik er veel aan kon doen" zei hij rustig. "Ik was gewoon rustig bezig met dat ding en iemand stoot me aan. Plons in de zee. Onredbaar dus." zei hij zuchtend. Hij vroeg zich wel af hoe het met zijn moeder ging, ze was verscheurd dat hij op reis ging zo kort na zijn vaders dood.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptyvr feb 27, 2015 6:39 pm

user posted image
toxic
Ook zij haalde haar schouders kort op. "Ook het is maar een holo caster." Antwoordde ze luchtig. "Liever dat dan je pokeballs, right? Heb je eigenlijk nog meer pokemon of is het alleen maar.. die?" Ze wees op de kleine litleo.

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptyvr feb 27, 2015 9:15 pm

Run Away
"Ook het is maar een holo caster." Antwoordde ze luchtig, ja inderdaad. "Liever dat dan je pokeballs, right? Heb je eigenlijk nog meer pokemon of is het alleen maar.. die?" Hij knikte, als antwoord op beide vragen. "Ik heb nog een vaporeon en een Pidgeotto." zei hij, waarna hij licht glimlachte naar haar. "Ik heb jouw pokémon al gezien, he?" zei hij met een ietwat plagerige glimlach. Hij zou ze nooit kwijt willen.
|| Ik heb maar de pokémons gebruikt die hij in die tijd had ^-^ ||
Azrax @ Shine
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptyza feb 28, 2015 12:21 pm

user posted image
toxic
"Ik heb nog een vaporeon en een Pidgeotto." Hmm, niet echt pokemon van haar type en ja, ze klonken wel als kanto pokemon. "Jup die van mij heb je al gezien." Zei ze, met een trotse toon in haar stem. Als ze allebei in hun laatste evolutiestage waren.. oh.. dan waren ze pas niet meer schattig. "Maar wacht eens even.." De puzzelstukjes klikten in elkaar. Kanto .. "In kanto heb je de gyms zeker niet gedaan he?"

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 3:00 pm

Run Away
"Jup die van mij heb je al gezien." hoorde hij met een trotse toon het meisje zeggen. Hij glimlachte even naar haar, Bulbasaur en Venipede dus. "Maar wacht eens even.." klonk er opeens, wat nou weer? Jason keek haar even fronsend aan, zou hij weer een opmerking om zijn oren geslingerd krijgen? "In kanto heb je de gyms zeker niet gedaan he?" Oh, nog geen opmerking. "Nope," zei hij terwijl hij met zijn hoofd schudde. "Hoezo?" vroeg hij vervolgens aan Caroline met een ietwat lichte glimlach.
Azrax @ Shine
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 4:44 pm

user posted image
toxic
Ah geen ervaring dus, dit stelde haar aan de ene kant toch wel een beetje gerust. Ze wilde natuurlijk niet al meteen achterliggen op hem. "Hoezo?" Maar goed, dat was niet waarom ze die vraag had gesteld. "Ik hoorde dat er een hele coole gym was in kanto, met een heel cool type." Grijnsde ze. Ze zou er alles aan doen ooit langs te gaan daar.

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 5:11 pm

Run Away
"Ik hoorde dat er een hele coole gym was in kanto, met een heel cool type." Hm? Hoe moest hij nou weten welke ze bedoelde? "En dan bedoel je... welke gym?" vroeg hij mompelend aan haar. Alsof hij gedachten moest kunnen lezen ofzo, niet dus. Jason keek even naar de Litleo die met zijn pootjes tegen zijn borstkast ging staan en zijn kopje tegen zijn hoofd aandrukte. Jason gaf hem -hoe meisjesachtig het er ook uitzag- een kusje op zijn kopje en aaide er een keer erover. Ja, Leon was echt zijn kleine schatje. Hij kon echt niet zonder hem, hoe irritant hij soms ook mocht wezen.
Azrax @ Shine
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 5:13 pm

user posted image
toxic
De jongen vroeg gelijk welke het was. Had ze nu zijn nieuwsgierigheid gewekt? Mission accomplished, then. Een mysterieuze grijns verscheen op haar gelaat. "Dat mag jij gaan raden als je het zo graag wilt weten." Knipoogde ze toen met een kinderlijke glimlach op haar gezicht gesmeerd.

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 5:21 pm

Run Away
"Dat mag jij gaan raden als je het zo graag wilt weten." Jason rolde met zijn ogen, die kinderlijke glimlach op haar gelaat was dan ook niet echt verzachtend ofzo. Hij dacht even na over haar type pokémon, waarna hij een beslissing maakte. "Celadon of Fuchsia gym denk ik." zei hij rustig terwijl hij haar aan keek. Bulbasaur was grass, maar werd uiteindelijk grass én poison. Venipede was ook poison, dus hij gokte eigenlijk stiekem wel Fuchsia gym. Zelf was zijn favoriet Cinnabar Island Gym, omdat hij stiekem een voorliefde had voor Fire pokémon.
Azrax @ Shine
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 8:08 pm

user posted image
toxic
Het was indrukwekkend hoor, hij had het al snel door. Toch veranderde ze niet van uitdrukking. "Nou, nou." Begon ze, nog niets verradende. "Maar ja, het is de fuchsia gym. Ik ken zo een.. twee.. drie geen andere poison type gym." Haar ogen begonnen te schitteren. Was die gymleader maar hier, wie weet hoeveel ze van hem kon leren!

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 8:36 pm

Run Away
"Nou, nou." Jason rolde met zijn ogen, positief of negatief? "Maar ja, het is de fuchsia gym. Ik ken zo een.. twee.. drie geen andere poison type gym." Dus het was inderdaad poison. "Mhm, Celadon is veel mooier als stad." plaagde hij haar. Vooral omdat hij daar vandaan kwam, hihi. "Mijn favo gym is Cinnabar, omdat het een Fire type gym is." sprak hij met een lichte glimlach, ja Fire types waren over het algemeen leuk. Vooral Litleo's.
Azrax @ Shine
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 8:39 pm

user posted image
toxic
En gelijk vond Jason weer een middel om haar af te kraken. Serieus hief ze een van haar wenkbrauwen op. "Mijn favo gym is Cinnabar, omdat het een Fire type gym is." Verbaasd hief ze de ander op. "En je hebt geen Flareon omdat ..?" grijnsde ze toen. Want ja, van wat ze onthouden had, had de jongen maar een vuurtype in zijn bezit.

Jason Moore
Member
Jason Moore

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 9:27 pm

Run Away
"En je hebt geen Flareon omdat ..?" Auch, pijnlijk. Hij keek haar even strak aan. "Omdat mijn vader, die niet meer leeft, mij de water stone als erfgoed had gegeven." antwoordde hij stug, waarna hij wegkeek, naar de Litleo. De Litleo herkende meteen dat hij het moeilijk had, ondanks dat hij niets liet merken. De Litleo ging zo dicht als mogelijk tegen hem aan zitten, in de hoop dat hij zich beter ging voelen. Arceus, zijn vader. Hij was het dichtste met zijn vader, de beste band. Buiten zijn moeder dan he. Geen wonder dat zijn vaporeon George heette, naar zijn vader.
Azrax @ Shine
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Emptywo maa 04, 2015 9:39 pm

user posted image
toxic
De grijns verdween als sneeuw voor de zon van haar gezicht en wat sprakeloos keek ze naar het gras waar ze op zat. Ongemakkelijk begon ze met haar vingers aan de sprietjes te plukken. "Uh.. sorry, dat had ik er niet zo.. erh, uit moeten laten flappen." In zichzelf vervloekte ze zich, het moest weer zo uitkomen hè?

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 4 Empty

Run Away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Oldale Town-
Ga naar: