Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Oh oh, daar was weer die boze blik. "Kan je alleen maar van dat soort comments maken of ben je ook nog ergens anders goed voor?" Jason keek haar droogjes aan. "Ligt eraan waar je me nodig voor hebt." zei hij met een schouderophaal. Leon die was inmiddels naar hem toegelopen en keek hem met grote ogen aan. Jason klopte een paar keer op zijn schoot, waardoor de Litleo op zijn schoot ging liggen en zich weer oprolde tot een klein balletje. Hij was wel lekker warm, dat was wel fijn.
"Nou, ik hoop eigenlijk dat ik jou niet nodig zal hebben, ooit." Bromde ze en zag dat Danny met een waggelpasje naar Jason toe liep en weer een beetje vreemd naar de litleo keek. Oh nee, was hij nou weer jaloers op de pokemon? De bulbasaur keek met zijn grote ogen op naar de jongen en ging toen zitten. Uh.. oke?
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
Member
Jason Moore
Punten : 280
Icon :
Onderwerp: Re: Run Away vr feb 27, 2015 1:49 pm
Run Away
"Nou, ik hoop eigenlijk dat ik jou niet nodig zal hebben, ooit." Jason keek haar droogjes aan, "Wat lief van je." zei hij met een glimlach. Hij keek even naar de pokémon die naar hem waggelde en voor hem ging zitten. Jason aaide de pokémon vriendelijk over zijn bol en glimlachte naar hem. "Ja, jij bent wel een aardige pokémon he?" zei hij met een vriendelijk glimlachje. Leon keek op en zijn blik ging van Jason naar de bulbasaur, waarna hij zijn kopje weer op Jasons been legde. Leon die rustig was, dat was weer eens iets anders.
De jongen aaide haar pokemon over zijn kop en Caroline sloeg sacherijnig haar armen over elkaar en tuitte haar lippen. Als ze Danny in zijn pokeball zou stoppen, zou hij er binnen no time weer uit springen. Moest ze nou zo lang gaan wachten totdat hij-- "Ja, jij bent wel een aardige pokémon he?" Als blikken konden doden dan lag Jason al onder een drie meter laag van aarde.
Member
Jason Moore
Icon :
Onderwerp: Re: Run Away vr feb 27, 2015 2:35 pm
Run Away
Jason zag in zijn ooghoek de blik van de trainster, oh-oh. Jason glimlachte even, "Volgens mij is je trainster een beetje jaloers." zei hij met een plagerige glimlach, maar keek haar niet aan. "Volgens mij heeft zij ook een beetje aandacht nodig, of niet dan?" Straks moest hij zeer waarschijnlijk gaan rennen, oepsie.
Ze tuitte haar lippen nog wat meer toen Jason via Danny tegen haar begon te praten. Oh wat was hij toch weer hilarisch. "Volgens mij heeft zij ook een beetje aandacht nodig, of niet dan?" Heel droog keek de bulbasaur om, met die gewoonlijke vrolijke blik in zijn ogen en draaide zich toen weer om naar de jongen. 'Bulba!' Uitte hij vrolijk en plukte met zijn roedes een klein bloemetje uit de grond en gaf deze aan Caroline. Huh? Ze pakte het bloemetje aan en keek met een frons naar haar eigen pokemon.
Member
Jason Moore
Icon :
Onderwerp: Re: Run Away vr feb 27, 2015 2:47 pm
Run Away
De Bulbasaur keek even om naar het meisje -waar hij nog steeds niet de naam van wist- en draaide zich vervolgens weer naar hem. 'Bulba!' zei de Bulbasaur vrolijk, waarna zijn roedes verschenen en een bloemetje plukte, waarna hij deze aan haar trainster gaf. Leon werd hier ook een beetje wakker van en rende van Jason's schoot af, waarna deze met zijn tanden ook een bloemetje plukte. Leon rende naar het meisje en legde het bloemetje neer, met grote ogen. Jason grinnikte even zachtjes, wat een gek ding was het ook. "Goed zo jongens," zei hij met een glimlach. Leon keek vervolgens vragend naar Jason, alsof hij zei; 'Moet jij ook geen bloem voor haar plukken?' Jason wist wat de Litleo anders ging doen, dus Jason stond op en knielde neer bij een bloem, die hij rustig plukte. Hij stond weer op en liep richting het meisje, waarna hij bij haar neer knielde en met zijn blauwe ogen in haar roze ogen keek en het bloemetje naar haar uitreek. "Hier," zei hij met een lichte glimlach. "Anders krijg ik problemen met Leon." vervolgde hij, wat een gentleman toch *kuch*
|| With Caroline, Danny & Leon || || Wat een gentleman is het ook he? xD ||
De litleo sprong van zijn schoot en volgde Danny's voorbeeld en een tweede bloemetje werd naar haar toe gebracht. "Euh.. bedankt?" Murmelde ze en de pokemon rende weer terug naar zijn trainer, die tot haar grote verbazing ook een bloementje plukte en deze aan haar gaf. Wat gebeurde er hier? Danny keek haar de hele tijd met een onschuldige uitdrukking aan. "Anders krijg ik problemen met Leon." Nou zeg er stond dus echt een glimlach op zijn gezicht, was dat nieuw? "Bedankt, I guess?" Murmelde ze verward.
Member
Jason Moore
Icon :
Onderwerp: Re: Run Away vr feb 27, 2015 3:18 pm
Run Away
Ze leek een beetje verbaasd door het bloemetje van Leon. Ze leek al helemaal verward toen hij haar een bloemetje aanreek. "Bedankt, I guess?" hoorde hij haar verward zeggen. "Voor het meisje waarvan ik nog steeds geen naam van weet." zei hij met een plagerige glimlach. Hij stond weer rustig op en liep een stukje van haar weg, waarna hij zich weer op het gras liet neervallen. Leon liep meteen naar hem toe met een vrolijke uitdrukking op zijn gezicht. "Ja, jij hebt nu je zin he?" zei hij met een glimlach, terwijl hij hem een aai over zijn bol gaf.
"Voor het meisje waarvan ik nog steeds geen naam van weet." Dus ze was nog wel een meisje in z'n ogen, huh? Geen heks of een draak? Dat was op zich al een wonder! Maar goed, ze had haar naam nog niet verteld.. uh.. hij kon ze dat vergeten zijn? "Caroline en die bulbasaur daar, dat is Danny." Gaf ze toen maar antwoord toen de jongen weer op het gras was gaan zitten.
Member
Jason Moore
Icon :
Onderwerp: Re: Run Away vr feb 27, 2015 3:30 pm
Run Away
"Caroline en die bulbasaur daar, dat is Danny." Caroline dus... Oke, note, niet meer vergeten. "Je hebt een Bulbasaur... Kom je uit Kanto?" vroeg hij aan haar. Zou wel toevallig zijn, hij zelf kreeg alleen een pokédex van professor Oak omdat hij George had, maar niet dat hij hem zou inruilen ofzo! Ooit, ooit zou hij terug keren naar Kanto. Ooit.
"Je hebt een Bulbasaur... Kom je uit Kanto?" Moest dat per se betekenen dat ze uit kanto kwam dan? Ze schudde koeltjes haar hoofd. "Nee, gewoon uit Hoenn, ik wilde een.. uh.. originele starter." Antwoordde ze maar en de bulbasaur kroop weer naar haar, met de drie bloemetjes spelende.
Member
Jason Moore
Icon :
Onderwerp: Re: Run Away vr feb 27, 2015 3:59 pm
Run Away
Hij zag dat Caroline met haar hoofd schudde. Jason richtte zijn blik naar de blauwe lucht boven hen. "Nee, gewoon uit Hoenn, ik wilde een.. uh.. originele starter." Jammer, hij dacht net dat hij niet de enige uit Kanto was hier. "Hm," antwoorde hij alleen maar, terwijl hij naar de wolken keek. "Dan ben ik dus nog steeds de enige uit Kanto." zei hij, misschien klonk dat een beetje raar. Aangezien hij wel een kleine Litleo uit Kalos had. Ergens miste hij Kanto wel, maar dan had hij de hele tijd zijn zusjes die rondom zijn nek hingen en daar had hij dus totaal geen zin in. Hij wist ook dat George het hier totaal niet naar zijn zin had, hij wist dat ook hij Kanto miste. En mja, Pitch die maakte het niet zo uit. Die kon zich overal aanpassen. En Leon? Die weet niet anders dan Hoenn.
"Dan ben ik dus nog steeds de enige uit Kanto." Vond hij het dan jammer dat hij nog steeds enige was uit Kanto? Haar zou het juist.. leuk lijken! Dan was je apart, keken mensen niet saai over je heen omdat je zo 'gewoontjes' was. Maar goed, dat kwam omdat ze in zo'n gezin was opgevoed. "Dus.. je bent helemaal naar hoenn gekomen omdat ..?"
Member
Jason Moore
Icon :
Onderwerp: Re: Run Away vr feb 27, 2015 5:43 pm
Run Away
"Dus.. je bent helemaal naar hoenn gekomen omdat ..?" klonk er na een tijdje, Jason keek richting Caroline. "Verschillende dingen." zei hij met een lichte glimlach. "Als ik in Kanto zou zijn werd ik alleen maar omringt door mijn vijf irritante zusjes en een nieuwe omgeving is altijd spannend." zei hij glimlachend. Ja, het was wel iets anders dit. Maar leuk was het wel zeker, maar soms verlangde hij wel naar huis. "Ach, ik doe er nu niet zoveel meer aan. Ik probeer contact te houden maar ik ben hun nummers vergeten en ik heb een nieuwe Holocaster." Ja, dat was lastig, hij wist nog goed hoe hij zijn oude Holocaster verloor toen hij hierna toe onderweg was. Iemand liet hem struikelen, waardoor de Holocaster in de zee viel. Onredbaar.