|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 4:38 pm | |
| Even iets heel anders, tho. Waarom werkt die exp. share in X zo enorm goed? Het is gewoon een beetje eng. Ik heb mijn Ivysaur nog geen een keer gebruikt en hij is nu al lv29 en ik ben maar 1 route verder. XD |
|
| |
Member Milianna HightowerPunten : 312
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 4:43 pm | |
| Hehe, whoops. Ik heb thuis zo een elektrische vliegenmepper, komt mn stiefvader net thuis en zit ik voor de grap dat ding bij zijn hand te houden. Dan druk ik dat knopje (per ongeluk p) in, beweegt hij zijn hand naar achter en krijg een schok :3 was best wel grappig xD |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 5:01 pm | |
| http://storynexus.com/s I think this is pretty cool to play D: <3 Just got killed in a game, didn't like that though xD
Ik moet nog een dropping maken waarin ik alle topics van Lillian & Kaito plaats.. <3 |
|
| |
Member Lillian NeverlandPunten : 529
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:05 pm | |
| Als ik een zoektopic aanmaak voor de ex-verloofde van Lillian, zouden mensen daar dan interesse in hebben? :3 |
|
| |
Member Sayuri SonaraPunten : 317
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:06 pm | |
| Linn? Ik hoorde van Babs dat er ergens hier een topic is waar je de link van jouw topic kunt neerzetten als je probeert een Pokémon te vangen? (Tenzij ik het verkeerd heb begrepen ofc) c: |
|
| |
Member Troy MercerPunten : 386
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:09 pm | |
| Oh linn, dat klinkt wel heel vet. XD |
|
| |
Member Aela EnoshimaPunten : 409
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:11 pm | |
| Tijd om Aela te heractiveren! Dat ik haar laat verstoffen voor Sayuri is niet wat ik eigenlijk wilde :I |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:11 pm | |
| Naar mijn weten is die er niet meer, maar je moet op het 'Catch the pokémon' knopje drukken als je bij het topic bent waar je de pokémon probeert te vangen en daar dan een report van maken, zo weten wij het ^_^
Anita: Tempted? xD Ik laat het alleen over aan degenen die zich aanmelden hoe ze hem willen afbeelden en waarom hij met Lillian wilde trouwen, was het liefde of gewoon omdat hij haar wilde gebruiken voor iets? Is hij een romanticus of gewoon de zak die hij was toen ze met hem een daycare had? >D Al zie ik het stiekem al voor me dat hij eigenlijk helemaal gestoord is en haar probeert te verleiden of gaat ontvoeren whaha |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:12 pm | |
| - Lillian Neverland schreef:
- Naar mijn weten is die er niet meer, maar je moet op het 'Catch the pokémon' knopje drukken als je bij het topic bent waar je de pokémon probeert te vangen en daar dan een report van maken, zo weten wij het ^_^
Anita: Tempted? xD Ik laat het alleen over aan degenen die zich aanmelden hoe ze hem willen afbeelden en waarom hij met Lillian wilde trouwen, was het liefde of gewoon omdat hij haar wilde gebruiken voor iets? Is hij een romanticus of gewoon de zak die hij was toen ze met hem een daycare had? >D Al zie ik het stiekem al voor me dat hij eigenlijk helemaal gestoord is en haar probeert te verleiden of gaat ontvoeren whaha Oohhh zit dat zo! :0 Dan zal ik dat vanavond eens doen ^^ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:14 pm | |
| Lianne: Awesome~! ^-^ Het leek ons zo het makkelijkst namelijk, anders werd het weer zo'n geknoei met nog meer topics die we iedere dag moeten checken xD Al ben ik nu even een half dagje op 'vakantie', ik wil rpg'en met Lillian xD |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:15 pm | |
| Derp, waarom zijn mijn karakters altijd sociaal net zo onhandig als ik. :'D x'D |
|
| |
Member Troy MercerPunten : 386
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:18 pm | |
- Naar mijn weten is die er niet meer, maar je moet op het 'Catch the pokémon' knopje drukken als je bij het topic bent waar je de pokémon probeert te vangen en daar dan een report van maken, zo weten wij het ^_^
Anita: Tempted? xD Ik laat het alleen over aan degenen die zich aanmelden hoe ze hem willen afbeelden en waarom hij met Lillian wilde trouwen, was het liefde of gewoon omdat hij haar wilde gebruiken voor iets? Is hij een romanticus of gewoon de zak die hij was toen ze met hem een daycare had? >D Al zie ik het stiekem al voor me dat hij eigenlijk helemaal gestoord is en haar probeert te verleiden of gaat ontvoeren whaha Het is dat ik net mijn liefste Aiden heb aangemaakt, anders zou ik inderdaad flink tempted zijn xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:19 pm | |
- Lianne: Awesome~! ^-^ Het leek ons zo het makkelijkst namelijk, anders werd het weer zo'n geknoei met nog meer topics die we iedere dag moeten checken xD
Al ben ik nu even een half dagje op 'vakantie', ik wil rpg'en met Lillian xD Jah precies xD Ik had het topic een overduidelijke naam gegeven omdat ik nog niet wist dat er zo een systeem was XD |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:29 pm | |
| Schijnbaar ga ik dus morgen naar de dierentuin. Cool. Da's lang geleden xD Even posten op Ther, dan douchen en dan maar eens verder kijken. Ik ben wel heel blij met hoe Aiden RPGt. En ik ben verliefd op zijn Pokémon natuurlijk. Scizor is cool. |
|
| |
Member Elena ShanePunten : 389
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma aug 04, 2014 6:35 pm | |
| Komen er eens goedkope kamers vrij, zijn ze allemaal voor jongens. *punches a wall* Fuck me ._.
En ik wil een nieuw personage D: Moet zelfbeheersing tonen. Must. Not. Misschien moet ik nog een topic beginnen met Elena, wie wilt :'3?.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|