| Wrong number, again (Alana Bovier) | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Marcus LudovicPunten : 701
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) ma feb 02, 2015 11:30 pm | |
| composing text Alana Je bent erg gezellig om mee te praten dus het is je vergeven.. we moeten eens bellen met elkaar. Op die manier word me koffie ook niet zo snel koud :p ty sophia @ shine.
|
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 10:48 am | |
| Ludo
Oh mooizo haha. Zit je nu op je werk? Huh het is toch juist andersom. Dat je onder het typen kan drinken of denk ik gewoon raar?? xD
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 3:26 pm | |
| composing text Wrong number Ik zit aan een terrasje te genieten van een koude koffie :p Nee joh! Als ik met je bel kan ik af en toe een slok nemen. Nu vergeet ik het gewoon omdat ik zo driftig aan het typen ben ty sophia @ shine.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 5:25 pm | |
| Ludo
Oh, dat is beter dan mij, buiten de koude koffie dan hahaha. Ik zit nu in een kamer, terwijl mijn umbreon hier aan het rondrennen is xD Wil je dan zo graag een nieuw berichtje naar me sturen? Voel me nu wel speciaal hoor ;D
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 5:33 pm | |
| composing text Wrong number Nou het is wel gezellig hoor moet ik toegeven. Het haalt me gedachten af van andere dingen dus ik vind het niet erg om me koffie koud te laten worden daarvoor ty sophia @ shine.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 5:45 pm | |
| Ludo
Pff je laat me blozen man xD M'n Umbreon kijkt nu al jaloers naar me hahaha. Dat heb je met een Umbreon die jaloers is op alle mannen die in mijn buurt komen überhaubt xD
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 8:29 pm | |
| composing text Wrong number Maar ik ben nog niet in je buurt ;) Wacht ik sms je zo terug. Een werknemer komt mijn kant op rennen ty sophia @ shine.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 8:36 pm | |
| Ludo
Help, moet ik nu bang worden? D: Naja je weet niet hoe ik eruit zie, mwuahaha ;D
Haha is goed hoor, dan ga ik even mn Umbreon bezig houden xD
|
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 8:46 pm | |
| tijdje later ... Alana Surprise! Ik ben er weer! Hopelijk stoor ik je niet door dat ik je bel nu ty sophia @ shine. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 8:51 pm | |
| Ludo
Sjeesh, ik had niet verwacht dat je zo bellen man! Dacht dat je zei dat je me zou sms'en haha. En nee hoor, ik was me aan het vervelen op mijn bed, had niet echt iets te doen op mijn geplande "Vrije" dag haha. Was het iets belangrijks waarom die werknemer kwam?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 8:53 pm | |
| Alana Hahaha oeps! Nou niet echt. Een werknemer had problemen met een levering van wat goederen aan Cyllage City. Dat is nu opgelost. ty sophia @ shine. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) di feb 03, 2015 9:27 pm | |
| Ludo
Oh dat is dan wel mooi! Dus wat doe je nu? Anders kunnen we misschien ergens afspreken, ik verveel me te pletter op mijn vrije dag haha.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) zo feb 08, 2015 3:32 pm | |
| Alana Euh dat ligt aan jou.. ik ben in Lumiose City en omstreken in de buurt. Jij? ty sophia @ shine. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) zo feb 08, 2015 3:39 pm | |
| Ludo
Santalune city! Dus ik ben dichtbij! Misschien kunnen we dan wat afspreken?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) zo feb 08, 2015 3:52 pm | |
| Alana Dat is wel een heel eind terug voor mij, maar als ik op mijn Salamence spring zal dat denk wel goed komen ;) Afgesproken! Hoe laat? Waneer? Ik laat het over aan jou ty sophia @ shine. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) | |
| |
|
| |
|