Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) ma feb 02, 2015 8:12 pm
composing text
Alana
Nou dat is helemaal geen schande hoor, ik had tot dit jaar ook nog geen enkele gym gehaald :p Tel maar uit. Sinds ik in mijn tienerjaren zat heb ik een Pokémon gehad. Eind tienerjaren dan.
Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) ma feb 02, 2015 9:03 pm
Ahnee, niet Sleep powder, ik haat die move met heel mijn hart. Ik kan begrijpen dat dat moeilijk was. Hmn dan moet ik daar maar iets op gaan verzinnen :/ En de volgende gym, wat is dat voor een gym?
Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) ma feb 02, 2015 9:19 pm
Oh dan is je Vullaby in het voordeel toch? Aangezien Flying toch goed is tegen Fighting? Of heb ik dat verkeerd onthouden..? Arceus, het is al zo lang geleden dat ik alles had geleerd op de Trainer School haha.
Onderwerp: Re: Wrong number, again (Alana Bovier) ma feb 02, 2015 9:34 pm
composing text
Alana
Dat klopt. Maar 3 pokémon aan kunnen? Ik denk dat ik haar bewaar voor Lucario en dan mijn andere Pokémon de rest laat doen. Salamence is ook deels Flying dus hij kan wellicht Mienfoo aanvallen .. tsh ik zie het wel ;) Oh fock me koffie is koud geworden! Je leidt me af haha