Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 8:47 pm
Onbekend
Oh, sorry. Volgens mij ben ik verkeerd verbonden. Ik dacht dat ik 'n vriendin van me aan het sms'en was, maar dat heb ik dus weer verkeerd gezien, idioot die ik ben dan ook. Maar anyway, ik ben Connor, aangenaam :)
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 8:49 pm
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 9:15 pm
Nathan
Ik snap het gewoon niet meer, man. Het ene moment doet ze aanhankelijk tegen me, het andere moment scheldt ze me uit en heeft ze opeens weer een date. Snap jij dat nog?
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 9:17 pm
Riddle
Je zou eerder kunnen zeggen dat het bij mij eerder in een andere situatie is gebeurd.
maar nee, ik zou daar ook helemaal niks meer van snappen hoor
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 9:18 pm
Nathan
Ergste is dat ik niet eens weet wat ik voor haar voel. Maar ze doet zo... vreemd. Eerst mag ik haar gaan redden uit vervelende situaties en al en dan ben ik opeens weer haar tweede date omdat ze met nog iemand anders een blind date had. Niet te geloven.
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 9:22 pm
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 9:27 pm
Nathan
Ja, aan vrouwen heb je dus helemaal niks. Helemaal niks. Niks heb je daaraan, echt helemaal NIKS. En ze weet helemaal niks van mijn gevoelens. En morgen moet ik weer gewoon normaal tegen haar doen. En er zit hier een chick naast me die vreselijk tegen me aan het zeuren is, lol.