Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 10:49 pm
Nathan
Ik was daarnet dus aan het zoenen met die chick, weet je wel, die zo aan m'n hoofd aan het zeuren was. En ik heb daarnet gewoon... op haar overgegeven. En ze heeft me geslagen. Jeetje, ik had al een blauw oog. En volgens mij moet ik een nieuwe bril hebben, want alles ziet wazig.
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] za feb 14, 2015 10:50 pm
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] zo feb 15, 2015 11:51 am
Nathan
Van zo'n klap in je gezicht word je wel weer even nuchter. En ik heb daarnet die vriendin van me gebeld die op blind date was.. ik heb morgen een date met haar. En ik moet haar dan nog vertellen wat er gebeurde daarnet. Shit...
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] zo feb 15, 2015 11:53 am
Riddle
ouch
daaar gaat waarschijnlijk weinig van goed komen denk ik
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] zo feb 15, 2015 12:27 pm
Nathan
Dankjewel. Ik denk dat ik ga pitten, man. Ben moe. Maar heb je overmorgen wat te doen of zo? Dan kan ik je vertellen hoe mijn rampzalige date was gegaan. Plus je lijkt me wel 'n toffe kerel.
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Wrong number [&NATHAN MALONE] zo feb 15, 2015 12:47 pm
Riddle
nope, ik heb niet echt iets te doen.
Misschien dat we ergens op een makkelijke plek kunnen afspreken, Santalune Pokémon Center?