Steaming chocolate
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Steaming chocolate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyza jan 24, 2015 9:04 pm

why
Het parfum palace was te zien in de verte, maar dit keer had Andy zich gericht tot het stadje zelf. Naja, het was meer een dorpje want er groot (vergeleken met steden als Ambrette en waar hij ook nog meer geweest was). Toch straalde het iets gezelligs uit en genoot hij van de lage middagzon die nog wel enig warmte bood. Hij was niet meer zo verkouden en kon tenminste zonder eeuwig gekuch buiten zijn. Zijn pokemon hield hij dit keer echter in hun pokeballs, want de vorige keer had hij meer problemen daardoor gekregen dan hij zich ooit kon wensen. Het was altijd leuk nieuwe steden te zien, maar langzamerhand werd het wel een beetje hetzelfde liedje steeds. De jongen gaapte wat verveeld en ging het eerste het beste cafeetje binnen en kreeg binnen no time een warme chocolademelk als bestelling in zijn handen gedrukt. Kalm nam hij een paar kleine (bijna lip verbrandende) slokken en herstelde wat van de kou buiten.
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyma jan 26, 2015 7:12 pm

Stilletjes staarde de blondine naar de Raichu die op het stoeltje tegenover haar zat. Hoe zou ze ooit een contest met hem kunnen gaan doen. Het was een extreem lieve pokémon, voor haar tenminste, maar er was niets schattigs of sierlijks aan. Alpha, haar Umbreon, daar in tegen was een van de meest gracieuze pokémon die ze had gezien. Epsilon was sterk, hij diende vaak als haar bodyguard, maar voor contests was hij totaal niet geschikt. Als ze geen oplossing zou vinden hier op had ze snel meer pokémon nodig die wel geschikt waren. Ze was dan ook maar een coördinator van niets met maar een pokémon. Vanavond zou ze weer naar Lumiose City gaan, naar huis. De dag er na ook meteen weer naar het pokémoncenter om te kijken over er inmiddels al iets was. Cevella wachtte al een paar weken op een bericht van haar vader dat ze zou krijgen. Ze was er nieuwsgierig naar maar meteen ook heel bang voor. Zuchtend liet ze haar hoofd achterover vallen, wat ze niet door had was dat er iemand achter haar aan een tafeltje was gaan zitten. Haar hoofd raakte het hoofd van de ander dan ook licht. Geschrokken draaide de blondine zich om. "Sorry dat was níet de bedoeling."
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptydi jan 27, 2015 3:41 pm

why
Na een paar slokken voelde hij zich al beter, ja. De kou van buiten leek uit zijn gezicht te trekken en opgelucht zette hij de mok neer en voelde vervolgens iets tegen zijn achterhoofd komen. De jongen wilde zich net half omdraaien, toen hij een stem hoorde. "Sorry dat was níet de bedoeling." De jongen glimlachte en was voor even blij dat hij zich niet in haar situatie bevond, want in die situatie had hij al zo vaak gestaan. "Ach joh, dat geeft toch niet? Kan gebeuren." Glimlachte hij, zijn arm om zijn stoelleuning slaande en vriendelijk naar het meisje kijkende. "Een goede kans om weer een nieuw iemand te leren kennen, toch? Ik ben Andy."
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptydi jan 27, 2015 9:50 pm

Zodra ze zich omdraaide zag ze dat het een jongen van ongeveer haar leefdtijd was. "Ach joh, dat geeft toch niet? Kan gebeuren." De blondine zuchtte opgelucht, het was in iedergeval niet weer zo'n chagrijn. De jongen draaide zich om en legde zijn arm over de leuning van de stoel. "Een goede kans om weer een nieuw iemand te leren kennen, toch? Ik ben Andy." Stelde de bruinharige jongen zich voor met een glimlach op zijn gezicht. "Het zou je verbazen hoeveel van mijn gesprekken zo beginnen, ik ben Cevella."
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptywo jan 28, 2015 9:29 pm

why
Ze leek tenminste iets van opgelucht te zijn met zijn reactie en dit deed hem breed grijnzen. "Het zou je verbazen hoeveel van mijn gesprekken zo beginnen, ik ben Cevella." De jongen lachte, stond op, sleepte zijn stoel mee en ging tussen Cevella en haar pokemon in zitten. "Nou Cevella, wie is je schattige metgezel?" Vroeg hij duidende op de raichu die op de stoel tegenover haar zat. Zo kwam het gesprek toch wel een beetje op gang?
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyvr jan 30, 2015 10:34 pm

De bruinharige jongen lachte. Hierna stond hij op en sleepte zijn stoel tussen de haren en die van Epsilon in. "Nou Cevella, wie is je schattige metgezel?" Vroeg hij vervolgens. De Raichu werd niet vaak als schattig bestempeld. Vroeger toen hij nog een Pichu was wel vaak, al Pikachu wat minder. En bijna nooit meer sinds hij een Raichu was. "Dit is Epsilon," stelde ze de pokémon voor. Ze was er wel blij om dat de jongen bij haar was komen zitten. Veel gezelliger dan maar een beetje alleen zitten, ookal was Epsilon er bij. "Heb jij pokémon?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyma feb 09, 2015 4:14 pm

why
De pokemon had een naam, Epsilon en het blondharige meisje leek wat verbaasd te zijn met de benaming 'schattig'. Dit deed Andy alleen maar vrolijker grijnzen. Toen ze aan hem vroeg of hij ook pokemon had, leek Jem het wel gehoord te hebben want de munna klapte uit zijn pokeball. De roze pokemon had de dag ervoor hard getraind en was de ochtend ervoor nog moe geweest en nu.. nu gaapte hij schattig na het meisje een hoffelijke buiging gegeven te hebben en dwarrelde toen op Andys hoofd om zachtjes in slaap te vallen. "Err.. dit is dus Jem, mijn munna." Glimlachte hij. "Verder bestaat mijn team ook nog uit een swablu en een mareep." Antwoordde hij vervolgens na een zacht munna-snurkje.
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyma feb 09, 2015 8:18 pm

Amper een seconde na haar vraag opende een van de pokébals van de jongen. Een roze pokémon met paarse bloemen op haar lichaam maakte een kleine buiging voor haar. Vervolgens ging de Munna op Andy's hoofd liggen. "Err.. dit is dus Jem, mijn munna." Stelde de jongen zijn pokémon voor die inmiddels een snurkgeluidje maakte. Die was duidelijk behoorlijk moe, dat Jem op zijn hoofd in slaap viel. "Verder bestaat mijn team ook nog uit een swablu en een mareep." Vertelde Andy over zijn pokémon waarbij Cevella knikte. "Ik heb ook nog een Umbreon, Charmander en Vulpix."
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyvr feb 13, 2015 1:21 pm

why
Het voelde eigenlijk wel prettig warm aan, maar of Jem het buiten lang zou vol willen houden was maar de vraag. Het roze wezentje bleef roerloos op zijn hoofd liggen en maakte het zichzelf gemakkelijk. "Ik heb ook nog een Umbreon, Charmander en Vulpix." Oh, dat klonk wel als een redelijk sterk team. "Lijkt me een goed team, ben je al lang in kalos? Of kom je hier zelfs vandaan?" Vroeg hij om het gesprek op gang te houden.
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyvr feb 13, 2015 2:03 pm

"Lijkt me een goed team," Cevella knikte bevestigend. Ze waren allen nog niet echt sterk, en de helft nog heel onervaren. Maar ze hadden alle vier de potentie om het te maken. "Ben je al lang in kalos? Of kom je hier zelfs vandaan?" Vroeg Andy om het gesprek op gang te houden. Best apart, normaal was zij degene die dat altijd deed. "Ik kom uit Kalos, heb mijn hele leven in Lumiose City gewoond. En jij? Je pokémon komen niet uit Kalos in ieder geval, dus neem ik aan dat jij in andere regio's bent geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyvr feb 13, 2015 2:14 pm

why
"Ah, net begonnen aan je reis? Wij zijn namelijk toch niet zo ver van lumiose?" Vroeg hij. Of misschien was ze net klaar met een reis, misschien was ze überhaupt niet aan een reis begonnen. "Ik kom uit unova, een heel eind met de boot hier vandaan." Glimlachte hij. Hij had nog niet echt veel mensen uit unova ontmoet hier, zou vast wel komen.
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyvr feb 13, 2015 6:00 pm

"Ah, net begonnen aan je reis? Wij zijn namelijk toch niet zo ver van Lumiose?" Cevella glimlachte even, ze was al best een tijdje aan het reizen. Echter kwam ze wel steeds terug naar Lumiose City. Dat was voor werk en om gewoon regelmatig haar moeder te kunnen bezoeken. Dit deed ze meer voor haar moeder dan voor zichzelf echter. "Ik kom uit Unova, een heel eind met de boot hier vandaan." Vertelde Andy glimlachend. "Ik reis al ongeveer een half jaar rond, ben op de meeste plaatsen al geweest. En hoe is het eigenlijk in Unova, ik ben er ooit geweest. Volgens mij was dat met vakantie toen ik 11 jaar oud was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyza feb 14, 2015 2:31 pm

why
Toen hij zijn hoofd geïnteresseerd kantelde om beter naar Cevella te luisteren, slipte Jem bijna van zijn hoofd af, maar gelukkig bracht een reflex zijn hand nog op tijd bij het lijfje van de pokemon en duwde deze hem weer op zijn hoofd. Kantje boord. Nog altijd bevond de munna zich in een diepe slaap. "Ik reis al ongeveer een half jaar rond, ben op de meeste plaatsen al geweest. En hoe is het eigenlijk in Unova, ik ben er ooit geweest. Volgens mij was dat met vakantie toen ik 11 jaar oud was." Andy knikte (dit keer voorzichtig!) "Dat klinkt wel leuk ja, zijn er nog dingen die ik moet bezoeken in kalos?" Vroeg hij met een glimlach. Hij was wel van plan hier nog even te blijven ja. "Ik heb mijn hele leven in nimbasa city gewoond en heel af en toe een uitstapje naar dichtbijzijnde steden. Maar ik vind het een hele mooie regio, ja. Nimbasa city heeft bijvoorbeeld het hele jaar door een theme pretpark, wat veel plezier creëert. Maar ik kan het gewoonweg niet uitleggen, het is iets wat je met eigen ogen moet zien."
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyza feb 14, 2015 2:49 pm

De roze pokémon viel bijna van zijn hoofd af, net op tijd kon hij die van een harde smak op de grond rennen. Nadat ze haar verhaal had gedaan knikte hij voorzichtig. "Dat klinkt wel leuk ja, zijn er nog dingen die ik moet bezoeken in Kalos?" Vroeg de jongen glimlachend, de blondine dacht voor een seconde na. "Lumiose City 's nachts, de Tower of Mastery in Shalour City, de gigantische boom in Laverre City, de Sundial in Anistar City en de watervallen bij Couriway Town zijn volgens mij wel de meest bekende must-sees. Verder is er nog heel veel te zien maar de meeste mensen vinden die dingen het interessantst." Vertelde Cevella uit haar hoofd, er waren echt veel plaatsen die geweldig waren in Kalos, te veel om allemaal op te noemen. Natuurlijk vond niet iedereen ook nog eens het zelfde leuk. "Ik heb mijn hele leven in nimbasa city gewoond en heel af en toe een uitstapje naar dichtbijzijnde steden. Maar ik vind het een hele mooie regio, ja. Nimbasa city heeft bijvoorbeeld het hele jaar door een theme pretpark, wat veel plezier creëert. Maar ik kan het gewoonweg niet uitleggen, het is iets wat je met eigen ogen moet zien." Een vrolijke lach verscheen op het gezicht van de blondine. Dat klonk echt geweldig. "Ik weet m'n volgende vakantie bestemming hoor!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Emptyzo feb 15, 2015 10:41 am

why
"Lumiose City 's nachts, de Tower of Mastery in Shalour City, de gigantische boom in Laverre City, de Sundial in Anistar City en de watervallen bij Couriway Town zijn volgens mij wel de meest bekende must-sees. Verder is er nog heel veel te zien maar de meeste mensen vinden die dingen het interessantst." Somde ze gewoon even op en hierdoor moest Andy kort glimlachen. Nou.. dat waren inderdaad veel toeristische plekjes. "Nu voel ik me pas echt een vreemdeling in deze regio." Grinnikte hij. "En wie weet ontdek ik zelf wel een must-see als ik weer eens verdwaald ben!" Vervolgens meldde Cevella dat ze haar volgende vakantie bestemming wel had gevonden. "Als je in nimbasa bent, roep dan heel hard en wie weet kan ik je dan wel een rondleiding geven."
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Steaming chocolate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steaming chocolate
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hot Chocolate
» Chocolate Rain

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: