Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Bedankt, Linn & Maaike! do jan 22, 2015 6:13 pm
Bedankt, Linn & Maaike!
Namens het team, nee, namens heel Pokémon Journey, gaat hierbij een dank uit naar onze twee oprichters: Linn (Alexander Archer) en Maaike (Raven Strider). Vandaag de dag staat Pokémon Journey exact een half jaar open voor leden. Een half jaar keihard werken voor een site die op dit moment haar absolute toppunt heeft bereikt, met dank aan deze twee topmeiden. We weten allemaal dat er zoveel uren werk heeft gezeten in het oprichten van deze site en het werken zal niet stoppen tot de dag dat PJ haar laatste lid verliest, een dag die hopelijk nog vele jaren verder is.
Hierbij willen we jullie bedanken voor dat alles wat jullie hebben gedaan. Namens ons krijgen jullie hierbij een achievement. Een achievement exclusief voor de twee oprichters. Deze zal precies zeggen wat jullie jezelf mogen vertellen: 'ik ben trots dat ik Pokémon Journey een half jaar actief heb gehouden'! Met deze achievement hebben jullie beiden 25 punten verdiend en een dank namens enkele van onze leden.
Wazzie:
Tja, wat zal ik eens zeggen. Een bedankje schrijven is niet echt makkelijk, gewoon omdat er zo veel is om jullie voor te bedanken en dat gaat haast niet met een enkel berichtje. Naast dat jullie deze geweldige site op hebben gericht zijn jullie beiden ook nog eens een onderdeel van mijn team, dus daar ga je al. Kan je zoiets wel doen met een paar woordjes? Ik zal het toch maar even proberen. Arceus, meiden, ondanks dat ik niks ga vergelijken of zeggen dat een site beter is dan de ander, moet ik wel toegeven dat PJ echt een fijne plek is. Jullie laten me af en toe wel eens meedenken, maar ik heb de vrijheid die ik zoek hier. Geen gezeik gewoon RPGen. De site geeft ondanks het overduidelijke thema gewoon de vrijheid om dit zelf te gebruiken zoals je wilt en dat vind ik heel fijn. Jullie hebben samen een topsite in elkaar gezet. En dan zelf actief blijven en al die stomme klusjes doen. Nooit zeuren over je taak, en daarnaast ook gewoon lekker actief zijn in de RPG. Ik weet zeker dat, dat de rest van de site ook het gevoel geeft dat jullie gewoon gezellige mensen zijn die ook graag meedoen en dat is een gevoel dat je bij admins wil hebben. Elke feestdag wordt wel uitgewerkt op PJ, dus niks blijft stil liggen. Vervelende discussies? Jullie komen die mensen tegemoet in plaats van alles gewoon weg te wuiven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel dankbaar ben dat jullie PJ hebben opgericht, ondanks dat het af en toe wel wat anders kan lijken. Ik ben gek op Sev en ik had de kans haar te kunnen spelen niet gehad zonder deze site en zonder jullie. Gefeliciteerd met het eerste half jaar dat PJ heeft mogen bestaan, op naar de echte verjaardag!
Lisa:
Bij deze wil ik jullie allebei heeeeeeeeeeeeeeeeel hard bedanken voor het creëren van deze geweldige site! Zonder jullie zou PJ het nooit zo lang hebben volgehouden en zou het nooit zo’n geweldige RP zijn geworden. Ik zou niet weten wat ik zonder PJ nog op de computer zou moeten doen, maar dagelijks kan ik er echt naar uit kijken om online te komen en lekker de RP in te stappen. Het feit dat PJ het ook zo goed doet heeft vast ook te maken met de geweldige regeling die jullie in elkaar gezet hebben. Het geweldige idee van Linn om de rpg aan te maken en dankzij de geweldige coding kunsten van Maaike. Ik denk wel dat jullie met trots kunnen zeggen dat jullie er een geweldig forum van gemaakt hebben waar iedereen zich thuis voelt en het naar zijn zin heeft. Nogmaals bedankt, en gefeliciteerd met het half jarige bestaan van PJ! Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik hoop dat PJ nog velen jaren mag blijven bestaan! :'DDDDDDDD
Voor nu alvast; http://31.media.tumblr.com/958d3a35a97019382bcaef758ad4b0fe/tumblr_mra84olCEd1s5h198o1_400.gif
Babs:
Maaike, Linn!
Jullie verdienen dit zo enorm. Ik weet hoeveel uren jullie in PJ stoppen en gestopt hebben en jullie verdienen ook wel eens een dingetje zoals dit. (cat) Ik ken en spreek jullie al tijden en ik weet dat jullie echt fantastische meiden zijn, met wie ik al heel erg lang met plezier rpg en chat. Echt bedankt voor het maken van PJ, ik heb het hier enorm naar m'n zin en ik vind het hier echt heel erg leuk om te posten natuurlijk. Natuurlijk van harte gefeliciteerd met de activiteit van PJ en met het halfjarig bestaan ervan en ik hoop dat we nog heel erg lang van PJ en jullie aanwezigheid hier mogen genieten. (heart)
x Babs
Luca:
Lieve Linn en Maaike,
Graag wil ik jullie nu eens bedanken. Ik bedoel, als er iets behaald is hier op PJ, dan wordt iedereen bedankt door iedereen. Iedereen, zelfs de leden die inactief zijn geraakt maar toch bijgedragen hebben aan de zoveel-duizend posts of topics alweer. Maar al die mijlpalen zouden nooit behaald kunnen zijn als jullie fantastische mensjes dit forum niet opgericht hadden, waarop zo’n – naar mijn idee – vriendelijke, welkome sfeer hangt. Ik wil jullie daarom nu, voor deze keer alleen jullie, bedanken. Voor het uitdenken van allerlei slimme manieren om een spel dat geliefd wordt door velen om te zetten naar een site die zo effectief en geregeld op dat spel lijkt, voor al die zeeën van tijd die jullie daar wel niet in hebben moeten steken, en dat jullie die tijd ook echt genomen hebben. Voor het zo aardig zijn tegen iedereen en voor het streven om een al zo fantastische site alleen maar beter te maken, om die site vernieuwend en leuk voor iedereen te houden. Voor, mocht iemand zich toch niet thuis voelen, het zorgen dat dit verandert, of dat toch in ieder geval proberen. Voor het zorgen dat ik, elke keer wanneer ik m’n laptopje aanzet, gewoon een paar uur achter elkaar blijf zitten zodat ik mijn tijd op een geweldig forum kan besteden. Gewoon voor het zijn van zulke fantastische administrators, eigenlijk. Gefeliciteerd met het halfjarige bestaan van Pokémon Journey, en bedankt. Jullie zijn geweldig. 'v'
Bo2:
Linn & Maaike,
Dit kleine bedankje is geschreven voor jullie, omdat jullie waarschijnlijk 2 geweldige meiden zijn die dit echt heel erg verdienen. Hoe ver zitten we? Zes maanden? Kijk eens naar dat berichtenaantal, naar die leden. Ze gaan enkel maar naar boven toe. Maar kijk vooral naar die sfeer, die prachtige sfeer die hier hangt. Dat is eigenlijk een van de redenen waarom ik jullie zo dankbaar ben. Dankbaar voor het maken van dit forum, voor alle tijd en werk die jullie hierin hebben gestoken. C: Het was echt lang geleden dat ik nog echt kon genieten van posten, lachen iedere avond als ik op m’n pc ging en ook gwn me beter voelen. Het is door die geweldige sfeer dat ik mensen ben leren kennen, mensen die ik anders nooit had leren kennen. Daarvoor ben ik jullie zo dankbaar. Voor het actief houden van deze prachtige site, om steeds opnieuw met van die geweldige ideeën te komen en omdat jullie alles zo piekfijn hebben uitgewerkt. Ik denk dat ik in teken spreek van elk lid, oud of nieuw, jong of oud, dat we jullie erg, erg dankbaar zijn voor wat jullie hebben gedaan. Jullie doorzettingsvermogen, talent, geweldige ideeën… Die hebben geleid tot deze prachtige site <’3 Jullie mogen er beide trots op zijn en nogmaals erg bedankt voor alles (:
Quinty:
Hey kanjers!
Ik verzoek van een bepaald persoon hier werd mij gevraagd om een bedankje voor jullie te schrijven, want ja, zonder jullie was dit forum er in the first place niet eens. En Linn, kijk nou eens naar jou <3 Toen ik je leerde kennen was je een lidje op ons geliefde Anime Wolves forum, waar Olga en ik toen nog ruzie over aan het maken waren wie wat moest doen en hoe we alles moesten regelen onder het verdwijnend oog van Denise. Ik heb je toen leren kennen en tbh, ik ben zeer blij dat ik je heb leren kennen, dat ik je heb vertrouwd in de tijden dat het nodig was. Ik zag je opgroeien op van lid, naar alfa, om uiteindelijk te eindige als mede moderator en zelfs administrator. Toen je daarna op Warrior Cats kwam kon ik m’n geluk niet op, ik had een goede vriendin terug <3 ik wist gewoon dat je het daar geweldig ging doen en dat werd werkelijkheid toen je Medicine Cat werd, maar daarnaast was je ook gewoon een geweldig lid en een nog betere vriendin. Als ik nu zo naar je kijk, met je taken als Moderator en Deputy op Warrior Cats, maar tegelijkertijd ook nog Pokémon Journey in de lucht kan houden, heb ik zeer zeker bewondering voor je Linn. Ik weet dat je een zware tijd achter de rug hebt en je moet zeker onthouden dat ik, maar ik denk iedereen op PJ en WC wel, er altijd voor je zullen zijn <3
En dan Maaike. Arceus, wat was ik bang voor jou toen ik op Warrior Cats kwam. Ik had totaal geen ervaring met het forum en kon je alleen heel licht als een vriendin van Wazz, maar nadat ik je iets beter leerde kennen, ook omdat je me die geweldige kans gaf voor Little x Thistle, kwam ik er achter dat je gewoon een ontzettende liefde en aardige meid bent <3 Toch was ik nog altijd een beetje angstig om je aan te spreken, je bleef immers een admin in mijn ogen en ik weet dat die soms nogal gek kunnen worden van vragen en alles. Gelukkig bleef je altijd kalm en uiteindelijk verloor ik het merendeel van deze angst. Ook jij kan, wonderbaarlijk genoeg, Pokémon Journey én Warrior Cats ontzettend goed onderhouden terwijl je ook nog eens een opleiding doet. Echt, chapeau, ik doe het je niet na.
Beide wil ik jullie ontzettend bedanken <3 zonder jullie had ik, en alle leden van Pj, nooit zo’n prettige plek gevonden om onze motivatie voor Pokémons te kunnen uiten. En door jullie heb ik de mogelijkheid gegeven om mijn vriend te kunnen introduceren in datgene wat ik al ruim 6,5 jaar met plezier doe. Ik kan jullie hier niet genoeg voor bedanken omdat ons dit nog beter bij elkaar heeft gebracht <#
Chapeau guys, dat jullie het nog lang vol mogen houden en dat PJ een prachtige toekomst tegemoet mag gaan! n_n
Kusjes en veel liefs, Quinty <3
Tutu:
Hey daar, lieve adminnetjes,
Dit hadden jullie niet aan zien komen, of wel? Nee? Dat is exact de bedoeling. Maar, even zonder dollen. Ik heb jullie al een hele tijd hierover willen spreken, maar nooit kwam er zo’n perfect moment als nu. Ik wil jullie bedanken voor het oprichten van deze prachtige site en het managen ervan tussen alle problemen door, tussen al het tijdgebrek wat jullie hebben in deze drukke periode van jullie leven. Ik wil jullie bedanken voor het feit dat ik elke dag Pokémon Journey als eerste website van de dag open. Ik keer elke dag met plezier terug op deze site (ondanks regelmatig geklaag omdat ik alles maar beter en makkelijker wil (oeps)) en heb nog nooit een RPG gehad waar zo’n heerlijke, accepterende sfeer hangt.
Linn, bedankt voor het nemen van de tijd terwijl je dit eigenlijk niet hebt. Ik snap dat het niet altijd kan en altijd als je er dan toch bent, dan is dat fijn. Want PJ bestaat door jou. Zonder jou was ik nooit weer terug in contact gekomen met Maaike en zat ik niet 24/7 te typen. Ik vind je een heel lieve meid en hoop echt dat Pokémon Journey jou net zo laat lachen als het mij vaak doet. Ik wil je hiervoor bedanken en weet dat ik, nee… Wij voor je klaar staan. En Maaike, wat enorm fijn dat ik hier ben gekomen. Ik kwam hier om te kijken naar die leuke layout, gemaakt door dat meisje wat ik zoveel jaren terug dagelijks sprak. En wat ben ik blij dat ik gekomen ben, Maaike. Arceus. Het is tijden geleden dat ik het zo gezellig heb gehad met een groepje en een site. Zelfs tussen school en al je vrienden (en veel te veel verjaardagen) door maak je tijd voor Pokémon Journey en hoor je mijn eeuwige geklaag aan. Bedankt, Maaike.
Dit mocht tegen beiden absoluut eens gezegd worden en om mijn bericht af te sluiten, zal ik het nog eens letterlijk duidelijk maken. Dit alles bestaat door jullie. Jullie mogen apetrots zijn op het werk dat jullie hebben verricht. Jullie mogen trots zijn op elk lid dat zich op Pokémon Journey registreert en de gigantische handleiding vol angst opent, om hem toch door te lezen en gewoon verslaafd te raken. Jullie mogen blij zijn met wat deze site bereikt heeft en vooral mogen jullie weten dat wij alles wat jullie hebben gedaan, doen en gaan doen waarderen. Zelfs al merken jullie het even niet.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over wat voor een leuke meiden ik jullie vind, maar, Arceus... Wat wordt dit berichtje lang!
Ik kijk er naar uit om deze site verder te zien groeien. Vooral met twee kanjers als jullie als admins. Bedankt en geniet van de presentjes en lieve woorden!
- Tutu.
Dit halve jaar is het begin. We kijken er allen naar uit nog lang met jullie samen te mogen werken en nog lang te genieten van de site die zonder jullie nooit had bestaan.
Hartelijk dank, Pokémon Journey.
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Bedankt, Linn & Maaike! do jan 22, 2015 7:14 pm
Gossie. Dit had ik echt niet aan zien komen. Ik schrok me eerst dood toen ik het woord 'bedankt' zag, zo van, wat, ga je weg. Je moet me niet meer zo laten schrikken hoor. ;-;
Maar, omg, ik raak hier stiekem helemaal een beetje sentimenteel van. Nee hoor ik moest niet huilen. Echt, wat lief.
Ik ben ook tot op de dag van vandaag nog enorm blij dat ik Linn mocht helpen met Pokémon Journey, ondanks het vele werk soms. Dat werk is echt zoveel de moeite waard. Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad in het RPGen. En om dan dat berichten- en ledenaantal elke dag te zien groeien, en ook om dan te horen hoe goed mensen zich op de site vermaken, dat maakt je dag dan gewoon helemaal goed. Maar, dit. Arceus, ik zit nu met zo'n grote glimlach op m'n gezicht die er voorlopig ook niet meer af gaat denk ik. Wazzie, Lisa, Babs, Luca, Bo2, Quinty en Tutu, ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtje. En de rest van de leden natuurlijk ook. Zonder jullie was het nooit zo'n succes. <3
Trouwens, ik vind m'n Lucario standbeeldje echt helemaal geweldig. <33
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Icon :
Onderwerp: Re: Bedankt, Linn & Maaike! do jan 22, 2015 8:29 pm
Administrator
Alexander Archer
Punten : 507
Type : Trainer
Icon :
Onderwerp: Re: Bedankt, Linn & Maaike! do jan 22, 2015 9:42 pm
Man, ik krijg nu pas de tijd om hier even fatsoenlijk op te reageren. Ik had dit echt helemaal, helemaal, helemaal het verwacht. Totaal niet dus. Ik had eerst dezelfde gedachte als Maaike, dat iemand weg ging uit het team haha. Maar bij het zien van mijn eigen naam kon dat natuurlijk niet meer.
Heel erg bedankt voor alle lieve tekstjes, zoiets betekent echt super veel voor mij en ik loop hier serieus al twee uur met een grote glimlach op mijn gezicht rond. Ik vind dit zo super lief en ik ben blij dat Pokémon Journey een fijne site voor jullie is waar jullie zo graag naartoe willen gaan. Het heeft me veel tijd gekost, maar ik had het zo weer overgedaan als ik het overnieuw mocht doen. Pokémon Journey is een nieuw thuis voor mij en een plek waar ik me zeker weten fijn voel, ik heb nieuwe vrienden ontmoet hier en ben super blij dat Maaike en ik dit in juni uiteindelijk hebben doorgezet. Ik ben super blij dat Maaike me is komen helpen, want zonder haar was de site er zeker nooit geweest. We hebben elkaar zeker heel veel inspiratie gegeven en daar ben ik haar nog steeds dankbaar voor. (en to be honest, zonder haar fantastische codes was PJ niet het PJ geweest zoals het nu is <3)
En het Aron standbeeld is echt pwetty, dankjewel Babs voor het maken ervan <3 Jullie hebben zeker weten de perfecte pokémon uitgekozen, want Aron is toch echt mijn favoriete schatje in het hele team ;3;