|
| Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) | |
| Auteur | Bericht |
---|
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | | | | Member Riddle ChaikaPunten : 293
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) do dec 31, 2015 11:26 am | |
| Linn, van harte gefeliciteerd!! :D Ik ken je nog niet zo lang eigenlijk, maar vind het geweldig om met je samen te mogen werken op PJ en wens je een hele fijne dag vol met gezelligheid, cadeautjes en vooral jouw verjaardag, ondanks dat het oudjaarsdag is :) Hier heb een hele pretty Glaceon en Sylveon <3 |
| | | Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) do dec 31, 2015 1:14 pm | |
| Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Linn! Maak er een fantastische dag van en doe maar alsof al dat mooie vuurwerk - en trouwens ook het eten - voor jou is, want dat verdien je. Een hele fijne dag toegewenst, en vergeet vooral niet om ons over je toffe cadeautjes te vertellen! >:3 |
| | | Member Yuuki TsukinoPunten : 164
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) do dec 31, 2015 1:41 pm | |
| Lieve lieve Linn <3 Al vanaf het moment dat we vrienden werden op AW wist ik dat er een hechte vriendschap uit zou voort vloeien. En ondanks dat ik je bijzonder weinig spreek de laatste tijd, ben ik nog altijd ontzettend trots om je mijn vriendin te mogen noemen <3
Je doet zo ontzettend je best voor deze site, ondanks dat je het zelf zo erg druk hebt en daar heb ik ontzettend veel respect voor. Dus ik hoop dat je vandaag even achteruit kan zitten, alle stress van je kan laten afvallen, kan genieten van het vuurwerk en het eten want vandaag ben je JARIG <3
Gefeliciteerd, Linn <3 Dat je een prachtige, super geweldige, amazing, awesome en überfantastische dag mag hebben <3 |
| | | Administrator Lynn XavierPunten : 482
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) do dec 31, 2015 3:08 pm | |
|
Wooh, happy birthday, Linn! :D Het einde van een jaar op zich is al indrukwekkend, maar dat een cool persoon op die dag ook nog eens jarig is, maakt het nog veel beter. Geniet van de lieve woorden, de cadeaus en alle andere dingen die speciaal voor jou tevoorschijn zijn gehaald, en maak er iets moois van!
|
| | | Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) do dec 31, 2015 3:49 pm | |
| Van harte gefeliciteerd met je 17e verjaardag Linn! Zoals de rest hier al zegt hoop ik dat je erg van deze dag kan genieten. Het is dat ik zelf niet zo van vuurwerk afsteken hou, anders had ik een extra vuurpijl voor je de lucht in geschoten. Doe inderdaad maar lekker alsof het allemaal voor jou is, want dat verdien je met al het werk dat je voor PJ hebt gedaan/doet, ondanks dat je druk bent met school! Geniet maar van de oliebollen, verjaardagstaart, cadeaus en het vuurwerk, zodat deze dag niet snel te vergeten is! c: |
| | | Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) do dec 31, 2015 4:19 pm | |
| Thanks all! ;D Ik geniet zeker van mijn dag ondanks ik maar 6,5 uur heb geslapen omdat mijn moeder dacht dat het nodig was me om zeven uur uit bed te sleuren om mee te gaan naar de winkel.
Veel over mijn cadeaus kan ik helaas niet zeggen, ik krijg niet zoveel interessants. Heb gevraagd om geld, want ik probeer te sparen voor een nieuwe telefoon, dat ding dat ik nu in bezit heb is namelijk al vier jaar oud (of ouder..) en hij begint nu wel echt te vertonen dat hij binnenkort nog eens kapot zal gaan xD |
| | | Member Rose VespucciPunten : 369
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) do dec 31, 2015 11:11 pm | |
| Van harte gefeliciteerd, Linn! Moge je het jaar mooi afsluiten hiermee (: |
| | | Member Judah KanaPunten : 527
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) vr jan 01, 2016 8:35 am | |
| Nog van harte gefeliciteerd, Linn! |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Linn!(Linoone) | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |