| Let's play it safe |&Lilium | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium vr jan 16, 2015 10:05 pm | |
| ;; INCOMING CALL ;; CALLER UNKNOWN Laat me gewoon met rust! Je hebt je wraak gehad door me zo te laten schrikken! En Aiden is mijn vriendje ook niet! Waarom bel je me in Arceus' naam, gewoon om even te treiteren? En waar heb je de Fennekin gelaten?! |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium vr jan 16, 2015 10:08 pm | |
| Calling Unknown Number Zoals ik zei; de Fennekin is in goede handen. Met andere woorden hij is nog steeds in mijn bezit. Ik denk zelfs dat hij gehecht aan mij is geraakt, maar dat is ook normaal als je er bij de geboorten bij bent. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium vr jan 16, 2015 10:12 pm | |
| ;; INCOMING CALL ;; CALLER UNKNOWN ...! De Fennekin is in jouw.. bezit..? Hoe... hoe durf je! Ik geloof nooit dat de Pokémon bij jou in goede handen is! Wat moet je überhaupt van me! Zoals ik al zei, je hebt je wraak gehad! Laat me met rust! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium vr jan 16, 2015 10:15 pm | |
| Calling Unknown Number Natuurlijk is die in mijn bezit. Ik had nog een sterke vuur pokémon nodig voor de eerste gym want ik moet beestjes gaan verbranden. De Fennekin leek mij daar perfect voor, al zal ik hard met hem moeten trainen...wegens beperkingen. Je snapt dat vast wel. Sorry, ik kan dat helaas niet doen, maar geen nood. De eerst komende tijd zal ik je wel met rust laten. Voor nu heb ik wel even mijn lesje geleerd. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium vr jan 16, 2015 10:17 pm | |
| ;; INCOMING CALL ;; CALLER UNKNOWN Wacht, hoe bedoel je een beperking?! Wat heb je met die arme Pokémon gedaan! Jij mishandelaar! Ik weet je naam en telefoonnummer, wat houdt me tegen om nu naar agent Jenny te stappen om je aan te geven wegens diefstal?! En als je je lesje geleerd hebt, waarom bel je me dan in Arceus' naam! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium vr jan 16, 2015 10:24 pm | |
| Calling Lilium Florbelle Ik heb niks gedaan met dat beestje! Dar durf ik op te zweren. Ik kan er ook niks aan doen dat de vorige eigenaar hem kennelijk niet goed had verzorgt. Het is te hopen voor hem dat hij er later niet teveel last van gaat hebben maar met een goede training zal hij er vast we iets op vinden. Dat zou je toch niet doen zeker? Ik vraag mij af wat er met de Fennekin zou gebeuren als ik erachter kom dat je mij hebt aangegeven. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium vr jan 16, 2015 10:25 pm | |
| ;; INCOMING CALL ;; CALLER UNKNOWN Jij...! Laat maar zitten! Kom niet meer in mijn buurt!
*Beep beep beep* Connection Lost |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Let's play it safe |&Lilium | |
| |
|
| |
|