Shit flies everywhere
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Shit flies everywhere

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marcus Ludovic
Member
Marcus Ludovic
Punten : 701
Gender : Male ♂
Age : 30 Year
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t589-marcus-ludovic#8097 https://pokemon-journey.actieforum.com/t590-marcus-pokedex

Shit flies everywhere Empty
BerichtOnderwerp: Shit flies everywhere   Shit flies everywhere Emptyzo jan 11, 2015 10:46 pm

Ja bijna letterlijk! Als je school, thuissituatie en verantwoordelijkheid als shit telt ;) Nou het zit zo. School gaat alle kanten op en zo te zien niet de goede kanten. Daarbij komen nog de problemen die zich thuis voordoen er tussendoor. Hierdoor kan het gebeuren dat ik de komende weken een beetje als een stoplicht actief post en dan weer niet. Er komen toetsen aan waarvoor ik op dit moment nog geen ene poging heb gedaan ze te leren en daar wil ik verandering in brengen! Dus als ik bij één topic post en niet bij het ander heb ik me redenen. Te moe, te druk waardoor ik halverwege even pauze inlas en de rest vergeet. Alvast excuus daarvoor :)

- Lianne
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shit flies everywhere
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ' this is where shit goes down .
» Shit | OPEN
» [ Route 10 ] Oh shit...!
» Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]
» New Perspective [+rolo's shit idek anymore]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: