[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptyma aug 04, 2014 9:49 pm

wake me up when it's all over
Nieuwsgierig luisterde ze naar naar de woorden van Alphonse, terwijl ze af en toe een schuin oog wierp op haar Vivillon. De vlinder zat ondertussen al wat meer op zijn gemak en sloeg licht speels tegen de neus van de Pikachu die aan zijn vleugels begon te snuffelen. Voorzichtig, natuurlijk, want zijn eigen vleugels nog verder beschadigen wilde hij ook weer niet. Toen Lilium zag dat het wel goed kwam met haar Pokémon, richtte ze haar volledige aandacht weer op Alphonse. Ze keek eventjes nadenkend en begon daarna licht te grijnzen. Ondertussen voelde ze zich wel genoeg op haar gemak om terug te gaan plagen. "Hmm.. Iets met schoonheid en gratie voor een coördinator, toch?" Vroeg ze, terwijl een plagerige glimlach aan haar lippen begon te trekken. "Wat dacht je van een Garbador?" Zei ze waarna ze begon te grinniken. Het was niet eens een serieuze opmerking, maar benieuwd naar de reactie was ze wel. Plagen stond vrij, niet dan?


notes notes notes notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptyma aug 04, 2014 11:02 pm

alphonse barthélémy mercier.
Het leek wel te klikken tussen de Wizard of Oz en Pikachu: Oz sloeg voorzichtig met zijn vleugel tegen Pikachu's snuit, die hierdoor nieste en over zijn snuitje wreef. Vervolgens tikte hij even voorzichtig tegen de vleugel, blijkbaar zeer bewonderd door de mooie, blauwe kleur en het patroontje. Even bekeek Alphie het tafereel, maar toen Lilium een suggestie deed trok ze met gemak zijn volle aandacht. Garbodor? Hij moest even nadenken, maar toen een beeld van deze Pokémon verscheen werd haar gegrinnik vergezeld met een luchtige lach. Zijn Pokémon keken even naar hun Trainer toen ze de lach hoorde, maar toen ze zeker wisten dat het oké was, draaide ze terug naar waar ze mee bezig waren. "Oh ja, zeker! De perfecte Pokémon! Die steelt zo de harten van alle juryleden met zijn charmante uiterlijk en heerlijke geur!" grapte hij mee om vervolgens weer te lachen. "Hmm, nee ik denk toch niet dat die geschikt is. Het maakte een grote kans, maar nee ~ Een Milotic, misschien. Die zijn wonderschoon..." Hij haalde vervolgens zijn schouders op. "Ach, ik zie wel."
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptyma aug 04, 2014 11:22 pm

wake me up when it's all over
De jongen moest lachen om haar opmerking en Lilium glimlachte dan ook breed. "Vind ik ook," zei ze waarna ze druk en serieus knikte, "een charmante Pokémon voor een charmante coördinator, vind je ook niet?" ze stak haar tong even plagerig uit, waarna ze eventjes in het water keek, maar hierna keek ze wat serieuzer. "Naja.. Even zonder gekheid, je zou Khosekh kunnen evolueren.. toch?" Zei ze met een glimlach, "Ik zag in de Pokédex dat hij dan best groot wordt." Ze moest Milotic wel eventjes opzoeken... Ze tikte wat in haar Pokédex in en glimlachte breed. "Die zijn inderdaad mooi," bracht ze uit, "ik kende ze niet," gaf ze vervolgens wat schaapachtig toe. Ze keek eventjes naar Oz, die rustig met zijn vleugels de Pikachu aan zat te tikken. Met een lichte frons trok Lilium hem eventjes aan zijn vleugel met haar goede arm, om de brandplekken te bekijken. "Ik denk dat ik straks maar met hem naar een Pokémon center moet gaan," merkte ze op met een lichte frons. Ze had Burn Heal aan moeten schaffen, maar wie verwachtte dan ook om in een zeegrot een vuur type tegen te komen? Zij in ieder geval niet. Oz keek eventjes om en trok zijn vleugel weer los, duidelijk het er niet mee eens dat hij weer eens naar de 'enge dokter' moest.


notes notes notes notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptyma aug 04, 2014 11:45 pm

alphonse barthélémy mercier.
Heel charmant ging ze mee in de grap, totdat ze uiteindelijk plagerig haar tong naar hem uitstak. Daarna werd ze echter wat serieuzer en suggereerde ze dat hij Khosekh kon evolueren. "Hmm. Dat kan, ja. Zebstrika is een prachtige Pokémon." antwoordde hij nadenkend. En toch... Hij was zo gehecht geraakt aan Khosekh de Blitzle. Wilde hij Khosekh de Zebstrika wel? Ach, het duurde nog even voordat Khosekh in staat zou zijn te evolueren. Hij zou zich daar later wel zorgen over maken. Toen hij Milotic noemde, moest Lilium even haar Pokédex erbij halen en geduldig wachtte hij tot ze het wezen opgezocht had. Een brede glimlach verscheen om haar lippen en ze bracht uit dat deze inderdaad zeer mooi waren. Uhu! Wat schaapachtig gaf ze toe dat ze de Pokémon niet kende, waarop Alphie wat luchtig met zijn hand wuifde. "Ah joh, maakt niet uit hoor! Ik ken ook niet zo veel Pokémon," zei hij.

Een serieuzere frons verscheen echter op zijn gezicht toen ze zei dat ze met haar Wizard of Oz naar een Pokécenter zou moeten gaan. Hij bekeek de gevleugelde Pokémon even, die speels met zijn vleugels tegen Pikachu aantikte. Hij kon inderdaad flauwe brandwonden zien. Dat moest pijnlijk geweest zijn... De Pokémon leek het echter niet eens te zijn met zijn baasje. Waarschijnlijk had hij helemaal geen zin om behandeld te worden door de zusters. "Straks? Ik zou nu maar gaan!" zei hij enigszins bezorgd. Zelf was hij om heel eerlijk te zijn even vergeten dat zij en haar Pokémon gewond waren... Zijn ogen dwaalde even af naar de natte lap om haar arm en bezorgdheid vulde de zeegroene dieptes. "Beter nu dan te laat, lijkt me," voegde hij eraan toe en hij keek weer op. Hij keek even rond, veegde zijn handen af aan zijn broek en met een twijfelachtige blik keek hij vervolgens opnieuw terug naar Lilium. Hij wist eigenlijk niet wat hij nu moest doen....
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptydi aug 05, 2014 12:24 am

wake me up when it's all over
Ze fronste eventjes lichtjes terwijl ze nadacht. "Zover ik kan zien in de Pokédex wel ja," zei ze met een brede glimlach, "maar zo is hij ook al mooi," zei ze vervolgen, waarna haar blik weer afgleed naar Oz. Deze zat speels met de Pikachu van Alphonse te spelen. "Maak je vrienden, Ozzie?" Vroeg ze met een warme toon aan haar Pokémon. Ze rekte zich eventjes uit. "Je hebt wel een punt in ieder geval," zei ze glimlachend naar Alphonse. "Insecten Pokémon evolueren heel erg snel.. Dus Oz is al heel erg lang een Vivillon, maar ik kan begrijpen dat het voor jou dan anders ligt," glimlachte ze.
Het gesprek sloeg echter om. Ze keek echter wat op toen Alphonse echter bezorgd werd. Ze keek eventjes naar de rivier, "misschien wel ja.." murmelde ze zacht, maar ergens voelde ze er niet heel erg veel voor om weer te gaan lopen, deels omdat het pijn lopen pijn deed en deels omdat het toch wel gezellig hier was. Toch, na lichte aarzeling, besloot ze toch maar op te staan. Ze trok haar voeten uit het water en begon ze af te drogen met haar mouw. Oz begon protesterende geluidjes te maken toen ze begon met afdrogen. De ontevreden blik was onmiskenbaar. "Echt waarom heb je zo'n hekel aan Pokémon centers," verzuchtte Lilium.


Shortish, sorry :')

EDIT WANT ERGE TYPO, Grammar Babs Grammar ;x;


Laatst aangepast door Lilium Florbelle op wo aug 06, 2014 10:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptywo aug 06, 2014 9:51 pm

alphonse barthélémy mercier.
Een glimlachje verscheen om Alphie's lippen en met een buiginkje nam hij het complimentje in ontvangst. Ach, het duurde waarschijnlijk toch nog even voordat de Pokémon in staat zou zin zich te kunnen evolueren, dus zou Alphonse nog even de tijd om erover na te denken. Khosekh de Zebstrika... Toen Lilium met een warme toon aan haar Pokémon vroeg of hij vriendjes aan het maken was lachte Alphie even. Pikachu leek zich zeer te vermaken en blijkbaar vond de Elektrische Pokémon de prachtige vleugels van de vlinder zeer interessant. Alphie was het met hem eens; ze waren inderdaad zeer mooi. Na zich even uit te rekken bracht ze het onderwerp waar ze het net over hadden weer op. Ze vertelde dat de Wizard of Oz al een hele tijd een Vivillon was, en dat ze begreep dat het voor Alphie heel anders was. Deze haalde zijn schouders echter op. "Hmm, ach als Khosekh wilt evolueren wanneer het zijn tijd is, houd ik hem niet tegen! Als Khosekh blij is, ben ik dat ook," zei hij met een glimlach om zijn lippen. Bij het horen van zijn naam stapte de Blitzle naar voren en duwde hij zijn snuit tegen Alphie's hand. Deze streek op zijn beurt over de neus van zijn dierbare Blitzle. Als Khosekh blij was, was Alphie dat ook.

Al snel werd de brandwond echter weer opgebracht (door hem). Lilium stemde ermee in dat het waarschijnlijk het beste was als ze naar het Pokémon Center zou gaan, maar leek er maar weinig zin in te hebben. Misschien hield zij, net als haar Pokémon (die protesterende geluidjes maakte) eigenlijk niet zo van Pokécenters... Lilium klom echter toch weer op de oever en begon haar onderbenen af te drogen. Ahhh... Het was net zo gezellig... Kon hij niet... mee? Ah, dat kon hij zeker wel! "Hey, um," begon Alphie, enigszins aarzelend, "zou 't oké zijn als ik meekom? Ik bedoel, ik moet toch nog naar het Pokécenter. Ik heb nog maar weinig Potions en nou ja, Pikachu loopt al dagenlang te niezen--" Alsof ze het ingestudeerd hadden nieste Pikachu twee keer achter elkaar (ze hadden het niet ingestudeerd) "-- En nou ja, beter nu dan nooit, hm?" Hoe meer hij sprak, des te zekerder werden zijn woorden en al gauw verscheen de opgewekte grijns weer om zijn lippen. Waarom ook niet, right?
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptywo aug 06, 2014 10:23 pm

wake me up when it's all over
Lilium grinnikte eventjes lichtjes toen de jongen tegenover haar een buiging maakte. Hij was zeker een figuur apart, maar absoluut niet onprettig om mee om te gaan. Ze vond hem wel aardig eigenlijk. "Het is altijd aan de Pokémon of hij wil evolueren, dus ik denk dat dat wel goed komt." Zei ze met een brede glimlach. Ze wierp nog eventjes een nieuwe blik op Khosekh. Wat een grappige Pokémon had hij toch. Maar het idee om naar het Pokémon center te gaan vond ze minder geslaagd. Licht onhandig maakte ze met haar goede arm haar benen droog en trok ze haar schoenen weer aan. Helaas, hoe erg droog je jezelf ook maakte, altijd bleef je nog wel een beetje in je schoenen soppen. Niet het prettigste gevoel op moeder aarde als je het aan haar vroeg. Ook Oz moest weer terug keren naar zijn Pokéball, want vliegen kon hij op dit moment niet. De laatste protesterende geluidjes werden dan ook (genadeloos wel te verstaan) afgesneden. Hierna verkleinde ze de Pokéball en liet ze deze weer in haar zak glijden.

Haar blauwe ogen keken lichtelijk verbaasd op toen de jongen voorstelde of hij met haar mee zou gaan naar het Pokémon center en ze knipperde eventjes verrast, stil vallend. Maar al vlug genoeg verscheen een brede glimlach op haar lippen. "Ja, is prima!" Reageerde ze met een brede glimlach. "Het is beter om met je Pikachu naar het Pokémon center te gaan, straks word hij echt ziek." Ze wierp eventjes een bezorgde blik op de niezende muis. Arm ding... Ze sloeg haar goede arm om haar knieën heen. Ze zou nog even blijven zitten tot Alphonse ook klaar was om te vertrekken. Eigenlijk had ze Oz nog nooit gewassen. Z'n vleugels waren immers heel erg gevoelig. "Was je je Pokémon vaak?" Vroeg ze, waarna ze met haar vingers wat bellen in het water stuk prikte.


notes notes notes notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptyvr aug 08, 2014 10:58 pm

alphonse barthélémy mercier.
Een opgelucht glimlachje verscheen op Alphonse's gezicht toen Lilium zei dat ze het prima vond als hij meekwam. De Wizard of Oz leek niet zo enthousiast te zijn, maar zijn protesterende geluidjes werden genadeloos afgekapt toen Lilium hem liet terugkeren in zijn Pokébal. Arm beest. Ach, het was ook het beste; Hij was waarschijnlijk ook verbrand, net als zijn Trainster, dus was het het beste als ze er even naar zouden kijken. Iet wat bezorgd zei Lilium dat Alphie maar beter een bezoekje aan een Pokémon center zou moeten brengen, omdat Pikachu misschien ziek kon worden. Alphonse keek haar even bedenkelijk aan en knikte toen. "Uhu, better save than sorry. Maar ik had nog niet echt de kans gekregen een Pokémon center te bezoeken," zei hij terwijl hij naar de oever waadde en zich op het gras duwde.

Terwijl hij zijn onderbenen snel afdroogde antwoordde hij op haar vraag of hij wel vaker zijn Pokémon waste. "Als ze het nodig hebben. Alledrie hebben ze, in tegenstelling tot jou Oz, een vachtje, en die worden zo nu en dan wel eens vuil. Meestal zorgen ze er zelf voor dat ze schoon blijven, maar ik vind het leuk ze zo nu en dan schoon te maken," antwoordde hij vrolijk. Hij trok zijn zwart met witte laarzen en sprong overeind. Vervolgens haalde hij drie Pokéballen uit zijn zak en vergrootte deze tot ze ongeveer de grootte van een grote appel hadden. "We zijn weer klaar voor vandaag!" kondigde hij aan tegen zijn Pokémon voordat ze stuk voor stuk terug gezogen werden in hun Pokéballen. "Oké, let's go!"
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptyza aug 09, 2014 1:59 am

wake me up when it's all over
Lilium knikte lichtjes bij zijn woorden. Het was altijd beter om safe te zijn in plaats van sorry. Daarom ging ze nu ook zelf naar het Pokémon Center. Voor Oz was ze sowieso wel gegaan, maar bij zichzelf had ze nog wel eens de neiging tot de dokter zo ver mogelijk uitstellen. Deze keer ging die vlieger echter niet op. Het was niet te doen om hiermee rond te blijven lopen zonder dat er iets aan gedaan zou worden. Ze glimlachte bij zijn uitleg over het wassen van zijn Pokémon. "Oi, wie weet heeft Oz wel een prachtige vacht," zei ze op plagerige toon, "had je de weelderige lokken niet gezien?" Ze grinnikte eventjes zachtjes bij de gedachte, Oz met een wilde haardos. In haar hoofd zag het er niet uit. Oz moest maar gewoon Oz blijven. Iets anders zou ze niet willen hebben.

Met een rustige glimlach wachtte ze tot de jongen klaar was zijn Pokémon weer in hun respectievelijke Pokéballs had gedaan. Ze rekte zich eventjes uit, deed (voorzichtig) de doek rond haar arm weer wat rechter, aangezien het toch nog wat afgezakt was. Ze keek op toen de jongen zei dat ze konden vertrekken. "Nou, laten we maar gaan dan," zei ze met een knikje. Ze trok haar rugzak nog wat rechter op haar rug en begon met lopen. Ze trok haar kaart uit haar broekzak en keek er eventjes vlug op. "Ik hoop.. dat jij beter bent met kaarten dan ik dat ben," zei ze vervolgens met een schaapachtige grijns. Ze kwam meestal wel waar ze wilde komen, maar meestal wel met onmogelijke omwegen. En daar had ze nu eventjes geen zin in.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Emptyzo aug 10, 2014 4:48 pm

alphonse barthélémy mercier.
Plagerig zei ze dat Oz misschien wel een prachtige vacht had. Ik bedoel, heb je die wilde lokken van hem niet gezien? Alphonse legde zijn hand op zijn borst en keek een beetje triest. "Oh, natuurlijk! Die wilde manen, wapperend in de wind, hoe had ik die kunnen missen?" vroeg hij dramatisch, maar zijn act werd doorbroken door een brede grijns. Toen hij eenmaal klaar was en er aangekondigd was dat ze konden gaan, toverde Lilium een kaart tevoorschijn vanuit haar tas. Met een iet wat schaapachtige grijns vroeg ze Alphonse of hij goed was met kaarten, en deze pakte de kaart vrolijk aan. "Gelukkig voor jou ben ik dat inderdaad," zei hij zeer serieus. Hij draaide de kaart even wat om te zien waar de bovenkant was, en hield de kaart toen op de kop voor zijn neus. Met een brede grijns keek hij even naar Lilium, voordat hij de kaart weer recht draaide en hem even goed bestudeerde. "Hmm.. Hier zijn wij, en hier moeten we heen. Eitje!" zei hij en hij tikte al lopend de plekken op de kaart aan.

Alphonse had inderdaad gelijk toen hij opnoemde waar ze moesten zijn; Zonder verdwaald te raken of een verkeerde straat in te lopen kwamen ze bij het Pokémon Center aan. Alphonse, als de heer die hij toch wel was, hield de deur voor Lilium open en volgde haar toen het Center in. En dan nu maar hopen dat de Pokémon (en Lilium) niets ernstigs hadden!

[ TOPIC UIT :> ]
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 7 ] Just Around The Riverbend.   [ Route 7 ] Just Around The Riverbend. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ Route 7 ] Just Around The Riverbend.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» On my way[Route 2]
» [Route 14] Let's try something
» Almost (Route 4)
» {route 5} Op weg
» Route 16?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: