Autumn Leaf - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Autumn Leaf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Autumn Leaf - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Autumn Leaf   Autumn Leaf - Pagina 2 Emptywo okt 15, 2014 8:05 pm


"Ehm, ik geloof dat er gevechten komen, en marktjes, en je kunt een fossiel winnen," Dat waren in ieder geval betere activiteiten dan ballonpokémon maken, vond Lynn. En de kans om een prehistorische Pokémon te winnen, maakte haar ook wel nieuwsgierig naar het festival, al was het ook weer niet dat ze niet zonder het fossiel zou kunnen. "Misschien ga ik er wel heen," Antwoordde Lynn dan ook, waarna ze even haar schouders ophaalde. "ik kijk wel hoe ver ik kan komen in zo'n twee dagen. Daarna wil ik toch echt de Gym gaan doen." Het rozeharige meisje tegenover haar nam een hap en Lynn deed hetzelfde. Nu haar broodje volledig in haar maag verdwenen was, nam ze de papieren beker in haar handen. Warmte verspreidde zich door haar handen en onderarmen heen en Lynn keek rustig in het rond naar de personen om haar heen totdat Fay weer sprak. "Ik kon je vast nog wel eens tegen." Beaamde ze met een glimlachje, waarna ze een slok nam van haar drinken. Lynn kon zich niet meer herinneren wanneer ze voor het laatst chocolademelk gedronken had. Het moest in het weeshuis zijn geweest, bedacht het zwartharige meisje, maar hoe oud ze toen was geweest wist ze niet meer. Toen er gevraagd werd wanneer ze zou vertrekken, was Lynn net door het glas achter haar aan het kijken, nog steeds met de warme beker in haar handen. Door het raam had ze zicht op de ruimte waar Lynn en Fay zich net bevonden hadden en er was een tweetal zusters te zien geweest dat door een lange, witte hal naar een soort ziekenzaal was gelopen. Lynn vroeg zich af of haar maatje nu al behandeld werd, en hoe dat dan gedaan zou worden. Gewoon met de helende machine die zich in ieder Pokécenter bevond, of zou het anders gaan? Lynns donkerblauwe ogen vestigden zich op Fay en de vraag drong tot haar door. "Zo snel mogelijk, eigenlijk, omdat ik de Gym dus ook zo snel mogelijk uit wil dagen." Antwoordde ze, waarna ze nog een slokje nam. "Het liefste vertrek ik morgen al, dan ben ik ook sneller in Dendemille."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay Vayne
Member
Fay Vayne
Punten : 534
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t246-fay-vayne https://pokemon-journey.actieforum.com/t316-fay-s-pokedex

Autumn Leaf - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Autumn Leaf   Autumn Leaf - Pagina 2 Emptydo okt 16, 2014 6:41 pm


Fay dacht er even over na, Litwicks bevonden zich ook in dat hotel ding, misschien kon ze mee. "M-Mag ik mee naar Dendemille? Een Litwick vangen." In stilte vervloekte het meisje haar gestotter, maar er was niks aan te doen en ze kon er wel mee leven. Litwicks waren interessante pokémon, ze leken op kaarsen en hadden in elk geval een spookachtige uitstraling. Fay had gehoord dat ze levenskracht konden opzuigen, dat was wat minder, maar wel handig, als je een of andere sterke tegenstander had.. De deur sloeg achter haar open en een vrolijke stem, waar ze kippenvel van kreeg, zei. "Oke, de lieve schatten zijn weer heeeeele maal gezond," een jong meisje, van rond de zeventien, stond klaar in een zusters outfit met een dienblad met twee pokéballen. Fay draaide zich om en keek haar aan, een grote glimlach plakte aan het gezicht van de jonge vrouw. "Jullie bezitten toch de Purrlion en Luxio?" Fay knikte en antwoordde. "De Luxio is van mij, en de Purrlion van haar," ze wees naar Lynn en keek naar de twee voorwerpen, welke was Ray? "Oke," met een stem zoeter dan fairy pokémon zette ze het dienblad neer en gaf ze een van de twee pokéballen aan Fay. Het rozeharige meisje pakte het ding aan en liet een klein glimlachje zien, deze vrouw was wat eng. Zorgvuldig stopte ze de pokébal in haar tas en at daarna haar laatste hapjes brood op, de chocomelk was, tot haar spijt, ook al bijna op. Nadat de zuster, waarschijnlijk in opleiding, weg was keek Fay Lynn afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Autumn Leaf - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Autumn Leaf   Autumn Leaf - Pagina 2 Emptydo okt 16, 2014 7:36 pm


"M-Mag ik mee naar Dendemille? Een Litwick vangen." Lynn nam een slokje van haar drinken en dacht na. Ze zou het niet erg vinden om nog een stuk met Fay te reizen, maar eigenlijk wilde ze nu ook wel gaan trainen met Zara en misschien dat festival bekijken. Het leek haar niet zo handig om dat ook allemaal samen te doen. Lynn nam nog een slok. Maar ze wilde het rozeharige meisje tegenover haar ook weer niet teleurstellen, als zij graag een Litwick wilde vangen, mocht ze haar die kans niet ontnemen. "Wat dacht je ervan als we elkaar volgende week treffen bij het Lost Hotel in Dendemille? Dan kan ik ondertussen alle dingen doen die ik nog moet regelen en kan jij naar Lumiose om de Keystone op te halen." Opperde Lynn maar als tegenvoorstel. Het leek haar een goed plan, een week moest genoeg zijn om Zara en zichzelf voor te bereiden op de eerste Gym en hun genoeg reistijd te geven. De deur naar de kantine sloeg open en een kille wind kwam de ruimte binnen. Lynn had nu iedere keer naar de deur gekeken als er iemand door kwam en steeds geen succes gehad, wat dan ook de reden was dat ze nu niet keek. Echter toen ze een erg zoete stem hoorde en Fay zag draaien, keek Lynn ook op. Een meisje dat niet ouder dan twintig kon zijn stond aan hun tafel, een dienblad met daarop twee Pokéballs in haar handen houdend. De suikerzoete vrouw vroeg of Fay en Lynn de Luxio en Purrloin bezaten. Met een kleine frons op haar gezicht draaide Lynn zich weer naar de tafel toen ze merkte dat Fay dit wel zou afhandelen. Ze slurpte de laatste inhoud van haar bekertje op en zette het papieren ding toen op haar bord. Bezitten. Het zwartharige meisje vond dat woord slecht gekozen. Je kon een Pokémon niet bezitten, zoals je een boek of een kledingstuk bezat. Een Pokémon was.. Een soort vriend, geen object. Pokéballs zorgden er weliswaar voor dat een Trainer kon bepalen wanneer een Pokémon rond kon lopen of niet, maar nog steeds zou het diertje dan een eigen wil houden en voor zichzelf beslissingen kunnen maken. Lynn schudde het van zich af toen de vrouw bukte en Fay een Pokéball overhandigde, waarna ze zich naar haar toedraaide en haar de overgebleven Ball gaf met een grote glimlach. Snel zette Lynn een vriendelijke glimlach op haar gezicht, al zouden sommigen kunnen zien dat ze het niet echt meende. Tevreden draaide de persoon zich om en liep met kleine pasjes de deur weer uit. Meteen gooide Lynn Zara's Pokéball op en ving hem weer, waardoor de Purrloin naast haar op de grond verscheen. "Hey maatje," Sprak Lynn tegen de katachtige Pokémon, dit keer wel met een gemeende glimlach "Voel je je weer goed?" De Purrloin knikte vrolijk en Lynn gaf haar maatje een aai, waarna ze de brokjes die ze gekocht had aan de Pokémon aanreikte. Die nam het bakje aan en snuffelde er voorzichtig aan voordat ze met haar rug tegen de bank aan zakte en snel begon te eten. Lynn richtte zich weer tot Fay, die haar afwachtend aankeek. "Dat is ook weer goed afgelopen." Glimlachte het zwartharige meisje naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay Vayne
Member
Fay Vayne
Punten : 534
Gender : Female ♀
Age : 12
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t246-fay-vayne https://pokemon-journey.actieforum.com/t316-fay-s-pokedex

Autumn Leaf - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Autumn Leaf   Autumn Leaf - Pagina 2 Emptydo okt 16, 2014 8:02 pm


Fay glimlachte toen Zara weer tevoorschijn kwam, het was fijn dat de Purrlion zich weer beter voelde. "Tot over een week dan," zei ze tegen Lynn, over een week. "I-Ik denk dat ik misschien nog wat ge trainen, dan zie ik je weer binnenkort?" Fay stond op, Angel ook, en keek nog een moment naar haar vriendin, daarna liep ze richting uitgang. Zo, het was middag en er was nog een hele tijd zonlicht over, dan kon ze Angel trainen, en misschien plannen maken voor halloween, al was het pas na een heeeeele lange tijd. Angel keek op en maakte een tevreden geluid, haar trainster glimlachte en liep richting het bos, dat wilde ze nog eens beter bekijken.

Klaar, wel een beetje (heel erg) kort :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Autumn Leaf - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Autumn Leaf   Autumn Leaf - Pagina 2 Emptydo okt 16, 2014 8:18 pm


Lynn hief haar hand met een glimlachje op toen Fay vertrok en legde haar voeten op de plaats waar Angel eerst had gelegen. De warmte van de Absol was in de bank getrokken en Lynn keek ontspannen om zich heen. Zara was weer bij haar, gezond en wel. Nu konden ze eindelijk gaan trainen, de Gym uitdagen en een Gastly vangen als tweede teamlid. Tenzij ze het fossiel zou winnen natuurlijk, dacht Lynn, maar ze besloot daar maar niet al te veel op te hopen. Er waren vast veel meer Trainers die mee zouden doen aan de wedstrijd, en tussen hen zouden er vast en zeker een aantal zijn die beter waren dan haar. Zara was klaar met eten en sprong naast haar op bank om zich opgekruld tegen haar aan te drukken. Lynn bukte en pakte het nu lege bakje op, waarna ze het op het dienblad zette.
Na zo ongeveer een kwartiertje gezeten te hebben, zette Lynn haar benen weer op de grond neer en stond op, waardoor Zara ietwat verbaasd naar haar opkeek. "We gaan maar weer eens." Sprak Lynn en de Purrloin sprong opgewekt van de bank af om zich bij Lynn te voegen. De jonge Trainer zette het dienblad terug waar het hoorde en verliet daarna het Pokécenter. Buiten aangekomen snoof ze de lucht op die al frisser werd vanwege de herfst die voor de deur stond. Zij en haar maatje zaten weer vol energie en het was nu tijd om daar iets mee te gaan doen. Met een grijnsje keek Lynn naar haar maatje. "Wat dacht je van 'n wedstrijdje? Wie het eerste bij het begin van Route 4 is." Zonder ook maar te laten kennen dat ze instemde, schoot Zara weg, op de hielen gevolgd door Lynn. Ze zouden hier snel weer terug zijn om Viola uit te dagen, dacht Lynn nog terwijl ze een sprint inzette om de Purrloin in te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Autumn Leaf - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Autumn Leaf   Autumn Leaf - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Autumn Leaf
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Be the leaf
» Leaf me Alone
» ~ Olivia Autumn ~
» [Route 1 // Horde] A discolored leaf
» Autumn contest {1e ronde}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: