Not a berry good plan
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Not a berry good plan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptywo jul 23, 2014 8:22 pm

Het was zo verdomd warm dat zelfs Reese zijn gewoonlijke hypere buien waren afgenomen tot vermoeide zuchtjes. Ook al was het lente, het leek wel alsof iemand de zomer had aangezet en op volle kracht gedraaid. Uitgeput liet ze zich neerzakken tegen een boom en zocht hulpeloos naar haar flesje water. Toen ze dit eindelijk te pakken uit gekregen uit de rommel genaamd haar tas, begon ze gulzig van het lauwwarme water te drinken en gaf het flesje vervolgens aan Apollo, die het weer doorgaf aan Reese. "We nemen een kleine pauze, oké?" Glimlachte ze en liet haar hoofd tegen de stam van de boom zakken, om vervolgens gelijk in een lichte slaap te zakken.
Een klein besje rolde tegen haar hand en gelijk vlogen haar oogleden open. Wat.. huh? De zon was langzaam al onder aan het gaan. Waar waren ..? Maar ze zag al snel de twee pokemon, in een wat geheimzinnig kringetje zittende. Reese was de eerste die haar opmerkte en porde Apollo, die overeind krabbelde en gelijk iets onder de struik schopte. "Wat hebben jullie daar?" Vroeg ze en kwam eigenlijk gelijk al vooruit. Apollo probeerde haar weg nog te versperren, maar Abigail was eerder bij de struik dan dat hij iets kon doen en duwde de takken opzij. Daar lagen een hele boel berries. Gestolen berries ..! Reese begon tegen haar aan te kruipen en wees beschuldigend met zijn pootje naar Apollo en trok een beteuterend gezichtje. "Ja, ja, jij bent even medeplichtig als Apollo, jongeman!" Repte ze streng en Reese liet zich met een arrogant zuchtje op de grond vallen. Toen Abigail haar blik weer wierp op de berries waren ze weg. Apollo was snel, maar zo snel ..?
De struik werd opgeduwd door een pokemon, een kleine pokemon wiens handjes onder het bessensap zaten. Nu was het geen raadsel wie de berries had opgegeten. Nieuwsgierig haalde Abigail haar pokedex erbij en kwam erachter dat deze pokemon een Munchlax was. It conceals food under the long fur on its body. It carts around this food stash and swallows it without chewing. Oké dan.. De Munchlax keek wat arrogant neer op Reese, die gelijk weer op zijn pootjes krabbelde en tegen de wilde pokemon begon te brabbelen. Hmm. Misschien ..?
"Gebruik je Bite, Reese!" Riep Abigail plots en Reese keek wat verbaasd op, helaas, want hierdoor zag de Munchlax zijn kans schoon om hem een klap uit te delen.. of meer een lik. Reese verstijfde door de plotselinge tong die over zijn kop ging en trok een vies gezicht bij het speeksel. Ieuw. Toch kwam hij in actie en zette zijn nog ronde tandjes in de Munchlax, die niet heel erg snel was. Wild begon hij met zijn kop te schudden en een paar berries vlogen onder de vacht van de Munchlax uit. De kleine pokemon slaakte een kreet toen zijn kostbare bezittingen over de grond rolden. Snel rolde de Munchlax zich op in een defensieve bol, Reese nam zijn afstand weer. "Rage!" Een aanval waarvan ze spijt kon krijgen, want Reese moest aangevallen worden. De Munchlax had hier gelukkig geen flauw benul van en gebruikte een wat matig gemikte Tackle op haar Bagon. Reese werd naar achteren geduwd, maar beukte met zijn steenharde kop tegen de Munchlax aan. Een klap was al geïncasseerd, dus ging zijn aanval omhoog. Abigail kon niet veel meer doen, aangezien ze de Rage-aanval niet kon onderbreken, maar ze wenkte Apollo dat hij stand-by moest blijven voor als het Reese te veel werd.
De kleine Bagon kreeg keer op keer een aanval te verwerken, na twee Tackles en een Lick leek Reese echter wat uitgeput te raken, maar de woede die in zijn ogen vlamde was groot. Hij was uitgeput, maar kon nog door die vlam verder. Met een luide strijdkreet zette hij zich af van de grond en ramde de Munchlax in zijn maag. De pokemon maakte een luide -oef- toen hij neerkwam en bleef even uitgeput op de grond liggen. Hierbij gaf Abigail het teken voor Apollo om in te stappen. Voor de zekerheid liet ze Reese terugkeren in zijn pokeball, Rage had hem althans nog steeds onder controle.
"Quick Attack, Apollo!" Riep ze uit. Nu de Munchlax net overeind was gekomen, haastte de Treecko zich al in zijn richting met een gigantische snelheid die hem bijna onzichtbaar maakte. Door de snelheid was de impact groot en gleed de wilde pokemon nog wat verder over de grond. "Pound!" Zei ze vervolgens en de Treecko rende weer op zijn verzwakte tegenstander af, die hij een klap gaf met zijn groene staart. Toen zag Abigail in dat de Munchlax er genoeg van had en stopte ze met het gevecht. Apollo voegde zich weer aan haar zijde en ze liet de Munchlax gaan.
Gelijk haalde ze Reese's pokeball er weer bij en zag een nog wat boze Bagon voor haar ogen verschijnen. Snel raapte ze een Oran Berry van de grond op en reikte Reese deze. De Bagon keek met een vlammende blik haar kant op, maar leek haar weer te herkennen. Langzaamaan kalmeerde hij en zijn houding meer en meer en zette hij zijn tandjes in de blauwe berry. "Goed gevochten Reese, ik zie al dat je straks een hele sterke pokemon wordt." Glimlachte ze trots en gaf hem een aai over zijn kop. Ze gaf een dankbaar knikje aan Apollo, dat hij het gevecht grotendeels aan zich voorbij had laten gaan, maar ook de Treecko leverde steeds betere prestaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha Leeves
Member
Aisha Leeves
Punten : 430
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t72-aisha-leeves https://pokemon-journey.actieforum.com/t73-aisha-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptydo jul 24, 2014 5:01 pm

Met slome, slepende passen liep Aisha door een poort. Toen ze opkeek van de grond, zag ze voor haar vele rijen struiken vol bessen. Een dag als deze was waarschijnlijk niet erg goed voor de bessen, want het weer was zo heet en uitdrogend dat het wel bijna een hittegolf in hartje zomer had kunnen zijn terwijl het eigenlijk lente was. Ze was blij dat het nu al wat koeler begon te worden omdat de zon al een beetje weg aan het zakken was achter de horizon.
Ze zag in de verte de silhouetten van een meisje en enkele Pokémon en ze besloot om er heen te lopen. Toen Aisha dichterbij kwam, zag ze dat het meisje waarschijnlijk een trainer was en dat ze bezig was met een Pokémon gevecht. Ze besloot om het gevecht niet te onderbreken en bleef stil staan om te kijken naar hoe het gevecht verliep. Voorzichtig pakte ze Smarties Pokéball uit haar broekzak en liet hem er zo stil mogelijk uit. "Ssssst." Ze drukte een vinger tegen haar lippen toen de Froakie toen hij zijn mond open deed om iets te zeggen. "Wees stil en kijk naar het gevecht, misschien kunnen we er wat van leren." Fluisterde ze tegen haar Pokémon. Smartie reageerde met een knikje.
In de tussentijd was het meisje nog steeds druk bezig met het bevechten van een Pokémon die Aisha kende als Munchlax. Ze had er echter nog nooit eentje in het wild gezien, alleen als Pokémon van een van de jongens uit Laverre City waar ze wel eens een Pokémon gevecht tegen hield toen ze de Pokémon van haar ouders nog mocht gebruiken. "Quick Attack, Appollo! Riep de trainer, die net een van haar twee Pokémon har teruggedaan in zijn (of haar) Pokéball. De groene Pokémon die Apollo heette, rende met een hoge snelheid die hem bijna onzichtbaar maakte op de Munchlax af. De Munchlax, die door de vorige aanval op de grond was neergekomen, schoof nog een stukje verder. "Pound!" Apollo rende weer op de Munchlax af en raakte deze met zijn staart. De trainer liet de Munchlax gaan, waarschijnlijk had het weinig nut om verder te vechten. Ze haalde een Pokéball tevoorschijn en liet haar tweede Pokémon eruit. Wat zijn dat voor Pokémon? Vroeg Aisha zich af. Die blauwe had ze al wel eens gezien op TV en zo, maar ze wist de naam niet en de groene kende ze al helemaal niet. Ze had met open mond naar het gevecht staan staren, die trainer was echt goed! Tenminste, vergeleken met Aisha zelf. Ze draaide haar hoofd naar links om te kijken hoe haar Pokémon er op zou reageren, maar Smartie zat niet meer naast haar, hij was richting de twee Pokémon van de trainer gerend. "Smartie!" Riep Aisha voordat ze achter haar Froakie aan begon te rennen.
Toen ze bij de trainer was, stond ze even stil om uit te hijgen aangezien haar conditie niet heel erg geweldig was. Toen ze weer op adem gekomen was, bedacht ze zich dat ze met haar Pokédex erachter zou kunnen komen wat voor Pokémon dat waren. Ze zocht in haar rugzak naar haar Pokédex en toen ze hem eindelijk gevonden had, hield ze hem in de richting van de blauw met grijze Pokémon. Bagon, the Rock Head Pokémon. Its well-developed neck muscles and iron-like head can smash boulders into pieces. Was het antwoord van het rode apparaatje. "Aha..." Momplde ze terwijl ze luisterde naar wat haar Pokédex te zeggen had. Daarna richtte ze haar Pokédex richting de groene Pokémon die Apollo heette. Treecko, the Wood Gecko Pokémon. It quickly scales even vertical walls. It senses humidity with its tail to predict the next day’s weather. "Mooie Pokémon heb je." Complimenteerde Aisha. "Ik heb nog nooit een Treecko gezien, om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit van gehoord. Hoe kom je aan die Pokemon? Ik ben Aisha, by the way en dit is Smartie." Ze stak haar hand uit naar Smartie, die nu weer naast haar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptydo jul 24, 2014 5:20 pm

Haar Treecko zocht weer een plekje op in de schaduw van de boom waar ze net in slaap was gevallen, maar voordat hij kon gaan zitten, werd hij bijna omver gerend door een andere vreemde pokemon. Apollo sprong nog net uit de weg en nam een offensieve houding aan. Abigail stapte nog net op tijd voor Apollo, voordat hij de aanval in ging en haalde haar pokedex er snel bij. Het bleek een Froakie te zijn. 'It protects its skin by covering its body in delicate bubbles. Beneath its happy-go-lucky air, it keeps a watchful eye on its surroundings.' Was de uitleg van de encyclopedie. Wat deed zo'n pokemon hier? Het was misschien wel veels te warm en nog nooit had ze zo'n pokemon gezien, zelfs niet in haar korte tijd in Kalos, want aan zijn nummering te zien was deze pokemon afkomstig uit deze nieuwe regio.
"Smartie!" Direct kreeg ze een antwoord. Een Trainer, een meisje misschien een paar jaar jonger dan zij was, verscheen plots, de naam roepend van de Froakie. Zwijgend liet Abigail haar blik weer naar de kikker pokemon glijden. Apollo, gerustgesteld, kwam achter haar vandaan en bekeek de pokemon goed. De Trainer koos er echter eerst voor haar pokemon te bekijken, dan iets te zeggen, maar uiteindelijk stroomden de woorden dan toch uit haar mond. "Mooie Pokémon heb je." Reese krabbelde dichterbij, gehoord hebbende dat hij een complimentje had gekregen en maakte een vrolijk geluidje. "Ik heb nog nooit een Treecko gezien, om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit van gehoord. Hoe kom je aan die Pokemon? Ik ben Aisha, by the way en dit is Smartie."
Abigail glimlachte voorzichtig. "Ik ben Abigail en leuk je te ontmoeten. Ik dacht al dat deze pokemon zijn Trainer kwijt was." Glimlachte ze en tegelijkertijd voelde Apollo zich weer helemaal gerustgesteld. "Apollo hier is mijn starter pokemon, hij komt, net zoals ik en Reese, uit Hoenn. Daarom heb je ze niet gezien, neem ik aan, want jij komt uit deze regio, toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha Leeves
Member
Aisha Leeves
Punten : 430
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t72-aisha-leeves https://pokemon-journey.actieforum.com/t73-aisha-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptyzo jul 27, 2014 8:40 pm

Not a berry good plan

notes SHEET C: tag Abigail 'nd her Pokémon words 126



merci
"Ik ben Abigail en leuk je te ontmoeten." Zei de trainer, die blijkbaar Abigail heette. "Ik dacht al dat deze Pokémon zijn trainer kwijt was." "Aangenaam kennis te maken." glimlachte Aisha terug. "Hoewel ik niet denk dat Smartie mij kwijt was, ik denk eerder dat hij jouw Pokémon wilde bewonderen. Wij zijn namelijk nog maar beginners op het gebied van Pokémon gevechten en dat soort dingen." Smartie was intussen weer richting Apollo gelopen en bekeek de Treecko met grote ogen (nog groter dan dat ze normaal waren), de Froakie had blijkbaar een "groot voorbeeld" gevonden. "Ergens zou ik wel een Pokémon gevecht met je willen, maar ik denk niet dat dat goed af zal lopen voor Smartie." Zei Aisha, kijkend naar haar blauw met witte kikker-Pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptyma jul 28, 2014 12:04 am

"Aangenaam kennis te maken." Glimlachte het jongere meisje terug. Apollo bestudeerde de Froakie nog even, terwijl Reese wat om zich heen aan het kijken was, op zoek naar andere berries. "Hoewel ik niet denk dat Smartie mij kwijt was, ik denk eerder dat hij jouw Pokémon wilde bewonderen. Wij zijn namelijk nog maar beginners op het gebied van Pokémon gevechten en dat soort dingen." Abigail hief haar wenkbrauwen even wat verbaasd op. Be-bewonderen..? Nou ze ging er bijna van blozen zeg. Zelf was ze nog maar een jaartje Trainer -ja maar want ze had wel gehoord van trainers die al tien jaar in dit vak zaten-
"Ergens zou ik wel een Pokémon gevecht met je willen, maar ik denk niet dat dat goed af zal lopen voor Smartie." Zei ze plots en Abigail merkte op dat Apollo tussen versmalde oogleden naar de Froakie keek, die hem met grote ogen aankeek. "Er is geen gemaar in gevechten." Glimlachte Abigail. "Maar het hoeft niet hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha Leeves
Member
Aisha Leeves
Punten : 430
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t72-aisha-leeves https://pokemon-journey.actieforum.com/t73-aisha-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptyma jul 28, 2014 10:26 am

Not a berry good plan

notes × tag Abigail 'nd het Pokémon words  88



merci
Abigail leek verbaasd toen Aisha had gezegd dat Smartie haar Pokémon bewonderde. "Er is geen gemaar in gevechten." Glimlachte de oudere trainer. "Maar het hoeft niet hoor." Aisha beet even op haar onderlip, iets wat ze vaker deed. Ze dacht na over of ze het wel aan zou kunnen. Waarschijnlijk niet, Abigails Pokémon zijn duidelijk sterker dan Smartie. "Hmm..." Ze maakte een hummend geluid terwijl ze nadacht. Wacht eens.... Ineens schoot er een idee in haar hoofd omhoog. "Misschien kun je me wat tips geven voor Pokémon gevechten?" Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptyma jul 28, 2014 11:24 am

"Misschien kun je me wat tips geven voor Pokémon gevechten?" Daar kwam Aisha op en ondertussen was Abigail gaan zitten op de grond, waarbij Reese gelijk op haar schoot sprong. "Ja natuurlijk." Glimlachte ze. "Ik kom uit de Hoenn regio en daar was de contest rage voor het eerst. Ik denk dat ik het een beetje heb overgenomen in mijn gevechtstijl, maar ik combineer aanvallen van mijn pokemon, niet om ze mooier te maken, maar om ze sterker te maken. Zo gebruik ik een Quick Attack voor een Pound om Apollo meer impactkracht te geven voor zijn Pound. Zo kan je aanvallen ook als verdediging gebruiken." Ze keek even naar de Froakie, een water pokemon. "Zo zou je Froakie Bubble kunnen gebruiken om een tegenstander die met een grote snelheid op hem afkomt om hem af te remmen met zijn bubbels."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha Leeves
Member
Aisha Leeves
Punten : 430
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t72-aisha-leeves https://pokemon-journey.actieforum.com/t73-aisha-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptydi jul 29, 2014 1:48 pm

Not a berry good plan

notes × tag Abigail 'nd her Pokémon words  291



merci
Abigail was in de tussentijd op de grond gaan zitten en de Bagon, wiens naam Aisha (nog) niet wist, was op haar schoot gesprongen. "Ja natuurlijk." Zei Abigail glimlachend als antwoord op haar vraag. Aisha ging tegenover Abigail op de grond zitten in kleermakerszit. "Smartie, nu moet je opletten." zei ze zachtjes tegen haar Froakie, die begrijpend terugknikte.

"Ik kom uit de Hoenn regio en daar was de contest rage voor het eerst." Begon Abigail. Wat hebben contests nou met Pokémon gevechten te maken? Dat was Aisha's eerste gedachte,  maar die verdween al snel toen Abigail verder ging met uitleggen. "Ik denk dat ik het een beetje heb overgenomen in mijn gevechtstijl, maar ik combineer aanvallen van mijn pokemon, niet om ze mooier te maken, maar om ze sterker te maken. Zo gebruik ik een Quick Attack voor een Pound om Apollo meer impactkracht te geven voor zijn Pound. Zo kan je aanvallen ook als verdediging gebruiken." De trainer pauzeerde even en keek naar Smartie, daarna ging ze weer verder met vertellen. "Zo zou je Froakie Bubble kunnen gebruiken om een tegenstander die met een grote snelheid op hem afkomt om hem af te remmen met zijn bubbels."

Aisha had aandachtig zitten luisteren, deze trainer had veel betere tactieken dan dat zij had! Maar Abigail had natuurlijk ook langer ervaring dan Aisha zelf. "Wow, zo had ik nog nooit gedacht. Dankje, Abigail!" zei Aisha opgewekt. Ze stond weer op, rekte zich even uit en keek naar de lucht, waar daarstraks nog een zon had gestaan was nu alleen nog een roodachtige gloed. "Het begint al een beetje te schemeren en de nacht zal vast niet zo warm zijn als deze dag. Ik zal ergens een slaapplek moeten vinden..." Dacht Aisha zachtjes hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Page
Member
Abigail Page
Punten : 353
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t61-abigail-daisy-page https://pokemon-journey.actieforum.com/t63-abigail-s-pokedex

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Emptydo aug 07, 2014 3:39 pm

Aisha was zo te zien erg blij met haar willekeurige uitleg en dat bracht een glimlach op Abigail's gezicht. "Het begint al een beetje te schemeren en de nacht zal vast niet zo warm zijn als deze dag. Ik zal ergens een slaapplek moeten vinden..." Een klein fronsje verscheen op haar gelaat en ze besloot even om zich heen te kijken, waarna ze inderdaad een donkerdere hemel zag. Daarom was het plots minder warm geworden. Hm. "Waarom niet in het pokemon center in Camphrier? Of je moet van kamperen houden hier met al die Munchlax's." Grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Not a berry good plan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not a berry good plan   Not a berry good plan Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not a berry good plan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Berry
» Gimme my berry
» Berry Hunter
» Berry fight
» Berry fight[Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town :: Berry Fields-
Ga naar: