Berry
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Berry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elisia Frost
Member
Elisia Frost
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 14 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t101-elisia-frost https://pokemon-journey.actieforum.com/t102-elisia-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Berry   Berry Emptydi jul 29, 2014 7:02 pm



“Kom op Dusty,” sprak Elisia zuchtend, lip beet. De Blitzle maakte allemaal geluidjes, woedend. Zijn ogen keken kil naar de Starly, die even kil terug keek. Serieus, maakte haar Blitzle nou ruzie met een wilde Starly? Ze zuchtte en pakte de bal uit haar tas, terwijl ze haar arm om zijn hals hield om hem tegen te houden. Echt, dit was een van de eerste keren dat ze dit deed, maar het ergerde haar kapot dat de Blitzle steeds maar wilde vechten. “Het spijt me Starly..” mompelde ze met een kleine glimlach, waarna ze haar pokéball op de Blitzle richtte. Die verdween in de pokéball. Elisia pakte een berry uit haar tas en glimlachte naar de Starly. “Genoeg om het goed te maken?” vroeg ze, terwijl ze de berry omhoog hield. Haar moeder had haar hele tas vol berries gestopt, om de band tussen haar en de pokémon beter te maken. Af en toe nam Elisia zelf ook een berry, maar dat wist natuurlijk niemand. Twijfelend keek de Starly naar de berry, daarna naar Elisia en daarna naar de pokéball in het gras. “Hij zit in de pokéball, kan er niet uit,” glimlachte het meisje vriendelijk en ze legde de berry op de grond. “Pak maar,” glimlachte ze. Dit vond Dusty waarschijnlijk niet leuk. Als die nog uit zijn bal was had hij de berry nu al opgegeten en de Starly weggejaagd. Elisia keek glimlachend naar de Starly, die naar de berry liep en deze snel pakte, waarna ze wegvloog.

Therin | 254 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Emptydi jul 29, 2014 7:34 pm

let me live that fantasy
Ik wil dat je je Sintel doet, Cheers,” sprak Therin rustig, waarop de Braixen een sintel afvuurde. “Rayne, teleporteer,” sprak ze vervolgens. De Sintel raakte de plek waar de Ralts eerder gestaan had en de Ralts verscheen achter de vospokémon. “Confusion,” commandeerde ze en een verwarring raakte haar geliefde starter, waarna deze kort gromde. “Psybeam, Cheers,” sprak ze. “En jij Double Team,” commandeerde ze haar Ralts toen. Ze was nu de twee Pokémon simpelweg aan het warm houden, aangezien het lang niet zo heftig was als een echt gevecht. De Psybeam raakte één van de neppe Ralts en Therin glimlachte. “Goed zo, ik ben trots op jullie,” zei ze tegen de twee, waarna alle neppe Ralts verdwenen en de twee haar liefjes aankeken. Beide kregen van haar een poffin.

Een langs vliegende Starly deed Therin opschrikken en haar ogen straalden vol enthousiasme. Ze wist deze Pokémon niet bij te kunnen houden, dus keek ze hoopvol in de richting waar de Pokémon vandaan was gekomen. Maar, in plaats van meer Starly, stond daar een meisje met een voor haar onbekende Pokémon. Langzaam besloot ze erop af te lopen, haar Pokédex onderweg beetpakkend en het op de Blitzle richtend, waardoor het andere meisje vast de stem van de Dex zou horen.
‘Blitzle, the electrified Pokémon. Blitzle catches electricity and stores it in its mane, which glows when the electricity is discharged,’ sprak de dex en Therin glimlachte. “Klinkt gaaf,” sprak ze tegen haar twee Pokémon, welke beiden aan één kant naast haar waren gaan staan.
Hey, gave Pokémon heb je daar,” zei ze tegen het meisje. “Kom je van hier?

268 words | tagged: elisia |  no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Elisia Frost
Member
Elisia Frost
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 14 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t101-elisia-frost https://pokemon-journey.actieforum.com/t102-elisia-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Emptydi jul 29, 2014 8:00 pm



“Hey, gave Pokémon heb je daar,” sprak een stem, die Elisia meteen achter zich liet kijken. Ze glimlachte eventjes. Had ze het over de Blitzle? Dan stond ze al aardig lang te kijken, aangezien die al een langere tijd in zijn bal zat.. “Bedankt!” glimlachte Elisia vriendelijk. “Kom je van hier?” vroeg het meisje toen, waarna het bruinharige meisje haar hoofd schudde. Ze schatte het meisje ouder, al waren de meeste mensen in deze regio ouder dan haar. “Nee, in kom uit Sinnoh, jij?” vroeg ze. Haar ponyta keek nieuwsgierig naar de pokémon van het onbekende meisje. “Jij hebt ook mooie pokémon zeg!” sprak ze opgewekt, kijkend naar de twee pokémon die ze nog nooit gezien had. Even keek ze twijfelend naar de bal van haar blitzle. Ze zuchtte en pakte de bal. “Kom er maar uit Dusty,” sprak ze zuchtend en een blauwe straal liet de pokémon voor haar staan. Meteen keek hij naar de twee nieuwe pokémon, wie volledig onbekend voor hem waren. “Trouwens, dit is Dusty,” sprak ze vriendelijk, kijkend naar de Blitzle. “En dat is Chantal,” glimlachte ze, waarna ze naar de ponyta wees. Ze pakte voorzichtig haar pokédex voor zich en richtte die op de Braixen. Een Braixen. Interessant. De pokémon ernaast, een Ralts, kende ze wel. Die was echt bijzonder mooi als die uitgeëvolueerd was. “Oh en ik ben Elisia,” glimlachte ze.

Therin | 228 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Emptydi jul 29, 2014 8:11 pm

let me live that fantasy
Het meisje bedankte haar toen Therin de Pokémon had gecomplimenteerd, al zat deze al even in de bal. Tjah, op de Pokédex had ze hem nog langer gezien en daar was hij ook mooi, ja. Puh.
Het meisje zei uit Sinnoh te komen en Therin glimlachte. Ah, dat was dan waarschijnlijk de regio waar Pokémon als de Blitzle leefden, aangezien het haar geen enorm zeldzame Pokémon leek. Natuurlijk kon het zo zijn dat die Pokémon uit een hele andere regio kwam, maar dit wat het meest logische. “Ah, Sinnoh,” glimlachte ze daarom maar. Dat was de regio van Piplup! Dat was één van haar favoriete waterpokémon, al had ze nooit de kans gekregen er een te ontvangen, aangezien die niet in het wild voorkwamen…

Het meisje liet haar zebrapokémon weer uit de bal komen en de blondine richtte haar blik er weer even op. Ze stelde de Pokémon voor als Dusty. Ook zei ze ‘En dat is Chantal,’ waarna Therin haar blik volgde naar een Ponyta die haar nog niet was opgevallen.
Het meisje pakte haar Pokédex erbij en richtte die op Cheers, wie een trotse blik op het meisje richtte, zo van: ‘Ja, ja. Dat ben ik echt. Cool he?’ en Therin grinnikte zacht om haar Pokémon.
Het meisje stelde zichzelf voor als Elisia, waarna Therin dacht dat het tijd was zichzelf voor te stellen. “Mijn naam is Therin,” stelde ze zichzelf rustig voor, waarna ze naar haar Braixen keek. “Mijn Braixen hier heet Cheers en dit is Rayne,” zei ze rustig. Ze besloot dat het misschien tijd was voor al haar Pokémon om te rusten, dus klikte ze twee andere balls van haar tas af, om een stapje naar achteren te doen en de Pokémon voor haar voeten de ball uit te laten komen. Hier stonden een Flaaffy en een Furfrou, welke getrimd was in de bekende stercoupe. “Dit zijn Bella en Hollow,” glimlachte ze, waarna ze opzij knikte. De Pokémon begrepen de hint en gingen allemaal iets voor zichzelf doen: Bella ging spelen in het gras, Hollow ging naast zijn trainster zitten, Cheers stond enkele meters verder met vuur te spelen en Rayne probeerde een gesprek aan te knopen met de Braixen, wie dit glimlachend aanvaardde. Ze was blij dat haar Pokémon geen probleemmakers waren, al was Rayne wel immens verlegen. Ze scheen echter tegen Cheers op te kijken, waardoor ze deze steeds opzocht.

397 words | tagged: elisia |  no notes
thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Elisia Frost
Member
Elisia Frost
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 14 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t101-elisia-frost https://pokemon-journey.actieforum.com/t102-elisia-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Emptywo jul 30, 2014 11:39 pm



“Ah, Sinnoh,” sprak Therin en Elisia knikte. Had ze al gevraagd waar het meisje vandaan kwam? Ja toch? Even wachtte ze af, maar er kwam voor de rest geen reactie, dus besloot ze het opnieuw te vragen. “Waar kom jij vandaan?” glimlachte ze vriendelijk.
Elisia had haar pokémon en zichzelf voorgesteld aan het meisje. “Mijn naam is Therin,” stelde het meisje – die Therin heette dus – zich voor. Elisia keek hem meisje even onderzoekend aan, sloeg haar op in haar geheugen en glimlachte toen weer. “Aangenaam kennis te maken Therin!” sprak ze vrolijk. “Mijn Braixen hier heet Cheers en dit is Rayne,” sprak Therin toen. Wow, mooie namen! Ze keek even naar de pokémon van Therin. “Mooie namen zeg!” glimlachte ze toen, aangezien het wel veel interessanter was dan haar Dusty en Chantal. Het meisje pakte twee pokéballen van haar tas. Wow, die had veel pokémon zeg! Ze haalde de twee pokémon uit hun pokéballen. “Dit zijn Bella en Hollow,” sprak het meisje toen. “Wow, jij hebt veel pokémon..” sprak het meisje met een mentale open mond, want het zag er nogal vreemd uit als ze daar zo ineens stond met een open mond. “Dan ben je geloof ik best veel bezig met trainen en vangen..” sprak ze verbaast, al glimlachte ze algauw weer, aangezien ze bijna altijd glimlachte. Ze zag hoe de pokémon van het meisje hun ding gingen doen. Haar Blitzle schoot meteen naar de Flaaffy en keek deze aan. Haar ponyta bleef rustig naast haar staan, kijkend naar de Furfrou.

Therin | 252 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Emptydo jul 31, 2014 12:03 am

let me live that fantasy
Het meisje vroeg haar waar zij vandaan kwam en het duurde even voor de blondine zich realiseerde dat het meisje eerder ‘jij’ achter haar zin had geplaatst, maar dat ze zelf teveel in gedachten had gezeten om hier op te reageren. “Ik kom hier vandaan, het prachtige Kalos,” zei ze met een kleine grijns. Ja, Kalos. Ze zou hier niet snel weggaan, pas als een andere regio haar meer kon bieden.
Het meisje zei dat haar Pokémon mooie namen had en vervolgens dat ze er veel had, waarna ze hieruit concludeerde dat Therin veel bezig moest zijn met trainen en vangen. Een wat beschaamde grijns sierde Therin’s gezicht. “Cheers heb ik gekregen om mijn reis mee te beginnen, Hollow heb ik gekregen, Bella koos er zelf voor om met mij mee te gaan… Dus de enige die ik gevangen heb is Rayne,” zei ze, even een blik werpend op haar Ralts. Het was een zeer interessante Pokémon, één die het nog weleens goed zou kunnen doen in gevechten, iets waar Hollow meer moeite mee leek te hebben. Hier, zittend naast haar, leek hij geen plezier te vinden in het communiceren met andere Pokémon en mensen, het enige wat hij wilde was vechten, maar dan niet op Therin’s manier. Nee, hij wilde er vol in, gaan voor pure kracht.
Ben je zelf ook een trainer? Met eventuele badges?” vroeg ze met een kleine glimlach.

De Flaaffy, Bella, keek met een kleine frons naar de Blitzle, waarna een enorme grijns haar roze kop sierde. Ze stelde zich voor in het bekende Pokémon taaltje, om een keer met haar staart te zwiepen en de ander met een scheve kop aan te kijken.

279 words | tagged: elisia |  no notes
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Elisia Frost
Member
Elisia Frost
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 14 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t101-elisia-frost https://pokemon-journey.actieforum.com/t102-elisia-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Emptydo jul 31, 2014 12:22 am



“Ik kom hier vandaan, het prachtige Kalos,” sprak Therin, waarna Elisia even knikte. “Dan heb je al vast veel van hier gezien?” vroeg ze glimlachend, waarna ze even om zich heen keek. “Ik heb dan nog niet veel gezien hier, het is hier inderdaad heel mooi!” sprak ze opgewekt. Was dat misschien de reden waarom ze hier was? Omdat het mooi wat? Zodat ze tegen haar vrienden kon zeggen zodra ze terug naar Sinnoh ging dat ze naar Kalos was omdat het mooi was? Even glimlachte ze bij die gedachten. Het zag er vast heel vreemd uit, dat ze ineens uit het niets glimlachte, terwijl ze om zich heen keek. “Oh, het spijt me, wat even in gedachten verzonken,” sprak ze toen, waarna ze weer naar het meisje keek. Oh wauw, dat was waarschijnlijk echt heel vreemd.
“Cheers heb ik gekregen om mijn reis mee te beginnen, Hollow heb ik gekregen, Bella koos er zelf voor om met mij mee te gaan… Dus de enige die ik gevangen heb is Rayne,” sprak Therin, nadat Elisia had opgemerkt dat ze vast veel tijd besteedde aan haar pokémon. Ze glimlachte eventjes, kijkend naar de pokémon van het meisje. “Nou ja, dan heb je tenminste iets zelf gevangen!” sprak ze opgewekt, kijkend naar haar pokémon, waarvan niets zelf gevangen was. Behalve als je het meenemen van een gewonde pokémon ook vangen noemt, dan kan dat natuurlijk ook. “En je hebt je pokémon denk ik zelf ook wel veel getraind, lijkt me zo?” sprak ze glimlachend. Eventjes keek ze naar de pokémon van het blonde meisje. Zijzelf deed nooit wat aan de training, alleen af en toe met Blitzle. Bij Ponyta durfde ze het nog niet helemaal, aangezien die ook wat bangig leek. “Ben je zelf ook een trainer? Met eventuele badges?” vroeg Therin toen. Elisia beet eventjes twijfelend op haar lip. “Ja, dat weet ik zelf ook nog niet helemaal,” sprak Elisia twijfelend. “Ponyta houdt niet van trainen, is nog steeds een beetje bang, dus met haar doe ik weinig, de Blitzle wilt alleen maar trainen, maar ik kan hem niet genoeg training bieden geloof ik..” sprak ze twijfelend. “En heb geen badges verder,” sprak ze toen fronsend. “Heb jij badges?”
De Blitzle keek naar de Flaaffy. Hijzelf wilde ook graag evolueren.. De Flaaffy murmelde wat woordjes, waarna de Blitzle haar eventjes aankeek en vervolgens ook wat sprak. Alsof hij zichzelf voorstelde. Hij keek haar eventjes aan, maar bleek geen zin te hebben in een gesprek, zoals altijd. Hij bewoog eventjes zijn kont, alsof hij verwachtte dat hij een staart had en deze wilde bewegen. Het zag er nogal komisch uit, al had hij wel een kleine staart, al was deze lastig te bewegen.


Therin | 451 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Emptydo jul 31, 2014 12:48 am

let me live that fantasy
Het meisje stelde de conclusie dat ze dan vast al van hier had gezien en zei zelf nog niet veel te hebben gezien, maar vond het wel mooi. Therin glimlachte even. “Ja, ik heb denk ik de meeste stukken hier wel al gezien, met uitzondering van enkele routes en afgezonderde gebieden,” glimlachte ze. Ja, de meeste steden was ze wel al door geweest.
Het meisje zei even in gedachten verzonken te zijn en Therin glimlachte. Ach, dat deed ze zelf ook zo vaak. “Ach, dagdromen is goed voor je,” glimlachte ze droogjes. Ze zeiden toch dat dagdromers creatief waren? Of iets in die richting, in ieder geval.
Het meisje zei positief dat Therin tenminste iets zelf gevangen had, waarna ze zei dat Therin ze wel zelf getraind zou moeten hebben. Even fronste Therin. “Ehm… Ja,” glimlachte ze maar, al was een groot gedeelte van Bella en Hollow al gedaan voor haar, maar goed. Het zou vrij weinig zin hebben om dit aan de neus van het meisje te hangen.
Het meisje vertelde zelf nog niet te weten of ze een trainer was, vertellende dat alleen haar Blitzle wilde trainen. Ook had ze nog geen badges, waarna ze Therin vroeg of zij badges had. Even ontstond er een kleine glimlach op haar gezicht. “Eigenlijk ga ik voor lintjes, ben ik een coördinator,” sprak ze rustig. “Maar ik heb nog geen enkel lintje en wel al één badge, behaald in de gym van Viola,” sprak ze vervolgens.

Met een kleine frons keek de Flaaffy naar de Zebrapokémon voor haar. ‘Is alles wel oke met je?’ vroeg ze, in het gebruikelijke Pokémontaaltje wat voor mensen enkel zou klinken als het meerdere keren herhalen van haar soort. Haar kop hield ze scheef. Ze was op zich wel speels, maar dat leek al iets minder te zijn geworden na de evolutie. Bovendien begreep ze niet echt wat de Blitzle nou wilde.

316 words | tagged: elisia |  no notes
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Berry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berry   Berry Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Berry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gimme my berry
» Berry Hunter
» Berry fight
» Not a berry good plan
» Berry fight[Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: