Back and forth - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Back and forth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Back and forth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back and forth   Back and forth - Pagina 2 Emptyzo okt 19, 2014 9:17 pm

Back and forth - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het blondje zei dat de Eevee nogal koppig was, waarna ze vertelde over de… Nadelen van de Eevee. Het kleine ding scheen het niet te accepteren als haar trainster iets deed zonder toestemming en leek de baas te zijn, terwijl het meisje dit hoorde te zijn. Aiden zuchtte een keer. “Jij bent de baas, niet zij,” sprak hij kalm. Stel je voor dat dit het geval zou zijn geweest bij Tyrion: een Charizard die zijn eigen pad volgde. Arceus, wat zou dat een problemen opleveren… Hij moest er niet aan denken dat de Charizard ooit zou weten hoe veel kracht hij had.
Tyrion werd geweldig genoemd en Aiden grijnsde. “Tyrion is al een jaar of vijf bij me, altijd als kleine Charmander en sinds kort zo… Gegroeid,” sprak hij. Ja, Tyrion was zijn grote trots. De Charizard die luisterde alsof hij niet anders kende, die een perfecte band had met zijn trainer. Hij was krachtig, trots, snel en intelligent. De Charizard was absoluut de perfecte starterpokémon geweest en Aiden wist niet waar hij zou zijn zonder de Pokémon: waarschijnlijk nog steeds in Kanto.
Toen het meisje zei spijt te hebben geen starter te hebben opgehaald knikte Aiden. “Ik wist al voor ik er was wie ik wilde: het hebben van een Charizard leek me geweldig,” grijnsde hij. “Al heb ik nu ook een Blastoise en ik moet zeggen dat… Dat niet tegenvalt,” gaf hij toe. Ja, zeker, het hebben van twee volledig geëvolueerde starters was toch interessant. Vooral met de grootte van de twee was het nog redelijk intimiderend als hij ze samen in zou zetten in iets als een dubbel gevecht. Aangezien de twee enorm close waren, zou dat waarschijnlijk nog goed gaan ook. “Hoezo ben je er geen op gaan halen, dan?
Toen het meisje vroeg of de Pokémon beet en waarom het hem stalkte, hief Aiden zijn schouders. “De zuster zei dat ze waarschijnlijk verkeerd behandeld is. Ik denk dat ze bescherming zoekt, maar niet meer dan dat,” gaf hij toe. Hij veegde er droogjes overheen alsof het zo zou verdwijnen, maar helaas. “Maar, het valt wel mee,” grijnsde hij. Ja, het was wat beurs, maar heus niet zo dat hij het niet hebben kon. Het frustrerende was gewoon dat hij de Pikachu niet uit zijn buurt leek te krijgen.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Back and forth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back and forth   Back and forth - Pagina 2 Emptyzo okt 26, 2014 7:45 am

Tawnee Aguna



Toen ze aan de nog onbekende jongen uitlegde waarom Sachi zo deed, zuchtte hij. Even had ze hem aangekeken met ogen die niet veel zeiden. Je kon er niet echt in zien dat ze zich ietwat gekwetst voelde door de zucht. Het was immers een probleem waar zij alle dagen mee moest omgaan en waar hij waarschijnlijk een keer in zijn leven mee geconfronteerd werd. “Jij bent de baas, niet zij,” Ja dat was makkelijk gezegd. Hoe kon zij de baas zijn over een Pokémon die vliegende sterren kon afvuren? De Eevee zou haar gemakkelijk kunnen overmeesteren als ze wilde en dat wist ze maar al te goed. Even keek ze nijdig naar de kleine Pokémon. Het was toch wel raar dat zo'n klein ding zoveel kracht kon hebben... Ookal was ze eigenlijk nog niet zo sterk. Ze trainde niet genoeg en dat besefte ze wel, maar ergens had ze gewoon geen zin om de Pokémon te trainen. Naja, geen zin was ook weer iets dat eigenlijk te ver gezocht was. Het was eerder het feit dat de Eevee soms zo koppig kon zijn dat Tawn gewoon geen tijd in haar wilde steken. "Ok, maar hoe?" gaf ze eerlijk toe. "Ze luistert toch niet en wat kan ik beginnen tegen haar aanvallen?" vervolgde ze waarna ze hem terug aankeek.
Nadat ze had gezegd hoe geweldig zijn Charizard wel niet was, grijnsde hij. Ze liet zelf even een klein lachje zien, maar hij was waarschijnlijk te klein om te zien. “Tyrion is al een jaar of vijf bij me, altijd als kleine Charmander en sinds kort zo… Gegroeid,” Ze keek even naar de grote Pokémon. Haar grijze ogen groot van verbazing. Ze hield van firetypes en ze was ook helemaal dol op dragontypes. Als men haar kende wisten ze eigenlijk wel wat ze van haar wilde. Daarom vond ze Charizard zo'n machtige Pokémon. Hij was een Firetype, toch leek hij op een dragon type. Hij was gewoon machtig... En vooral deze... Stiekem was ze wel jaloers, maar wie zou er nu niet jaloers zijn op zo'n Pokémon? Ze keek even naar haar Eevee, die ze al een jaar had. Wat zou er allemaal gebeuren in dat jaar? Zou ze sterker worden? Evolueren? Zou ze veel veranderen? Ze keek terug naar de jongen. Zou zijn Pokémon veel zijn veranderd? Vast wel.
Toen ze begon over dat ze nu eigenlijk wel spijt had dat ze geen starter was gaan ophalen, knikte de onbekende jongen. “Ik wist al voor ik er was wie ik wilde: het hebben van een Charizard leek me geweldig,” Ze knikte naar hem aangezien ze het volledig met hem eens was. Het hebben van een Charizard, wow! Dat zou toch wel geweldig zijn! Verder hadden ze nog Blastoise en Venusaur in Kanto, maar eerlijk gezegd waren die niet echt iets voor haar. Blastoise zag er nogal sloom uit met zijn schild en ookal had hij van die leuke kanonnen, een Charizard kon vuurspuwen. En tja, dat leek toch veel beter dan water afvuren. En Venusaur? Ze wist zelf niet wat hij moest zijn en hij zag er gewoon niet zo leuk uit als Charizard. “Al heb ik nu ook een Blastoise en ik moet zeggen dat… Dat niet tegenvalt,” Ze keek hem even aan. Hij had ook een Blastoise? Wauw, hij moest echt wel heel sterk zijn als het zou was. Ze had nog veel te leren, ze moest nog veel behalen. Maar wat Tawn wel zeker wist was dat zijn Charizard, die hij Tyrion noemde, zijn starter was geweest. Dat betekende dus dat hij de Blastoise minder lang had. “Hoezo ben je er geen op gaan halen, dan?” Ze keek even naar haar Eevee waarna ze terug oogcontact maakte met de roodharige jongen. "Ik had haar al gekregen van mijn broer als ei," zei ze terwijl ze terug keek naar haar Eevee. "Na een jaar heb ik toen besloten om naar hier te komen," vervolgde ze. "Ik wilde geen starter ophalen, ik wilde een Pokémon die ik ken en kan vertrouwen," Ze slikte even. "Sachi is een Pokémon die soms niet te vertrouwen is, maar je leert ermee leven," zei ze. Ja, het was zo geweest. Jaren aan een stuk had ze geprobeerd Pokémon te vangen zonder dat ze zelf een eigen Pokémon had. Het was haar grootste droom geweest om ooit zelf een Pokémon te hebben en toen ze uiteindelijk het ei van haar broer had gekregen, was ze echt superblij geweest. Sommige trainers zouden dit echter een stom argument vinden, maar dat kon haar echt niks schelen. Zij hadden ook stomme argumenten, dus ze moesten maar leven met haar argumenten.
Nadat ze het over de Pikachu had gehad, haalde deze zijn schouders op. “De zuster zei dat ze waarschijnlijk verkeerd behandeld is. Ik denk dat ze bescherming zoekt, maar niet meer dan dat,” Met een meelevende blik keek ze even naar de gele Pokémon. Het was best wel zielig als je wist dat Pokémon werden mishandelt. Toen ze zag hoe hij over de beetwonde veegde, keek ze er even naar. Dat ou Sachi nooit doen. Ookal had ze scherpe tanden, ze zou nooit bijten. Een tackle was het gevaarlijkste dat de Eevee ooit had uitgevoerd op een mens. Ze had zelfs nooit haar Swift aanval gebruikt op een mens, enkel op Pokémon. “Maar, het valt wel mee,” Ze keek hem even aan. "De Pikachu of de beten?" Vroeg ze. Het kon best zijn dat hij de Pokémon wel niet zo erg vond, maar dat zou waarschijnlijk niet zo zijn. Als een Pokémon haar zou bijten, zou ze waarschijnlijk heel erg nijdig worden. Ze had geen geduld om het dan af te leren en ze zou gewoon haar Pokémon gebruiken om een wilde Pokémon weg te jagen. Maar wat als die dan terug zou komen? Misschien had deze jongen dat ook geprobeerd en als ze bleef terugkomen dan zou het beteken dat ze zich thuis voelde bij hem. De Pikachu kon nog zo hard bijten als dat ze wilde, als ze terug bleef komen was dat een teken van respect. Ze beet vast om aandacht, omdat hij haar zo te zien wel vaak negeerde.

Tag:: Aiden Stark | Words:: 1022 | Note:: //
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Back and forth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back and forth   Back and forth - Pagina 2 Emptyma okt 27, 2014 9:46 pm

Back and forth - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje vroeg hoe en Aiden sloeg zijn armen voor een moment op elkaar, met een lichte frons op de jonge Eevee blikkend. Hem werd verteld dat de Eevee niet luisterde en dat het meisje niets kon beginnen tegen de aanvallen van de Eevee, waarop Aiden langzaam zijn hoofd schudde. “Een Pokémon begint niet veel zonder zijn, of in dit geval haar, trainer. Dat is waarom Tyrion zo makkelijk onder controle te houden is,” sprak hij. Tyrion was immers zijn starter en de Pokémon zou zelf ook maar al te goed weten wat voor kracht hij had. Het vuur dat de Pokémon spuwen kon, was sterk genoeg om complete bosbranden aan te richten en mocht de Pokémon ooit de behoefte hebben het heft in eigen handen te nemen, was er niets wat Aiden kon doen. Dit gold echter niet alleen voor Ronan. Arya, Garrett, Ronan… Al zijn Pokémon waren zo sterk geworden tijdens de reis, dat hij niets meer te vertellen zou hebben als ze kwaad in de zin hadden. De kracht was echter dat hij ze volledig vertrouwde, iets wat wederzijds was. Hij haalde het beste uit zijn team, waardoor ze niet zochten naar eigen manieren om beter te worden en er geen strijd kwam over wie de baas was. Aiden was de baas en mocht hij er eens niet zijn, nam Tyrion deze rol in handen. Onenigheid binnen het team was zeer zeldzaam en dit was iets waar hij blij mee was.
Iedereen heeft zijn eigen manier om zoiets aan een Pokémon duidelijk te maken, maar vroeg of laat zal een Pokémon moeten leren niet de baas te zijn.” Zijn woorden waren rustig gesproken als altijd. Hij had immers sowieso wel de neiging enigszins intimiderend over te komen met zijn permanente zelfvertrouwen, dus dat hij geen enkel probleem had gehad met het opvoeden van zijn Pokémon was niet verbazingwekkend. Zodra Tyrion en Garrett een hoog level hadden bereikt, volgde het respect immers vanzelf. Een nieuw teamlid werd vaak meteen blootgesteld aan een gevecht en kon zien hoe krachtig Aiden en zijn Pokémon samen waren, waardoor ze zich zonder pardon in het systeem lieten vallen en meededen aan de trainingen, niet klagend omdat het toch wel goed zou komen.
Opnieuw blikte Aiden even naar Tyrion, de gigantische Charizard die in complete rust aan zijn zijde te vinden was. Even stak hij zijn hand uit naar de Pokémon, wie meteen zijn kop liet dalen zodat Aiden met zijn hand over de neus van de Charizard kon gaan. “Tyrion was gelukkig al vanaf het begin een vrij makkelijke Pokémon. Hij miste de felheid die je in veel vuurpokémon ziet,” sprak hij kalm. “Al is dit wel te vinden tijdens een gevecht,” maakte hij af. Ja, Tyrion was zeker fel in gevechten, maar daarbuiten was het een rustige, evenwichtige Pokémon die nog altijd een perfecte starter zou zijn.
Garrett, mijn Scizor, daarentegen, kreeg ik omdat zijn vorige trainer hem niet aankon. Ik heb nooit problemen met hem gehad,” fronste Aiden. Hij wist dat dit niet compleet waar was. Garrett was begonnen met het vertonen van agressief gedrag. Maar, dit was enkel in zijn Mega Vorm en niet iets dat met de opvoeding te maken had. Een Mega Vorm was immers een plotselinge toename in kracht, iets wat lang niet elke Pokémon zo simpel kon hebben. Aiden wist dat hij van geluk mocht spreken dat Tyrion geen enkel beetje agressie had vertoond in de vorm. Een kwade Tyrion zou immers niet simpel te stoppen zijn en Aiden vroeg zich af hoeveel er voor nodig was. Zijn huidige team zou niet op kunnen tegen de Charizard in zijn Mega Vorm en tot nu toe wist hij niet of hij iemand kende die dat wel zou kunnen. Tyrion was de grote powerhouse van het team, degene die zoveel kracht had dat het altijd wel goed kwam als hij zich bemoeide met een gevecht. Iets wat lang niet altijd zo was geweest: ooit was Tyrion veel zwakker dan Garrett, immers.

Het meisje begon uit te leggen waarom ze geen starter Pokémon had gekozen, maar was gegaan voor de Eevee die momenteel niet leek op de beste partner voor een startende trainer als zij. Ze vertelde dat de Pokémon eigendom was geweest van haar broer en dat ze deze als ei had ontvangen. De Eevee was schijnbaar al een jaar oud toen het meisje besloten had hierheen te komen. De reden dat ze geen starter op wilde halen, deed Aiden voor een kort moment fronsen. “Ah,” bracht hij enkel uit, even blikkend op de Charizard. Te vertrouwen was Tyrion zeker en Aiden had nooit ook maar een moment spijt gehad van het kiezen van de Charmander. Jolig, zonder zorgen, vriendelijk tegen iedereen… Tyrion was de Pokémon die nooit de hoop opgaf en die dagen ondoorbroken zou kunnen vechten voor wat hij wilde. Tyrion had waarschijnlijk meer eer en passie dan zijn trainer.
Beiden,” sprak Aiden rustig na de vraag van het meisje. “Ik heb wel meer bloed in het leven gezien dan die kleine tandjes aan kunnen richten,” begon hij zijn uitleg met een grijns. Al was het niet de perfecte beschrijving… Hij had immers zijn moeder zichzelf in een coma zien zuipen en had zelf best wel wat… Onenigheden gehad in Kanto. De beetwonden deden hem niet enorm veel.
En de Pikachu… Als ze geen reden meer heeft om rond te hangen, zal ze vanzelf wel weer verdwijnen,” glimlachte Aiden. Al was hij geen fan van de Pikachu, was maar al te duidelijk dat dit wederzijds was. Dit moest betekenen dat de Pikachu een wel heel goede reden had om aan zijn zijde te lopen, aangezien zowel zij als hij hier niet gelukkig van werd. Zodra deze reden verdwenen was, zou er geen reden zijn voor de Pikachu om in zijn buurt rond te hangen en zou hij van het probleem af zijn. “Ik denk dat dat gewoon geduld vereist, iets wat ik in mijn reis toch heb moeten ontwikkelen,” merkte hij op. Immers had een trainer aardig wat geduld nodig en dit was iets wat hij had geleerd van zijn team. Je kon niet ongeduldig zijn en kon dingen niet haasten, zo ook met het gele monster.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Back and forth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back and forth   Back and forth - Pagina 2 Emptydo okt 30, 2014 9:37 am

Tawnee Aguna



Even had de jongen een blik op haar Eevee gelegd en zij volgde zijn blik. Sachi hield de Charizard in de gaten, bang voor wat de grote Pokémon zou doen. Ergens voelde het wel goed dat de Normal Type op haar plaats werd gezet, maar aan de andere kant was het ook zielig... Neh, eigenlijk niet, ze moest het maar weten. “Een Pokémon begint niet veel zonder zijn, of in dit geval haar, trainer. Dat is waarom Tyrion zo makkelijk onder controle te houden is,” Ze keek hem even aan. En Pokémon's in het wild? Die konden het perfect aan. Ze legde nogmaals een blik op de bruine Pokémon. Haar random aanvallen op mensen was eigenlijk het enigste probleem. Wat het ergste was wat kon gebeuren in de gym was dat ze de gymleader aanvloog in de plaats van de Pokémon. Dan mocht zie die badge wel op haar buik schrijven. Daarom zou ze eigenlijk eerst een manier moeten vinden om de POkémon onder controle te krijgen zodat deze niet in een woede-aanval of zoiets mensen zou aanvallen. Het meisje knikte. “Iedereen heeft zijn eigen manier om zoiets aan een Pokémon duidelijk te maken, maar vroeg of laat zal een Pokémon moeten leren niet de baas te zijn.” Ze knikte nogmaals, een teken dat ze het volledig begreep. Sachi zou een heel erg speciale manier nodig hebben, maar ze zou het wel vinden, zoals de jongen ook zei. Misschien moest ze meer aandacht geven aan een andere Pokémon, misschien zou het dan wel lukken om de Eevee te overtuigen volledig naar haar te luisteren. "Bedankt, ik zal het onthouden," zei ze vervolgens waarna ze haar grijskleurige ogen nogmaals op de roodharige legde.
“Tyrion was gelukkig al vanaf het begin een vrij makkelijke Pokémon. Hij miste de felheid die je in veel vuurpokémon ziet,” Ze keek toe hoe hij de machtige Pokémon over de neus aaide en lachte even kort, maar al snel ebde die lach weg. “Al is dit wel te vinden tijdens een gevecht,” Ze keek even naar de oranje Pokémon. Ze knikte als teken dat ze het opnieuw begreep. Vele Fire Types waren nogal vurig van karakter, zoals het hoorde te zijn. Maar volgens hem was zijn prachtige Charizard niet zo, wat vast ook zo zijn voordelen had. Zo had elk karakter wel zijn voordelen. Ze keek even naar de draak en voelde een soort van bewondering voor de machtige Pokémon. Zoveel vertrouwen in elkaar en zoveel kracht. Wow, die twee waren wel wat ja. Hij was zo kalm en ook nog eens redelijk slim en aardig en zijn Charizard zag er geweldig uit. Stiekem wilde ze hem wel zien vechten, maar dat zou ze niet vragen. Het was zijn Pokémon hij mocht ermee doen wat hij wilde en ze zou ook niks voorstellen aan hem, dat lag niet in haar aard om te doen, noch om het echt te gaan voorstellen. Zelf zou ze ook nooit haar Pokémon showen aan iemand, aangezien ze wist hoe het was om jaloers te zijn op een ander met beter Pokémon.
“Garrett, mijn Scizor, daarentegen, kreeg ik omdat zijn vorige trainer hem niet aankon. Ik heb nooit problemen met hem gehad,” Ze keek op toen hij terug begon te praten. Een Scizor he? Ze had al over die Pokémon gehoord, maar ze had er nog nooit een gezien. Ze wist wel dat ze erg sterk waren en ze voelde de bewondering voor het team van de roodharige toenemen. "Een Scizor?" zei ze op een ietwat nieuwsgierige toon. "Die kunnen toch nog redelijk agressief zijn, toch?" Haar broer had het er wel eens over gehad, over de Pokémon die hem af en toe hadden aangevallen en ze had af en toe de naam van Scizor horen vallen, dus misschien was het van daar dat ze het idee had. het kon ook zijn dat de Pokémon eigenlijk heel rustig was en dat haar breor gewoon een verkeerde indruk van de soort had gehad toen hij ze voor het eerst was tegen gekomen, wie weet.

Toen ze het verhaal van Sachi had verteld, liet hij enkel een “Ah,” Horen, maar ze hechte er niet veel aandacht aan. Het was haar keuze geweest en ze was er met momenten erg blij mee geweest. Ze wilde nu ook weer niet met twee Pokémon starten, dat leek haar meer als vals spelen. Ze had niks gedaan voor de andere Pokémon. Maar goed, het was gewoon iedereen zijn eigen keuze. Toch had ze de neiging gehad haar mening te verdedigen, maar ze liet het voor wat het was, geen zin om een discussie aan te gaan. Ze keek even naar haar armen, die volledig in de jas van de jongen waren verdwenen en keek toen terug naar hem. Waarom zou ze ook een discussie opzoeken? Wat voor nut had dat nu weer? Hij was zo vriendelijk.
Toen ze vroeg over de Pikachu, antwoordde hij eerst simpel. “Beiden,” Ze keek hem aan. “Ik heb wel meer bloed in het leven gezien dan die kleine tandjes aan kunnen richten,” De grijns op zijn lippen leken misplaatst, alsof er meer was dan hij liet merken. Ze fronste even, maar negeerde de neiging om hem een vraag te stellen over de grijns. Ze kende hem nog maar een paar minuten, hem nu al overrompelen met privé vragen zou onbeleefd en raar zijn. “En de Pikachu… Als ze geen reden meer heeft om rond te hangen, zal ze vanzelf wel weer verdwijnen,” lachte hij verder. Ze keek hem terug aan aangezien die grijns nu al weg was. “Ik denk dat dat gewoon geduld vereist, iets wat ik in mijn reis toch heb moeten ontwikkelen,” Ze knikte aangezien ze het begreep. Ze leek wel zoveel te leren van hem, wat wel logisch was aangezien hij ouder was en waarschijnlijk al langer bezig met zijn reis dan haar, veel langer.
Ze keek even naar de Charizard. "Ik neem aan dat je team uit meer Pokémon bestaat dan enkel een Charizard, Blastoise en Scizor?" zei ze om het onderwerp wat aangenamer te maken. Hij leek echter ook al langer bezig met zijn reis, dus een groot team zou logisch zijn voor Tawn.

Tag:: Aiden Stark | Words:: 1022 | Note:: //
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Back and forth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back and forth   Back and forth - Pagina 2 Emptywo nov 05, 2014 9:45 pm

Back and forth - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het was raar om advies te geven, om te praten over iets alsof hij er zoveel van wist. Waar hij misschien enigszins ervaren leek, kwamen deze ervaringen vooral door… Het verkeerd doen. Hij had zoveel fout gedaan, zoveel foute manieren gezien in zijn leven, dat hij dit had afgezworen en was blijven proberen, tot hij de manier had gevonden die bij hem paste, de manier die bij zijn Pokémon paste. Want, zijn trainingen waren lang niet zo zachtaardig als anderen zou willen en hij geloofde er niet in dat je op die manier iemand verder kreeg. Pokémon niet, maar ook mensen niet. Pushen was goed, zolang je het met de goede bedoeling deed en nooit te ver ging. Iedereen had grenzen. Hij, maar ook zijn Pokémon. Allen hadden ze deze gevonden, of zouden ze deze in de komende tijd vinden. Het was immers goed om te weten tot waar je kon, om te weten waar het genoeg was, waar je kon zeggen dat het niet erg was om je om te draaien en een gevecht op te geven. Iedereen had zwaktes, maar ook sterke kanten. Waar Arya bijvoorbeeld niet veel maakte tegen een vuurtype en ook in het algemeen niet fysiek het sterkste was, had ze zo’n uitgebreide moveset, was ze snel en super intelligent, dat ze vaak nog iets van een gevecht wist te maken. Tyrion daarentegen was minder doordacht en vocht vooral op brute kracht, iets wat hij gelukkig enorm had waardoor een tegenstander vaak gestopt werd in zijn of haar techniek en dan niets meer te vertellen had.
Het onderwerp ging over op Garrett, de Scizor die Aiden al wat langer had, waarna het meisje vroeg of Scizors redelijk agressief konden zijn. Aiden kon een lichte glimlach niet onderdrukken terwijl hij haar woorden hoorde, al veranderde dit al snel in een licht ernstige uitdrukking terwijl hij terugdacht aan wat Garrett had gedaan. “Ze kunnen inderdaad… Trekjes vertonen,” sprak hij, wat serieuzer dan vaak van hem verwacht werd. Immers was het zo dat die moordlustige kant van Garrett hem en de Pokémon nog wel eens de kop kon gaan kosten. Al had Aiden niet het idee dat Garrett hem ooit iets aan zou doen en vertrouwde hij de Pokémon volledig, kon hij de Pokémon niet vertrouwen met anderen. Met het karakter van de Scizor was het al helemaal gevaarlijk wanneer zijn moordlustigere kant naar boven kwam. Al was hij rustig en doordacht, was het een Pokémon die gauw een wrok koesterde tegen anderen, hen diep van binnen verafschuwend voor zolang als hij leefde. Zo was vaak het geval met mensen die in zijn ogen fout hadden gezeten, iemand die met zijn of haar handen aan Aiden of een teamlid hadden gezeten. Zo had de Pokémon een gigantische hekel aan Lilium, gezien deze Aiden toen een klap had verkocht. Deze kant van de Scizor was gevaarlijk, zou ervoor kunnen zorgen dat hij schade aan zou richten die niet te herstellen was. En dit was iets wat Aiden tegen moest gaan, iets waar hij snel een oplossing voor moest vinden. Hij wilde immers niet opgeven, wilde Garrett niet opgeven. Het was een Pokémon die al zo lang aan zijn zijde liep dat hij dat niet kon maken.
Maar, over het algemeen is hij vrij… Rustig,” mompelde hij uiteindelijk, na een misschien wat te lange stilte te hebben gecreëerd. “Alleen moeten we nog even… Kijken hoe ik ervoor zorg dat hij eh… Niemand vermoordt in zijn Mega vorm,” merkte hij met een lichte frons op, zich afvragend of het ooit zou lukken. Maar, hij wist ook dat hij Garrett niet mocht onderschatten. De Pokémon kon heel wat aan en zou ook hier boven op weten te komen. Het zou hem lukken om alles onder controle te krijgen en zijn Mega Evolutie te beheersen, waardoor ook hij die vorm zou kunnen gebruiken in de gymgevechten. Al wist Aiden dat de Pokémon ook genoeg kracht had zonder, was het toch iets wat hij graag zou willen hebben en het achter de rug hebben van deze fase zou zeer fijn zijn.
Maar, in vergelijking met je Eevee is mijn Scizor, mits hij in zijn normale vorm is, een mak lammetje,” grijnsde Aiden uiteindelijk. Ja, zolang Garrett niet in zijn Mega zat, zou de Pokémon altijd luisteren en was het niet lastig om hem te corrigeren mits het door hem vertoonde gedrag ongewenst was. Gelukkig was ook dit iets wat niet al te vaak voorkwam, aangezien de Pokémon al zo lang met hem aan het reizen was dat er geen onduidelijkheden meer waren. Alle Pokémon die in zijn team te vinden waren, waren close met hun trainer op een andere manier. Met Garrett zat hij duidelijk op één lijn. De Pokémon begreep wat zijn trainer dacht en wilde en wist hier meestal maar al te goed op in te spelen, iets waar Aiden vrij blij mee was. Immers was de Scizor ook niet de zwakste meer.

Toen hem werd gevraagd of hij behalve Tyrion, Ronan en Garrett nog meer Pokémon had, schudde Aiden voor een moment zijn hoofd. “Behalve mijn Mawile, Arya, is het team nog leeg,” glimlachte hij, iets wat misschien niet helemaal aan haar verwachting zou voldoen. “Daarbij heb ik nog wel enkele Pokémon, waaronder een Aerodactyl en Treecko, in mijn box, maar mijn team bestaat enkel uit vier,” meldde hij vervolgens. Kwaliteit ging immers boven kwantiteit en hij wilde liever een volledig werkend, kleiner team dan één vol problemen waar hij nooit verder mee zou komen. Nee, de Pokémon in zijn team waren allen al een langere tijd daar en konden met elkaar opschieten, vormden echt een team. Dit was iets wat ervoor had gezorgd dat hij zo ver was gekomen, iets wat ervoor had gezorgd dat hij verder kon. Als zijn team gevuld zou worden met Pokémon als de Pikachu, zou het uit elkaar vallen en zou hij enorm geremd worden in zijn reis. Dit was iets wat hij niet wilde, iets waar hij niet al te veel naar uitkeek.
Maar, dat zal vanzelf wel komen. De Mawile is ook van een flink niveau en ik denk dat ze samen flink wat teams uit kunnen roeien,” sprak hij grijnzend, wetend dat dit nog wel eens waarheid kon zijn.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Back and forth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back and forth   Back and forth - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Back and forth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It Comes Back To You
» Back again
» There's no way back now
» Back, at least
» The B Is back

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: