Closed - Just give it to me.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Closed - Just give it to me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Closed - Just give it to me. Empty
BerichtOnderwerp: Closed - Just give it to me.   Closed - Just give it to me. Emptydo jan 05, 2017 1:44 pm


- For Evan.
Speciaal voor Team Rocket had Floyd even de terug reis gemaakt naar Kalos. Wanneer dat hij eenmaal terug geland was met Waglington, wilde hij gelijk terug naar Hoenn. Het was veel te koud in Kalos en de sfeer die er heerste was niet wat hij wilde. Juist buiten Dendemille Town was hij geland zodat hij geen onrust zou stoken met zijn Hydreigon. Voordat hij de stad in ging had hij ook zijn pokémon weer laten terugkeren zodat hij aan zijn zoektocht kon beginnen. Een Ether. Dat was wat hij zocht en wat ze nodig hadden op de base, maar hoe kwam je er ooit achter wat iemand allemaal bij zich had? Als je random aan een vreemdeling ging vragen of hij het had, zou het opvallen. Dus moest het anders gebeuren en Floyd kreeg al snel een klein idee.
Hij liet Grindelwald uit zijn bal en hoopte dat de pokémon voor één keer eens zou luisteren. ‘Probeer een rugzak te stelen wil je en kieper de spullen er maar allemaal uit,’ zei hij tegen het kleine wezentje, terwijl dat hij gewoon om zich heen keek. De Mimikyu leek toch te begrijpen wat de bedoeling was en liep naar een willekeurig iemand om gelijk naar die zijn rugzak te springen. De pokémon hoopte dat hij de rugzak ergens beet kon nemen, zodat hij er toch aan hing. Al moest hij tegelijkertijd ervoor zorgen dat zijn ‘doek’ niet af hem viel. Floyd wist dat het niet de ideale pokémon ervoor was, maar hij kon altijd proberen.


Laatst aangepast door Floyd Duncan op ma jan 09, 2017 4:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Moore
Member
Evan Moore
Punten : 363
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 3/01
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Closed - Just give it to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closed - Just give it to me.   Closed - Just give it to me. Emptydo jan 05, 2017 10:05 pm

Evan wreef over zijn armen zodat hij hopelijk wat warmer zou worden. Hij had een dikke zwarte winterjas aan met een bontkraag, maar zelfs deze leek hem niet tegen de koude wind af te schermen. Dan had hij nog een sjaal om zijn nek geslagen die een deel van zijn mond bedekte en onder zijn neus kwam, maar zelfs dat hielp niet echt. Hij klemde zijn kaken op elkaar terwijl de sneeuw naar beneden viel. Jack zweefde naast hem, maar de Pokémon leek nergens last van te hebben en keek naar zijn trainer alsof deze gek was geworden. ‘Heb zelf eens zo’n huid als ik heb,’ sprak hij tegen zijn Pokémon, maar deze haalde zijn schouders op en besloot zich niks aan te trekken van het gezeur van zijn trainer. In plaats daarvan concentreerde hij zich op de windmolen die ze passeerden en Jack zweefde even naar boven om het naderbij te bekijken. Terwijl Evan met over elkaar geslagen armen op zijn Pokémon wachtte, keek hij rond of hij toevallig een kraampje kon vinden die warme chocolademelk verkocht. Toen hij dacht een cafeetje in het vizier te krijgen, kwam Jack plotseling met een rotvaart naar beneden en stootte iets uit de weg. Evan draaide zich met een ruk om en keek naar een Pokémon die er ten eerste griezelig uitzag en die hij ten tweede nog nooit had gezien. Evan begreep niet meteen Jack’s vijandigheid en wilde hem een preek geven, maar zag aan de boze blik van zijn Pokémon dat er wel wat aan de hand was. Toch liep hij naar de Pokémon toe en knielde voor het ding neer. ‘Jij bent een Alola Pokémon, is het niet?’ vroeg hij. ‘Wat was je van plan?’ Hij keek de Pokémon wantrouwend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Closed - Just give it to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closed - Just give it to me.   Closed - Just give it to me. Emptydo jan 05, 2017 11:34 pm

- For Evan.
Floyd had besloten dat hij eerst ging zien hoe dat Grindelwald het deed en pas achteraf, wanneer dat het echt nodig was, zou ingrijpen. Om niet op te vallen, had hij plaatsgenomen op een bankje waar hij in alle rust kon zitten en gewoon kon toekijken. Een Ether kon niet zo’n heel moeilijke opdracht zijn. Het enige wat hij moest was er één vinden en dat was het. Als er zich uiteindelijk problemen zouden voordoen, dan had hij nog steeds wat truckjes die hem konden helpen. Een level honderd pokémon, zijn vlindermes dat in zijn broekzak was verstopt en gewoon zijn ervaring. Het hing allemaal af van Grindelwald en hoge verwachtingen had Floyd niet. Het was nog maar een baby, veel kon je er niet van verwachten.
Maar de pokémon deed het beter als verwacht. Hij werd niet meteen weg gejaagd, maar in plaats daarvan hurkte de persoon bij hem neer. De pokémon leek enkel maar weinig interesse te hebben in de persoon zelf en probeerde nog steeds een opening te vinden naar de rugzak van de jongen. Floyd kon zich onmogelijk voorstellen dat de kleine pokémon zelfs wist wat een Ether was, maar als hij al in de rugzak terecht kwam was het toch iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Closed - Just give it to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closed - Just give it to me.   Closed - Just give it to me. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Closed - Just give it to me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let's give it a try
» { Give me all
» Give it all
» Just give it to me.
» Give it a try {Elisia}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Dendemille Town-
Ga naar: