Just give it to me.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Just give it to me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just give it to me.  Empty
BerichtOnderwerp: Just give it to me.    Just give it to me.  Emptydi nov 17, 2015 8:19 pm

Soul stak zijn handen in zijn zakken terwijl hij door Lumiose City liep. Zijn Houndoom liep met een opgeheven kopje naast hem en Soul grinnikte. Hij kon wel merken dat Houndoom zich trots voelde over het feit dat hij al op een hoog niveau zat. Dat was het trainen wel waard, zeg. Soul had het bijgehouden. Het zou niet meer lang duren voordat Houndoom weer een paar niveaus zou stijgen en het zou ook niet meer lang duren voordat hij een Ranger kon worden. Hij voldeed bijna aan alle eisen. Hij moest zichzelf slechts nog een klein beetje meer bewijzen, maar dat was geen probleem voor hem. Momenteel was hij gearriveerd bij het lab van professor Sycamore. Hij had gehoord dat hij hier moest zijn om zijn Key Stone op te halen. De beste stap naar een sterke Houndoom was uiteraard een Mega Stone gaan halen. En hij zat er aan te denken om zijn team eventueel wat uit te breiden, maar daar was hij nog niet zeker van. Het lag er behoorlijk aan hoe erg het teamlid werd geaccepteerd door Houndoom zelf. Wie weet zouden ze wel voor altijd met hun tweeën blijven. Soul schudde grijnzend zijn hoofd. Nee, eerst wilde hij zijn Houndoom naar het hoogste niveau mogelijk helpen en dan keken ze wel weer verder. Rustig stapte Soul het lab binnen en werd direct doorverwezen naar de derde verdieping toen hij zei waar hij voor kwam. Soul sloeg zijn armen over elkaar heen terwijl hij wachtte tot de lift aan kwam op zijn bestemming en stapte er uit. Een man met golvend bruin haar stond voor hem, spreidde zijn armen ver uit elkaar en grijnsde vervolgens. Als je niet beter zou weten zou je denken dat hij als beroep een dirigent was. ‘Ik kom mijn Key Stone halen,’ sprak Soul. Het was niet echt subtiel te noemen hoe hij het vroeg, maar daar leek de man niks mee in te zitten. ‘Goed, maar eerst nog een paar vragen,’ zei hij. ‘Hoe lang heb je je Houndoom al? Als het om deze Pokémon gaat tenminste?’ Soul knikte bevestigend en dacht na. Eerst was hij natuurlijk van Fever geweest. Hij haalde zijn schouders op. ‘De exacte datum weet ik niet meer, maar toch wel minstens vijf jaar,’ zei hij. De professor gaf een knikje en begon om Houndoom heen te lopen, de Pokémon inspecterend. ‘Ik kan zien dat hij van een hoog niveau is en dat je hem goed traint,’ sprak de man goedkeurend. ‘Ik wil hem het hoogste niveau aanleren,’ sprak Soul en de man floot bewonderend. Soul sloeg zijn armen over elkaar en wachtte een tikkeltje verveeld af of er meer vragen gingen komen of dat hij dan toch uiteindelijk zijn Key Stone zou krijgen. Hij was immers niet helemaal naar hier gewandeld voor niets, hè?

Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

Just give it to me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just give it to me.    Just give it to me.  Emptydo nov 19, 2015 10:48 pm



Congratulations, you received a Keystone!
The item has been added to your inventory.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just give it to me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: Sycamore Lab-
Ga naar: