Smile for the picture - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Smile for the picture

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 8:47 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het blondje merkte op de Miltank wel geslaagd te vinden, terwijl ze besloot een Pokéball tevoorschijn te halen. Onmiddelijk ontstond er een bedenkelijke frons op het gelaat van Aiden. Serieus? Had ze dat ding nog? Dat ging ze niet serieus menen, of wel? Toen hem werd gevraagd of hij het wilde zien, vernauwde hij zijn blik wat. Zijn groene ogen stonden strak gericht op de Pokéball, voor hij zijn blik weer op het meisje richtte. “Denk je dat ‘ie dat zal overleven?” vroeg hij vervolgens, één wenkbrauw opgeheven. Gelukkig had hij genoeg Pokémon bij zich die een Parasect zouden kunnen vermoorden. Al was Tyrion de beste optie, had hij Garrett, Ronan en Arya ook nog altijd. Die zouden vast geen problemen hebben met het vermoorden van een zombie. Immers zou de gehele Pokémon wereld daar blij mee zijn.
Trouwens,” begon hij met een fronsje. Hij had haar de vorige keer gevraagd of ze ooit gedronken had en hier was ze te braaf voor geweest. Een festival betekende drank. “Al gehoord van het festival?” vroeg hij daarom met een grijns. Aangeschoten Lilium. Hij had geen idee hoe dat zou zijn. Misschien zou ze super druk en irritant worden, of emotioneel en saai. Je had altijd van die risico’s eraan hangen, maar misschien werd ze er ook super spontaan van en dat was… Interessant. Zelf was hij geen enorme drinker, maar enkele slokken konden geen kwaad en hij had het idee dat, mocht hij haar ooit zo ver krijgen, hij meer kon hebben dan zij.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 9:02 pm

wake me up when it's all over
Lilium grijnsde nog steeds terwijl ze met de Pokéball zat te spelen. Het was echt leuk om Aiden weer eens in het nauw te drijven. Ze had niet eens de paras meer, maar dat terzijde. Ze kon Aiden toch niet vertellen dat ze zijn kostbare cadeautje in de Wonder Trade had gestaan. Met glimogen keek ze naar de jongen, terwijl ze de Pokéball veilig in haar eigen handen hield. Wie weet gooide Aiden het zo weg ofzo. Hij was sterker dan zij was immers. "Ik denk dat ze het zal overleven ja," zei ze, terwijl ze de Pokéball in haar zak stopte. Genoeg getreiterd. En Aiden kon al best snel een comeback maken. Al had ze dat liever niet zien gebeuren. En hij deed het niet eens expres. Dit moest een record zijn.
Haar hele houding raakte wat schuchterder toen hij over het festival begon te spreken. Ze had expres alle flyers vermeden, om zelfs de verleiding niet te krijgen. Ze was dol op festivals, maar ze wilde ervoor niet naar Ambrette Town. Terug naar haar ouders, nee. Absoluut niet. "Ik heb ervan gehoord ja," sprak ze op een licht ontwijkende en haastige toon, "Ik moet alleen de andere kant op, dus ik ga er niet heen."


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 9:21 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Toen de blondine opmerkte te denken dat de Pokémon het wel zou overleven, snoof Aiden zachtjes. “Dat zullen we nog wel zien,” merkte hij op, al stopte ze de Pokéball weg. Maar goed ook. Hij zou die Pokéball anders misschien nog wel uit haar handen gegrepen hebben en dan zou het ding ergens in een boom verdwenen zijn. Immers bleek hij goed te zijn in het laten verdwijnen van dingen in bomen, hierbij kon Alphonse als een perfect voorbeeld genoemd worden. De jongen was in een boom terecht gekomen en als hij geen geluid had gemaakt, was deze misschien nooit terug gevonden. Toch spijtig dat hij dit wel had gedaan.
Na zijn opmerking over het festival, hief hij één wenkbrauw op. Toen het meisje zei de andere kant op te moeten, herinnerde hij zich haar woorden na de diefstal van Leo. “Ah, maar natuurlijk,” grijnsde hij. “Ambrette Town, was het niet? Is dat de reden?” vroeg hij met een fronsje. Ah, zo erg kon het vast niet zijn, toch? Ze leek hem best het type dat hield van dit soort gelegenheden. Festivals waren immers gevuld met ‘gezelligheid’, uitdagingen, spellen en dergelijken. Precies goed voor een prinsesje als zijzelf, dus. En er was alcohol. En dat kon zijn vermaak zijn.
Nou, zo erg kan het vast niet zijn.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 9:45 pm

wake me up when it's all over
De woorden van de jongen waren bijna een uitdaging en Lilium's blik ging dan ook iets omhoog. "Wil je het testen?" Vroeg ze, waarna ze de Pokéball weer eventjes beetpakte. Maar uiteindelijk liet ze het gaan. Er was een 'belangrijker' onderwerp aan de gang immers. Aiden pesten moest maar weer tot een ander moment wachten. Want op dit moment had ze daar niet zoveel geluk mee. Ze kon het nog wel op de Paras gaan gooien, maar ze wist zelf ook wel dat ze op dit moment niet van Aiden afkwam.
Haar blik was weer afgedwaald op een nukkige wijze en ze had haar armen over elkaar heen geslagen toen Aiden door begon te vragen. Ze kon het wel weten. Hij was nog nieuwsgieriger dan een Aipom die gast. "Ik heb geen behoefte om naar Ambrette Town te gaan," sprak het blonde meisje mat, "en ik heb al genoeg tijd verloren met het zoeken naar Leo en het trainen voor de tweede gym. Ik moet nu eventjes door zodat ik weer een beetje op tempo kan komen." Het was een rotsmoes, maar ze hoopte dat hij ging werken. Voordat ze het wist hing ze in de lucht met Tyrion ofzo, vrolijk op weg naar Ambrette. Ze kende Aiden ondertussen langer dan vandaag.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 9:54 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Toen Lilium vroeg of hij het wilde testen, fronste Aiden voor een moment. “Met alle liefde. Verwacht alleen niet dat je het ding ooit terugkrijgt,” merkte hij op. Mocht ze die Paras(ect) ooit uit zijn ball laten in zijn buurt, dan zou hij het ding roosteren, die ball afnemen en het breken of zo. Weg met dat ding. Ze zou er wel een nieuwe, lege Pokéball voor in de plaats krijgen als het haar heel erg verdrietig maakte. Je wist het immers nooit met een blondje. Die huilden soms om de vreemdste dingen.
De matte toon van Lilium deed Aiden voor een moment fronsen, maar haar verdere woorden deden hem kort lachen. “Je hebt álle tijd, wijffie. Je bent nog jong,” grijnsde hij. Ze was vast en zeker enkele jaren jonger dan hij. Hij zou het komende jaar zelfs twintig worden. Dan was hij net zo oud en bejaard als Maaike… Dat was toch niet oké?
Dus, ik vind het een zeer goed idee om wel te gaan. Je gaat me niet vertellen niet van festivals te houden, toch?” grijnsde hij. “En ik weet héél zeker dat er niets is om tegen op te kijken,” merkte hij vervolgens op. Wat was de reden ook weer? Woonden haar ouders niet in Ambrette? Zo erg konden die mensen niet zijn, toch? Bovendien, mocht ze ze tegenkomen, kon ze zich altijd achter hem verstoppen. Met haar slanke en kleine lichaam, viel ze al nauwelijks op als er niemand voor stond, laat staan als ze bewust achter iemand ging staan. Dan verdween ze gewoon.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 10:26 pm

wake me up when it's all over
Lilium liet het hele onderwerp 'Paras' nu toch maar liggen. Het volgende onderwerp was toch iets te dreigend om zomaar over haar heen te laten gaan en ze wilde nu erg goed oppassen met wat ze überhaupt zou gaan zeggen. Het argument wat hij legde was immers best sterk. Maar toch weigerde ze om ervoor te zwichten. Hij kende haar ook langer dan vandaag en had vast al wel een klein benul dat ze zeer lichte eigenwijze trekjes had. "Alle tijd of niet, ik zit een beetje krap bij kas en kan het prijzengeld goed gebruiken." Dat was niet eens helemaal een smoes, ze mocht trots op haar zelf zijn.
De jongen deed net iets teveel zijn best om haar mee te krijgen en dat beviel haar eigenlijk ook niet. "Waarom wil je überhaupt zo graag dat ik mee ga?" Besloot ze te vragen, met een lichte frons op haar gelaat. Als ze hem op het ene argument niet helemaal kon overtroeven, sprong ze liever over op het volgende argument. "Er is trouwens genoeg om tegen op te kijken, jij gaat blijkbaar," vervolgde ze op een redelijk droge toon. Gewoon afwimpelen Lilium... Ze had er totaal geen behoefte aan om haar ouders tegen te komen na de vorige ruzie die ze had gehad. Wie weet besloten ze deze keer om der gewoon thuis te houden of zo. Het was al een wonder op aarde dat ze gewoon weer had kunnen vertrekken.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 10:35 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Eigenwijs was een woord wat… Te licht was om uit te drukken hoe Lilium kon zijn. De vergelijking met een Tauros was soms zelfs nog wat te… Licht. Echt, hij had het idee dat ze wel een record zou kunnen breken met haar eigenwijze gedrag. Immers ging het vaak zelfs nog verder dan zijn geklier en dat was echt wonderbaarlijk.
Toen ze dan ook zei krap bij kas te zijn, fronste hij even. En ze had toch een hoed gekocht? Hmn. Hij wist niet of hij haar moest geloven of niet, en zo ja… Of hij haar dan dankbaar moest zijn voor het gebaar, of haar nog eigenwijzer zou moeten vinden omdat ze haar geld uit gaf aan dingen die er minder toe deden. “Nou, ik denk dat zowel jij als je Pokémon wel rust kunnen gebruiken als je echt zo hard hebt getraind,” grijnsde hij. “Bovendien… We willen toch niet dat je me in gaat halen?” vroeg hij toen met een kleine glimlach. Al had hij het idee dat het best eens zou kunnen. Als hij tussen elke gym net zoveel tijd ging leggen als tussen de eerste en de tweede, zou hij voor zijn twintigste nog lang niet klaar zijn en eigenlijk had hij het idee dat hij dan al hoogbejaard was.
Och, nu raak je me toch diep,” zuchtte Aiden wat dramatisch, na de opmerking over dat ze er tegenop zou kijken omdat hij er was. “Maar Lilium toch, ik zou je ook graag eens zien wanneer je niet nat bent, bij bewustzijn en niet in een grot,” grijnsde hij vervolgens, ook nog als antwoord op haar eerdere vraag. De ontmoetingen daarvoor waren al vrij lang geleden en toen leek ze nog veel geïntimideerder te zijn door hem dan ze nu was. Nu had ze zowaar lef gekregen en dat vond hij niet oké.
Kom op. Een festival is toch leuk?” grijnsde hij droogjes, waarna hij weer even fronste. “Jij lijkt me meer het type om er rond te lopen dan ik,” merkte hij vervolgens op.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 10:55 pm

wake me up when it's all over
Redelijk vastberaden had Lilium haar armen over elkaar heen geslagen en staarde ze de langere jongen aan, haar blauwe ogen priemend en eigenwijs. Ze kon dit spelletje heel lang doorspelen, daar moest Aiden zich toch wel bewust van zijn. Maar hij was ook eigenwijs, dat wist ze nou net ook wel weer. Dus daarom kon dit spelletje nog wel eventjes duren. Ze kon zich ook gewoon omdraaien en weglopen. Dat klonk ook wel als een goed plan, als de jongen geen Charizard had gehad die haar zo van de grond kon plukken. Ze zag Aiden daar nog wel voor aan namelijk en Tyrion deed toch braaf als een Growlithe wat de jongen allemaal van hem wilde. "Ik vind inhalen eigenlijk wel goed klinken," merkte het meisje kalmpjes op. Ja, heel erg goed eigenlijk. Had ze iets waarmee ze hem echt kon pesten. Dat betekende dan ook dat ze sterker was dan de jongen, waardoor ze al helemaal niet meer zich geïntimideerd door hem hoefde te voelen.
De volgende opmerking van hem.. Daarvan wist ze niet echt wat ze ermee moest doen. Haar wenkbrauwen schoten wat verbaasd omhoog toen hij zei dat hij haar graag zag, maar al snel genoeg had ze zelf ook wel door dat hij haar zat te sarren. Met een snuif keek ze dan ook weg. "Ik had het idee dat je je toen prima vermaakte," reageerde ze eigenwijs, maar al snel genoeg ging haar blik weer terug naar de jongen. "Trouwens, jij bent inderdaad geen type voor een festival. Daarom zit hier ook een luchtje aan." Reageerde het meisje kalmpjes.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 11:09 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het blondje merkte op dat ze inhalen wel goed vond klinken en Aiden fronste. Nee, nee, nee! Dat was he-lemaal niet de bedoeling. Nu was hij tenminste nog sterker. Als ze hem in zou halen, had hij zelfs dat voordeel niet meer. Dan zou hij zich geïntimideerd moeten voelen en dan was de pret er snel af. Nu ze hem, zijn Pokémon en zijn acties nog enigszins leek te vrezen, was het vrij… Leuk. Hij kon zich vermaken in haar bijzijn. Als dit allemaal niet meer zo was, zou het geklier over zijn en dat was absoluut niet de bedoeling.
Ik vind dat niet oké,” merkte hij daarom op. “Al heb ik het idee dat… Het goed mogelijk is,” fronste hij vervolgens. Ze was een goede trainer. Ze had haar Charizard teruggekregen. Hij mocht haar niet onderschatten. Arceus, dit was niet oké.
Hij zag Lilium’s wenkbrauwen de lucht in schieten toen hij zijn opmerking maakte, maar al gauw keek ze weg met een snuif. “Oh, echt waar. Ik denk dat je ook vrij amuserend bent als je je zowaar… In een redelijk normale situatie bevindt,” grijnsde hij. Natuurlijk. Hij had zich op tijden tijdens hun ontmoetingen vermaakt. Maar, toen ze flauw was gevallen had hij ook wel enige paniek gevoeld. De gedachte om weg te lopen was wel in zijn hoofd opgekomen destijds.
Toen ze opmerkte dat hij geen type was voor een festival, grijnsde hij. “Vandaar dat ik er eens wil kijken,” merkte hij op. “De zomer is bijna over. Dan wordt het koud,” merkte hij droogjes op. Hij had ook kunnen zeggen dat er zwemkleding zou zijn, maar dat zou weer zo pervers overkomen en dat was ook al niet oké. “Bovendien… Op festivals delen ze vaak dingen uit als prijzen… Dingen die je nooit ergens anders zult zien,” merkte hij op. Ooit was er in Kanto een festival geweest waar ze een Old Amber hadden uitgedeeld aan het eind van een toernooi. Misschien zou zoiets deze keer weer het geval zijn.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 11:25 pm

wake me up when it's all over
Lilium moest toch eventjes licht grijnzen door de reactie van Aiden. Of de roodharige, inmiddels weer hoeddragende, jongen het leuk vond of niet, hij werd ook steeds pestbaarder. Ze leerde steeds meer knopjes bij hem in te drukken waarmee ze weg kon komen en dat vond ze wel degelijk oké. Een onschuldige glimlach verscheen op haar lippen terwijl ze de jongen aankeek. "Ik vind het eigenlijk wel oké, zeer oké," zei ze op een redelijk zoete toon, "dank je voor het vertrouwen, ik zal het niet beschamen," vervolgde ze met een vriendelijke knik. Nu nog eventjes de overstap maken naar dat ze dan er inderdaad maar vandoor moest gaan... Maar nee, de jongen praatte er al overheen. Jammer weer.
Haar glimlach verviel weer en een gezichtsuitdrukking die erop duidde dat ze niet bijster onder de indruk was verscheen. "Nee, sorry, ik val heel erg tegen in normale situaties," reageerde Lilium redelijk vlug, al hield ze nog steeds dezelfde, redelijk droge toon aan. "Dus, laat ik je maar niet al te hard teleurstellen en laat ik dus maar niet gaan." De conclusie kwam er met een net iets te brede glimlach uit. "Waarom zou ik me eigenlijk aan jou moeten verantwoorden dat ik niet wil gaan," vervolgde ze met een diepe frons. Ze vond dat ze nu eigenlijk een punt had. Als ze niet wilde, dan ging ze niet, basta. "Maar als jij wilt gaan, ga gerust je gang." Ja, ze vond festivals heel erg leuk. Maar niet in Ambrette. Ambrette was gevaarlijk, uitgesloten, onoverkombaar obstakel. Bijna een fobie. Ze draaide zich al half om. "Nou.. Als je me zou willen excuseren.. Ik ga Leo maar eens naar het Pokémon Center brengen."


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 11:34 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Lilium zei het oké te vinden en Aiden vernauwde zijn blik toen ze zei zijn vertrouwen niet te beschamen. “Helemaal prima,” fronste hij. “Dan doen we ooit dus eens een gevechtje,” grijnsde hij vervolgens. Ze hadden beiden genoeg Pokémon om iets interessants te kunnen doen, al moest hij zeggen Tyrion tegen Leo wel heel interessant te vinden. Natuurlijk zou Ronan tegen Leo nog beter zijn, maar dat zou weer zo oneerlijk zijn gezien het typevoordeel van Ronan.
Het meisje merkte op tegen te vallen in normale situaties en hij grijnsde even. Toen ze door ging, snoof hij zachtjes en schudde hij zijn hoofd zacht heen en weer. “Ach, Lilium,” merkte hij op. “Zelfs na je grátis bad en lift, zou je me niet willen vergezellen naar een festival waar jij waarschijnlijk meer in thuis bent?” vroeg hij zielig. Arceus, waarom was ze zo eigenwijs. Het was niet zo dat… Oh ja, natuurlijk. Hij zou haar daar ook in het water kunnen gooien. Misschien was het handig om dat stil te laten.
Toen het blondje zich wilde omkeren, sloeg hij zijn armen over elkaar en keek hij met één opgetrokken wenkbrauw op haar neer. “Nee, nee, nee,” sprak hij. “Laat me je anders meenemen als bedankje voor de hoed,” grijnsde hij. “Kom op. Wat is er, buiten mij, het ergste wat er gebeuren kan?” Zoals altijd stond er een grijns op zijn gelaat. Hij had expres het ‘buiten mij’ erbij gedaan, zodat ze dat niet meer op zou kunnen merken.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 11:46 pm

wake me up when it's all over
Lilium haalde haar schouders wat op. "Gevechtje ooit is prima," zei ze op rustige toon, zich eigenlijk niet eens beseffende wat ze zich misschien wel op haar hals haalde. Ze wist zelf ook dat Aiden's Pokémon heel erg sterk waren en hij bezat de sleutel van de Mega Evolutie. Ze moest nog heel wat trainen voordat zij dat ook kon. Of ze moest erover na gaan denken om een Mega Evolutie voor Leo te halen. Maar om eerlijk te zijn wist ze niet zo goed of ze dat wel aandurfde.. Ze neigde naar niet. Dan werd hij al helemaal een eng zwart monster. Dat zou zeer problematisch zijn.
Lilium vernauwde haar ogen. "Waarom zou ik je moeten bedanken voor het bad?" Reageerde ze licht nukkig. Het was duidelijk dat ze nog steeds niet blij was met de plons die ze destijds had mogen ontvangen van Aiden. "En voor de lift heb ik je al bedankt geloof ik," ze wees eventjes naar de hoed die op z'n hoofd stond. "Pas maar op dat hij niet plotseling weer spontaan opbrand of zo." Het was niet eens als dreigement bedoelt. Als hij het echter zo opvatte, dan was dat ook op zich wel grappig. Lilium vernauwde haar ogen echter weer en keek weg toen de jongen weer begon te zeuren over het festival. Ze was al bijna weggelopen, ze hoefde nog maar een paar stappen te zetten. "Ouders," reageerde ze op voor haar nog verbazingwekkende toon. "Wie weet zetten ze m'n reis wel per direct op een halt de volgende keer dat ze me zien." De laatste twee keren was ze zo boos het huis weer uit gestampt dat haar ouders niet echt de tijd hadden gekregen om zulke maatregelen te nemen immers.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyvr sep 19, 2014 11:58 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
De blondine zei een gevechtje ooit prima te vinden en Aiden grijnsde. Goed zo. Hij moest even zijn vertrouwen terug winnen. Hij kon onmogelijk minder sterk zijn dan zij. Al was ze een goede trainer, hij had zijn Mega’s. Het kon toch niet zo zijn dat hij eigenlijk helemaal niet goed genoeg trainde? Misschien moest hij zijn rust dan maar eens stoppen. Dit was nog altijd niet oké. “Daar houd ik je aan,” besloot hij te zeggen.
Te vroeg?” grijnsde hij na haar nukkige opmerking. Ze kon het zwemmen duidelijk nog niet waarderen. Spijtig toch… Hij had het vrij grappig gevonden. Afgezien van die Vivillon daarna. Echt, Vivillons zouden nog eens in zijn dislike-lijstje komen. Bij de Paras en Parasects. Zo hoog op zijn lijst. Net boven ‘selfies’.
Ze merkte op hem al bedankt te hebben voor de hoed en wees naar zijn hoofd. Oh, Arceus. Dat was waar. “Oh, nee,” fronste hij. “Dat zou ik dan weer nog veel gemener vinden dan alles wat ik ooit heb gedaan,” zuchtte hij zielig. Zelfs het geven van een Charmander was veel minder erg dan hem een hoed geven en het vervolgens weer afnemen. Dat was alsof je zijn hart eruit trok. Misschien was dat wel heel overdreven, maar het klonk wel leuk.
Toen Lilium serieus antwoord gaf, sprekende over haar ouders, hief Aiden één wenkbrauw op. “Tenzij je een héle grote vader hebt, denk ik dat dat wel goed moet komen,” grijnsde hij. Hij was heus niet bang voor… Ouders. Arceus, zeg! Die waren nog ouder dan Maaike hij!
Oké, wat zeg je ervan als we er een gevechtje om doen? Als jij wint ben ik je iets schuldig. Win ik, ga je mee,” merkte hij op. Een kleine grijns sierde zijn gezicht opnieuw. Ze liepen aardig gelijk, dus het zou een vrij eerlijke match kunnen worden.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilium Florbelle
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t50-lilium-florbelle https://pokemon-journey.actieforum.com/t56-lilium-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyza sep 20, 2014 12:48 am

wake me up when it's all over
Lilium snoof toen de jongen aan haar vroeg of het te vroeg was voor zulke opmerkingen. Ze maakte alleen een afkeurend geluid en trok haar neus lichtjes op. Natuurlijk was het nog te vroeg voor zoiets. Dat zou de eerst komende tijd nog wel zo blijven. "Pas maar op of ik laat Jack eruit." Merkte Lilium op, nog steeds lichtjes nukkig. Eén grote watergun over zijn hoofd en hij zou waarschijnlijk een stuk rustiger zijn. Water Pulse of Aqua Jet was ook goed mogelijk. Als het maar niet teveel pijn zou doen want dat vond ze ook weer zielig. (Ze moest Jack maar eens Hydro Pump gaan leren).
Lilium trok eventjes haar wenkbrauw lichtjes op. "Ik heb nooit gezegd dat ik iets zou doen," reageerde ze kalmpjes met een licht triomfantelijke glimlach op haar lippen. "Ik was ook niet degene die je eerste hoed vernield heeft. En ik zei net dat op jouw hoofd een hoed hoort. Dus vrees niet, je hoed is veilig.. voor nu." Zei ze met een onschuldige glimlach. Nee, het zou zonde zijn om er nu al de hens in te zetten. Dan zou ze liever iets anders afbranden. Z'n vest? Nee wacht, die kon nog wel functioneel zijn als ze vast zaten in een grot. Z'n haar vond ze ook ze ook zo zielig. Misschien z'n schoenen dan, zonder voeten er in natuurlijk.
Haar blik werd echter weer wat wantrouwiger toen Aiden over haar vader sprak en haalde haar schouders lichtjes op. Ze zou dit probleem niet hebben als ze gewoon niet naar Ambrette town zou gaan. Maar Aiden leek er weinig zin in te hebben om haar niet te laten gaan. "Wanneer wil je dat gevecht dan doen?" Vroeg ze enkel. Ergens had ze er wel vertrouwen in dat ze Aiden misschien kon verslaan, als hij geen mega's zou gebruiken.


notes notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Emptyza sep 20, 2014 10:51 pm

Smile for the picture - Pagina 2 Xkxc7a
Taking this to the grave
Toen het blondje zei dat hij op moest passen aangezien ze anders Jack eruit zou laten, hief hij één wenkbrauw op. “Ik ben geen Charizard, hoor,” merkte hij droogjes op. Hij was niet echt bang voor water. Gekker nog, hij douchte er elke dag in. Wat een wonder. “Je zal toch met iets beters moeten komen.
Dat is fijn om te weten. Ik ben er nu al zeer aan gehecht,” zuchtte Aiden dramatisch na de woorden van Lilium. Nee, daar had ze een punt. De kans dat ze een hoed voor hem kocht om hem vervolgens af te fikken was niet al te groot, al zou haar Tauros-kant haar daar misschien ooit wel toe zetten dus hij moest toch maar een beetje oppassen met ‘r. Hij brandde niet graag en het feit dat hij geen veel kleiner meisje zeer ging doen liet hem wat machteloos staan.
Het festival begint binnenkort, dus wat dacht je van… Morgen?” vroeg Aiden met een kleine grijns aan het blondje, doelend op de ‘wanneer’. Ergens moest hij zeggen best uit te kijken naar een gevecht met het blondje. Ze was een heuse rivaal en dat leek hij niet meer vaak mee te maken. Bovendien wilde hij haar aan de alcohol zetten, dus er stond nog aardig wat op het spel.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Smile for the picture - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Smile for the picture   Smile for the picture - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Smile for the picture
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Smile with all your Heart
» Picture Perfect
» A picture perfect
» A far cry from a picture perfect calm

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: