Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging)
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Barry98
Member
Barry98
Punten : 325
Gender : Male ♂
Age : -
Icon : Mudkip

Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging) Empty
BerichtOnderwerp: Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging)   Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging) Emptydo mei 26, 2016 11:08 pm

Naam: Barry Howard

leeftijd/geboortedatum/jaar: 17 (19/12/1998)

geslacht: Jongen

type: trainer

hobby's: geen

Pokédex: geen

uiterlijk:

groene ogen, 1,80 m lang, een groene pet op, zwart shirt met blauw vest en een spijkerbroek met gympen

geschiedenis:

12 jaar geleden werd mijn vader opgepakt vanwege misdaden bij Team Rocket. Sinds die tijd is de wil om een sterke Pokémon trainer te worden gegroeit. Toen ik 12 werd mocht ik bij Professor Birch mijn allereerste Pokémon uitkiezen. Een spannende dag. Ik kon niet kiezen. Mudkip, Torchick of toch Treecko? Ik had eigenlijk al de beslissing genomen om Mudkip te kiezen. Omdat Mudkip in een later stadium een water/grondsoort zou worden. Maar de Treecko die daar stond, die was fantastisch. Met zijn mooie grote gele ogen keek hij recht in mijn ogen. Op dat moment werd het lab aangevallen door een stelletje bandieten die Mudkip en Torchick meenamen. Ik besloot om samen met Treecko de Mudkip en Torchik terug te halen. Dit was een groot succes. Waarna ik had besloten om op reis te gaan met Treecko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging)   Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging) Emptyvr mei 27, 2016 8:53 am




Accepted
Welcome to the world of Pokémon!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een ongelukkig begin! Verhaallijn Barry Howard
» Laatste 6 weken
» Barry Arrow
» Barry is de naam!
» Barry's Pokedex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Character creation :: Trainers-
Ga naar: