Een ongelukkig begin! Verhaallijn Barry Howard
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Een ongelukkig begin! Verhaallijn Barry Howard

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Barry98
Member
Barry98
Punten : 325
Gender : Male ♂
Age : -
Icon : Mudkip

Een ongelukkig begin! Verhaallijn Barry Howard Empty
BerichtOnderwerp: Een ongelukkig begin! Verhaallijn Barry Howard   Een ongelukkig begin! Verhaallijn Barry Howard Emptyma mei 30, 2016 10:15 pm

Ik keek naar het plafond. Elke 10 seconden werd het plafond een beetje opgeligt door een langsrijdende auto. Ik dacht aan de volgende dag. De dag waarin het allemaal ging gebeuren. Mijn alle eerste dag, op reis door de Hoenn regio. Ik was zenuwachtig, maar tegelijkertijd vastberaden om allemaal nieuwe Pokémon te ontmoeten. Langzaam viel ik in slaap.

In mijn droom zag ik heel veel Pokémon. Zowel legendarische Pokémon waarover we het wel eens gehad hadden op school. Maar ik zag ook een hele hoop vliegende Pokémon, kruipende Pokémon, rennende Pokémon en zwemmende Pokémon. Ik zag zelfs Pokémon in de grotten en vulkanen.

Ineens schrok ik wakker. Mijn moeder stond bij mijn bed, met een boze blik beveelde ze mij om uit bed te komen en mij klaar te gaan maken. Ik moest naar professor Birch. Ik keek op mijn wekker. 'WAT?! 11 uur??' Ik moest om 8 uur bij professor Birch zijn, en had mij helemaal verslapen. Ik haaste in mijn pyjama naar professor Birch.

Toen ik aankwam zag ik professor Birch heen en weer 'ijsberen' in zijn laboratorium. Ik stormde naar binnen. 'PROFESSOR, HET SPIJT ME', zuchtte en schreeuwde ik tegelijk. De professor keek mij verbaasd aan. Hij zag mijn pyjama en moest zijn best doen om zijn lach in te houden. 'Jij komt vast voor je Pokémon?', vroeg professor Birch vriendelijk. 'Inderdaad, meneer', antwoorde ik. 'Okéy, loop maar mee'.

We liepen een grote ruimte in met allemaal Pokémon. Zigzagoon, Wingul, Electrike en nog veel meer Pokémon. Maar de belangrijkste Pokémon, stonden in het midden van de kamer. Treecko, Torchick en Mudkip. 'Goed, Barry, kies je Pokémon. Denk goed na, dit is een belangrijke keuze in je Pokémon...'

Ineens werd de professor onderbroken door een grote klap. Ik draaide me om en zag een groot gat in de muur. Maar voordat ik dat dat tot me doordrong, kwam er een grote bus binnengereden. Er stapte een man en een vrouw uit. Allebei pakten ze een Pokémon. Mudkip en Torchick. En ze reden direct weer weg. Treecko bleef achter. Samen met de andere Pokémon, professor Birch en mij. De professor liet zich op de grond zakken en keek mij aan.

'Barry, neem Treecko met je mee! Ik wil jou vragen of je Mudkip en Torchick wil redden!' Ik keek de professor met grote verbaasde ogen aan. 'Maar professor...' de professor onderbrak me 'er is geen maar, Barry. Je moet. Mijn laboratorium staat op het spel'. Ik twijfelde maar besloot om het te doen. Ik ging de twee starter Pokémon redden.

Ik kreeg de Pokéball van Treecko en liet hem terugkeren. En ik ging op pad. Ik liet mijn vertrouwde omgeving achter. Met een beetje zenuwen ging ik op zoek naar de Pokémon die het lab van professor Birch in leven houd.

Lees de volgende keer weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een ongelukkig begin! Verhaallijn Barry Howard
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Barry Howard herziene versie 2 (tevens laatste poging)
» Barry Arrow
» Barry is de naam!
» Barry's Pokedex
» Begin the End

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Pokémon center :: Storylines-
Ga naar: